Ашық сабақ
Тәрбиеші: Отеуова Ж.Б27.04.18ж
Ашық сабақТәрбиеші: Отеуова Ж.Б27.04.18ж
Тақырып.Тема: «Үйшік» ертегінің драматизациясы/драматизация сказки «Теремок»Мақсаты: Ертегі мазмұны бойынша бойларына мейрімділікті, адалдық қасиеттерін сіңіру. Балаларды бірігіп жұмыс жасауға, ертектің кейіпкерлердің образдарына айналуға үйрету. (цель: по содержанию сказки учить доброжелательным, честным качествам; учить детей перевоплощаться в образы героев сказки, работать сообща.Міндеттер/Задачи:Білім беру/образовательная: ертегінінің мазмұнын байланыстыра айтып беруге, өз ойын толық айтуға дағдыландыру. (учить навыкам выражать свои полные мысли, связно рассказывать содержание сказки).Дамытушылық/развивающая: сөздік қорын молайту, тілін, есте сақтау қабілетін дамыту. (развивать память, речь, пополнять словарный запас).Тәрбиелік/воспитательная: досқа адал, мейірімді болуға тәрбиелеу (воспитывать доброжелательные, честные отношения к друзьям) .Алдын ала жұмыс /Предварительная работа: «Үйшік» ертегінің мазмұнын оқу/ чтение сказки теремок. Жабдықтар/оборудование: ертегі кейіпкерлерінің суреттер, кейіпкерлердің алжапқыштары, шаршы мен үшбұрышты пішіндер, шаршы «Бұл кім?» (айналармен), сиқырлы сандықша, қағаз көгершіндер. (картинки с героями сказки, фартуки с героями, фигуры квадратной и треугольной формы, квадрат «Угадай кто?» (с зеркальцами), волшебный сундучок, бумажные голуби).Билингвиадық компонент/билингвальный компонент: аю – медведь, түлкі-лиса ,қоян - заяц, волк – қасқыр, мышка – тышқан, бақа – лягушка, үйшік – теремок.
ҰОӘ барысыМотивациялық – қозғаушылық кезені
Шаттық шеңбері. Біз қандаймыз, қандаймыз. Шұғылалы таңдаймыз. Күлімдеген күндейміз. Ренжуді білмейміз. Қуанамын мен де, Қуанасың сен де. Қуанайық достарым, Арайлап атқан таңға. Ұйымдастыру-ізденушілік
(дауыс ҚҰТҚАРЫНДАР, ҚҰТҚАРЫНДАР. Мені зұлым тұтқында ұстап отыр )Балалар естіп тұрсындарма? Бұл Ертегі Ханшайымы ғой, ол бір қиындыққа тап болған сияқты. Оған қалай көмектесуге болады?(жан-жағына қарайды ағашты көреді)Ағашқа жақындап Балар бұ қандай құстар?Бұл құстар мейрімді көгершіндер, олар зұлымдықты жеңіп Ертегі Ханшайымды құтқарып алады.(Музыка Ханшайым кіреді қолында сиқырлы сандығымен)Балалармен амандасады. Ризашылығын білдіреді- Мен сендергі бос қол келген жоқпын. мен өзіммен бірге сиқырлы сандықшамды ала келдім.Сандықшам неге ашылмай қалды. мүмкін зұлым сандықшамдыда сиқырлап тастаған ғой. - менде бір ой бар, сандықша сендермен ойын ойнағысы келіп тұр. мына шаршыда ертегі жануарларды сипаттап беру керек. (қоян- заяц, түлкі- лиса, бақа-лягушка тышқан-мышка, аю-медведь, қасқыр-волк) (Сандықша ашылады. оның ішінен кезек кезек кейіпкерлерді шығарады)Ханшайым жұмбақ жасырадыорманда тұр әдеміжануарлар мекені (Үйшік)
Адамнан да көп айласын асырған,Жүрген ізін құйрығымен жасырған.
(Түлкі)
Сылдырдан қорқады,Шошынып жортады. (Қоян)
Үй iшiн аралап,Түнде көп жортады.Қаптарды жарып,Мысықтан қорқады. (Тышқан)
Жеміс-жидек жегенімБалды жақсы көремін (Аю)
Таңдайлары тақылдап,Шулайтын кiм шалшықта.Бiрiн-бiрi мақұлдап? (Бақа)
Жол бойында жортқан,Сыбызғысын тартқан. Қасқыр
-Балалар, айтындаршы бұл қандай ертегі?- Ханшайым біздін балалар өте ақылды, олар жұмбақтарды шешіп қана қоймай, ертегілерді сахналай да біледі. сен біздің құрметті қонағы болып ертегімізді тамашала."Ертегіні сахналау"Үйшік сынып қалады, аю жылайды.- Аю сен жылама, біз саған да, барлық орман тұрғындарына әдемі, үлкен үйшік тұрғызып береміз.Кубиктардан үйшік құрастырады.
- Аю сен неге көңілсізсін, мүмкін сенің көңілді ойын ойнап көтереміз?"Аю ойны"- Балалар рахмет сендерге, мені құтқардындар, өте ақылды балалар екенсіндер, ертегілердіде жақсы ойнайды екенсіндер. сау болындар!
Артістерді таныстыру