Ұйымдастырылған оқу қызметінің конмпектісі
«Шырайгүл» ересек тобы.
Күні: 8.02 .2021.
Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: Бала құқығы-асыл қазына
Мақсаты: Балаларды «Балалар құқық конвенциясы» құжатымен таныстыру, қарапайым түсініктерін дамыту. Балаларды өз құқықтарын білуге үйрету. Достық қарым- қатынасқа тәрбиелеу.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Құқық туралы әңгімелесу,тақпақ жаттау.
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап,түсіндіру.
Көрнекіліктер: мазмұнды суреттер
Билингвизм: Балалар-дети,құқық- право
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Мейірімді жүрекпен, Ақ пейілді тілекпен. Амандасып алайық, Бір жадырап қалайық. |
Шаттық шеңберін орындайды |
|
Іздену ұйымдастырушылық |
Балалар бүгін біз балалар құқығы жөнінде әңгімелесетін боламыз. Балалардың қандай құқықтары бар екен? Ол құқықтар жөнінде қайда жазылған? Балалар бұл бала құқық конвенциясы. Бұл кітапта балалар құқығы жазылған. Енді балалар кітап ішін ашып көрейік. Ішінде ештене жоқ. Ендеше өзіміз толытайық. Жарайды балалар мына суретке назар аударайық. Бұл құқықты қалай түсінеміз? Балаөмір сүруге құқылы ендеше кітабымыздың бірінші бетіне жапсырайық Ойын: «Дин -дон» Дин дон дин дон Кел балақай шеңберге 1,2,3 атын естіп тауып көр Балапанды шақырамыз... Цып цып цып Мысықты қалай шақырамыз? Кис кис кис Досымызды шақырайық... аттарын айтып шығу доп беру арқылы Балалар бұл ойында қандай құқық бар? Әр бала есімге құқылы Балалар енді мен сіздерге мақал оқимын мұқият тындаймыз 1Отан отбасынан басталады 2Отан қуат Отбасы шуақ 3Отбасы сәні сыйластық Мақал не туралы балалар? Конвенцияға қандай құқық болады? Әр бала отбасыға құқылы. Балалар сіздер үйде, балабақшада қалай демаласыздар? Балаға ойын не үшін керек. Ойында бала дамиды. Дұрыс балаендеше кітабымызға бұл құқықпен толықтырайық. Жасмин: Ғұрпымыз бар ел сенген, Дәстүрлері- ең ізгі. Әділдікпен өлшенген, Заңымыз бар негізгі. Жангир: Бас иетін бар адам, Әрбір сөзі салмақты. Қорғап бәле жаладан, Ата заң бұл ардақты. Айару: Ата заңым қорғайды, Бар адамның теңдігін. Әділетті қолдайды, Арқа тұтып,ел бүгін. Жібек: Шалдықпадым талмадым, Арманды алға жалғадым. Атасы ол бар заңның. Балалар оқуға, білім алуға құқылы, кітабымызды толықтырайық Сөздік жұмыс. Билингвальды компонент: Балалар-дети,құқық- право Сергіту сәті: - Қасым Аманжоловтың «Бала-біздің болашақ» атты өлеңді оқу. Бала біздің болашақ Сүйсінеміз,сүйеміз Бұл болашақ тамаша-ақ, Болашаққа иеміз Ойын: «Кейіпкер қандай құқыққа ие ?» Шарты: балалар ертегі желісі бойынша мозайка құрастырып, қандай құқық көрсетілгенін айтып беру. |
Тақпақтарын айтады. Екі тілде сөздерді қайталайды Сергіту сәтін орындайды Отбасы Құқықтарды айтып шығады |
|
Рефлексивті түзетушілік |
-Балалар қандай құжатпен таныстық? -Балалардың қандай құқықтары бар? |
Балалардың жауаптары. |
Күтілетін нәтиже:
Білу: конвенция сөзінің мағынасымен танысу
Меңгеру: бала құқықтарын меңгереді
Дағдылану: бала құқығын біліп өзге адамның құқығын сыйлауға
Әдіскер:
Тәрбиеші: Нургалиева В. М.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тақырыптық- танымдық ұйымдастырылған оқу қызметі "Бала құқығы асыл қазына"
Тақырыптық- танымдық ұйымдастырылған оқу қызметі "Бала құқығы асыл қазына"
Ұйымдастырылған оқу қызметінің конмпектісі
«Шырайгүл» ересек тобы.
Күні: 8.02 .2021.
Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: Бала құқығы-асыл қазына
Мақсаты: Балаларды «Балалар құқық конвенциясы» құжатымен таныстыру, қарапайым түсініктерін дамыту. Балаларды өз құқықтарын білуге үйрету. Достық қарым- қатынасқа тәрбиелеу.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Құқық туралы әңгімелесу,тақпақ жаттау.
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап,түсіндіру.
Көрнекіліктер: мазмұнды суреттер
Билингвизм: Балалар-дети,құқық- право
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Мейірімді жүрекпен, Ақ пейілді тілекпен. Амандасып алайық, Бір жадырап қалайық. |
Шаттық шеңберін орындайды |
|
Іздену ұйымдастырушылық |
Балалар бүгін біз балалар құқығы жөнінде әңгімелесетін боламыз. Балалардың қандай құқықтары бар екен? Ол құқықтар жөнінде қайда жазылған? Балалар бұл бала құқық конвенциясы. Бұл кітапта балалар құқығы жазылған. Енді балалар кітап ішін ашып көрейік. Ішінде ештене жоқ. Ендеше өзіміз толытайық. Жарайды балалар мына суретке назар аударайық. Бұл құқықты қалай түсінеміз? Балаөмір сүруге құқылы ендеше кітабымыздың бірінші бетіне жапсырайық Ойын: «Дин -дон» Дин дон дин дон Кел балақай шеңберге 1,2,3 атын естіп тауып көр Балапанды шақырамыз... Цып цып цып Мысықты қалай шақырамыз? Кис кис кис Досымызды шақырайық... аттарын айтып шығу доп беру арқылы Балалар бұл ойында қандай құқық бар? Әр бала есімге құқылы Балалар енді мен сіздерге мақал оқимын мұқият тындаймыз 1Отан отбасынан басталады 2Отан қуат Отбасы шуақ 3Отбасы сәні сыйластық Мақал не туралы балалар? Конвенцияға қандай құқық болады? Әр бала отбасыға құқылы. Балалар сіздер үйде, балабақшада қалай демаласыздар? Балаға ойын не үшін керек. Ойында бала дамиды. Дұрыс балаендеше кітабымызға бұл құқықпен толықтырайық. Жасмин: Ғұрпымыз бар ел сенген, Дәстүрлері- ең ізгі. Әділдікпен өлшенген, Заңымыз бар негізгі. Жангир: Бас иетін бар адам, Әрбір сөзі салмақты. Қорғап бәле жаладан, Ата заң бұл ардақты. Айару: Ата заңым қорғайды, Бар адамның теңдігін. Әділетті қолдайды, Арқа тұтып,ел бүгін. Жібек: Шалдықпадым талмадым, Арманды алға жалғадым. Атасы ол бар заңның. Балалар оқуға, білім алуға құқылы, кітабымызды толықтырайық Сөздік жұмыс. Билингвальды компонент: Балалар-дети,құқық- право Сергіту сәті: - Қасым Аманжоловтың «Бала-біздің болашақ» атты өлеңді оқу. Бала біздің болашақ Сүйсінеміз,сүйеміз Бұл болашақ тамаша-ақ, Болашаққа иеміз Ойын: «Кейіпкер қандай құқыққа ие ?» Шарты: балалар ертегі желісі бойынша мозайка құрастырып, қандай құқық көрсетілгенін айтып беру. |
Тақпақтарын айтады. Екі тілде сөздерді қайталайды Сергіту сәтін орындайды Отбасы Құқықтарды айтып шығады |
|
Рефлексивті түзетушілік |
-Балалар қандай құжатпен таныстық? -Балалардың қандай құқықтары бар? |
Балалардың жауаптары. |
Күтілетін нәтиже:
Білу: конвенция сөзінің мағынасымен танысу
Меңгеру: бала құқықтарын меңгереді
Дағдылану: бала құқығын біліп өзге адамның құқығын сыйлауға
Әдіскер:
Тәрбиеші: Нургалиева В. М.
шағым қалдыра аласыз













