№9.Ортаңғы топта ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Блок: «Заттар әлемі»
Апта тақырыбы:«Жүреді,ұшады,жүзеді »
|
Ай апта |
Қаңтар II-апта |
Мақсаты |
|
Білім саласы |
«Шығармашылық» |
Ермексазды илеу арқылы сопақша пішіндерді жасау, саусақтармен созып, бөліктерін бір-біріне қосу. |
|
Ұйымдастырылған оқу қызметі |
Мүсіндеу |
|
|
Тақырыбы: |
«Ұшақ» |
|
|
Әдістер |
Түсіндіру,көрсету,илеу,есу,сұрақ-жауап |
|
|
Керекті-құралдар |
Үлгі жұмыс,ұшақтың суреті,ермексаз, тақтайша,сулы майлық |
|
|
Қостілділік |
Ұшақ – самолет,ұшқыш – летчик |
|
|
Сөздік жұмыс |
Ұшқыш, ұшақ, аспан, ауа, жер, су |
|
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Балалар шаттық шеңберін құрайық, алақанмен жылуды айналаға таратайық. Армысың, асыл күн! Армысың, асыл жыл! Армысың, көк аспан! Армысың, жан досым! Жылуыма жылу қос! |
Балалар қимылдарды қайталады, бір – бірімен амандасады. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Ж. Нұрхановтың «Ұшақ» өлеңін оқып
беру.
Сұрақ-жауап тар өте ақылды және мықты. Олар ұшақты басқару үшін білімді болуы керек, сол үшін олар көп оқиды. Қостілділік: Ұшақ – самолет, ұшқыш – летчик, аспан – небо -Ұшақ бөліктерінің пішіндері қандай?
1.Ұшақтың денесінің пішіні? 2. Ұшақтың қанаттары ? 3.Ұшақтың терезелері? 4. Ұшақтың есігі? Мүсіндеу әдіс-тәсілі: -Ермексазды алақан арасына салып есеміз
Бұл сопақша пішінді ұшақтың денесі. -Ермексазды бірнеше бөлікке бөліп, домалақтаймыз да,бірінші бөлікті алып саусақпен созып ұшбұрыш пішінін жасаймыз Қалған бөліктерінен төртбұрыш, тіктөртбұрыш пішіндерін жасаймыз.
-Пішіндерді сопақша пішінге орналастыра мыз.Сары ермексаздан ұшақтың алдыңғы терезесін,есігін жасаймыз.
Сергіту сәті: Қане ,қанат жазайық Қарлығаш боп ұшайық Ұшып-ұшып алайық. Орнымызға қонайық Дидактикалық ойын: «Ұшады, жүреді, жүзеді» Мақсаты: Көлік түрлерін танып, ажыратып айтуға үйрету. Шарты: Көліктің түрлері туралы айтылады. Жүретін көлік болса, қолдарымен дөңгелетіп айналдырады, әуе көлігі болса, қолдарын жоғары көтереді, су көлігі болса, қолдарын үшбұрыштап, көрсетеді. |
Оқылған өлең жолдарын тыңдайды. - Аспанға ұшу үшін - Ұшқыш - Адамдар бар Тәрбиешінің әңгімесін тыңдайды. Ұшақ -самолет,ұшқыш – летчик, аспан – небо Суретке назар аударады -сопақша - үшбұрышқа ұқсайды - төртбұрышқа ұқсайды - тіктөртбұрыш -Ермексазды алақан арасына салып еседі. -Ермексазды бірнеше бөлікке бөледі. Ермексазды жалпақтайды,саусақпен созып ұшбұрышты пішінді жасайды Ұшбұрышты пішіндерді сопақшаға пішінге орналастырады.Сары ермексаздан ұшақтың терезесін,есігін мүсіндейді. Қимылмен орындайды. Балалар қызығушылықпен ойнайды |
|
Рефлексивтік жинақтаушы |
-Балалар біз ермексаздан не жасадық ? -Балалар,ұшақты мүсіндеуде қандай ермексаздарды қолдандыңдар? -Ермексаздан қандай пішіндерді жасадыңдар? -Ұшақ қандай көлікке жатады екен? Сұрақ-жауап арқылы оқу қызметін қорытындылау.Оқу қызметіне жақсы қатысқан балаларды мадақтайды. |
Балалар бағытталған сұрақтарға жауап береді. |
|
Күтілетін нәтиже |
||
|
Білу керек |
Ұшақ әуе көлігі екенін білуі керек |
|
|
Түсінеді |
Ұшақты ұшқыш басқаратынын, олар аспанды қорғайтынын түсінеді |
|
|
Қолдана біледі |
Өз жұмыстарын тиянақты орындай алады |
|
Тәрбиеші: Насиева Ф.Х.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тақырыбы: «Ұшақ»
Тақырыбы: «Ұшақ»
№9.Ортаңғы топта ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Блок: «Заттар әлемі»
Апта тақырыбы:«Жүреді,ұшады,жүзеді »
|
Ай апта |
Қаңтар II-апта |
Мақсаты |
|
Білім саласы |
«Шығармашылық» |
Ермексазды илеу арқылы сопақша пішіндерді жасау, саусақтармен созып, бөліктерін бір-біріне қосу. |
|
Ұйымдастырылған оқу қызметі |
Мүсіндеу |
|
|
Тақырыбы: |
«Ұшақ» |
|
|
Әдістер |
Түсіндіру,көрсету,илеу,есу,сұрақ-жауап |
|
|
Керекті-құралдар |
Үлгі жұмыс,ұшақтың суреті,ермексаз, тақтайша,сулы майлық |
|
|
Қостілділік |
Ұшақ – самолет,ұшқыш – летчик |
|
|
Сөздік жұмыс |
Ұшқыш, ұшақ, аспан, ауа, жер, су |
|
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Балалар шаттық шеңберін құрайық, алақанмен жылуды айналаға таратайық. Армысың, асыл күн! Армысың, асыл жыл! Армысың, көк аспан! Армысың, жан досым! Жылуыма жылу қос! |
Балалар қимылдарды қайталады, бір – бірімен амандасады. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Ж. Нұрхановтың «Ұшақ» өлеңін оқып
беру.
Сұрақ-жауап тар өте ақылды және мықты. Олар ұшақты басқару үшін білімді болуы керек, сол үшін олар көп оқиды. Қостілділік: Ұшақ – самолет, ұшқыш – летчик, аспан – небо -Ұшақ бөліктерінің пішіндері қандай?
1.Ұшақтың денесінің пішіні? 2. Ұшақтың қанаттары ? 3.Ұшақтың терезелері? 4. Ұшақтың есігі? Мүсіндеу әдіс-тәсілі: -Ермексазды алақан арасына салып есеміз
Бұл сопақша пішінді ұшақтың денесі. -Ермексазды бірнеше бөлікке бөліп, домалақтаймыз да,бірінші бөлікті алып саусақпен созып ұшбұрыш пішінін жасаймыз Қалған бөліктерінен төртбұрыш, тіктөртбұрыш пішіндерін жасаймыз.
-Пішіндерді сопақша пішінге орналастыра мыз.Сары ермексаздан ұшақтың алдыңғы терезесін,есігін жасаймыз.
Сергіту сәті: Қане ,қанат жазайық Қарлығаш боп ұшайық Ұшып-ұшып алайық. Орнымызға қонайық Дидактикалық ойын: «Ұшады, жүреді, жүзеді» Мақсаты: Көлік түрлерін танып, ажыратып айтуға үйрету. Шарты: Көліктің түрлері туралы айтылады. Жүретін көлік болса, қолдарымен дөңгелетіп айналдырады, әуе көлігі болса, қолдарын жоғары көтереді, су көлігі болса, қолдарын үшбұрыштап, көрсетеді. |
Оқылған өлең жолдарын тыңдайды. - Аспанға ұшу үшін - Ұшқыш - Адамдар бар Тәрбиешінің әңгімесін тыңдайды. Ұшақ -самолет,ұшқыш – летчик, аспан – небо Суретке назар аударады -сопақша - үшбұрышқа ұқсайды - төртбұрышқа ұқсайды - тіктөртбұрыш -Ермексазды алақан арасына салып еседі. -Ермексазды бірнеше бөлікке бөледі. Ермексазды жалпақтайды,саусақпен созып ұшбұрышты пішінді жасайды Ұшбұрышты пішіндерді сопақшаға пішінге орналастырады.Сары ермексаздан ұшақтың терезесін,есігін мүсіндейді. Қимылмен орындайды. Балалар қызығушылықпен ойнайды |
|
Рефлексивтік жинақтаушы |
-Балалар біз ермексаздан не жасадық ? -Балалар,ұшақты мүсіндеуде қандай ермексаздарды қолдандыңдар? -Ермексаздан қандай пішіндерді жасадыңдар? -Ұшақ қандай көлікке жатады екен? Сұрақ-жауап арқылы оқу қызметін қорытындылау.Оқу қызметіне жақсы қатысқан балаларды мадақтайды. |
Балалар бағытталған сұрақтарға жауап береді. |
|
Күтілетін нәтиже |
||
|
Білу керек |
Ұшақ әуе көлігі екенін білуі керек |
|
|
Түсінеді |
Ұшақты ұшқыш басқаратынын, олар аспанды қорғайтынын түсінеді |
|
|
Қолдана біледі |
Өз жұмыстарын тиянақты орындай алады |
|
Тәрбиеші: Насиева Ф.Х.
шағым қалдыра аласыз















