Материалдар / Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады.

Материал туралы қысқаша түсінік
қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Ақпан 2023
121
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ №56

Жай бөлшектерді косу және азайту

Мектеп:

Күні: 16.11.2022

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5 « »

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.1.2.17 бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; 5.1.2.18 бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

Сабақтың мақсаты

Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

5 минут

Ұйымдастыру сәті

Оқушылармен амандасу, түгендеу

«Менің көңіл күйім» ойын арқылы психологиялық ахуал туғызу





Сабаққа көңіл күйлерін

смайлик арқылы білдіреді





Керемет



Түсініксіз


Көңіл күйім жоқ





Негізгі бөлім 10 минут

Топпен жұмыс


Топқа бөлу

«Сиқырлы ұяшық» арқылы әр топ бір ұяшық таңдап, сол ұяшықтан шыққан сұраққа топта талқылайды.

  1. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу, мысал келтіру

  2. Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу, мысал келтіру

  3. Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайту, мысал келтіру

  4. Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді азайту, мысал келтіру


«Смайликтер» арқылы топқа бөлінеді

1 топ –

2 топ –

3 топ –



Топта постерге жазып, жұмыстарын ортада қорғайды

Бағалау критерийі

Бөлшектерді қосу мен азайту ережесін біледі

Дескриптор

  1. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу ережесін біледі

  2. Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу ережесін біледі

  3. Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайту ережесін біледі

  4. Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді азайту ережесін біледі








«От шашу» әдісі арқылы топты қалған топтар бағалайды



Wordwall программасында презентация

постер

Жеке жұмыс

15мин



«Жаттықтырғыш» әдісі арқылы

3 деңгейлі тапсырмалар беріледі. Әр оқушы берілген мөлшерде есепті шығарады, қалған уақытында өзі қалаған деңгейдің тапсырмасын орындайды

Міндетті есептер:

А:



В:



С:



Қосымша есептер:

А:



В:


С:


Оқушылар міндетті есептерді орындайды.


Дескриптор

  1. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосады

  2. Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтады

  3. Бөлімдерінің бірі екіншісіне еселік болатын бөлшектерді қосады

  4. Бөлімдерінің бірі екіншісіне еселік болатын бөлшектерді азайтады

  5. Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосадыды

  6. Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді азайтады


Қосымша есептер әрбір дұрыс есепке бір баллдан













Дескриптор бойынша














Презентация

Бекіту

5 мин

Жұптық жұмыс

Оқулықпен жұмыс

411





Соңы

5 минут

Сабақты бекіту

Рефлексия

Смайликтер арқылы рефлексия жасайды

Үйге тапсырма:



сабақтың бәрі түсінікті


тақырыпты түсінген сияқтымын, бірақ тапсырма орындауда қате жіберемін


мүлдем тапсырма орынлдай алмадым




Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.


Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау

Нұсқаулықпен жүргізіледі.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!