Мотивациялық қозғаушылық
|
Балалармен үш тілде амандасу.
Тосын сәт: Есік қағылып, Дымбілмес қуыршақ кіреді. Қолында қорапшасы бар. Дымбілмес балалармен амандасады. Сәлеметсіздер ме, балалар!Сәлеметсіз бе!Дымбілмес: -Балалар менің атым - Дымбілмес. Мен сендерге құр қол келгенім жоқ. Мына қолымдағы қорапшаның ішінде, сендерге алып келген тапсырмаларым бар, сол тапсырмаларым ды дұрыс орындасаңдар, мен сендерге сыйлық беремін.
| - Тәрбиешімен үш тілде амандасады.
Балалар Дымбілмеспен амандасады.
Қуана-қуана келіседі. |
Іздену ұйымдастырушылық | Тәрбиеші: -Қане, балалар Дымбілмес бізге қанша тапсырма алып келгенін білу үшін, оның қолындағы қорапшаны ашып қарайық. -Ал, балалар Дымбілместің алып келген жолақшаларының түсін айтайықшы ?I - тапсырма: Теледидар арқылы суреттерді көрсету. Сұрақ - жауап арқылы.Ендеше, барлығымыз мына теледидарға қарайықшы ? Мынау кімдердің суреті ?
Мына баланың бойы ұзын ба, қысқа ма ?Қане, кім айтады ?Ал мына баланың бойы ше ?
Дұрыс айтасыңдар, балалар!Ал, келесі тапсырманы орындайық.II - тапсырма: Мыналар нелер ?- Қайсысы ұзын қарындаш ?- Қайсысы қысқа қарындаш ?
-Дұрыс айтасыңдар балалар!III - тапсырма: Бұл тапсырманы орындау үшін, Дымбілмес бізге бір ойын алып келген екен, балалар.Дидактикалық ойын:«Байқағыш»Мақсаты: Заттың түрін, көлемін ажырата білу. Баланың ойлау қабілетін дамыту.Балалар мынау нелер ?-Қане қарайықшы қайсысы ұзын ?
4-тапсырма. -Ал мынау кімдер ? -Қыздардың белдемшелеріне назар аударайық ?-Қайсысының белдемшесі ұзын,қайсысынікі қысқа ?
5-тапсырма. -Балалар мына суретке назар аударайықшы,мынау нелер ?-Мысықтың құлағы ұзын ба,әлде қоянның құлағы ұзын ба?
-Дұрыс айтасыңдар, қоянның құлағы ұзын екен.-Жарайсыңдар, балалар. Енді барлығымыз орнымыздан тұрып, Дымбілмеспен бірге бойымызды сергітіп алайық.Сергіту сәті:Ұзын құлақ сұр қоян,Естіп қалып сыбдырды.Ойлы- қырлы жерлермен,Ытқып- ытқып жүгірді.6-тапсырмаАл енді балалар келесі тапсырмаға назар аударайық ? Суретте кімдерді көріп тұрсыңдар ? Қай галстук ұзын,қайсысы қысқа ?
7-тапсырма Суретте кімді көріп тұрсыңдар ?Балалар не істеп жатыр ?Қай бөрене ұзын,қайсысы қысқа ?
8-тапсырмаСуретте не көріп тұрмыз ?Белбеулер ,пойыз
-Қай белбеу ұзын,қайсысы қысқа ?-Екі пойызды салыстырамыз ?
9-тапсырмаСуретте не көріп тұрмыз ?-Қай жолақ ұзын,қай жолақ қысқа ?
10-тапсырма Суретте не көріп тұрмыз ?-Қай жолақ ұзын,қай жолақ қысқа ?
11-тапсырма Суретте нені көріп тұрмыз ?
-Енді Дымбілмес сен балалардан үйренген шығарсың ?Енді айтшы қай қарындаш ұзын ?-Қайсысы қысқа.Дымбілмес балаларға рақмет айтып, өз сыйлықтарын балаларға таратып, қоштасады. |
-Көк,қызыл. Дымбілместің тапсырмаларын орындауға кіріседі.
- Балалардың суреті
-Біріншісі қысқа,екіншісі ұзын
-Қарындаштар
- Ұзын- Қысқа
Екеуіде балмұздақ- Балмұздақтар
- Біріншісі ұзын-Екіншісі қысқа
-Қыздар
- Айжандікі ұзын-Маржандікі қысқа
Қоян мен мысық
- қоянның құлағы ұзын,құйрығы қысқа.-мысықтың құйрығы ұзын,құлағы қысқа.
Іс-қимылмен бірге жасайды.
- Адамдарды
- түсті ұзын- қызғылт сары түсті қысқа
-Балалар-Ағаш кесіп жатыр.
Мараттың ағашы ұзын, Қанаттың ағашы қысқа.
- Белбеу- Пойыз
- Қара түсті белбеу ұзынсары түсті белбеу қысқа
- Пойыздар бірдей
- Кірпі және жолақтар
-Жасыл жолақ қысқа
-Қызыл жолақ ұзын
- Түстері сары,бірдей-Біріншісі қысқа,екіншісі ұзын
Баулар
- Жасыл жібек бауы-қысқа-Қызыл жібек бауы-ұзын
Дымбілмес тәрбиешінің сұрағына жауап береді.
Балалар рақмет айтып, қоштасады. |