Тақырыбы:«Үй құстары»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тақырыбы:«Үй құстары»

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім беру салалары«Таным». Оқу іс-әрекетті:Экалогия негіздері. Тақырыбы:«Үй құстары» Мақсаты:а) Үй құстарының тіршілігі туралы түсініп айтып беруге үйрету.Ересектердің үй құстарына жасаған қамқорлығы туралы ұғымдарын қалыптастыру. ә)Балалардың сөйлеу ойлау қабілетін дамыту. б)Оларға қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу. Көрнекілік құралдар: үй құстарының суреттері,балапанның пайда болуы,құстардың жайылып жүрген суреттері. Билигвальды компонент: құс,балапан, тауық
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:____________

Білім беру салалары«Таным».

Оқу іс-әрекетті:Экалогия негіздері.

Тақырыбы:«Үй құстары»

Мақсаты:а) Үй құстарының тіршілігі туралы түсініп айтып беруге үйрету.Ересектердің үй құстарына жасаған қамқорлығы туралы ұғымдарын қалыптастыру. ә)Балалардың сөйлеу ойлау қабілетін дамыту.

б)Оларға қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.

Көрнекілік құралдар: үй құстарының суреттері,балапанның пайда болуы,құстардың жайылып жүрген суреттері. Билигвальды компонент: құс,балапан, тауық.

Әрекеттердің кезеңдері

Тәрбиешенің әрекеттері

Балалардың іс-әрекеттері

Мотивациялық қызығушылық

Жылулық шеңбері Бақшамызға барғанда,

Жолыққан бар адамға

Ертемен , ақ пейілмен

«Қайырлы таң!» деймін мен

Балалардың жүрек жылуы.




Сәлеметсіз бе апай

Ұйымдастыру-шылық – ізденушілік




Балаларға қораз бен тауықтың суретін көрсетіп, олардың дене бітімін, ұқсастықтары мен ерекшелігі туралы сұрақтар қою. Балалардың жауабын тыңдап болғаннан кейін қосымша ақпарат беру. –Қораз бен тауық бірнеше жылдар бұрын жабайы құс деп аталған. Адамда олардан өнім алу үшін асырап ,үй құстарына айналдырып алған.Оларды адамдар жұмыртқасын,етін жеу үшін және мамықтарынан жастық жасау үшін өсіреді. –Олар не жейді және қалай жейді? -Қораз қалай дыбыстайды? Ал тауық ше ? Сергіту сәті.

Ал балалар тұрайық

Үлкен шеңбер құрайық

Бір отырып,бір тұрып,

Біз тынығып алайық . –Балапан қандай дыбыс шығарады? Д/О: «Не жақсы,не жаман?».

Балалар тәжірбиелеріне сүйене отырып жауап береді.





-Жем,тары, бидайды шоқып жейді. «Ку-ка-ре-ку»-дейді. «Қыт-қыттайды». Қимылмен көрсету айту. «Шиқ-шиқ»-дейді. Балалар ойынға белсене қатысады.

Рефлекстік түзету

-Балалар оқу іс-әрекет ұнады ма? Балаларды мақтау,мадақтау.

- Балалардың жауаптары

Күтілетін нәтиже: Біледі: қораз, тауық,балапан, олардың тіршілік әрекеттері туралы, сипаттап беруді.

игереді: қораз,тауық, балапанды танып,ұқсастықтары мен айырмашылығын салыстырмалы түрде сипаттап айтады,тіршілігі,қорегі,адамға келтіретін пайдасы туралы.

меңгереді: қораз, тауық,балапанның адамның қамқаорлығына,күтімінезәру екендігі туралы ұғымды игереді,қамқорлық жасауды.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
582
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі