Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
«Еркетай» ІІ -кіші тобы
Уақыты: 14.11.2018 ж
Білім
саласы: «Таным»
Бөлімі: «Қарапайым математикалық
ұғымдарды қалыптастыру»
Тақырыбы: « Өзіңе және өзгелерге көмектес
»
Мақсаты: Шама бойынша заттардың әртүрлі болатыны туралы түсінік
беру, ұзындығы мен ені бойынша екі қарама-қарсы және бірдей
заттарды салыстыруға үйрету.
Қажетті
құрал-жабдықтар:Дымбілмес қыз, ұзындықты беттестіріп
салыстыруға арналған жолақша жолдар ұзыны – көк және қысқасы –
қызыл,суреттер
К.б.б.с:ойын
Қостілділік құрам:ұзын-длинный,қысқа-короткий,қызыл-красный,Дымбілмес-незнайка,салыстыру-сравнивит, бірдей- поровну.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс –әрекеті |
|
Мотива циялық қозғаушы лық |
Балалармен үш тілде амандасу.
Тосын сәт: Есік қағылып,
Дымбілмес қуыршақ кіреді. Қолында қорапшасы бар. Дымбілмес
балалармен амандасады. Сәлеметсіздер ме, балалар! |
- Тәрбиешімен үш тілде амандасады. Балалар Дымбілмеспен амандасады. Қуана-қуана келіседі. |
|
Іздену ұйымдас тырушы лық |
I -
тапсырма: Теледидар арқылы суреттерді көрсету. Сұрақ - жауап
арқылы.
Мына баланың бойы ұзын ба,
қысқа ма ?
Дұрыс айтасыңдар, балалар! Мыналар нелер ? - Қайсысы ұзын қарындаш ? - Қайсысы қысқа қарындаш ?
-Дұрыс айтасыңдар балалар!
Мақсаты:
Заттың түрін, көлемін ажырата
білу. Баланың ойлау қабілетін дамыту. -Қане қарайықшы қайсысы ұзын ?
4-тапсырма. -Ал мынау кімдер ? -Қыздардың белдемшелеріне назар аударайық ? -Қайсысының белдемшесі ұзын,қайсысынікі қысқа ?
5-тапсырма. -Балалар мына суретке назар аударайықшы,мынау нелер ?
-Дұрыс айтасыңдар, қоянның құлағы ұзын екен.
Естіп қалып сыбдырды. Ойлы- қырлы жерлермен, Ытқып- ытқып жүгірді. 6-тапсырма Ал енді балалар келесі тапсырмаға назар аударайық ? Суретте кімдерді көріп тұрсың дар ? Қай галстук ұзын,қайсысы қысқа ?
7-тапсырма Суретте кімді көріп тұрсыңдар ? Балалар не істеп жатыр ? Қай бөрене ұзын,қайсысы қысқа ?
8-тапсырма Суретте не көріп тұрмыз ? Белбеулер ,пойыз
-Қай белбеу ұзын,қайсысы қысқа ? -Екі пойызды салыстырамыз ? 9-тапсырма Суретте не көріп тұрмыз ? -Қай жолақ ұзын,қай жолақ қысқа ?
10-тапсырма Суретте не көріп тұрмыз ? -Қай жолақ ұзын,қай жолақ қысқа ?
11-тапсырма Суретте нені көріп тұрмыз ?
-Енді Дымбілмес сен балалардан үйренген шығарсың ?Енді айтшы қай қарындаш ұзын ? -Қайсысы қысқа. Дымбілмес балаларға рақмет айтып, өз сыйлықтарын балаларға таратып, қоштасады. |
-Көк,қызыл. Дымбілместің тапсырмаларын орындауға кіріседі. - Балалардың суреті
-Біріншісі қысқа,екіншісі ұзын
-Қарындаштар
- Ұзын - Қысқа
Екеуіде балмұздақ - Балмұздақтар - Біріншісі ұзын -Екіншісі қысқа
-Қыздар
- Айжандікі ұзын -Маржандікі қысқа
Қоян мен мысық
- қоянның құлағы ұзын,құйрығы қысқа. -мысықтың құйрығы ұзын,құлағы қысқа.
Іс-қимылмен бірге жасайды.
- Адамдарды - түсті ұзын - қызғылт сары түсті қысқа -Балалар -Ағаш кесіп жатыр. Мараттың ағашы ұзын, Қанаттың ағашы қысқа. - Белбеу - Пойыз - Қара түсті белбеу ұзын сары түсті белбеу қысқа - Пойыздар бірдей - Кірпі және жолақтар -Жасыл жолақ қысқа -Қызыл жолақ ұзын - Түстері сары,бірдей -Біріншісі қысқа,екіншісі ұзын Баулар - Жасыл жібек бауы-қысқа -Қызыл жібек бауы-ұзын Дымбілмес тәрбиешінің сұрағына жауап береді. Балалар рақмет айтып, қоштасады. |
|
Рефлексиялық -түзетуші лік: |
-Балалар сендерге бүгінгі оқу іс-әрекет ұнады ма? -Бүгін қандай тақырыппен таныстық ? -Қандай тапсырмалар ұнады ? Балаларды мадақтау. |
Қойылған сұрақтарға жауап береді. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Шама бойынша заттардың әртүрлі болатынын біледі.
Игерді: ұзындығы мен ені бойынша екі қарама-қарсы және бірдей заттарды салыстыруды игерді.
Меңгерді:Ұзын-қысқа ,бірдей деген ұғымдарды меңгерді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тақырыбы: "Ұзын-қысқа ұғымы"
Тақырыбы: "Ұзын-қысқа ұғымы"
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
«Еркетай» ІІ -кіші тобы
Уақыты: 14.11.2018 ж
Білім
саласы: «Таным»
Бөлімі: «Қарапайым математикалық
ұғымдарды қалыптастыру»
Тақырыбы: « Өзіңе және өзгелерге көмектес
»
Мақсаты: Шама бойынша заттардың әртүрлі болатыны туралы түсінік
беру, ұзындығы мен ені бойынша екі қарама-қарсы және бірдей
заттарды салыстыруға үйрету.
Қажетті
құрал-жабдықтар:Дымбілмес қыз, ұзындықты беттестіріп
салыстыруға арналған жолақша жолдар ұзыны – көк және қысқасы –
қызыл,суреттер
К.б.б.с:ойын
Қостілділік құрам:ұзын-длинный,қысқа-короткий,қызыл-красный,Дымбілмес-незнайка,салыстыру-сравнивит, бірдей- поровну.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс –әрекеті |
|
Мотива циялық қозғаушы лық |
Балалармен үш тілде амандасу.
Тосын сәт: Есік қағылып,
Дымбілмес қуыршақ кіреді. Қолында қорапшасы бар. Дымбілмес
балалармен амандасады. Сәлеметсіздер ме, балалар! |
- Тәрбиешімен үш тілде амандасады. Балалар Дымбілмеспен амандасады. Қуана-қуана келіседі. |
|
Іздену ұйымдас тырушы лық |
I -
тапсырма: Теледидар арқылы суреттерді көрсету. Сұрақ - жауап
арқылы.
Мына баланың бойы ұзын ба,
қысқа ма ?
Дұрыс айтасыңдар, балалар! Мыналар нелер ? - Қайсысы ұзын қарындаш ? - Қайсысы қысқа қарындаш ?
-Дұрыс айтасыңдар балалар!
Мақсаты:
Заттың түрін, көлемін ажырата
білу. Баланың ойлау қабілетін дамыту. -Қане қарайықшы қайсысы ұзын ?
4-тапсырма. -Ал мынау кімдер ? -Қыздардың белдемшелеріне назар аударайық ? -Қайсысының белдемшесі ұзын,қайсысынікі қысқа ?
5-тапсырма. -Балалар мына суретке назар аударайықшы,мынау нелер ?
-Дұрыс айтасыңдар, қоянның құлағы ұзын екен.
Естіп қалып сыбдырды. Ойлы- қырлы жерлермен, Ытқып- ытқып жүгірді. 6-тапсырма Ал енді балалар келесі тапсырмаға назар аударайық ? Суретте кімдерді көріп тұрсың дар ? Қай галстук ұзын,қайсысы қысқа ?
7-тапсырма Суретте кімді көріп тұрсыңдар ? Балалар не істеп жатыр ? Қай бөрене ұзын,қайсысы қысқа ?
8-тапсырма Суретте не көріп тұрмыз ? Белбеулер ,пойыз
-Қай белбеу ұзын,қайсысы қысқа ? -Екі пойызды салыстырамыз ? 9-тапсырма Суретте не көріп тұрмыз ? -Қай жолақ ұзын,қай жолақ қысқа ?
10-тапсырма Суретте не көріп тұрмыз ? -Қай жолақ ұзын,қай жолақ қысқа ?
11-тапсырма Суретте нені көріп тұрмыз ?
-Енді Дымбілмес сен балалардан үйренген шығарсың ?Енді айтшы қай қарындаш ұзын ? -Қайсысы қысқа. Дымбілмес балаларға рақмет айтып, өз сыйлықтарын балаларға таратып, қоштасады. |
-Көк,қызыл. Дымбілместің тапсырмаларын орындауға кіріседі. - Балалардың суреті
-Біріншісі қысқа,екіншісі ұзын
-Қарындаштар
- Ұзын - Қысқа
Екеуіде балмұздақ - Балмұздақтар - Біріншісі ұзын -Екіншісі қысқа
-Қыздар
- Айжандікі ұзын -Маржандікі қысқа
Қоян мен мысық
- қоянның құлағы ұзын,құйрығы қысқа. -мысықтың құйрығы ұзын,құлағы қысқа.
Іс-қимылмен бірге жасайды.
- Адамдарды - түсті ұзын - қызғылт сары түсті қысқа -Балалар -Ағаш кесіп жатыр. Мараттың ағашы ұзын, Қанаттың ағашы қысқа. - Белбеу - Пойыз - Қара түсті белбеу ұзын сары түсті белбеу қысқа - Пойыздар бірдей - Кірпі және жолақтар -Жасыл жолақ қысқа -Қызыл жолақ ұзын - Түстері сары,бірдей -Біріншісі қысқа,екіншісі ұзын Баулар - Жасыл жібек бауы-қысқа -Қызыл жібек бауы-ұзын Дымбілмес тәрбиешінің сұрағына жауап береді. Балалар рақмет айтып, қоштасады. |
|
Рефлексиялық -түзетуші лік: |
-Балалар сендерге бүгінгі оқу іс-әрекет ұнады ма? -Бүгін қандай тақырыппен таныстық ? -Қандай тапсырмалар ұнады ? Балаларды мадақтау. |
Қойылған сұрақтарға жауап береді. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Шама бойынша заттардың әртүрлі болатынын біледі.
Игерді: ұзындығы мен ені бойынша екі қарама-қарсы және бірдей заттарды салыстыруды игерді.
Меңгерді:Ұзын-қысқа ,бірдей деген ұғымдарды меңгерді.
шағым қалдыра аласыз

























