Тақырыбы: « Шоқан - жарық жұлдыз »
Мақсаты: Білімділік: Оқушыларға жарық жұлдыз Шоқан Уәлихановтың мәдени мол мұрасы жайында білім бере отырып танымдық қабілеттерін арттыру.
Дамытушылық:Оқушылардың ойлау, сөйлеу дағдысын дамыта отырып, ойын жеткізе білуге,тұжырымды пікір айта білуге қалыптастыру.
Тәрбиелік: Шоқан өмірін үлгі ете отырып, оқушыларды сыни ойлай білуге, еңбексүйгіштікке, бәсекеге қабілетті тұлға бола білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: танымдық сайыс Сабақтың көрнекілігі: Ш. Уәлиханов жайлы мәліметтер , бейнебаян, тапсырмалар Сабақтың барысы I. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық
Адамның басшысы –ақыл,
Жетекшісі –талап,
Шолушысы –ой,
Сынаушысы- халық,
Қорғаушысы- сабыр,
Қорғанышы –мінез,
Ең қымбаттысы –ар,
Таусылмайтын –арман,
Барлығынан ардақтысы -өмір.
-Оқушылар, бүгін қазақ аспанында құйрықты жұлдыздай жарқ етіп, қысқа ғұмырында халқына өлмес, өшпес мұра қалдырған қазақтың біртуар ғалымы «Шоқан –жарық жұлдыз» тақырыбында танымдық сайысымызды бастаймыз.
Сайыс кезеңдері
1-кезең «Білгенге маржан»
2-кезең «Артық болмас білгенің»
3-кезең «Талаптыға нұр жауар»
Сайыстың ұраны:
«Халықтың кемеліне келіп, өркендеуі үшін алдымен азаттық пен білім қажет» Ш.Уәлиханов.
1-кезең «Білгенге маржан»
Бұл бөлімде экраннан сұрақтар көрсетіледі
1 топ «Зерттеуші»
-Қостанай облысы Құсмұрын бекетінде дүниеге келген қазақтың тұңғыш ғалымы
-Шоқанның шын аты кім?
-Шоқанның білім, ғылым жолына түсуіне ықпал еткен әжесі
2-топ «Суретші»
-Үш жүздің басын біріктірген, қазақтың ақ киізге отырғызып,көтеріп сайлаған ханы
-Шоқан мұсылман мектебінен ең алғаш қай тілде хат таниды?
-Абылай ханның шын есімі кім?
3-топ «Ғалым»
-Шоқан туралы түсірілген кинофильмдегі Шоқан ролін сомдаған актер кім?
-Сурет өнері дарыған немере інісі Шота- Аман Уәлиханов
кім?
-18 мамыр мектебіміз үшін атаулы күн себебі:
2-кезең «Артық болмас білгенің»
Шоқан өмірі жайлы видеоролик көрсету соңынан тапсырмалар орындау
1-топ «Зерттеуші» Дұрыс-дұрыс емес
2-топ «Суретші» Сөйлемді толықтыр
3-топ «Ғалым» Артығын алып тастау
3-кезең «Талаптыға нұр жауар» топпен жұмыс
1-топ «Зерттеуші» «Мүсінші мысық» мәтіні бойынша көрініс
2-топ «Суретші» «Табиғатым –тамаша» сурет салады
3-топ «Ғалым» Мозайка құрастыру (Рухани жаңғыру құсын құрайды)
Әр топтың жұмыстарын қорғауы
Мұғалімнің қорытынды сөзі:
Ғылым оқып білгенше,
Тыным,тыныштық таппаған.
Дүниені кезіп көргенше,
Рахат іздеп жатпаған.
Құйрықты жұлдыз секілді,
Туды да көп тұрмады.
Көрген, білген өкінді,
Мін тағар жан болмады. Абай Құнанбаев
Кері байланыс: «Шоқан- жарық жұлдыз» сөзін жазу
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тақырыбы: "Шоқан-жарық жұлдыз"
Тақырыбы: "Шоқан-жарық жұлдыз"
Тақырыбы: « Шоқан - жарық жұлдыз »
Мақсаты: Білімділік: Оқушыларға жарық жұлдыз Шоқан Уәлихановтың мәдени мол мұрасы жайында білім бере отырып танымдық қабілеттерін арттыру.
Дамытушылық:Оқушылардың ойлау, сөйлеу дағдысын дамыта отырып, ойын жеткізе білуге,тұжырымды пікір айта білуге қалыптастыру.
Тәрбиелік: Шоқан өмірін үлгі ете отырып, оқушыларды сыни ойлай білуге, еңбексүйгіштікке, бәсекеге қабілетті тұлға бола білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: танымдық сайыс Сабақтың көрнекілігі: Ш. Уәлиханов жайлы мәліметтер , бейнебаян, тапсырмалар Сабақтың барысы I. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық
Адамның басшысы –ақыл,
Жетекшісі –талап,
Шолушысы –ой,
Сынаушысы- халық,
Қорғаушысы- сабыр,
Қорғанышы –мінез,
Ең қымбаттысы –ар,
Таусылмайтын –арман,
Барлығынан ардақтысы -өмір.
-Оқушылар, бүгін қазақ аспанында құйрықты жұлдыздай жарқ етіп, қысқа ғұмырында халқына өлмес, өшпес мұра қалдырған қазақтың біртуар ғалымы «Шоқан –жарық жұлдыз» тақырыбында танымдық сайысымызды бастаймыз.
Сайыс кезеңдері
1-кезең «Білгенге маржан»
2-кезең «Артық болмас білгенің»
3-кезең «Талаптыға нұр жауар»
Сайыстың ұраны:
«Халықтың кемеліне келіп, өркендеуі үшін алдымен азаттық пен білім қажет» Ш.Уәлиханов.
1-кезең «Білгенге маржан»
Бұл бөлімде экраннан сұрақтар көрсетіледі
1 топ «Зерттеуші»
-Қостанай облысы Құсмұрын бекетінде дүниеге келген қазақтың тұңғыш ғалымы
-Шоқанның шын аты кім?
-Шоқанның білім, ғылым жолына түсуіне ықпал еткен әжесі
2-топ «Суретші»
-Үш жүздің басын біріктірген, қазақтың ақ киізге отырғызып,көтеріп сайлаған ханы
-Шоқан мұсылман мектебінен ең алғаш қай тілде хат таниды?
-Абылай ханның шын есімі кім?
3-топ «Ғалым»
-Шоқан туралы түсірілген кинофильмдегі Шоқан ролін сомдаған актер кім?
-Сурет өнері дарыған немере інісі Шота- Аман Уәлиханов
кім?
-18 мамыр мектебіміз үшін атаулы күн себебі:
2-кезең «Артық болмас білгенің»
Шоқан өмірі жайлы видеоролик көрсету соңынан тапсырмалар орындау
1-топ «Зерттеуші» Дұрыс-дұрыс емес
2-топ «Суретші» Сөйлемді толықтыр
3-топ «Ғалым» Артығын алып тастау
3-кезең «Талаптыға нұр жауар» топпен жұмыс
1-топ «Зерттеуші» «Мүсінші мысық» мәтіні бойынша көрініс
2-топ «Суретші» «Табиғатым –тамаша» сурет салады
3-топ «Ғалым» Мозайка құрастыру (Рухани жаңғыру құсын құрайды)
Әр топтың жұмыстарын қорғауы
Мұғалімнің қорытынды сөзі:
Ғылым оқып білгенше,
Тыным,тыныштық таппаған.
Дүниені кезіп көргенше,
Рахат іздеп жатпаған.
Құйрықты жұлдыз секілді,
Туды да көп тұрмады.
Көрген, білген өкінді,
Мін тағар жан болмады. Абай Құнанбаев
Кері байланыс: «Шоқан- жарық жұлдыз» сөзін жазу
шағым қалдыра аласыз













