Сабақтың
тақырыбы:
Табиғат
ресурстарының көздері
Біз не
білдік?
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Сегизбаева К
Күні:
17.01.2018
|
СЫНЫП:
2
|
Қатысқан оқушылар саны:
20
|
Қатыспаған оқушылар саны:
1
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
2.3.4.1 - табиғат
ресурстарының қолданысын
анықтау;
2.3.4.2 - табиғат
ресурстарының көздерін пайдалану жолдарын
меңгерту.
|
Сабақ
нәтижесі:
|
Оқушылардың
барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың
көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс
жасайды.
Оқушылардың
кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша
тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен
дәлелдер келтіре алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын
өзіне аудара алады.
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге
арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар,
топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу,
түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка, қазақ
тілі.
|
Сабақтың
жоспары
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы
:
|
Бағалау
түрлері
|
Басталуы
5
минут
|
Сәлемдесу.
.Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
|
|
Жаңа
білім
10
минут
|
Білу және
түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі
тақырыппен
танысады.
|
Оқулық,
мәтіндер.
|
Ортасы
10
минут
|
Дәптермен
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындау.
|
Оқулық,қабырғаға ілінген
ватмандар, түрлі-түсті
маркерлер,
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
Сергіту
жаттығуы
|
Оқушылар би билеп сергіп
қалады.
|
Аяқталуы
Сабақты
бекіту
10
минут
|
Ой
қорыту
|
Тақырып бойынша түйген
білімдерін жазады.
|
Бағалау
5
минут
Кері
байланыс
3
минут
|
кері
байланыс
Бағдаршам
әдісі
|
.
|
Үйге тапсырма:
Мазмұндау.
|
Саралау: Дарынды
оқушыларға күрделірек тапсырма беремін Тапсырманы орындау барысында
табиғат ресурстарын біледі, оны адам өмірінде іске асыратынын
айтады
|
Бағалау -
оқушылардың топбасшысы білімдерін бағалайды.Оқушылар стикерге өз
ойларын жазады.
|
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
денсаулықты
қорғау
ережелері
АКТ-мен
байланыс
|
Рефлексия
|
Сыныптағы ахуал жақсы
болды. Оқушылар табиғат ресурстары және адам өміріне пайдалы
жақтарын жақсы меңгерді .Саралау тиімді болды.Берілген уақыт ішінде
оқушылар тапсырманы орындап үлгерді. Деңгейлік тапсырмалар берілді.
Критерий бойынша бағаланды.,сабақ жоспарынан ауытқу болған
жоқ.
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе
табысты болды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:Топтық жұмыста берілген
тапсырма табысты болды. Оқушылардың сыни ойлау дағдысы
қалыптасты.
2:Бағалаудың дұрыс
ұйымдастырылуы.
Қандай екі нəрсе
сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:Әр тапсырманы
орындағанда қызығушылықтың болуын арттыратындай етіп жоспарлау
керек
2:Жеңілден күрделіге қарай
тапсырмалар жоспарлау
|