Материалдар / Тақырыптық - күнтізбелік жоспар 5 сынып Қазақстан тарихы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тақырыптық - күнтізбелік жоспар 5 сынып Қазақстан тарихы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша Тақырыптық - күнтізбелік жоспар 5 сынып Қазақстан тарихы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
671
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күнтізбелік-тақырыптық жоспар5-сынып жылына 68 с, аптасына 2 c.
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдеріТақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұныОқу мақсатыCағат саныМерзіміЕскертулер
1-тоқсан



5.1 А Қазақстандағы ежелгі адамдардың өмірі 18с

Кіріспе сабақ Зерттеу сұрағы: Қазақстанның ежелгі тарихында не оқытылады?Ежелгі Қазақстан тарихына жалпы шолу1





Алғашқы адамдардың өміріЗерттеу сұрағы: Алғашқы адамдар қалай өмір сүрді?5.1.1.1 – алғашқы адамдардың антропологиялық белгілерін сипаттау;5.1.2.1 – алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін шығармашылық түрде көрсету2





Қазақстан территориясындағы тас дәуірінің тұрақтары Зерттеу сұрағы: Археологтар Қазақстан жерінен тас дәуіріне жататын қандай олжаларды тапты?5.2.3.1 – қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу;5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау; 5.4.2.1 – еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау3







Адамдардың шаруашылық өміріндегі өзгерістер және еңбек құралдарының жетілдірілуіЗерттеу сұрағы: Мезолит пен неолит дәуірлерінде алғашқы адамдардың өмірі қалай өзгерді? 5.4.1.1 – ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау5.4.2.1 – еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау2





Ботай мәдениетіЗерттеу сұрағы: Не себепті ботайлықтарды жылқыны алғашқы қолға үйретушілер деп атайды?5.4.1.1 – ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау1





Қазақстан территориясында металлургияның пайда болуы Зерттеу сұрағы: Қазақстан жерінде металды өндіру ежелгі адамдардың өмірін қалай өзгертті?5.4.2.2 – металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру

1





Андронов және Беғазы-Дәндібай мәдениеттеріЗерттеу сұрағы: Қазақстандағы қола дәуірі ескерткіштерінің қандай ерекшеліктері бар?5.2.2.2 – археологиялық деректерге сүйене отырып, андронов және беғазы-дәндібай мәдениеттерінің белгілерін анықтау;5.2.2.5 – Ә.Марғұланның Қазақстан археологиясының дамуына қосқан үлесін айқындау.2





Қазақстанның жартастарға салынған ежелгі суреттері Зерттеу сұрағы: Тасқа салынған суреттер ежелгі адамдардың дүниетанымын қалай бейнелейді?5.2.1.1 – алғашқы адамдардың наным-сенімдерін сипаттау;5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау2





Ежелгі адамдардың өміріне саяхат5.1.2.1 – алғашқы адамдардың тұрмыс- тіршілігін шығармашылық түрде көрсету2

Жиынтық бағалау
2-тоқсан



5.2А Ежелгі көшпелілер өмірі
  • Қазақстан территориясында темірдің игерілуі
  • Зерттеу сұрағы: Темір өндіру адам өмірін қалай өзгертті?
    5.4.2.2 – металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру1





  • Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы
  • Зерттеу сұрағы: Көшпелі мал шаруашылығы неліктен шаруашылықтың негізгі түріне айналды?
  • 5.4.1.2 – көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын түсіндіру5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін білу2





    Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениетіЗерттеу сұрағы: Көшпелілер баспанасының ерекшелігі неде?5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау;5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіну2





    Ежелгі көшпелілердің дүниетанымыЗерттеу сұрағы: Көшпелілердің қандай салт-дәстүрлері бүгінгі күнге дейін сақталды?5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау2

    Жиынтық бағалау
    5.2ВСақтар 5с

    Сақтар туралы тарихи мәліметтер Зерттеу сұрағы: Қандай дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді?5.3.1.1 – картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету; 5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру2







    «Алтын адам» археологиялық олжасыЗерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды?5.2.3.1 – қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу;5.2.2.4 – Есік обасынан табылған «Алтын адам» археологиялық олжасының ерекшеліктерін анықтау;5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау4

    Жиынтық бағалау
    3-тоқсан



    5.3АСақтар 12с

    Шілікті және Бесшатыр патша қорғандары

    Зерттеу сұрағы: Неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша қорғандары» деп аталады?
    5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау;5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшелік терін түсіндіру;5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау3





    Берел қорғандарыЗерттеу сұрағы. Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды?5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау;5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау;5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау2





    Тасмола археологиялық мәдениеті

    Зерттеу сұрағы: «Мұртты обалардың» ерекшелігі неде?
    5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау;5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау;

    1





    Сақ патшайымы Томирис

    Зерттеу сұрағы: Тарихи деректерде Томиристің бейнесі қалай сипатталған?
    5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау1





    Шырақтың ерлігі

    Зерттеу сұрағы: Сақтар тәуелсіздік үшін қалай күресті?
    5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау

    1





    Сақтардың Александр Македонский әскеріне қарсы күресі

    Зерттеу сұрағы: Неліктен Александр Македонскийдің сақтарға жасаған жорығы сәтсіз аяқталды?
    5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау2

    Жиынтық бағалау
    5.3В Үйсіндер мен қаңлылар

    Үйсіндер туралы жазба деректерЗерттеу сұрағы: Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сипаттады?5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру ;5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру;5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау3





    Қаңлылардың қалалық мәдениетінің дамуыЗерттеу сұрағы: Қаңлыларда қала мәдениетінің дамуы немен байланысты?5.4.2.3 – Ұлы Жібек жолының пайда болуын түсіндіру;5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау2





    Қаңлылардың қоғамдық құрылысы

    Зерттеу сұрағы: Сыма Цянь қаңлы қоғамын қалай сипаттады?
    5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру5.3.1.2 - ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру1





    Үйсіндер мен қаңлылардың материалдық және рухани мәдениеті

    Зерттеу сұрағы: Үйсіндер мен қаңлылар мәдениетінің ерекшеліктері қандай?
    5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау;5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіну4

    Жиынтық бағалау
    4-тоқсан



    5.4АҒұндар

    Ғұн тайпаларының бірігуі

    Зерттеу сұрағы: Неге Мөде шаньюй «Жер - мемлекеттің негізі» деді?
    5.1.1.3 – ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету;5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру2





    Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынастары

    Зерттеу сұрағы: Ғұндармен Ұлы Қытай қорғанының салынуы арасында қандай байланыс бар?
    5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау1





    Ғұндардың Батысқа қоныс аударуы

    Зерттеу сұрағы: Ғұндардың Батысқа қоныстануы қандай өзгерістерге әкелді?
    5.1.1.3 – ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету1





    Аттила және оның жаулаушылық жорықтары

    Зерттеу сұрағы: Ежелгі авторлар Аттилаға қандай баға береді?
    5.1.1.3 – ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету;5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау3

    Жиынтық бағалау
    5.4В СарматтарСарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өміріЗерттеу сұрақтары: Сармат қоғамы несімен ерекшеленеді?5.2.2.1 - археологиялық ескерткіштерді сипаттау; 5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау;5.3.1.1 – картада тайпалық одақтардың орналасуын көрсету; 5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру4





    Сарматтардың саяси тарихыЗерттеу сұрағы: Сарматтар қандай мемлекеттермен қарым-қатынаста болды?5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау2

    Жиынтық бағалау
    5.4 СЕжелгі Қазақстан тарихына шолуЕжелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпатыЗерттеу сұрағы: Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпаты қалай өзгерді?5.1.1.2 – Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпатын анықтау1





    Ежелгі Қазақстанға саяхат5.4.1.1 – ежелгі адамдардың алғашқы кәсібін сипаттау;5.4.1.2 – көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын түсіндіру;5.4.2.1 – еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау;5.4.2.3 – Ұлы Жібек жолының пайда болуын түсіндіру5

    Жиынтық бағалау


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!