Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тәрбие жоспары 4 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
С.Сатыбалдин атындағы жалпы орта білім беретін мектеп
Сынып жетекші
ПОРТФОЛИОСЫ
Шакенова Шынар Калиакпаровна
2017-2018 оқу жылы.
«Келісілді» «Бекітілді»
______________ ______________
ТЖДО Мектеп директоры
Жакупбекова И.М. Батталова Ж.К.
Лебяжі ауданының С.Сатыбалдин атындағы
жалпы орта білім беретін мектебі
3-4 сынып
Тәрбие жоспары
Сынып жетекшісі Шакенова Ш.Қ.
2017-2018 оқу жылы
Өткен оқу жылы бойынша сынып ұжымының мінездемесі
2-сыныпта екі оқушы Әлібек Нұрхат және Қаиса Аяулым екі оқушы да Павлодар облысы, Лебяжі ауданы, Қызылқоғам ауылында тұрады. Осы аталған мектептің 2- сыныбында оқиды. Әлібек Нұрхаттың сыныпта атқаратын міндеті-кітапханашы және спорт секторы. Екпінді оқушы. Нұрхат 1-сыныпта өте ұялшақ тұйық оқушы болды, бірақ та биылғы жылда әр түрлі іс шараларға қатысып ашыла бастады. Жетістікке жету жолында өзі тырыса қоймайды, ылғи да мұғалімнің жетегі қажет болады. Тәртібі жақсы берілген тапсырмаларды орындауға тырысады. Үлкендерді құрметтейді. Бос уақытында доп ойнағанды жақсы көреді. Сыныптан тыс іс- шараларға қатысады. Мектебіміздің «Сезам» қуыршақ театрі үйірмесінің мүшесі.
Осы жылғы жетістіктері: Биылғы жылы облыстық Сарыарқа самалы газетінің «Айналайын» бетіне «Сезам театрі» атты мақаласы жарияланды. Республикалық «Үркер» ІQ марафонына қатысып ІІ дәрежелі дипломымен, информатика пәнінен «Bebras» халықаралық сайысында ІІ орын дипломдарымен марапаталды. «Алтын асық» облыстық интеллектуалдық марафоны, халықаралық «Пони» сайстарына қатысып сертификаттарымен марапаталды. Мектепішілік «Жігіт сұлтаны» сайысына қатысып «Тапқыр» номинациясына ие болды. Отбасында екі әпкесі, бір қарындасы бар. Ата-анасының тәрбиесімен өсіп келе жатыр. Қаиса Аяулым болса сыныпта атқаратын міндеті-тазалықшы, оқу секторы топ төрағасы. Үздік оқушы. Аяулым оқуға зерек, тәртіпті, өз ісіне жауаппен қарап тапсырылған істі орындауға тырысады. Сүйікті пәндері қазақ тілі және әдебиет. Өз заттарын, оқулықтарын ұқыпты ұстайды. Үлкендерді құрметтейді. Сыныптан тыс іс- шараларға үнемі қатысып отырады. Мектебіміздің «Сезам» қуыршақ театрі үйірмесінің мүшесі.
Осы жылғы жетістіктері: Аудандық «Аққу үні» газетіне «Қызықты демалыс» атты мақаласы жариаланды. Облыстық Сарыарқа самалы газетінің «Айналайын» бетіне өтірік өлеңі жарияланды. Информатика пәнінен «Bebras» халықаралық сайысында ІІ орын дипломдарымен марапаталды. «Алтын асық» облыстық интеллектуалдық марафоны, халықаралық «Пони» сайстарына қатысып сертификаттарымен марапаталды. Аудандық бастауыш сыныптар арасында өткен «Абай» оқуларына қатысып сертификатпен марапаталды. Отбасында ағасы бар. Анасының тәрбиесімен өсіп келе жатқан қыз. Екі оқушының да тәіртіптері жақсы, жауапкершілкітері де бар. Бір-бірімен достық қарым-қатынаста.
Өткен оқу жылы бойынша сынып ұжымының мінездемесі
3-сыныпта екі оқушы Әлібек Нұрхат және Қаиса Аяулым екі оқушы да Павлодар облысы, Лебяжі ауданы, Қызылқоғам ауылында тұрады. Осы аталған мектептің 2- сыныбында оқиды. Әлібек Нұрхаттың сыныпта атқаратын міндеті-кітапханашы және спорт секторы. Екпінді оқушы. Нұрхат 1-2 сыныптарда өте ұялшақ тұйық оқушы болды, бірақ та биылғы жылда әр түрлі іс шараларға қатысып ашыла бастады. Жетістікке жету жолында өзі тырыса қоймайды, ылғи да мұғалімнің жетегі қажет болады. Тәртібі жақсы берілген тапсырмаларды орындауға тырысады. Үлкендерді құрметтейді. Бос уақытында доп ойнағанды жақсы көреді. Сыныптан тыс іс- шараларға қатысады. Мектебіміздің «Сезам» қуыршақ театрі үйірмесінің мүшесі.
Осы жылғы жетістіктері: Биылғы жылы Республикалық «Кенгуру» математикалық сайысына қатысып ІІІ дәрежелі дипломымен марапаталды. Информатика пәнінен «Bebras» халықаралық сайысында ІІІ орын дипломдарымен марапаталды. «Алтын асық» облыстық интеллектуалдық марафоны, халықаралық «Пони» сайстарына қатысып сертификаттарымен марапаталды. Отбасында екі әпкесі, бір қарындасы бар. Ата-анасының тәрбиесімен өсіп келе жатыр.
Қаиса Аяулым болса сыныпта атқаратын міндеті-тазалықшы, оқу секторы топ төрағасы. Үздік оқушы. Аяулым оқуға зерек, тәртіпті, өз ісіне жауаппен қарап тапсырылған істі орындауға тырысады. Сүйікті пәндері қазақ тілі және әдебиет. Өз заттарын, оқулықтарын ұқыпты ұстайды. Үлкендерді құрметтейді. Сыныптан тыс іс- шараларға үнемі қатысып отырады. Мектебіміздің «Сезам» қуыршақ театрі үйірмесінің мүшесі.
Осы жылғы жетістіктері: Республикалық «Кенгуру» математикалық сайысына қатысып ІІІ дәрежелі дипломымен марапаталды. Тәуелсіздіктің 25-жылдығына орай ұйымдастырылған Облыстық ПМПИ-да жаратылыстану бағыты бойынша онлайн олимпиядадан ІІІ дәрежелі дипломымен марапаталды. Информатика пәнінен «Bebras» халықаралық сайысында ІІІ орын дипломдарымен марапаталды. «Алтын асық» облыстық интеллектуалдық марафоны, халықаралық «Пони» сайстарына қатысып сертификаттарымен марапаталды. Отбасында ағасы бар. Анасының тәрбиесімен өсіп келе жатқан қыз. Екі оқушының да тәіртіптері жақсы, жауапкершілкітері де бар. Бір-бірімен достық қарым-қатынаста.
т
Өткен оқу жылы бойынша сынып ұжымының мінездемесі
2-сыныпта 10 оқушы үш ұл жеті қыз. Бір оқушы үйден оқытылады ол Иманкулова Аяжан. 10 оқушы да Павлодар облысы, Лебяжі ауданы, Қызылқоғам ауылында тұрады. Осы аталған мектептің 3- сыныбында оқиды.
Сынып ұжымы 2014-2015 оқу жылында мектепалды даярлық тобынан бастап қалыптасқан. Сынып оқушыларының оқу әрекетіне, тәрбиелік шараларға қатысу белсенділіктері жас ерекшеліктеріне сай жақсы деп айтуға болады. Оқушылардың мұғалімге қарым-қатынастары жақсы, педагогикалық талаптарға бағынады. Сынып оқушыларының мектеп мотивациялары оң, сабаққа қызығушылықпен келеді, көңіл-күйлері көтеріңкі. Сыныптың әлеуметтік деңгейі: Ұжымда оқушылар жақсы қарым-қатынаста. Сыныптағы психологиялық ахуалды қолайлы деп айтуға болады. Сынып оқушылары ұйымшыл. Сонымен қатар сыныпта шығармашылыққа бейім оқушылар бар. Жалпы сыныптан тыс шараларға,сабақтарға белсене қатысады. Сынып белсенділері – оқу секторы, мәдениет, тазалық, шаруашылық секторы және редколегия мүшелері де өз жұмыстарын тиянақты атқарады. Оқушылардың бәрі де сыныптан тыс шараларға, үйірмелерге белсене қатысады. Оқушылардың еңбек қатынасына деген ынта – жігері жоғары. Сыныптағы оқушылардың бір біріне деген қарым – қатынасы өте жақсы, бір – бірімен өте тату, қиыншылық кезде бір біріне қол ұшын беруге әзір тұрады. Мектептің қоғамдық жұмыстарына әр уақытта топпен бір кісідей атсалысып қатысып, тапсырылған жұмыстарды уақытында, тиянақты, үлкен жауапкершілікпен атқарады. Үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсете біледі. Ұл балалар мен қыз балдардың өзара қарым – қатынастары да айтарлықтай жақсы.Сабаққа деген қызығушылықтары жақсы. Олар мұғалімдерге әртүрлі сұрақтар қойып, жаңа тақырыпты толық меңгергілері келеді. Сабаққа оқушылар дайындықпен келіп, жаңа сабақты үлкен зейін қойып тыңдайды. Ата – аналарға келетін болсам, олар сынып өміріне белсенді қатысып отырады. Мектептен қатынастарын үзбейді, көмектерін аямайды. Еш себепсіз сабақ қалдырмайды. Түсінбеген сұрақтарын біліп алуға тырысады. Бірінің білмегенін бірі айтып үнемі көмектеседі.
Сынып жектекшісінің циклограммасы
Күнделікті атқаратын қызметі
-
Сабаққа кешігіп келген оқушылармен жұмыс және оқушылардың келмей қалған себптерін анықтау.
-
Оқушылардың күнделіктерін тексеру.
-
Жоспар бойынша сыныппен іс шара өткізу.
Апта сайын
-
Оқушылардың күнделіктерін тексеру
-
Ата-аналармен жұмыс.
-
Пән мұғалімдерімен жұмыс.
-
Оқушылардың ауырып қалуына байланысты алған анықтамасы бойынша, мектеп дәрігерімен кездесу.
Тоқсан сайын
-
Өз сыныбында сабақтарға қатысу
-
Ата-аналар комитетімен кездесу.
-
Жұмыс жоспарлауға байланысты мәжіліске қатысу.
Ай сайын
-
Оқушылардың қозғалыс есебі жөнінде есеп беру.
-
Сабақ үлгерімінің қорытындысы жөнінде есеп беру.
-
Тоқсан бойынша тәрбие жұмысын қортындылау, жаңа тоқсанға жоспарды толықтыру, өзгерістер енгізу.
-
Ата-аналар жиналысын өткізу.
-
Оқушылардың жеке құжаттарын толтыру.
-
Сынып жұмысының жоспарын жасау және талдау.
-
Тоқсан бойынша сынып журналын толтыру.
-
Сынып жетекшілерінің оқуына қатысу.
3-сыныптың ата-аналар комитететінің жұмыс жоспары.
Р/с |
Атқаратын іс –шаралар |
Мерзімі |
Жауаптылар |
1. |
Ата-аналар комитетін сайлау |
Қыркүйек |
Сынып жетекші Ата-аналар |
2. |
Мектепішілік және сыныптық жиналыстарға қатысу |
Тоқсан сайын жылына екі рет |
Ата-аналар |
3. |
Оқушылардың қажеттіліктеріне көмек көрсетуге сынып қорын ұйымдастыру. |
Жыл бойы |
Сынып жетекші Ата-аналар |
4. |
Сыныптағы оқушылардың туған күнін атап өту |
Жыл бойы |
Сынып жетекші ата-аналар |
5. |
Мектепішілк іс-шараларға қатысу оқушыларға қолдау көрсету. |
Жыл бойы |
Барлық ата-аналар |
Тәрбие жұмысының оқу жылына қойған мақсаттары
Жастардың бойында Қазақстандық патриотизмді қалыптастыру, мемлекеттік нышандарды құрметтеуге, халық дәстүрлерін дәріптеуге, әлемдік және отандық мәдениет жетістіктерін оқып үйренуге, Конституцияға қарама қайшы келетін әрекеттерге төзбеушілікке тәрбиелеу.
Сыныптың мақсаты:
Баланың өзінің дамытуына қолайлы жағдайлар туғыза отырып, өзін-өзі басқара алу, өз көзқарасын дамыта білу, өз қызметін ұйымдастыра алу, өзін-өзі анықтай алу, өзін-өзі реттей алу, өзіне-өзі баға бере алу дағдыларын қалыптастыру;
Рухани мәдениетінің адам баласына қажеттілік сезімін түсіндіру;
Сынып ата-аналарымен мазмұнды тәрбиелік қызмет атқару;
Нәтижесінде жеткізе алатын, ақпараты игерген тұлға тәрбиелеу.
Тәрбие жұмысының міндеттері
-Мектептің тәртібін бұлжытпай орындау;
-Сабақ үлгерімі мен сапасын жақсарту;
-Өзін-өзі басқару, көпшілік ортада өзін ұстай білу дағдыларын қалыптастыру;
-Қоғамдық жұмыстарға белсене араласу;
-Дарынды балалармен жұмыс жүйесін жақсарту;
-Жағдайы қиын оқушылармен жекелей жұмыстар атқару;
-Тәрбиелік маңызы зор ереңгіліктер мен тәрбие сағаттарын ұйымдастыру.
С.Сатыбалдин атындағы жалпы орта білім беретін мектеп
Ата-аналармен жұмыс
3-4 сынып жетекшісі Шакенова Шынар Калиакпаровна
2017-2018 оқу жылына арналған тәрбие жұмысының
ЖОСПАРЫ
І. Жоспардың тақырбы, негіздемесі және мақсаты мен міндеттері, баса назар аударылатын мәселелер;
Жоспардың тақырыбы: «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясы- тәрбие жұмысының басты бағыты мен әлеуетін арттырудың негізі. Жоспарды әзірлеу үшін негіз:
– Қазақстан Республикасының Конституциясы;
- «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңы (1995 жылы 30 тамызда республикалық референдумда қабылданған. 2011. 02. 02. берілген өзгертулер мен толықтыруларымен);
-
«Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы №518-ІҮ Кодексі (2014. 17.11. берілген өзгертулер мен толықтыруларымен);
– «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319-III Заңы (2015.13.01. берілгенөзгертулер мен толықтыруларымен);
– «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345-II Заңы (2014.29.12. берілгенөзгертулер мен толықтыруларымен);
-
«Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы» Қазақстан Республика-
сының 2011 жылғы 11 қазандағы № 483-ІV Заңы;
-
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауы «Қазақстан – 2050» стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты»;
-
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауы «Қазақстан жолы – 2050: «Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ»;
-
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың
Қазақстан халқына Жолдауы «Нұрлы жол – болашаққа бастар жол»;
– Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы. Қазақстан Республикасы
Президентінің 2010 жылғы 7 желтоқсандағы № 1118 жарлығымен бекітілген (2014. 12.08. берілген өзгертулер мен толықтыруларымен);
-
Қазақстан Республикасының «жасыл экономикаға» көшуі жөніндегі 2013-2020 жылдарға арналған тұжырымдамасы. Қазақстан Республикасы Президентінің 2013 жылғы 30 мамырдағы № 577 жарлығымен бекітілген;
– Қазақстан Республикасының
2015-2025 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегиясы.
Қазақстан Республикасы Президентінің
2014 жылғы 26 желтоқсандағы № 986 Жарлығымен
бекітілген;
− «Барлық білім беру ұйымдарында оқытудың тәрбиелік құрамдасын күшейту жөніндегі үлгілік кешенді жоспарды бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 29 маусымдағы № 873 Қаулысы;
– «Қазақстан 2020: болашаққа жол» Қазақстан Республикасы мемлекет -
тік жастар саясатының 2020 жылға дейінгі тұжырымдамасы. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 27 ақпандағы № 191 Қаулысымен мақұлданған;
-
Қазақстан Республикасының үздіксіз білім беру жүйесіндегі тәрбие тұжырымдамасы. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 16 қарашадағы № 521 Бұйрығымен бекітілген;
-
«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 Бұйрығы.
Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерін бекіту туралы
-Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 22 сәуірдегі № 227 бұйрығы.
2017-2018 оқу жылында тәрбие үрдісінде баса назар аударылатын мәселелер:
1. Кәмелетке толмаған балаларға сол секілді олардың отбасыларына жайсыздық фактілері анықталған кезде жедел тиімді профилактикалық алдын алу жұмыстарын атқару.
2. Мектеп және отбасы арасындағы құқықтық, әлеуметтік, педагогикалық, психологиялық үйлесімді қарым-қатынасты үздіксіз дамыту;
3. Оқушылардың бос уақытын тиімді өткізу мақсатында пәндік және спорттық үйірмелер жұмысын жүйелі ұйымдастыру;
4. Балаларды дұрыс тәрбиелей алмаушы отбасылардың негізгі проблемалары мен оның шығу себептерін анықтау, зерттеу, зерделеу жұмыстарын жүргізу ;
5. Мемлекеттің қамқорлығын қажет етуші отбасыға өмірлік қиыншылықтар туындаған жағдайда қол ұшын беру, заң аясында әлеуметтік көмек алу мақсатында құқықтық кеңестер беру, психологиялық қолдау көрсету;
6.Сынып жетекшілердің кәсіби құзыреттілігін дамыту аясында семинар-кеңестер, кәсіби байқаулар, педагогикалық оқылымдар ұйымдастыру;
7.Мектеп оқушыларының өмірі мен денсаулығын қорғау, оқушы қызметінің құқықтық жауапкершілігі мен заңға мойынсұнушылық мінез-құлқын қалыптастыру аясында әр күні бақылау, қадағалау жұмыстарын жүргізу;
8.Әр түрлі ұлттардың бірлігі мен ынтамағы аясында тәрбие жұмысының әлеуетін арттыру мақсатында «Мектеп ассамблеясы» ұйымын құру;
9. Тәрбие жұмысының сапасы мен нәтижесін анықтаудың мониторингісін ұдайы жүргізіп отыру;
ІІ.Тәрбие жұмысының басым бағыттары
Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар тұтас педагогикалық процестің өзегі бола отыра, тәрбие жұмысының барлық бағыттары арқылы өтеді.
1.Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие;
2. Рухани-адамгершілік тәрбие;
3. Ұлттық тәрбие;
-
Отбасы тәрбиесі;
-
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие;
-
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие;
-
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі;
-
Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты ;
Ата-аналар қоғамдастығы арасында педагогикалық білімді насихаттау
Мерзімі |
Ата - аналар жиналысының тақырыбы |
1тоқсан |
«Балаға білімнен бұрын тәрбие берілуі керек» |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 тоқсан |
«Білім үрдісіндегі ата-аналардың субьект ретіндегі рөлі» |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 тоқсан |
«Бастауыш сынып оқушыларын кітап оқуға баулу арқылы, сөздік қорларын дамыту |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 тоқсан |
«Оқушы бойында ұлттық құндылықты қалыптастырудағы сынып жетекшінің рөлі» |
|
|
|
|
|
|
Жазғы демалыс пен еңбекті ұйымдастыру
№ |
Фамилия, имя |
Форма занятости |
||
Июнь |
июль |
август |
||
1 |
Абдрахманова Марал Акылбековна |
|
|
|
2 |
Амангельдинов Даулет Ержанович |
|
|
|
3 |
Бихиянова Дана Жасұлановна |
|
|
|
4 |
Мадениетов Дамир Саматович |
|
|
|
5 |
Смаил Айдос Бердханұлы |
|
|
|
6 |
Акишев Рустам Русланович |
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
Аз қамтылған отбасы балаларының тізімі
Список учащихся из малообеспеченных семей
Тұрмыс жағдайы төмен отбасы балаларының тізімі
Список учащихся из неблагополучных семей
Тубвиражды оқушылар тізімі
Список тубвиражных учащихся
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Қыркүйек
№ |
Тәрбие жұмысының бағыттары |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1. |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие |
«Мен өз Отанымның патриотымын» |
|
Тілдің мерейі,елдің –мерейі |
Күз-береке , күз –мереке |
2. |
Рухани-адамгершілік тәрбиесі |
Менің –Отаным Қазақстан! |
«Мемлекеттік Рәміздер- ұлттық мақтаныш» Т.с |
|
|
3. |
Ұлттық тәрбие |
|
|
|
Адамгершілік қағидалары |
4. |
Отбасы тәрбиесі |
|
Отбасы күнін ұйымдастыру 8-қыркүйек «Мен және менің отбасым» |
Мерекелік іс –шараларға ата-аналарды тарту |
|
5. |
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие |
|
Дүрыс киіну |
Жол қозғалысы ережесі (ЖҚЕ) |
|
6. |
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие |
|
|
|
«ЭКСПО-2017» шығарма жазу |
7. |
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі |
Сынып белсенділерін сайлау |
|
Мектептің ішкі тәртіп ережесімен танысу. Оқушылардың міндеттері мен құқықтары |
|
8. |
Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі |
|
Денсаулық күні |
|
|
Қазан
№ |
Тәрбие жұмысының бағыттары |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1. |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие |
Ұстаздар күні |
|
|
|
2. |
Рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
Адамгершілік қағидалары |
|
|
3. |
Ұлттық тәрбие |
|
|
«Рухани жаңғыру–Қазақстанның үшінші жаңғыру кезеңі». Отан неден басталады? |
|
4. |
Отбасы тәрбиесі |
1 қазан-Қарттар күні. Отбасылық құндылықтар |
|
|
|
5. |
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие |
|
Ұл балалардың тәртіптері Әңгіме жүргізу |
|
|
6. |
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие |
|
Алтын күз мерекесі |
|
|
7. |
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі |
Жол қауіпсіздік ережесі |
|
|
|
8. |
Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі |
|
Салауатты өмір салты түсінігі. Тазалық және дұрыс жүру, отыру ережелері |
|
СПИД –ХХІ ғасыр дерті |
Қараша
№ |
Тәрбие жұмысының бағыттары |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1. |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие |
|
«Мәңгілік Ел – Тәуелсіздік пен Астана» |
|
|
2. |
Рухани-адамгершілік тәрбиесі |
«Сезам» қуыршақ театры |
|
|
|
3. |
Ұлттық тәрбие |
|
|
Ұлттық ойындар-дың маңызы Топтық жұмыс |
|
4. |
Отбасы тәрбиесі |
Ата-аналар жиналысын өткізу |
Жолда жүру ережесі |
Ашық есік» күнін ұйымдастыру |
|
5. |
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие |
|
|
Викторина «Біздің отанымыздың белгілі ұлдары» |
|
6. |
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие |
Мәдени этикет. Телефонмен сөйлесу, сәлемдесу, достық жылы қарым- қатынас тілі |
|
|
|
7. |
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет Тәрбиесі |
|
|
Тазалық- денсаулық кепілі |
|
8. |
Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі |
|
|
СӨС. Күн тәртібі |
|
Желтоқсан
№ |
Тәрбие жұмысының бағыттары |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1. |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие |
1 желтоқсан – Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті күні. (видеофильмдер көру, зияткерлік ойындар, викторинальық сұрақтар) |
|
|
|
2. |
Рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
|
|
Қош келдің, Жаңа Жыл! |
3. |
Ұлттық тәрбие |
|
«Рәміздерім мақтанышым» |
|
|
4. |
Отбасы тәрбиесі |
Ашық есік» күнін ұйымдастыру |
|
|
|
5. |
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие |
|
|
|
|
6. |
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие |
|
16 желтоқсан –Тәуелсіздік күні |
|
|
7. |
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі |
Жол қауіпсіздік ережесі |
Бейнетур. «Мәңгі қазақ жері - Ұлы Дала елі!» |
|
|
8. |
Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі |
|
|
СӨС. Тұрмыстық және көше қауіпсіздігі |
|
Қаңтар
№ |
Тәрбие жұмысының бағыттары |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1. |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие |
|
|
|
|
2. |
Рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
|
|
|
3. |
Ұлттық тәрбие |
|
Әдептілік ережелері. «Кішіпейілділікке тәрбиелеу» |
|
|
4. |
Отбасы тәрбиесі |
«Отбасылық альбом» |
Ата-аналар жиналысын өткізу |
|
|
5. |
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие |
|
|
|
|
6. |
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие |
«Сезам» қуыршақ театры |
|
|
|
7. |
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі |
|
|
|
|
8. |
Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі |
|
СӨС. Жұқпалы аурулардың алдын алу |
|
|
Ақпан
№ |
Тәрбие жұмысының бағыттары |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1. |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие |
Эссе «Мен Қазақстанның азаматымын және патриотымын» |
|
|
|
2. |
Рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
|
|
|
3. |
Ұлттық тәрбие |
|
«Алтын сақа» зияткерлік ойын |
Бейнетур. «Қазақстанның рухани киелі, қасиетті жерлері» |
|
4. |
Отбасы тәрбиесі |
|
|
|
|
5. |
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие |
|
|
|
|
6. |
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие |
|
Құқықбұзушылықтың алдын алу. «Біз бәріміз теңбіз» |
|
|
7. |
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі |
|
|
Тазалық- денсаулық кепілі |
|
8. |
Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі |
СӨС. Қауіпті ойындар. (медиақауіпсіздік, өрт қауіпсіздігі, интернет желісіндегі қауіпсіздік) |
|
|
|
Наурыз
№ |
Тәрбие жұмысының бағыттары |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1. |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие |
|
|
|
|
2. |
Рухани-адамгершілік тәрбиесі |
8 наурызға арналған ұжымдық-шығармашылық жұмыстар. «Әлемді тербеткен Ана» |
|
|
|
3. |
Ұлттық тәрбие |
|
|
Наурыз – Көктем мейрамы. Қазақстан халықтарының салт-дәстүрлері |
|
4. |
Отбасы тәрбиесі |
|
Жолда жүру ережесі |
|
Ата-аналар жиналысын өткізу |
5. |
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие |
Еңбек туралы мақал-мәтелдер сайысын өткізу |
Дүрыс киіну |
|
Көктемгі каникул жоспарын жасау |
6. |
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие |
|
|
|
|
7. |
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі |
Жол қауіпсіздік ережесі |
|
Тазалық- денсаулық кепілі |
|
8. |
Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі |
|
|
|
|
Сәуір
№ |
Тәрбие жұмысының бағыттары |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1. |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие |
|
|
|
|
2. |
Рухани-адамгершілік тәрбиесі |
«Кітап – білім бұлағы» |
Құстар –біздің досымыз!! |
|
|
3. |
Ұлттық тәрбие |
Біздің ғарышкерлер |
|
|
|
4. |
Отбасы тәрбиесі |
|
|
«Туыстық қарым-қатынастар» |
|
5. |
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие |
Компьютердің пайдасы мен зияны» |
Туған өлкенің экологиясы. «Жасыл экономика» |
|
|
6. |
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие |
|
|
Жол қауіпсіздік ережесі |
|
7. |
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі |
«Жібек жолы» зияткерлік ойыны |
|
|
|
8. |
Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі |
|
|
|
СӨС. Зиянды әдеттер |
Мамыр
№ |
Тәрбие жұмысының бағыттары |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1. |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие |
|
9 мамыр – Жеңіс күні |
|
|
2. |
Рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
|
|
Қош бол, бастауышым! |
3. |
Ұлттық тәрбие |
|
|
|
|
4. |
Отбасы тәрбиесі |
|
|
|
Ата-аналар жиналысын өткізу |
5. |
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие |
|
Жол қауіпсіздік ережесі |
Сынып белсенділе- рінің есебі |
|
6. |
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие |
1 мамыр – Қазақстан халықтарының бірлігі күні |
|
|
|
7. |
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі |
|
|
19 мамыр алау күні |
|
8. |
Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі |
|
СӨС. «Қауіпсіз жаз» |
|
|
Қазан
№ |
Тәрбие жұмысының бағыттары |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1. |
Ұйымдастыру шаралары және талдау- диагностикалау қызметі |
Ұстаз -мектептің жүрегі!
|
|
|
|
2. |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық. Этникалық мәдениет |
|
|
|
|
3. |
Рухани-адамгершілік тәрбиесі |
Қарттар күні «Қариялар аман жүрсің бе?» |
|
|
|
4. |
Зияткерлік мәдениет |
|
Ұлттық аспаптар туралы мәліметтер |
|
|
5. |
Экономикалық мәдениет |
|
|
СПИД –ХХІ ғасыр дерті |
|
6. |
Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі |
|
|
|
|
7. |
Ата-аналармен жұмыс |
|
|
|
|
Қараша
№ |
Тәрбие жұмысының бағыттары |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1. |
Ұйымдастыру шаралары және талдау- диагностикалау қызметі |
Күзгі каникул «Шаңырағым-шаттығым» сайыс |
|
|
|
2. |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық. Этникалық мәдениет |
|
|
|
|
3. |
Рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
Әдептілік-әсемділік |
|
|
4. |
Зияткерлік мәдениет |
|
|
Мың бір мақал, жүз бір жұмбақ |
|
5. |
Экономикалық мәдениет |
|
|
Қазақстан Республикасының Қызыл кітабі |
|
6. |
Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі |
|
|
|
Ұлттық тағамдардың пайдасы |
7. |
Ата-аналармен жұмыс |
Мектеп мерекелеріне қатыстыру |
|
|
|
Желтоқсан
№ |
Тәрбие жұмысының бағыттары |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1. |
Ұйымдастыру шаралары және талдау- диагностикалау қызметі |
1-желтоқсан Президент күні |
Тәуелсіздік күні |
|
|
2. |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық. Этникалық мәдениет |
|
Тәуелсіздікке 25 жыл |
|
|
3. |
Рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
|
|
|
4. |
Зияткерлік мәдениет |
|
|
«Менің –Отбасым» Шығарма жазу |
|
5. |
Экономикалық мәдениет |
|
|
|
|
6. |
Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі |
Есірткіге жол жоқ |
|
|
|
7. |
Ата-аналармен жұмыс |
|
Ата-аналар жиналысын өткізу |
|
Жаңа жыл мерекесі |
Қаңтар
№ |
Тәрбие жұмысының бағыттары |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1. |
Ұйымдастыру шаралары және талдау- диагностикалау қызметі |
|
Оқушылармен жеке дара әңгіме жүргізу |
Ертегілер күні |
|
2. |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық. Этникалық мәдениет |
Қазақстан-көп ұлтты мемлекет!! |
|
|
|
3. |
Рухани-адамгершілік тәрбиесі |
Батыр ананың тәлімдерінен нақыл сөздерінің мағынасын ашу |
|
|
|
4. |
Зияткерлік мәдениет |
«Сезам» қуыршақ театрі |
|
Ата-анаңды ардақта!! |
|
5. |
Экономикалық мәдениет |
|
|
|
|
6. |
Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі |
|
Тісті қалай күту керек |
|
|
7. |
Ата-аналармен жұмыс |
|
|
Сауалнамалар |
|
Ақпан
№ |
Тәрбие жұмысының бағыттары |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1. |
Ұйымдастыру шаралары және талдау- диагностикалау қызметі |
|
|
Біздің –Ата Заңымыз |
|
2. |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық. Этникалық мәдениет |
ҚР рәміздері,авторлары |
Мен және менің құқығым |
Қысқы ойындар |
Пайдалы кеңестер |
3. |
Рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
Әдепті-бала,әдепсіз баланың айырмашылығы |
|
|
4. |
Зияткерлік мәдениет |
|
|
Табиғат кереметтері |
Сәлем –сөздің патшасы |
5. |
Экономикалық мәдениет |
|
Еңбек-түбі береке!!! |
|
|
6. |
Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі |
Оқушының гигиенасы,күн режимі |
|
Әсемдік қыздарға жарасады әңгіме |
|
7. |
Ата-аналармен жұмыс |
|
Ата-аналармен жеке дара әңгіме |
|
|
Наурыз
№ |
Тәрбие жұмысының бағыттары |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1. |
Ұйымдастыру шаралары және талдау- диагностикалау қызметі |
|
|
Наурыз жыл басы! |
Бастауыш сыныптар олимпиадасы |
2. |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық. Этникалық мәдениет |
|
Менің-құқықтарым! |
Ұлттық ойындар |
|
3. |
Рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
Дұрыс тамақтану әңгіме |
|
|
4. |
Зияткерлік мәдениет |
|
Тыйым сөздер |
Салт-дәстүрлер әңгіме |
|
5. |
Экономикалық мәдениет |
Еңбек туралы мақал-мәтелдер сайысын өткізу |
Менің арманым!!! Әңгіме |
|
|
6. |
Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі |
|
|
Менің сырт келбетім, киімім! |
|
7. |
Ата-аналармен жұмыс |
«Ана-аса қымбатты жан» сынып сағаты |
|
|
«Сезам» қуыршақ татрі |
Сәуір
№ |
Тәрбие жұмысының бағыттары |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1. |
Ұйымдастыру шаралары және талдау- диагностикалау қызметі |
|
Ғарыш әлемі |
|
|
2. |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық. Этникалық мәдениет |
|
|
|
Менің –ауылым,көшем! |
3. |
Рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
|
Пайдалы кеңестер |
|
4. |
Зияткерлік мәдениет |
«Сезам» қуыршақ татрі |
|
Менің-досым! туралы әңгімелеу |
|
5. |
Экономикалық мәдениет |
|
Құстар –біздің досымыз!! |
|
|
6. |
Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі |
|
Дастархан ережесі |
|
|
7. |
Ата-аналармен жұмыс |
Көңілді старт |
|
|
|
Мамыр
№ |
Тәрбие жұмысының бағыттары |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1. |
Ұйымдастыру шаралары және талдау- диагностикалау қызметі |
7-мамыр Отан қорғаушылар мерекі |
9-мамыр Жеңіс күніне қатысу! |
|
Соңғы қоңырау |
2. |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық. Этникалық мәдениет |
1- мамыр «Бір шаңырақ астында» |
|
|
|
3. |
Рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
Менің –атам!!! |
Тыйым сөздер |
|
4. |
Зияткерлік мәдениет |
Үлкенге-құрмет,кішіге-міндет! |
|
19 мамыр ұландар күні |
|
5. |
Экономикалық мәдениет |
|
Менің-мінезім қандай?сауалнама |
|
|
6. |
Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі |
Шаш адамның –көркі! |
Таза- сынып,өз орнын |
|
|
7. |
Ата-аналармен жұмыс |
Жазғы демалыс әңгіме |
|
Жаздағы қауіпсіздік |
|
Қыркүйек
№ |
Тәрбие жұмысының бағыттары |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1. |
Ұйымдастыру шаралары және талдау- диагностикалау қызметі |
Мен қандаймын? |
|
Тілдің мерейі,елдің –мерейі |
Күз-береке , күз –мереке |
2. |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық. Этникалық мәдениет |
Менің –Отаным Қазақстан! |
«Мемлекеттік Рәміздер- ұлттық мақтаныш» Т.с |
|
|
3. |
Рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
|
|
Адамгершілік қағидалары |
4. |
Зияткерлік мәдениет |
|
Жолда жүру ережесі |
|
|
5. |
Экономикалық мәдениет |
|
Дүрыс киіну |
|
|
6. |
Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі |
|
|
Тазалық- денсаулық кепілі |
|
7. |
Ата-аналармен жұмыс |
Отбасы –бақыт мекені |
Ата-аналар жиналысын өткізу |
|
|
Қазан
№ |
Тәрбие жұмысының бағыттары |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1. |
Ұйымдастыру шаралары және талдау- диагностикалау қызметі |
Ұстаз -мектептің жүрегі!
|
|
|
|
2. |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық. Этникалық мәдениет |
|
|
|
|
3. |
Рухани-адамгершілік тәрбиесі |
Қарттар күні «Қариялар аман жүрсің бе?» |
|
|
|
4. |
Зияткерлік мәдениет |
|
Ұлттық аспаптар туралы мәліметтер |
|
|
5. |
Экономикалық мәдениет |
|
|
СПИД –ХХІ ғасыр дерті |
|
6. |
Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі |
|
|
|
|
7. |
Ата-аналармен жұмыс |
|
|
|
|
Қараша
№ |
Тәрбие жұмысының бағыттары |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1. |
Ұйымдастыру шаралары және талдау- диагностикалау қызметі |
Күзгі каникул «Шаңырағым-шаттығым» сайыс |
|
|
|
2. |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық. Этникалық мәдениет |
|
|
|
|
3. |
Рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
Әдептілік-әсемділік |
|
|
4. |
Зияткерлік мәдениет |
|
|
Мың бір мақал, жүз бір жұмбақ |
|
5. |
Экономикалық мәдениет |
|
|
Қазақстан Республикасының Қызыл кітабі |
|
6. |
Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі |
|
|
|
Ұлттық тағамдардың пайдасы |
7. |
Ата-аналармен жұмыс |
Мектеп мерекелеріне қатыстыру |
|
|
|
Желтоқсан
№ |
Тәрбие жұмысының бағыттары |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1. |
Ұйымдастыру шаралары және талдау- диагностикалау қызметі |
1-желтоқсан Президент күні |
Тәуелсіздік күні |
|
|
2. |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық. Этникалық мәдениет |
|
Тәуелсіздікке 25 жыл |
|
|
3. |
Рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
|
|
|
4. |
Зияткерлік мәдениет |
|
|
«Менің –Отбасым» Шығарма жазу |
|
5. |
Экономикалық мәдениет |
|
|
|
|
6. |
Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі |
Есірткіге жол жоқ |
|
|
|
7. |
Ата-аналармен жұмыс |
|
Ата-аналар жиналысын өткізу |
|
Жаңа жыл мерекесі |
Қаңтар
№ |
Тәрбие жұмысының бағыттары |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1. |
Ұйымдастыру шаралары және талдау- диагностикалау қызметі |
|
Оқушылармен жеке дара әңгіме жүргізу |
Ертегілер күні |
|
2. |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық. Этникалық мәдениет |
Қазақстан-көп ұлтты мемлекет!! |
|
|
|
3. |
Рухани-адамгершілік тәрбиесі |
Батыр ананың тәлімдерінен нақыл сөздерінің мағынасын ашу |
|
|
|
4. |
Зияткерлік мәдениет |
«Сезам» қуыршақ театрі |
|
Ата-анаңды ардақта!! |
|
5. |
Экономикалық мәдениет |
|
|
|
|
6. |
Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі |
|
Тісті қалай күту керек |
|
|
7. |
Ата-аналармен жұмыс |
|
|
Сауалнамалар |
|
Ақпан
№ |
Тәрбие жұмысының бағыттары |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1. |
Ұйымдастыру шаралары және талдау- диагностикалау қызметі |
|
|
Біздің –Ата Заңымыз |
|
2. |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық. Этникалық мәдениет |
ҚР рәміздері,авторлары |
Мен және менің құқығым |
Қысқы ойындар |
Пайдалы кеңестер |
3. |
Рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
Әдепті-бала,әдепсіз баланың айырмашылығы |
|
|
4. |
Зияткерлік мәдениет |
|
|
Табиғат кереметтері |
Сәлем –сөздің патшасы |
5. |
Экономикалық мәдениет |
|
Еңбек-түбі береке!!! |
|
|
6. |
Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі |
Оқушының гигиенасы,күн режимі |
|
Әсемдік қыздарға жарасады әңгіме |
|
7. |
Ата-аналармен жұмыс |
|
Ата-аналармен жеке дара әңгіме |
|
|
Наурыз
№ |
Тәрбие жұмысының бағыттары |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1. |
Ұйымдастыру шаралары және талдау- диагностикалау қызметі |
|
|
Наурыз жыл басы! |
Бастауыш сыныптар олимпиадасы |
2. |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық. Этникалық мәдениет |
|
Менің-құқықтарым! |
Ұлттық ойындар |
|
3. |
Рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
Дұрыс тамақтану әңгіме |
|
|
4. |
Зияткерлік мәдениет |
|
Тыйым сөздер |
Салт-дәстүрлер әңгіме |
|
5. |
Экономикалық мәдениет |
Еңбек туралы мақал-мәтелдер сайысын өткізу |
Менің арманым!!! Әңгіме |
|
|
6. |
Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі |
|
|
Менің сырт келбетім, киімім! |
|
7. |
Ата-аналармен жұмыс |
«Ана-аса қымбатты жан» сынып сағаты |
|
|
«Сезам» қуыршақ татрі |
Сәуір
№ |
Тәрбие жұмысының бағыттары |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1. |
Ұйымдастыру шаралары және талдау- диагностикалау қызметі |
|
Ғарыш әлемі |
|
|
2. |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық. Этникалық мәдениет |
|
|
|
Менің –ауылым,көшем! |
3. |
Рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
|
Пайдалы кеңестер |
|
|
Ұлттық тәрбие |
|
|
|
|
4. |
Зияткерлік мәдениет |
«Сезам» қуыршақ татрі |
|
Менің-досым! туралы әңгімелеу |
|
5. |
Экономикалық мәдениет |
|
Құстар –біздің досымыз!! |
|
|
6. |
Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі |
|
Дастархан ережесі |
|
|
7. |
Ата-аналармен жұмыс |
Көңілді старт |
|
|
|
Мамыр
№ |
Тәрбие жұмысының бағыттары |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1. |
Ұйымдастыру шаралары және талдау- диагностикалау қызметі |
7-мамыр Отан қорғаушылар мерекі |
9-мамыр Жеңіс күніне қатысу! |
|
Соңғы қоңырау |
2. |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық. Этникалық мәдениет |
1- мамыр «Бір шаңырақ астында» |
|
|
|
3. |
Рухани-адамгершілік тәрбиесі |
|
Менің –атам!!! |
Тыйым сөздер |
|
4. |
Зияткерлік мәдениет |
Үлкенге-құрмет,кішіге-міндет! |
|
19 мамыр ұландар күні |
|
5. |
Экономикалық мәдениет |
|
Менің-мінезім қандай?сауалнама |
|
|
6. |
Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі |
Шаш адамның –көркі! |
Таза- сынып,өз орнын |
|
|
7. |
Ата-аналармен жұмыс |
Жазғы демалыс әңгіме |
|
Жаздағы қауіпсіздік |
|
Ағымдағы оқу жылы бойынша сынып ұжымының тәрбие жұмысына талдау
2-сыныпта жылдың басында да, соңында да екі оқушы. Оның біреуі қыз бала, біреуі ер бала. Жыл бойы себепсіз сабақ босатқан оқушылар жоқ. Тамыз айынан бастап мектепте «Мектепке жол акциясы» шеңберінде жұмыстар жүргізілді. Барлық оқушылардың мектепке дайындықтарын тексеру мақсатында ата-аналрмен әңгіме жүргізіліп нәтижесінде балалардың мектеп формалары мен оқу құралдарының түгел екендігіне көз жеткізілді. Оқу жылы басталысымен кітапханашы оларды оқулықпен қамтамасыз етті. Тәрбие жоспарының орындалуы барысында модульдерге байланысты төмендегі жұмыстар атқарылды.
1-қыркүйек білім күніне арналған «Мен өз Отанымның патриотымын-» атты сынып сағаты өткізілді. Жалпы мектепішілі және сынып жиналыстарына 3-сыныптың ата-аналары толық қатысты. «» отбасы күніне арналған сайысында ата-аналар өз белсенділіктерін жақсы көрсетті. Тілдер фестивалінде 3-сынып орыс ұлты болып сол ұлттың тағамын киімін өнерін көрсете білді. Қарттар күніне арналған «Қарттарым асыл қазынам» атты әңгіме жүргізілді. Қазан айында «Туған күнді тойлаймыз» атты тақырыппен Әлібек Нұрхатты туған күнімен құттықтадық. Күзгі каникул кезінде бастауыш сыныптар ұйымдастырған «Сезам» қуыршақ театрінде «Қотыр торғай» ертегісі қойылды Аяулым тышқан ролін, ал Нұрхат бала ролін жақсы ойнап шықты. Нәтижесінде Қаиса Аяулым «Аққу үні» газетіне өзінің «Қызықты демалыс» мақаласын жіберіп ол жарық көрді. Бастауыш сыныптар апталығында «Ертегілер елінде» атты шарада 2-4 сыныптар «Бремен музыканттары» ертегісінің қойылымын жақсы сомдай білді. Қараша айында «Менің сыныбым менің ұжымым» әңгімесі жүргізілді. «Кітап-ғажап дос» сынып сағаты өтті. Денсаулық фестивалінде барлық төрт тоқсанда да мектеп оқушылары болып табиғат аясына шықты. Бастауыш сыныптары топтарға бөлініп әр түрлі эстафеталық ойындар ойнады.
Оқушылар бір шынығып қалды. Желтоқсан айында «Тұңғыш Президент» күніне орай оқушыларға слайд көрсету арқылы президентіміздің өмірбаяны еңбекжолы таныстырылды. «Мультфильмдер еліне саяхат!» атты тақырыпта жаңа жыл шырша мерекесі өте қызықты өтті. 8-наурыз халықаралық әйелдер мерекесіне орай 2-сыныпта «Ана-өмірдің шуағы атты» сынып сағаты өтті.
9-мамыр күніне арналған «Ұлы Жеңіс жасасын!» атты сынып сағаты өтілді.
Сыныптағы мектепішілк тәрбиелік шаралармен қоса 2-сынып оқушылары білім сайыстарына да, интеллектуалдық конурстарға да қатысып жүлделі орындарға ие болды. Әлібек Нұрхат пен Қаиса Аяулымның облыстық «Сарыарқа Самалы» газетіндегі «Айналайын» бетінен мақалалары да жарық көрді. 2-сыныптың оқушыларымен оқу –тәрбие үрдісін дамытып жеке тұлға тәрбиелеу мақсатында өткізіліп жатқан іс шаралар барысында байқағаным оқушыларды әлі де шапшандыққа және сенімділікке тәрбиелеу керек екендігі көрінді.
Сатыбалды орта жалпы білім
беретін мектебінің тәрбие ісі орынбасары
А.А.Улмесековаға
20014/15 о.ж. 2-сыныпта атқарылған
тәрбие жұмыстары туралы
тапсырмалар орындатылып, тренингтер өткізілді. «Досы жақсының өзі де жақсы»тақырыбында ашық сынып сағаты оздырылды М ә л і м е т
2-сыныпта барлығы 6 оқушы.Ұлы-2, қызы-4. Сыныптың әлеуметтік құрамы-аз қамтылған отбасы балалары-1, Көп балалы отбасы баласы-1, толық емес отбасы-жоқ, ыстық тамақпен қамтылғаны-6.
Сыныпта сынып белсенділері сайланған.Оларға міндеттері түсіндіріліп отырады.Жыл соңында сынып жиналысында есептері тыңдалды.
Сыныпта жыл бойына тәрбие сағаттары оздырылып отырды.
«Азаматтық,патриоттық құқықтық және көпмәдениеттік тәрбие» бағытта: барлығы
6 сынып сағаты өтті. "Қазақстан -2050"Стратегиясы: бір мүдде, бір мақсат, бір болашақ", "Жеңіс туы желбірей бер!","Елі сүйген,елін сүйген Елбасы", "Мемлекеттік рәміздер-тәуелсіздік символы" «Мемлекеттің биік мәртебесі-Мемлекеттік Туы,Елтаңбасы,Әнұраны», Қазақстан-бірлік пен татулықтың мекені» атты сынып сағаттары оздырылды.Бұл сынып сағаттарының түрлері- мерекелік, саяхат,саяси,интерактивті сағаттары түрінде өтті.Оның ішінде «Елі сүйген,елін сүйген Елбасы» атты сынып сағатында топтық, шығармашалақ тапсырмалар орындалды.Әртүрлі қызықты тапсырмалар орындатылды. Интерактивті тақта арқылы слайдтар көрсетіліп, СТО элементтері қолданылды. Оқушылар кластер құрауда алғырлық танытты.
"Рухани адамгершілік тәрбие" бағытында - 2сынып сағаты: ", "Ұлтты тану –ұрпақ борышы.", " Досы көпті жау алмайды" тақырыбында сыр сұхбат,танымдық кеш түрінде сынып сағаттары өтті.Топтық ойындар, тренингтер, рөлдік ойындар, жағдаяттар шешу жұмыстары қамтылды. " Ұлтты тану-ұрпақ борышы" атты сынып сағатында қазақ халқына тән салт-дәстүрлер,киім үлгілер,ұлттық тағам түрлерімен танысты. Оқушылар өз беттерімен жұмыстанып,көп деген тың деректермен танысты.Оқушылар белсенділікпен қатысты.Ата-аналардың қатысуымен көріністер қойылды. Сынып сағаты «Ұстаз»ашық сабақтар сайтында жарық көрді.
«Отбасы тәрбиесі, отбасы қатынасы мәдениетін қалыптастыру» бағытында 4сынып сағаты "Менің отбасымның дәстүрлері мен құндылықтары" өнеге сағаты, "Ана-өмір,ана-бақыт, ана-гүл"атты мерекелік концерт, "Әке –асқар тауым,ана-сая болар бағым"атты тағылымдық кеш, «Отбасым-бақыт мекенім» танымдық сынып сағаттары өткізілді-"Ана-өмір,ана-бақыт, ана-гүл"мерекелік кеш түріндегі сынып сағаты аналары мен қыздарымыздың қатысуымен өткізілді.Ақ тілектер айтып, құттықтады. Аналарымен бірге топтық ойындар ойнатылып, тренингтер өтті,флешмоб билеп,көңілді отырыс болды.Ал «Отбасым-бақыт мекенім» ашық сынып сағаты «Отбасы»күніне арналып ұйымдастырылды.Шараға 6 ата-ана және сынып оқушылары қатысты.«Жүрек жылуы»тренингі оздырылды. «Отбасы»туралы санамақтан басталып, «отбасы»сөзіне анықтама берілді.Жанұя туралы мақалдардың мәні ашылып,түсіндіріліді. «Тату отбасы »сөзіне кластер құрылды.Ата-аналар топқа бөлініп,тапсырмалар орындады.1.«Бақытты отбасы сұлбасын »құру.2. «Бақытты отбасын неге ұқсатуға болады?^Ата-аналардан алдын –ала жазылып алынған, балалары туралы видеоролик тамашаланды.«Анашым-әкем»әнімен аяқталды.
«Тұлғаның өзін –өзі тануға, өзін-өзі дамытуға деген қажеттіліктерін қалыптастыру» бағытында –3сынып сағаты «Бақытты балалық шақ», «Ардақтайық ұстазды», «Досы жақсының өзі де жақсы» тақырыбындағы сынып сағаттарында топтық шығармашылық. Сынып сағатында әртүрлі жаңа технология элементтері қолданылып, жоғары дәрежеде өтті. Оқушылар белсенділікпен қатысты.Қатысушы мұғалімдер «өте жақсы» деп бағалап республикалық «Бастауыш сыныпта оқыту» әдістемелік журналына ұсынылды.
«Әлеуметтік мәнді және жеке сапаларын қалыптастыру» бағытында –2 сынып сағаты «Үлкенге құрмет,кішіге-ізет», «Менің есімім нені білдіреді?»сынып сағаттары ойын тренинг,сыр-сұхбат түрінде өткізілді. «Менің есімім нені білдіреді?»сынып сағатында оқушылар анкета толтырып үйренді.Оқушылар үшін қызықты жұмыс болды.
«Коммуникативтік мәдениетті қалыптастыру»- 2 сынып сағаты: «Бес нәрсеге асық бол,бес нәрседен қашық бол!» өнеге, «Оқушылардың комуникативтік мәдениетін қалыптастыру» әңгімелесу,кеңес түрінде өтті.Бұл сынып сағаттарында оқушыларға жақсыдан үйрену,жат әдеттен аулақ болу,сол сияқты оқушылардың өзіндік бағаларын көтеру мақсатында тренингтер оздырылды.
«Экологиялық тәрбие және табиғатты қорғау қызметі» бағытында 2-сынып сағаты «Құстар қайтып барады», "Туған жер ештеңе жоқ сенен артық",атты сынып сағаттары ауызша журнал және танымдық экологиялық, қойылымдар,шығармашылық жұмыстар түрінде оздырылды. «Құстар қайтып барады»атты сынып сағатында оқушылар құстар туралы әндер орындап,олардың түрлері мен тіршілік ортасымен танысты.Туған жерлеріне арнап шығармашылық жұмыстар орындады.
«Эстетикалық тәрбие»- 2 сынып сағаты: "Наурызым-берекем,наурызым-мерекем", "Адам бойындағы асыл қасиеттер" атты сынып сағатттары мерекелік кеш және тағылым сағаты түрінде оздырылып,ролдік ойын,жағдаяттар шешу,өнер көрсету сұрақ-жауап әдістері қолданылды.Сынып ата-аналары түгел қатысты.
"Дене тәрбиесі және салауатты өмір салтының денсаулық сақтау ортасын қалыптастыру" 3сынып сағаты: "Дені сау ұрпақ-жарқын болашақ", «Дұрыс тамақтану денсаулық кепілі",Жұқпалы аураулардың алдын алу»сынып сағаттары ойын сабақ,танымдық спорттық ойындар түрінде өткізілді. " Дені сау ұрпақ-жарқын болашақ"сынып сағатында оқушыларға тазалық,жеке бас гигиенасы,спорттық маңызы туралы айтылды.
"Еңбек және экономикалық тәрбие" бағытында 2 сынып сағаты: "Еңбек –қуаныш,жалқаулық азап», "Еңбек бәрін жеңбек" атты сынып сағаттары танымдық,жобалық ойын түрінде өтті.Әсіресе, " Еңбек –қуаныш,жалқаулық азап»" атты сынып сағаты әсерлі өтті.»Оқушылар жағдаяттар шешуді қызыға орындады.
"Кәсіби -шығармашылық тәрбие" бағытында 2сынып сағаты: "Кәсіп түбі-береке" өнеге сағат, «Мамандықтар әлемінде» сынып сағаты интерактивті тақтамен, көрнекіліктер пайдалану арқылы әңгіме сағаты түрінде өткізілді. Оқушылар әр түрлі мамандық иелері туралы өздеріне керекті ақпарат ала білді. АКТ технологиясы қолданылды.
"Интеллекуалдық мәдениетті дамыту" бағытында 3 сынып сағаты: "Ұшқыр ой мен шешен тіл"атты сайыс сағаты, "Тапқыр достар"топтық сайыс «Сынып білімдісі»атты сынып сағаттары сайыс түрінде өткізілді. "Сынып білімдісі "атты сынып сағатында оқушылардың білімі сынылды. Б.Жасұланов «Сынып білімдісі»номинациясымен,Ұ.Сансызбаева «Болашақ жазушы» ,А.Қапиет «Балғын математик» Н.Макпозова «Шебер суретші»номинацияларымен марапатталды.Оқушылар алғыс хаттар мен марапатталды.
"Оқушылар өмірінің қауіпсіздігі" бағытында шаралар өткізілді: "Жол жүру ережесін білеміз бе?" сауалнама,, "Жол тәртібі-өмір қауіпсіздігі" тақырыбында тәрбие сағаты,"Өрт қауіпсіздігі ережелері»" тәрбие сағаты, «Оттан сақтан!»өртке қарсы сақтық шаралары сынып жиналыстарында өткізіліп, ақпараттар жазылды.
Оқушымен жұмыс бағытында:
Сынып белсенділері сайланып,жұмыстары есебі тоқсандық жиналыстарда тыңдалынды.Сынып жиналыстары түрлендіріліп ұйымдастырылып,уақытылы өткізіліп, хаттамаланды.Жыл бойына жоспар бойынша үлгерімі нашар және қабілетті оқушылармен жұмыстар жүргізілді.Сынып жиналыстарынды тазалық,ұқыптылық сыйластық туралы түсіндірілді.Оқу жылы соңында оқушыларға «Ақ гүлдер»тренингі өтті.Оқушылар жазғы демалыста бір-біріне сәттілік тіледі.
Ата-анаман жұмыс бағытында:
Жыл бойы ата-аналармен жұмыстар жүргізілді.Әртүрлі тақырыптық жиналыстар оздырылды.«Ата-аналарға арналған іскерлік ойындар», тренингтер топтамасы, ата-аналарға арналған семинар, пікір алмасу, іс-шаралар өткізілді.Ата-аналарға ашық есік күндері сабаққа қатысты.Тәрбиелік шаралар кезіндеде сынып ата-аналары белсенділік танытты. Ата –аналар жиналысының қорытынды отырыснда жыл бойы сынып жетекшімен,сыныпппен байланыста болған бір қатар ата-аналарға алғыс хаттар табысталды.Уақытылы ата-аналар жиналысы түрлендіріп өткізіліп,хаттамаланды.
Мәлімет беруші: сынып жетекшісі Темірғалиева Н.Ф.
Ағымдағы оқу жылы бойынша сынып ұжымының тәрбие жұмысына талдау
3-сыныпта жылдың басында да, соңында да екі оқушы. Оның біреуі қыз бала, біреуі ер бала. Жыл бойы себепсіз сабақ босатқан оқушылар жоқ. Тамыз айынан бастап мектепте «Мектепке жол акциясы» шеңберінде жұмыстар жүргізілді. Барлық оқушылардың мектепке дайындықтарын тексеру мақсатында ата-аналрмен әңгіме жүргізіліп нәтижесінде балалардың мектеп формалары мен оқу құралдарының түгел екендігіне көз жеткізілді. Оқу жылы басталысымен кітапханашы оларды оқулықпен қамтамасыз етті. Тәрбие жоспарының орындалуы барысында модульдерге байланысты төмендегі жұмыстар атқарылды.
1-қыркүйек білім күніне арналған «Мен өз Отанымның -патриотымын» атты сынып сағаты өткізілді. Жалпы мектепішілі және сынып жиналыстарына 3-сыныптың ата-аналары толық қатысты. «Шаңырағым-шаттығым» отбасы күніне арналған сайысында ата-аналар өз белсенділіктерін жақсы көрсетті. Тілдер фестивалінде 3-сынып орыс ұлты болып сол ұлттың тағамын киімін өнерін көрсете білді. Қарттар күніне арналған «Қарттарым асыл қазынам» атты әңгіме жүргізілді. Қазан айында «Туған күнді тойлаймыз» атты тақырыппен Әлібек Нұрхатты туған күнімен құттықтадық. Күзгі каникул кезінде бастауыш сыныптар ұйымдастырған «Сезам» қуыршақ театрінде «Бес ешкі» ертегісі қойылды Аяулым автор болды, ал Нұрхат кедейдің ролін жақсы ойнап шықты.Тәуелсіздіктің 25-жылдығына орай «Ұлттық теңге –мақтанышым», «Тәуелсіздік тұғырым», «Қазақстан Республикасынынң қызыл кітабы» атты сынып сағаттары өтілді. Қазан айында «Адамгершілік қағидалары», СПИД ХХІ-ғасыр індеті» сынып сағаттары өтілді. «Кітап-ғажап дос» сынып сағаты өтті. Денсаулық фестивалінде барлық төрт тоқсанда да мектеп оқушылары болып табиғат аясына шықты. Бастауыш сыныптары топтарға бөлініп әр түрлі эстафеталық ойындар ойнады. Оқушылар бір шынығып қалды. Бастауыш сыныптар апталығында 3 сыныпта қазақ тілі пәнінен ашық сабақ өткізілді.
«Төрлет, Жаңа жыл!» атты тақырыпта жаңа жыл шырша мерекесі өте қызықты өтті. 8-наурыз халықаралық әйелдер мерекесіне орай 3-сыныпта «Ана-аса қымбатты жан» атпен сынып сағаты өтті. Сынып сағатына барлық бастауыш сынып оқушылары және ата-аналары қатысты.
9-мамыр күніне арналған «Ұлы Жеңіс жасасын!» атты сынып сағаты өтілді.
Сыныптағы мектепішілк тәрбиелік шаралармен қоса 3-сынып оқушылары білім сайыстарына да, интеллектуалдық конурстарға да қатысып жүлделі орындарға ие болды. 3-сыныптың оқушыларымен оқу –тәрбие үрдісін дамытып жеке тұлға тәрбиелеу мақсатында өткізіліп жатқан іс шаралар барысында байқағаным оқушыларды әлі де шапшандыққа және сенімділікке тәрбиелеу керек екендігі көрінді.
Мұғалім туралы мәлімет
Аты-жөні: Шакенова Шынар Калиакпаровна
Туған жылы, айы, күні: 1976 жыл, 4 сәуір
Білімі: Жоғары
Бітірген оқу орны: Павлодар Педагогикалық колледжі 1995жыл, Павлодар Мемлекеттік Педагогикалық институты, 2009 жыл.
Мамандығы: Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Санаты: І
Педагогикалық өтілі: 16
Осы мекемедегі еңбек өтілі: 16
Білім жетілдіру: Үшінші деңгейлік (базалық) бағдарлама
Телефон: 87055407457
Е-mail: Shika 76 Shika
Ата-аналардың жиналысқа қатынасуы
Ата-аналардың жиналысқа қатынасуы
№ |
Ата-ананың аты-жөні |
Жиналыстың өткізілу уақыты |
||||
|
|
|
|
|
||
1. |
Момунжанова Алия |
|
|
|
|
|
2. |
Кайдаулова Дина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушылар туралы жалпы мәлімет
№ |
Оқушының ТА |
Туган жылы, айы, күні |
Жынысы |
Ұлты |
Жанұя |
Мекен жайы |
Телефон |
|
т/т |
бала саны |
|||||||
1. |
Айтимов Али Сейтжанович |
08.06.2008ж |
ұл |
қазақ |
Т |
3 |
Уайхан Муликбай көшесі |
87055407457 |
2. |
Базарбай Мерейгүл Сержанқызы |
10.06.2008ж |
қыз |
қазақ |
Т |
4 |
Дюсенов Қалы көшесі |
87714287233 |
3. |
Батталов Абат Саяхатович |
27.12.2008ж |
ұл |
қазақ |
Т |
5 |
Тапау Балхиянов көшесі |
87474483542 |
4. |
Жумадилова Гульден Сайлауовна |
22.02.2008ж |
қыз |
қазақ |
Т |
2 |
Ахметов Асаубай көшесі |
87053076016 |
5. |
Иманкулова Анель Куандыковна |
08.09.2008ж |
қыз |
қазақ |
Т |
3 |
Ахметов Асаубай көшесі |
87476752845 |
6. |
Иманкулова Жанар Дауреновна |
19.05.2008ж |
қыз |
қазақ |
Т |
4 |
Ахметов Асаубай көшесі |
87074319241 |
7. |
Нұрбекұлы Бекарыс |
21.08.2008ж |
ұл |
қазақ |
Т |
3 |
Тапау Балхиянов көшесі |
87477031262 |