Материалдар / Тәрбие жоспары 4 сынып

Тәрбие жоспары 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған тәрбие жоспары.Сынып жектекшісінің циклограммасы Күнделікті атқаратын қызметі 1. Сабаққа кешігіп келген оқушылармен жұмыс және оқушылардың келмей қалған себптерін анықтау. 2. Оқушылардың күнделіктерін тексеру. 3. Жоспар бойынша сыныппен іс шара өткізу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қараша 2018
2362
22 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

С.Сатыбалдин атындағы жалпы орта білім беретін мектеп

















Сынып жетекші









ПОРТФОЛИОСЫ









Шакенова Шынар Калиакпаровна





































2017-2018 оқу жылы.































































































«Келісілді» «Бекітілді» ______________ ______________ ТЖДО Мектеп директорыЖакупбекова И.М. Батталова Ж.К.





Лебяжі ауданының С.Сатыбалдин атындағы жалпы орта білім беретін мектебі









3-4 сынып

Тәрбие жоспары



Сынып жетекшісі Шакенова Ш.Қ.



















































2017-2018 оқу жылы





Өткен оқу жылы бойынша сынып ұжымының мінездемесі

2-сыныпта екі оқушы Әлібек Нұрхат және Қаиса Аяулым екі оқушы да Павлодар облысы, Лебяжі ауданы, Қызылқоғам ауылында тұрады. Осы аталған мектептің 2- сыныбында оқиды. Әлібек Нұрхаттың сыныпта атқаратын міндеті-кітапханашы және спорт секторы. Екпінді оқушы. Нұрхат 1-сыныпта өте ұялшақ тұйық оқушы болды, бірақ та биылғы жылда әр түрлі іс шараларға қатысып ашыла бастады. Жетістікке жету жолында өзі тырыса қоймайды, ылғи да мұғалімнің жетегі қажет болады. Тәртібі жақсы берілген тапсырмаларды орындауға тырысады. Үлкендерді құрметтейді. Бос уақытында доп ойнағанды жақсы көреді. Сыныптан тыс іс- шараларға қатысады. Мектебіміздің «Сезам» қуыршақ театрі үйірмесінің мүшесі. Осы жылғы жетістіктері: Биылғы жылы облыстық Сарыарқа самалы газетінің «Айналайын» бетіне «Сезам театрі» атты мақаласы жарияланды. Республикалық «Үркер» ІQ марафонына қатысып ІІ дәрежелі дипломымен, информатика пәнінен «Bebras» халықаралық сайысында ІІ орын дипломдарымен марапаталды. «Алтын асық» облыстық интеллектуалдық марафоны, халықаралық «Пони» сайстарына қатысып сертификаттарымен марапаталды. Мектепішілік «Жігіт сұлтаны» сайысына қатысып «Тапқыр» номинациясына ие болды. Отбасында екі әпкесі, бір қарындасы бар. Ата-анасының тәрбиесімен өсіп келе жатыр. Қаиса Аяулым болса сыныпта атқаратын міндеті-тазалықшы, оқу секторы топ төрағасы. Үздік оқушы. Аяулым оқуға зерек, тәртіпті, өз ісіне жауаппен қарап тапсырылған істі орындауға тырысады. Сүйікті пәндері қазақ тілі және әдебиет. Өз заттарын, оқулықтарын ұқыпты ұстайды. Үлкендерді құрметтейді. Сыныптан тыс іс- шараларға үнемі қатысып отырады. Мектебіміздің «Сезам» қуыршақ театрі үйірмесінің мүшесі. Осы жылғы жетістіктері: Аудандық «Аққу үні» газетіне «Қызықты демалыс» атты мақаласы жариаланды. Облыстық Сарыарқа самалы газетінің «Айналайын» бетіне өтірік өлеңі жарияланды. Информатика пәнінен «Bebras» халықаралық сайысында ІІ орын дипломдарымен марапаталды. «Алтын асық» облыстық интеллектуалдық марафоны, халықаралық «Пони» сайстарына қатысып сертификаттарымен марапаталды. Аудандық бастауыш сыныптар арасында өткен «Абай» оқуларына қатысып сертификатпен марапаталды. Отбасында ағасы бар. Анасының тәрбиесімен өсіп келе жатқан қыз. Екі оқушының да тәіртіптері жақсы, жауапкершілкітері де бар. Бір-бірімен достық қарым-қатынаста.





Өткен оқу жылы бойынша сынып ұжымының мінездемесі

3-сыныпта екі оқушы Әлібек Нұрхат және Қаиса Аяулым екі оқушы да Павлодар облысы, Лебяжі ауданы, Қызылқоғам ауылында тұрады. Осы аталған мектептің 2- сыныбында оқиды. Әлібек Нұрхаттың сыныпта атқаратын міндеті-кітапханашы және спорт секторы. Екпінді оқушы. Нұрхат 1-2 сыныптарда өте ұялшақ тұйық оқушы болды, бірақ та биылғы жылда әр түрлі іс шараларға қатысып ашыла бастады. Жетістікке жету жолында өзі тырыса қоймайды, ылғи да мұғалімнің жетегі қажет болады. Тәртібі жақсы берілген тапсырмаларды орындауға тырысады. Үлкендерді құрметтейді. Бос уақытында доп ойнағанды жақсы көреді. Сыныптан тыс іс- шараларға қатысады. Мектебіміздің «Сезам» қуыршақ театрі үйірмесінің мүшесі. Осы жылғы жетістіктері: Биылғы жылы Республикалық «Кенгуру» математикалық сайысына қатысып ІІІ дәрежелі дипломымен марапаталды. Информатика пәнінен «Bebras» халықаралық сайысында ІІІ орын дипломдарымен марапаталды. «Алтын асық» облыстық интеллектуалдық марафоны, халықаралық «Пони» сайстарына қатысып сертификаттарымен марапаталды. Отбасында екі әпкесі, бір қарындасы бар. Ата-анасының тәрбиесімен өсіп келе жатыр.Қаиса Аяулым болса сыныпта атқаратын міндеті-тазалықшы, оқу секторы топ төрағасы. Үздік оқушы. Аяулым оқуға зерек, тәртіпті, өз ісіне жауаппен қарап тапсырылған істі орындауға тырысады. Сүйікті пәндері қазақ тілі және әдебиет. Өз заттарын, оқулықтарын ұқыпты ұстайды. Үлкендерді құрметтейді. Сыныптан тыс іс- шараларға үнемі қатысып отырады. Мектебіміздің «Сезам» қуыршақ театрі үйірмесінің мүшесі. Осы жылғы жетістіктері: Республикалық «Кенгуру» математикалық сайысына қатысып ІІІ дәрежелі дипломымен марапаталды. Тәуелсіздіктің 25-жылдығына орай ұйымдастырылған Облыстық ПМПИ-да жаратылыстану бағыты бойынша онлайн олимпиядадан ІІІ дәрежелі дипломымен марапаталды. Информатика пәнінен «Bebras» халықаралық сайысында ІІІ орын дипломдарымен марапаталды. «Алтын асық» облыстық интеллектуалдық марафоны, халықаралық «Пони» сайстарына қатысып сертификаттарымен марапаталды. Отбасында ағасы бар. Анасының тәрбиесімен өсіп келе жатқан қыз. Екі оқушының да тәіртіптері жақсы, жауапкершілкітері де бар. Бір-бірімен достық қарым-қатынаста.







тӨткен оқу жылы бойынша сынып ұжымының мінездемесі

2-сыныпта 10 оқушы үш ұл жеті қыз. Бір оқушы үйден оқытылады ол Иманкулова Аяжан. 10 оқушы да Павлодар облысы, Лебяжі ауданы, Қызылқоғам ауылында тұрады. Осы аталған мектептің 3- сыныбында оқиды. Сынып ұжымы 2014-2015 оқу жылында мектепалды даярлық тобынан бастап қалыптасқан. Сынып оқушыларының оқу әрекетіне, тәрбиелік шараларға қатысу белсенділіктері жас ерекшеліктеріне сай жақсы деп айтуға болады. Оқушылардың мұғалімге қарым-қатынастары жақсы, педагогикалық талаптарға бағынады. Сынып оқушыларының мектеп мотивациялары оң, сабаққа қызығушылықпен келеді, көңіл-күйлері көтеріңкі. Сыныптың әлеуметтік деңгейі: Ұжымда оқушылар жақсы қарым-қатынаста. Сыныптағы психологиялық ахуалды қолайлы деп айтуға болады. Сынып оқушылары ұйымшыл. Сонымен қатар сыныпта шығармашылыққа бейім оқушылар бар. Жалпы сыныптан тыс шараларға,сабақтарға белсене қатысады. Сынып белсенділері – оқу секторы, мәдениет, тазалық, шаруашылық секторы және редколегия мүшелері де өз жұмыстарын тиянақты атқарады. Оқушылардың бәрі де сыныптан тыс шараларға, үйірмелерге белсене қатысады. Оқушылардың еңбек қатынасына деген ынта – жігері жоғары. Сыныптағы оқушылардың бір біріне деген қарым – қатынасы өте жақсы, бір – бірімен өте тату, қиыншылық кезде бір біріне қол ұшын беруге әзір тұрады. Мектептің қоғамдық жұмыстарына әр уақытта топпен бір кісідей атсалысып қатысып, тапсырылған жұмыстарды уақытында, тиянақты, үлкен жауапкершілікпен атқарады. Үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсете біледі. Ұл балалар мен қыз балдардың өзара қарым – қатынастары да айтарлықтай жақсы.Сабаққа деген қызығушылықтары жақсы. Олар мұғалімдерге әртүрлі сұрақтар қойып, жаңа тақырыпты толық меңгергілері келеді. Сабаққа оқушылар дайындықпен келіп, жаңа сабақты үлкен зейін қойып тыңдайды. Ата – аналарға келетін болсам, олар сынып өміріне белсенді қатысып отырады. Мектептен қатынастарын үзбейді, көмектерін аямайды. Еш себепсіз сабақ қалдырмайды. Түсінбеген сұрақтарын біліп алуға тырысады. Бірінің білмегенін бірі айтып үнемі көмектеседі.











Сынып жектекшісінің циклограммасы

Күнделікті атқаратын қызметі

  • Сабаққа кешігіп келген оқушылармен жұмыс және оқушылардың келмей қалған себптерін анықтау.
  • Оқушылардың күнделіктерін тексеру.
  • Жоспар бойынша сыныппен іс шара өткізу.


Апта сайын

  • Оқушылардың күнделіктерін тексеру
  • Ата-аналармен жұмыс.
  • Пән мұғалімдерімен жұмыс.
  • Оқушылардың ауырып қалуына байланысты алған анықтамасы бойынша, мектеп дәрігерімен кездесу.


Тоқсан сайын

  • Өз сыныбында сабақтарға қатысу
  • Ата-аналар комитетімен кездесу.
  • Жұмыс жоспарлауға байланысты мәжіліске қатысу.


Ай сайын

  • Оқушылардың қозғалыс есебі жөнінде есеп беру.
  • Сабақ үлгерімінің қорытындысы жөнінде есеп беру.
  • Тоқсан бойынша тәрбие жұмысын қортындылау, жаңа тоқсанға жоспарды толықтыру, өзгерістер енгізу.
  • Ата-аналар жиналысын өткізу.
  • Оқушылардың жеке құжаттарын толтыру.
  • Сынып жұмысының жоспарын жасау және талдау.
  • Тоқсан бойынша сынып журналын толтыру.
  • Сынып жетекшілерінің оқуына қатысу.






























3-сыныптың ата-аналар комитететінің жұмыс жоспары.

Р/сАтқаратын іс –шаралар



МерзіміЖауаптылар
1.Ата-аналар комитетін сайлауҚыркүйекСынып жетекші Ата-аналар
2.Мектепішілік және сыныптық жиналыстарға қатысуТоқсан сайын жылына екі ретАта-аналар
3.Оқушылардың қажеттіліктеріне көмек көрсетуге сынып қорын ұйымдастыру.Жыл бойыСынып жетекшіАта-аналар
4.Сыныптағы оқушылардың туған күнін атап өтуЖыл бойыСынып жетекші ата-аналар
5.Мектепішілк іс-шараларға қатысу оқушыларға қолдау көрсету.Жыл бойыБарлық ата-аналар












































































Тәрбие жұмысының оқу жылына қойған мақсаттары

Жастардың бойында Қазақстандық патриотизмді қалыптастыру, мемлекеттік нышандарды құрметтеуге, халық дәстүрлерін дәріптеуге, әлемдік және отандық мәдениет жетістіктерін оқып үйренуге, Конституцияға қарама қайшы келетін әрекеттерге төзбеушілікке тәрбиелеу.

Сыныптың мақсаты:Баланың өзінің дамытуына қолайлы жағдайлар туғыза отырып, өзін-өзі басқара алу, өз көзқарасын дамыта білу, өз қызметін ұйымдастыра алу, өзін-өзі анықтай алу, өзін-өзі реттей алу, өзіне-өзі баға бере алу дағдыларын қалыптастыру;Рухани мәдениетінің адам баласына қажеттілік сезімін түсіндіру; Сынып ата-аналарымен мазмұнды тәрбиелік қызмет атқару;Нәтижесінде жеткізе алатын, ақпараты игерген тұлға тәрбиелеу.

Тәрбие жұмысының міндеттері

-Мектептің тәртібін бұлжытпай орындау;-Сабақ үлгерімі мен сапасын жақсарту;-Өзін-өзі басқару, көпшілік ортада өзін ұстай білу дағдыларын қалыптастыру;-Қоғамдық жұмыстарға белсене араласу;-Дарынды балалармен жұмыс жүйесін жақсарту;-Жағдайы қиын оқушылармен жекелей жұмыстар атқару;-Тәрбиелік маңызы зор ереңгіліктер мен тәрбие сағаттарын ұйымдастыру.









































С.Сатыбалдин атындағы жалпы орта білім беретін мектеп









Ата-аналармен жұмыс







3-4 сынып жетекшісі Шакенова Шынар Калиакпаровна































2017-2018 оқу жылы.



2017-2018 оқу жылына арналған тәрбие жұмысыныңЖОСПАРЫІ. Жоспардың тақырбы, негіздемесі және мақсаты мен міндеттері, баса назар аударылатын мәселелер;Жоспардың тақырыбы: «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясы- тәрбие жұмысының басты бағыты мен әлеуетін арттырудың негізі. Жоспарды әзірлеу үшін  негіз:– Қазақстан Республикасының Конституциясы;- «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңы (1995 жылы 30 тамызда республикалық референдумда қабылданған. 2011. 02. 02. берілген өзгертулер мен толықтыруларымен);
  • «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы №518-ІҮ Кодексі (2014. 17.11. берілген өзгертулер мен толықтыруларымен);
– «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319-III Заңы (2015.13.01. берілгенөзгертулер мен толықтыруларымен);– «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345-II Заңы (2014.29.12. берілгенөзгертулер мен толықтыруларымен);
  • «Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы» Қазақстан Республика-
сының 2011 жылғы 11 қазандағы № 483-ІV Заңы;
  • Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауы «Қазақстан – 2050» стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты»;
  • Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауы «Қазақстан жолы – 2050: «Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ»;
  • Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың
Қазақстан халқына Жолдауы «Нұрлы жол – болашаққа бастар жол»;Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы. Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 7 желтоқсандағы № 1118 жарлығымен бекітілген (2014. 12.08. берілген өзгертулер мен толықтыруларымен);
  • Қазақстан Республикасының «жасыл экономикаға» көшуі жөніндегі 2013-2020 жылдарға арналған тұжырымдамасы. Қазақстан Республикасы Президентінің 2013 жылғы 30 мамырдағы № 577 жарлығымен бекітілген;
– Қазақстан Республикасының 2015-2025 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегиясы. Қазақстан Республикасы Президентінің 2014 жылғы 26 желтоқсандағы № 986 Жарлығымен бекітілген; − «Барлық білім беру ұйымдарында оқытудың тәрбиелік құрамдасын күшейту жөніндегі үлгілік кешенді жоспарды бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 29 маусымдағы № 873 Қаулысы; – «Қазақстан 2020: болашаққа жол» Қазақстан Республикасы мемлекет -тік жастар саясатының 2020 жылға дейінгі тұжырымдамасы. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 27 ақпандағы № 191 Қаулысымен мақұлданған;
  • Қазақстан Республикасының үздіксіз білім беру жүйесіндегі тәрбие тұжырымдамасы. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 16 қарашадағы № 521 Бұйрығымен бекітілген;
  • «Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 Бұйрығы.
Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерін бекіту туралы-Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 22 сәуірдегі № 227 бұйрығы.









































2017-2018 оқу жылында тәрбие үрдісінде баса назар аударылатын мәселелер:

1. Кәмелетке толмаған балаларға сол секілді олардың отбасыларына жайсыздық фактілері анықталған кезде жедел тиімді профилактикалық алдын алу жұмыстарын атқару. 2. Мектеп және отбасы арасындағы құқықтық, әлеуметтік, педагогикалық, психологиялық үйлесімді қарым-қатынасты үздіксіз дамыту;3. Оқушылардың бос уақытын тиімді өткізу мақсатында пәндік және спорттық үйірмелер жұмысын жүйелі ұйымдастыру;4. Балаларды дұрыс тәрбиелей алмаушы отбасылардың негізгі проблемалары мен оның шығу себептерін анықтау, зерттеу, зерделеу жұмыстарын жүргізу ; 5. Мемлекеттің қамқорлығын қажет етуші отбасыға өмірлік қиыншылықтар туындаған жағдайда қол ұшын беру, заң аясында әлеуметтік көмек алу мақсатында құқықтық кеңестер беру, психологиялық қолдау көрсету; 6.Сынып жетекшілердің кәсіби құзыреттілігін дамыту аясында семинар-кеңестер, кәсіби байқаулар, педагогикалық оқылымдар ұйымдастыру;7.Мектеп оқушыларының өмірі мен денсаулығын қорғау, оқушы қызметінің құқықтық жауапкершілігі мен заңға мойынсұнушылық мінез-құлқын қалыптастыру аясында әр күні бақылау, қадағалау жұмыстарын жүргізу;8.Әр түрлі ұлттардың бірлігі мен ынтамағы аясында тәрбие жұмысының әлеуетін арттыру мақсатында «Мектеп ассамблеясы» ұйымын құру;9. Тәрбие жұмысының сапасы мен нәтижесін анықтаудың мониторингісін ұдайы жүргізіп отыру;ІІ.Тәрбие жұмысының басым бағыттарыЖалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар тұтас педагогикалық процестің өзегі бола отыра, тәрбие жұмысының барлық бағыттары арқылы өтеді.

1.Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие; 2. Рухани-адамгершілік тәрбие; 3. Ұлттық тәрбие;
  • Отбасы тәрбиесі;
  • Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие;
  • Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие;
  • Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі;
  • Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты ;
















































Ата-аналар қоғамдастығы арасында педагогикалық білімді насихаттау

Мерзімі

Ата - аналар жиналысының тақырыбы

1тоқсан

«Балаға білімнен бұрын тәрбие берілуі керек»
























2 тоқсан

«Білім үрдісіндегі ата-аналардың субьект ретіндегі рөлі»
























3 тоқсан

«Бастауыш сынып оқушыларын кітап оқуға баулу арқылы, сөздік қорларын дамыту
























4 тоқсан

«Оқушы бойында ұлттық құндылықты қалыптастырудағы сынып жетекшінің рөлі»








































Жазғы демалыс пен еңбекті ұйымдастыру

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ
Фамилия, имяФорма занятости




Июньиюльавгуст
1Абдрахманова Марал Акылбековна





2Амангельдинов Даулет Ержанович





3Бихиянова Дана Жасұлановна





4Мадениетов Дамир Саматович





5Смаил Айдос Бердханұлы