(МК) Оқушылардың сабаққа
дайындығын тексеру. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл
күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен
таныстыру.
МК, ¥) Мұғалім оқушылардын
назарын оқулықтағы 1-тапсырмада берілген суретке және сөйлесу
үлгісіне аударады. Тыңдау арқылы оқушылар Сенің тісің ауыра ма?
деген сұрақ үлгісімен және Менің тісім ауырады / Менің тісім
ауырмайды жауабымен танысады. Оқушылармен диалогті тыңдау, қайталау
жұмыстары жүргізіледі. Содан кейін оқушылар осы диалог негізінде
өзінің тісі ауыратынын немесе ауырмайтынын айтуға
жаттығады.
(МК, ¥) 2-тапсырмада оқушылар
кесте бойынша айтуға жаттығады. Берілген үлгі бойынша айтады.
Мысалы:
Менің тісім (қолым, аяғым)
ауырады (ауырмайды). Яғни, біріншіден, оқушылар дене мүшелерін
атайды, екіншіден, ауырады/ауырмайды етістігінің айырмашылығын
түсініп, айтуға жаттығады.
(Ж) Екінші тапсырманы мұғалім
күрделендіре түсуіне болады. Ол үшін түрлі сұрақтар қояды, мысалы,
Сенің қолың ауыра ма? Сенің аяғың ауыра ма? Оқушылар Менің қолым
ауырады (ауырмайды). Менің аяғым ауырады (ауырмайды) деп айтып
жаттығады.
(МК, ¥) 3-тапсырмада мұғалім
оқушыларды толықтырып айтуға жаттықтырады. Берілген белгілерге
карап, оқушылар ауырады немесе ауырмайды деп таңдап айтулары керек.
Оқушылардың жауаптары: Менің қолым ауырады. Менің тісім ауырмайды.
Менің аяғьш ауырмайды. Мұғалім оқушылардың назарын жіктік
жалғауының бірінші жағына, яғни менің қолым, менің тісім, менің
аяғым сөздеріне аударады, әсіресе аяқ сөзінің соңғы әрпі ғ әрпіне
айналатынына назар аударады.
(МК, Ж) Осыдан кейін мұғалім
оқушылардың көңілін «Есте сакта!» айдарына аударады. Яғни Сенің
тісің ауыра ма? сұрағын дұрыс колдануға үйретеді. Оқушылар сұрақты
қайталап, бір-біріне қойып
жаттығады.
(Ж) 4-тапсырма үлгі бойынша
сөйлесуге бағытталған, осы тапсырмада оқушылар «Иә, Жоқ» сөздерін
орынды қолданып, толық жауап беруге дағдыланады. Оқушылар мынадай
дағдыларды игеруі тиіс: мұғалімнің сұрақтарына (Сенің тісің ауыра
ма?) жауап бере алу, өзі сұрақ қоя алу. Осыдан кейін оқушылар
жұппен жұмыс істейді. Берілген үлгі бойынша екі бала
сөйлеседі.
Олар өткен сабақтардағы сөйлеу
үлгілерін еске түсіріп, диалогті толықтыруларына
болады.
Үлгі:
-Сәлем!
-Сәлем!
-Сенің атың
кім?
-Менің атьш -... Сенің атың
кім?
-Менің атым
-...
-Сен неше
жастасың?
-Мен ... жастамын. Сен неше
жастасың?
-Мен...
жастамын.
-Сенің тісің (қолың, аяғың)
ауыра ма?
-Иә, ауырады (Жоқ,
ауырмайды).
(МК, ¥) Дәптердегі
тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында
алған білімдерін бекіте түседі.
(Ө) Қосымша тапсырма арқылы
оқушылар сабақта алған білімдерін бекіте түседі. Өз бетінше жұмыс
істеуге дағдыланады.
(Қ) Сабақты қорытындылау
мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады. Оқушылар
сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі
жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны туралы ой- пікірлерін білдіре
алады.
|