Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тәрбие жоспары 9-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қыркүйек айы
№ |
Бағыттар |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1 |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие |
«Мен өз -Елімнің патриотымын» тәрбие сағаты |
Сынып белсенділерін сайлау |
«Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте!» |
|
2 |
Рухани-адамгершілік тәрбие |
Иманы күшті ел мықты |
|
|
|
3 |
Ұлттық тәрбие |
«Әдептілік – адам көркі» |
Кеш мерекесі:Берекелі күз- мерекелі күз |
|
|
4 |
Отбасы тәрбиесі |
Ата-аналар комитетімен жұмыс |
|
|
|
5 |
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие |
Сыныпта тазалық жұмысын жүргізу |
|
Сынып гүлдерін суару |
|
6 |
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі |
Білім мен парасат сайысы |
|
|
|
7 |
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие |
|
«Сәлем – сөздің анасы » |
|
|
8 |
Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты |
Таңғы жаттығу |
Денсаулық фестивалі |
Таңғы жаттығу |
Таңғы жаттығу |
Қазан айы
№ |
Бағыттар |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1 |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие |
«Туған жерім-қасиетті мекенім» |
«Сыбайлас-жемқорлық » тәрбие сағаты |
|
Ата-аналар жиналысын өткізу |
2 |
Рухани-адамгершілік тәрбие |
|
|
Адамгершілік кісіліктің белгісі |
|
3 |
Ұлттық тәрбие |
Қарттар күніне арналған мерекелік концерт |
«Мұғалім-зор тұлға» |
|
|
4 |
Отбасы тәрбиесі |
«Менің балам қандай?» (Ата-аналарға сауалнама жүргізу) |
|
|
|
5 |
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие |
Сыныпта тазалық жұмысын жүргізу |
|
Сынып гүлдерін суару |
Мектеп ауласын тазалау |
6 |
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі |
|
«Аққудың қанатына жазылған жыр» |
|
|
7 |
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие |
«Ел жаңалықтары» ақпарат жинау |
Ата – баба дәстүрі - әдептілік негізі |
|
|
8 |
Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты |
Таңғы жаттығу |
|
Таңғы жаттығу |
Таңғы жаттығу |
Қараша айы
№ |
Бағыттар |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1 |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие |
ЭКСПО-2017 «Болашақ энергиясы» халықаралық көрмесі |
|
Оқушылармен жеке сөйлесу
|
|
2 |
Рухани-адамгершілік тәрбие |
Дөңгелек үстел: «Қайырымды бол жақынға» |
|
|
|
3 |
Ұлттық тәрбие |
|
Әдептілік – адам көркі |
|
|
4 |
Отбасы тәрбиесі |
|
|
|
Әңгіме сағаты «Сен және сенің жанұяң» |
5 |
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие |
Сыныпта тазалық жұмысын жүргізу |
Ақша қайдан келеді? Тәрбие сағаты |
|
Сынып гүлдерін суару |
6 |
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі |
|
|
Әңгіме сағаты: «Көшбасшы болсам, егер мен..» |
|
7 |
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие |
|
Имандылық инабаттылық негізі |
|
|
8 |
Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты |
Таңғы жаттығу |
Таңғы жаттығу |
Жарыс «Дені саудың- жаны сау!» |
Таңғы жаттығу |
Желтоқсан айы
№ |
Бағыттар |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1 |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие |
«Елімнің тірегі - Елбасым» тәрбие сағаты |
|
«Елбасы және Тәуелсіз Қазақстан» |
Ата-аналар жиналысын өткізу |
2 |
Рухани-адамгершілік тәрбие |
|
|
|
Тәрбие сағаты: «Төрлет құтты – жаңа жыл!» |
3 |
Ұлттық тәрбие |
|
|
|
|
4 |
Отбасы тәрбиесі |
«Ұрлық түбі-қорлық» |
|
|
|
5 |
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие |
Сыныпта тазалық жұмысын жүргізу |
Өнеге сағаты: «Мен және табиғат |
Сынып гүлдерін суару |
|
6 |
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі |
|
|
Жарыс : «Талаптың мініп тұлпарын» |
|
7 |
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие |
|
|
|
|
8 |
Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты |
Спид – ғасыр дерті |
«Ел жаңалықтары» оқушылардың ақпараттарымен бөлісу |
Таңғы жаттығу |
Әңгіме сағаты:«Жеке бас гигиенасы туралы не білеміз?» |
Қаңтар айы
№ |
Бағыттар |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1 |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие |
Сынып сағаты:«Батыр туса-ел ырысы» |
|
|
|
2 |
Рухани-адамгершілік тәрбие |
|
|
|
|
3 |
Ұлттық тәрбие |
|
Тәрбие сағаты: «Ғажайып сөздер әлемі» |
|
|
4 |
Отбасы тәрбиесі |
|
|
|
|
5 |
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие |
Сыныпта тазалық жұмысын тексеру |
Сынып гүлдерін суару |
|
Өнеге сағаты: «Еңбек етсең ерінбей» |
6 |
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі |
|
|
Дөңгелек үстел: «Заман және біз» |
|
7 |
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие |
|
|
|
|
8 |
Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты |
Сайыс: «Денсаулығым -қорғаным» |
|
Таңғы жаттығу |
Таңғы жаттығу |
Ақпан айы
№ |
Бағыттар |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1 |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие |
|
Ауған соғыс ардагерлерімен кездесу |
|
Өнеге сағаты: «Туған жерім-менің елім» |
2 |
Рухани-адамгершілік тәрбие |
|
|
|
|
3 |
Ұлттық тәрбие |
|
|
|
|
4 |
Отбасы тәрбиесі |
Пікірталас: «Ата-ана,қоғам және сен» |
|
|
|
5 |
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие |
|
Әңгіме сағаты: «Еңбек - өмір мәні» |
|
|
6 |
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі |
|
|
|
Сайыс: «Білімді мыңды жығар» |
7 |
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие |
|
|
Әңгіме сағаты: «Татулық-достықтың киелі бесігі» |
|
8 |
Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты |
|
Сайыс: «Кім күшті?» |
Таңғы жаттығу |
|
Наурыз айы
№ |
Бағыттар |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1 |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие |
Сынып белсенділерінің жұмысын тексеру |
|
Оқушылардың күнделігін тексеру |
|
2 |
Рухани-адамгершілік тәрбие |
|
|
|
|
3 |
Ұлттық тәрбие |
|
|
«Ұлыс күні- Наурызым!» |
|
4 |
Отбасы тәрбиесі |
Тәрбие сағаты: «Аяулым,анашым» |
|
|
|
5 |
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие |
|
Саяхат : «Адам мен табиғат» |
|
|
6 |
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі |
|
|
|
Сайыс: «Қазақстан байтақ ел» |
7 |
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие |
|
|
|
|
8 |
Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты |
|
|
|
Сынып сағаты: «Жұқпалы ауру деген не?» |
Сәуір айы
№ |
Бағыттар |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1 |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие |
|
|
Дөңгелек үстел: «XXI ғасырдағы балалар құқығы» |
|
2 |
Рухани-адамгершілік тәрбие |
|
Ғарышкерлер - мақтанышым |
|
|
3 |
Ұлттық тәрбие |
«Армысың, ару көктем!» |
|
|
|
4 |
Отбасы тәрбиесі |
Өнеге сағаты: «Менің отбасым-сыйластық орнаған ортам» |
|
|
|
5 |
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие |
|
|
Тәрбие сағаты: «Құстар біздің досымыз» |
|
6 |
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі |
|
«Жас ғалымдар» шығарма |
|
|
7 |
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие |
|
Сынып сағаты: «Бүгінгі Қазақстан-сенің жетістігің» |
|
|
8 |
Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты |
|
|
|
Сауалнама: «Денсаулық-өзің таңдауың» |
Мамыр айы
№ |
Бағыттар |
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
1 |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие |
|
Тәрбие сағаты: «Желбіре Жеңіс жалауы!» |
Ата-аналар жиналысын өткізу |
|
2 |
Рухани-адамгершілік тәрбие |
Сынып сағаты: «Өлең, мен сені аялап өтемін» |
|
|
|
3 |
Ұлттық тәрбие |
|
|
|
|
4 |
Отбасы тәрбиесі |
|
|
|
|
5 |
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие |
|
Пікірталас: «Экономика біздің өмірімізде» |
|
|
6 |
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі |
|
|
Жыл оқушысы |
|
7 |
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие |
|
|
|
Саяхат: «Қазақ жеріндегі татулық» |
8 |
Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты |
|
|
Марафон: «Адамның байлығы-денінің саулығы» |
|
Қазақстан Республикасының
Үздіксіз білім беру жүйесіндегі
тәрбие тұжырымдамасында нақтыланған 8 бағыты
бойынша жүргізілетін жұмыс
№ |
Бағыттар |
Бағыт бойынша алға қойылған міндет |
Нәтижесінде |
1 |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие |
Еліміздің тарихи құндылықтарын бағалау қабілеттілігін арттыру.Отандық қорғау-азаматтық борыш ұғымын қалыптастыру. |
Оқушылар өз елін сүюге,өз елінің тарихын сыйлауға үйренеді,оқушыларда патриоттық рух пайда болады,құқықтық санасы қалыптасады. |
2 |
Рухани-адамгершілік тәрбие |
Адами іс-әрекет жасау тәжірибесін қалыптастыру,сыртқы келбет пен күнделікті тұрмыс тіршілік дағдыларын қалыптастыру. |
Оқушылар адамгершілікке,рухани тазалықтарын сақтауға,әр істе сабырлы болуға үйренеді. |
3 |
Ұлттық тәрбие |
Эстетикалық құндылықтарды өн бойына игеруге қызығушылығын арттыру,қандайда бір көркем шығарма саласында өзінің бейімділігі мен қабілетін байқап көруге ұмтылысын қалыптастыру. |
оқушы бойында танымы кеңейіп,рухани құндылықтары әсемдік арқылы көркем мәдениет арқылы қалыптасады |
4 |
Отбасы тәрбиесі |
Өз туыстарының кемшіліктеріне шыдамдылық көрсетуін қалыптастыру,өзін отбасының тең құқылы бір мүшесі ретінде сезінуіне, ересек адам ретінде пікір айта алуына дағдыландыру. |
Отбасында ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынасы нығая түседі. |
5 |
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие |
Нарықтық экономиканың негізгі заңдары жайлы білімдерін қалыптастыру,жасөспірімдерінің өзіне-өзі өқызмет көрсету шеберлігін және дағдыларын игере отырып көздеген мақсатына жетудегі шыдамдылықты қалыптастыру. Табиғат тағдыры үшін тұлғаның жауапкершілік сезімін қалыптастыру,жанашырлық сезімін қалыптастыра отырып,табиғат үйлесімін қорғауға көзқарасты нығайту |
Белгілі бір еңбекте іс-әрекет саласына енуге ұмтылысы қалыптасады. табиғаттың адам өміріндегі маңызын түсінеді,табиғаттың тылсым сырына үңіле бастайды |
6 |
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі |
Оқу процесінде алған білімдерін тереңірек жетілдіріп, жан – жақты дамыған, кешегіні білетін, бүгінгіні саралай алатын тұлға қалыптастыру. Әлеуметтік басқарушылық іс-әрекеттердегі қабілеттерін дамыту, топ басшысы ролі негізінде өзінің саяси ұстанымын және өзгелердің ұстанымын анықтай білуін дамыту |
Ақыл – ойы жан – жақты дамыған, білімді азамат тәрбиеленеді. Нәтижесінде әлеуметтік өзгерістерді ұғыну, соған орай белсенді өмір ұстанымында болуға ыңғайланады |
7 |
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие |
Шығармашылық жұмыстарда оқушы өзінің ойын білдіріп,қабылдаған шешім нәтижесін бағалай білу дағдысын қалыптастыру және өз қадірін сақтай білу және өзгенің қадір-қасиетін бағалай білу қасиетін қалыптастыру |
Шығармашылық қызметте өзінің дербестігін көрсетуге әртүрлі топ өкілдерімен қарым-қатынас жасау мәдениеті қалыптасады. |
8 |
Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты |
Теріс әсерлерге қарсы тұра алу қабілетін қалыптастыру,дене еңбегі,психологиялық,әлеуметтік және рухани саулық туралы түсінік қалыптастыру. |
Оқушыларға адам денсаулығының қымбаттығын түсінеді,денсаулықты сақтаудың өмірлік дағдарысы мен жауапкершілік тәртібінде дағдыланады. |