Мотива
циялық
қозғаушы
лық
|
Балалармен үш тілде
амандасу.
Тосын сәт: Есік қағылып,
Дымбілмес қуыршақ кіреді. Қолында қорапшасы бар. Дымбілмес
балалармен амандасады. Сәлеметсіздер ме, балалар!
Сәлеметсіз бе!
Дымбілмес: -Балалар менің атым - Дымбілмес. Мен сендерге құр қол
келгенім жоқ. Мына қолымдағы қорапшаның ішінде, сендерге алып
келген тапсырмаларым бар, сол тапсырмаларым ды дұрыс орындасаңдар,
мен сендерге сыйлық беремін.
|
- Тәрбиешімен үш тілде
амандасады.
Балалар Дымбілмеспен
амандасады.
Қуана-қуана
келіседі.
|
Іздену
ұйымдас
тырушы
лық
|
Тәрбиеші: -Қане, балалар Дымбілмес бізге қанша тапсырма алып
келгенін білу үшін, оның қолындағы қорапшаны ашып қарайық.
-Ал, балалар Дымбілместің алып келген жолақшаларының түсін
айтайықшы ?
I -
тапсырма: Теледидар арқылы суреттерді көрсету. Сұрақ - жауап
арқылы.
Ендеше, барлығымыз мына теледидарға қарайықшы ? Мынау кімдердің
суреті ?
Мына баланың бойы ұзын ба,
қысқа ма ?
Қане, кім айтады ?
Ал мына баланың бойы ше ?
Дұрыс айтасыңдар, балалар!
Ал, келесі тапсырманы орындайық.
II -
тапсырма:
Мыналар нелер
?
- Қайсысы ұзын қарындаш
?
- Қайсысы қысқа қарындаш
?
-Дұрыс айтасыңдар
балалар!
III -
тапсырма:
Бұл тапсырманы орындау үшін, Дымбілмес бізге бір ойын алып келген
екен, балалар. Дидактикалық ойын:«Байқағыш»
Мақсаты:
Заттың түрін, көлемін ажырата
білу. Баланың ойлау қабілетін дамыту.
Балалар мынау нелер ?
-Қане қарайықшы қайсысы ұзын
?
4-тапсырма. -Ал мынау кімдер ?
-Қыздардың белдемшелеріне
назар аударайық ?
-Қайсысының белдемшесі
ұзын,қайсысынікі қысқа ?
5-тапсырма. -Балалар мына суретке назар аударайықшы,мынау нелер ?
-Мысықтың құлағы ұзын ба,әлде
қоянның құлағы ұзын ба?
-Дұрыс айтасыңдар, қоянның
құлағы ұзын екен.
-Жарайсыңдар, балалар. Енді барлығымыз орнымыздан тұрып,
Дымбілмеспен бірге бойымызды сергітіп
алайық. Сергіту
сәті:
Ұзын құлақ сұр қоян,
Естіп қалып
сыбдырды.
Ойлы- қырлы
жерлермен,
Ытқып- ытқып
жүгірді.
6-тапсырма
Ал енді балалар келесі
тапсырмаға назар аударайық ? Суретте кімдерді көріп
тұрсың
дар ? Қай галстук ұзын,қайсысы
қысқа ?
7-тапсырма Суретте кімді көріп тұрсыңдар
?
Балалар не істеп жатыр
?
Қай бөрене ұзын,қайсысы қысқа
?
8-тапсырма
Суретте не көріп тұрмыз
?
Белбеулер
,пойыз
-Қай белбеу ұзын,қайсысы қысқа
?
-Екі пойызды салыстырамыз
?
9-тапсырма
Суретте не көріп тұрмыз
?
-Қай жолақ ұзын,қай жолақ
қысқа ?
10-тапсырма Суретте не көріп тұрмыз
?
-Қай жолақ ұзын,қай жолақ
қысқа ?
11-тапсырма Суретте нені көріп тұрмыз
?
-Енді Дымбілмес сен балалардан
үйренген шығарсың ?Енді айтшы қай қарындаш ұзын
?
-Қайсысы
қысқа.
Дымбілмес балаларға рақмет
айтып, өз сыйлықтарын балаларға таратып,
қоштасады.
|
-Көк,қызыл. Дымбілместің
тапсырмаларын орындауға
кіріседі.
- Балалардың
суреті
-Біріншісі қысқа,екіншісі
ұзын
-Қарындаштар
-
Ұзын
-
Қысқа
Екеуіде
балмұздақ
-
Балмұздақтар
- Біріншісі
ұзын
-Екіншісі
қысқа
-Қыздар
- Айжандікі
ұзын
-Маржандікі
қысқа
Қоян мен
мысық
- қоянның құлағы ұзын,құйрығы
қысқа.
-мысықтың құйрығы ұзын,құлағы
қысқа.
Іс-қимылмен бірге
жасайды.
-
Адамдарды
- түсті
ұзын
- қызғылт сары түсті
қысқа
-Балалар
-Ағаш кесіп
жатыр.
Мараттың ағашы ұзын, Қанаттың
ағашы қысқа.
-
Белбеу
-
Пойыз
- Қара түсті белбеу
ұзын
сары түсті белбеу
қысқа
- Пойыздар
бірдей
- Кірпі және
жолақтар
-Жасыл жолақ
қысқа
-Қызыл жолақ
ұзын
- Түстері
сары,бірдей
-Біріншісі қысқа,екіншісі
ұзын
Баулар
- Жасыл жібек
бауы-қысқа
-Қызыл жібек
бауы-ұзын
Дымбілмес тәрбиешінің сұрағына
жауап береді.
Балалар рақмет айтып,
қоштасады.
|