|
«Келісемін» Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары __________________________________________ «_____»_____________2023 жыл |
|
«Бекітемін» ______________ ______________ ______________ «___»___________2023 жыл |
2023-2024 оқу жылына арналған
______________сыныбының тәрбие жұмысының жылдық жоспары
Сынып жетекшісі: ______________
Тәрбие жұмысы
Өскелең жас ұрпақты рухани-адамгершілік қасиетке баулу, тәрбиелеу – барлық кезеңде өзекті. Біздің келешегіміз –
жас ұрпақ , ал ұрпақ тәрбиесі адамзаттың мәңгілік тақырыбы.Ел ертеңі болар бүгінгі балалар мен жасөспірімдерді тәрбиелеу, әлеуметтік тұрғыдан барынша қамтамасыз ету,толыққанды білім алуына жағдай жасау, олардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау Қазақ елінің ұлттық
саясатының басты бағыттарының бірі.Тәрбие мен оқыту өзара тығыз байланысты, бір бірінен бөліп алуға болмайтын біртұтас процесс. Білім беруұйымдарындағы тәрбие пән мазмұны, сынып сағаттарының және мектептен, сыныптан тыс қосымша білім беру мазмұны арқылы жүзеге асады.
Тәрбие жұмысының жоспары - «Біртұтас тәрбие бағдарламасы» ұлттық, адами құндылықтарға негізделген.
Мақсаты: жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды бойына сіңірген еңбекқор, адал, саналы, жасампаз азаматты тәрбиелеу.
Міндеттері:
-
Ата-ананың өсиетін тыңдауға, отбасы татулығы мен берекесін қадірлеуге, перзенттік парызын өтеуге тәрбиелеу.
-
Ұлттық мұраны қастерлеуге, қазақ тілін, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге, татулық, келісім, ынтымақ және ел бірлігін сақтауға, отаншылдық пен мемлекетшілдікке тәрбиелеу.
-
Жақсылыққа, игілікке бой түзеуге, абыройлыболуға, ар-ұждан, намыс, жауапкершілік, мейірімділік, қамқорлық пен әділдік қасиеттерін жоғары ұстауға баулу және құқықтық мәдениетін қалыптастыру.
-
Денсаулықты қадірлеуге, салауатты өмір салтын ұстануға, ойдың тазалығын және эмоционалды тұрақтылыққа баулу.
-
Табиғатқа, табиғи мұраға ұқыптылықпен қарауға және табиғи ресурстарды үнемді әрі тиімді қолдануға тәрбиелеу және еңбекқорлыққа баулу
Күтілетін нәтижелер:
-
Ата-анасын сыйлайды, перзенттік парызын түсінеді, «қарашаңырақ», «жеті ата», «тектілік» ұғымдарының маңызын
-
бағалайды, отбасы татулығы мен берекесін қадірлейді
-
Отаншыл, мемлекетшіл, намысшыл, халқына адал қызмет етуді, мемлекет тәуелсіздігін және елі мен жерінің тұтастығын қорғауды борышым деп санайды және ұлттық мәдениетті құрметтейді, салт-дәстүрлерді біледі, оны сақтайды.
-
Әр ісіне, қадамына жауапкершілікпен қарайды, әдепті және мейірімді, сөзінеберік, ісіне адал, кішіге ізет, үлкенге
-
құрмет көрсетеді, ар-ұятты жоғары бағалайды.
-
Жан мен тән тазалығын сақтайды, дұрыс тамақтану мәдениетін түсінеді, эмоционалды жай-күйін басқарады.
-
Тұратын үйін, ауласын, қаласын таза ұстайды, қоғамдық орынға және қоршаған ортаға ұқыптылықпен қарайды, табиғатқа жанашыр және туған жердің қайталанбас ерекшелігін және оның бірегей болмысын таниды және адал еңбекті жоғары бағалайды.
Білім беру ұйымдарындағы тәрбие жұмысында басшылыққа алатын нормативті құжаттар
1) «Бала құқығы туралы» БҰҰ Конвенциясы;
2) Қазақстан Республикасының Конституциясы;
3) «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының Кодексі. 26 желтоқсан 2011 жыл;
4) «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8тамыздағы Заңы;
5) «Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы» Қазақстан Республикасының 2009 жылғы 4 желтоқсандағы № 214-IV Заңы;
6) «Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2018жылғы 02шілдедегі № 169-VI Заңы;
7) «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007жылғы 27 шілдедегі Заңы;
8) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020–2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы;
9) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері.
10) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018жылғы 1қазандағы № 525 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық негіздері.
11) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 12маусымдағы №248 бұйрығымен бекітілген 2020-2025 жылдарға арналған «Құндылықтарға негізделген білім беру»жобасы
|
№ |
Тәрбие жұмысының атауы |
Аяқтау нысаны |
Жауаптылар |
Орындау мерзімі |
|
I. Тәрбиені нормативтік құқықтық қамтамасыз ету: «Біртұтас тәрбие бағдарламасы» ТӘРБИЕ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫ: ҰЛТТЫҚ МҮДДЕ -Отаншыл, мемелкетшіл және намысшыл -Мемлекеттік рәміздерді қадірлейді -Елінің тарихын құрметтейді -Ұлттық мирасты мәдениетті дәріптейді -Құқықтық және экологиялық мәдениетті жоғары бағалайды АР – ҰЯТ -Ар-ұят,адалдықты жоғары бағалайды -сөзіне берік,ісіне жауапкершілікпен танытады -Ата-анасына сүйіспеншілікпен қарайды -Достарын,сыныптастарын сыйлайды -Кішіге ізет,үлкенге құрмет көрсетеді ТАЛАП -Жан мен тән тазалығын сақтайды -Дұрыс тамақану мәдениетін түсінеді -Қоршаған орта тазалығын сақтайды -Ақпараттық медиа және қаржылық сауаттылық -Ізденімпаз,жасампаз тұлға
|
||||
|
ІІ. Ғылыми-әдістемелік және ақпараттық қамтамасыз ету: 1. «Біртұтас тәрбие бағдарламасы: құндылықтар және оны іске асыру жоспары» семинар І тоқсан 2. «Сыныптан тыс жұмыстарды жүргізудің жолдары мен тиімділігі» семинар-практикум ІІ тоқсан 3. «Тәрбие жүйесін ұйымдастырудың тиімді әдістері» әдістер аукционы ІІІ тоқсан 4. «Құндылықтарға бағытталған тәрбие қызметін ұйымдастырудың тиімділігін арттыру» дөңгелек үстел ІV тоқсан 2023-2024 оқу жылында іске асырылатын жобалар:
2023-2024 оқу жылында іске асырылатын модульдер:
|
||||
МАҚСАТЫ:
Мақсаты: Өмірдің ағымдағы мәселелерін шешуге қабілетті сынып ұжымын ұйымдастыру; тұлғаны зерделеу және қажет болған жағдайда оқушылардың тәрби
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәрбие жоспары 2023-2024 оқу жылы (қыркүйектен - мамыр айына дейінгі) 8 бағыт
Тәрбие жоспары 2023-2024 оқу жылы (қыркүйектен - мамыр айына дейінгі) 8 бағыт
|
«Келісемін» Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары __________________________________________ «_____»_____________2023 жыл |
|
«Бекітемін» ______________ ______________ ______________ «___»___________2023 жыл |
2023-2024 оқу жылына арналған
______________сыныбының тәрбие жұмысының жылдық жоспары
Сынып жетекшісі: ______________
Тәрбие жұмысы
Өскелең жас ұрпақты рухани-адамгершілік қасиетке баулу, тәрбиелеу – барлық кезеңде өзекті. Біздің келешегіміз –
жас ұрпақ , ал ұрпақ тәрбиесі адамзаттың мәңгілік тақырыбы.Ел ертеңі болар бүгінгі балалар мен жасөспірімдерді тәрбиелеу, әлеуметтік тұрғыдан барынша қамтамасыз ету,толыққанды білім алуына жағдай жасау, олардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау Қазақ елінің ұлттық
саясатының басты бағыттарының бірі.Тәрбие мен оқыту өзара тығыз байланысты, бір бірінен бөліп алуға болмайтын біртұтас процесс. Білім беруұйымдарындағы тәрбие пән мазмұны, сынып сағаттарының және мектептен, сыныптан тыс қосымша білім беру мазмұны арқылы жүзеге асады.
Тәрбие жұмысының жоспары - «Біртұтас тәрбие бағдарламасы» ұлттық, адами құндылықтарға негізделген.
Мақсаты: жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды бойына сіңірген еңбекқор, адал, саналы, жасампаз азаматты тәрбиелеу.
Міндеттері:
-
Ата-ананың өсиетін тыңдауға, отбасы татулығы мен берекесін қадірлеуге, перзенттік парызын өтеуге тәрбиелеу.
-
Ұлттық мұраны қастерлеуге, қазақ тілін, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге, татулық, келісім, ынтымақ және ел бірлігін сақтауға, отаншылдық пен мемлекетшілдікке тәрбиелеу.
-
Жақсылыққа, игілікке бой түзеуге, абыройлыболуға, ар-ұждан, намыс, жауапкершілік, мейірімділік, қамқорлық пен әділдік қасиеттерін жоғары ұстауға баулу және құқықтық мәдениетін қалыптастыру.
-
Денсаулықты қадірлеуге, салауатты өмір салтын ұстануға, ойдың тазалығын және эмоционалды тұрақтылыққа баулу.
-
Табиғатқа, табиғи мұраға ұқыптылықпен қарауға және табиғи ресурстарды үнемді әрі тиімді қолдануға тәрбиелеу және еңбекқорлыққа баулу
Күтілетін нәтижелер:
-
Ата-анасын сыйлайды, перзенттік парызын түсінеді, «қарашаңырақ», «жеті ата», «тектілік» ұғымдарының маңызын
-
бағалайды, отбасы татулығы мен берекесін қадірлейді
-
Отаншыл, мемлекетшіл, намысшыл, халқына адал қызмет етуді, мемлекет тәуелсіздігін және елі мен жерінің тұтастығын қорғауды борышым деп санайды және ұлттық мәдениетті құрметтейді, салт-дәстүрлерді біледі, оны сақтайды.
-
Әр ісіне, қадамына жауапкершілікпен қарайды, әдепті және мейірімді, сөзінеберік, ісіне адал, кішіге ізет, үлкенге
-
құрмет көрсетеді, ар-ұятты жоғары бағалайды.
-
Жан мен тән тазалығын сақтайды, дұрыс тамақтану мәдениетін түсінеді, эмоционалды жай-күйін басқарады.
-
Тұратын үйін, ауласын, қаласын таза ұстайды, қоғамдық орынға және қоршаған ортаға ұқыптылықпен қарайды, табиғатқа жанашыр және туған жердің қайталанбас ерекшелігін және оның бірегей болмысын таниды және адал еңбекті жоғары бағалайды.
Білім беру ұйымдарындағы тәрбие жұмысында басшылыққа алатын нормативті құжаттар
1) «Бала құқығы туралы» БҰҰ Конвенциясы;
2) Қазақстан Республикасының Конституциясы;
3) «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының Кодексі. 26 желтоқсан 2011 жыл;
4) «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8тамыздағы Заңы;
5) «Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы» Қазақстан Республикасының 2009 жылғы 4 желтоқсандағы № 214-IV Заңы;
6) «Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2018жылғы 02шілдедегі № 169-VI Заңы;
7) «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007жылғы 27 шілдедегі Заңы;
8) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020–2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы;
9) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері.
10) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018жылғы 1қазандағы № 525 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық негіздері.
11) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 12маусымдағы №248 бұйрығымен бекітілген 2020-2025 жылдарға арналған «Құндылықтарға негізделген білім беру»жобасы
|
№ |
Тәрбие жұмысының атауы |
Аяқтау нысаны |
Жауаптылар |
Орындау мерзімі |
|
I. Тәрбиені нормативтік құқықтық қамтамасыз ету: «Біртұтас тәрбие бағдарламасы» ТӘРБИЕ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫ: ҰЛТТЫҚ МҮДДЕ -Отаншыл, мемелкетшіл және намысшыл -Мемлекеттік рәміздерді қадірлейді -Елінің тарихын құрметтейді -Ұлттық мирасты мәдениетті дәріптейді -Құқықтық және экологиялық мәдениетті жоғары бағалайды АР – ҰЯТ -Ар-ұят,адалдықты жоғары бағалайды -сөзіне берік,ісіне жауапкершілікпен танытады -Ата-анасына сүйіспеншілікпен қарайды -Достарын,сыныптастарын сыйлайды -Кішіге ізет,үлкенге құрмет көрсетеді ТАЛАП -Жан мен тән тазалығын сақтайды -Дұрыс тамақану мәдениетін түсінеді -Қоршаған орта тазалығын сақтайды -Ақпараттық медиа және қаржылық сауаттылық -Ізденімпаз,жасампаз тұлға
|
||||
|
ІІ. Ғылыми-әдістемелік және ақпараттық қамтамасыз ету: 1. «Біртұтас тәрбие бағдарламасы: құндылықтар және оны іске асыру жоспары» семинар І тоқсан 2. «Сыныптан тыс жұмыстарды жүргізудің жолдары мен тиімділігі» семинар-практикум ІІ тоқсан 3. «Тәрбие жүйесін ұйымдастырудың тиімді әдістері» әдістер аукционы ІІІ тоқсан 4. «Құндылықтарға бағытталған тәрбие қызметін ұйымдастырудың тиімділігін арттыру» дөңгелек үстел ІV тоқсан 2023-2024 оқу жылында іске асырылатын жобалар:
2023-2024 оқу жылында іске асырылатын модульдер:
|
||||
МАҚСАТЫ:
Мақсаты: Өмірдің ағымдағы мәселелерін шешуге қабілетті сынып ұжымын ұйымдастыру; тұлғаны зерделеу және қажет болған жағдайда оқушылардың тәрби
шағым қалдыра аласыз













