Бекітемін.
Мектеп
директоры:
2023-2024 оқу жылына арналған 7-8 сыныптың
тәрбие жұмысының жылдық
жоспары
Сынып
жетекші:
2023-2024оқу
жылы
МАҚСАТЫ:
Мақсаты: Өмірдің ағымдағы мәселелерін шешуге
қабілетті сынып ұжымын ұйымдастыру; тұлғаны зерделеу және қажет
болған жағдайда оқушылардың тәрбиесін түзету .Өскелең ұрпақты
демократиялық қоғамда өмір сүруге үйрету; азаматтық белсенділік,
құзыреттілікті қалыптастыру; сыни ойлау, жалпы және құқықтық
мәдениет қалыптастыруға ықпал ету; азамат-патриоттың егемен
тұлғасын қалыптастыру, ұлттық тәрбие-білім беру жүйелері жағдайында
тұлғаны
этникаландыру.
МІНДЕТІ:
Міндеттері:
— оқушылар туралы ақпарат жинау және
талдау;
— оқушылардың даму деңгейін анықтау (ойлау,
шығармашылық қабілеттері, физикалық және психологиялық денсаулығы
және т.б.);
— тұлғалық-бағдарлық көзқарас негізінде әрбір
баланың дамуы мен тәрбиесі үшін тиімді жағдайлар жасау.
Тұлғаны әлеуметтердіру үшін жағдай
жасау;
— азаматтық өзіндік сананы
қалыптастыру;
— ұлттық келісім негізі ретінде ізгілікке,
бейбіт сүйгіштікке
тәрбиелеу;
— құқықтық сананы және заңға бағынушылықты
тәрбиелеу;
— әлеуметтік дағдылар
қалыптастыру;
— жеке адамдар мен халықтар арасында
ынтымақтастыққа қабілетті тұлғаның өзіндігін
нығайту;
— оқушыларда әлемдік мәдениеттің және Қазақстан
мәдениетінің алуан түрлілігі туралы түсінік қалыптастыру,
оқушылардың этникалық тәрбиесі ерекшеліктерін ескеру негізі ретінде
ұлттық тәрбие жүйесінде этнос субъектісін
қалыптастыру.
Білім беру ұйымдарындағы тәрбие жұмысында
басшылыққа алатын нормативті
құжаттар
1)
«Бала құқығы туралы» БҰҰ
Конвенциясы;
2)
Қазақстан Республикасының
Конституциясы;
3)
«Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы»
Қазақстан Республикасының Кодексі. 26 желтоқсан 2011
жыл;
4)
«Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары
туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8тамыздағы
Заңы;
5)
«Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы
туралы» Қазақстан Республикасының 2009 жылғы 4 желтоқсандағы №
214-IV Заңы;
6)
«Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын
тигізетін ақпараттан қорғау туралы» Қазақстан Республикасының
2018жылғы 02шілдедегі № 169-VI
Заңы;
7)
«Білім туралы» Қазақстан Республикасының
2007жылғы 27 шілдедегі
Заңы;
8)
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы
27 желтоқсандағы № 988 қаулысымен бекітілген Қазақстан
Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020–2025
жылдарға арналған мемлекеттік
бағдарламасы;
9)
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым
министрлігінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген
«Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы Тәрбиенің
тұжырымдамалық негіздері.
10)
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым
министрінің 2018жылғы 1қазандағы № 525 бұйрығымен бекітілген
Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық
негіздері.
11)
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым
министрлігінің 2020 жылғы 12маусымдағы №248 бұйрығымен бекітілген
2020-2025 жылдарға арналған «Құндылықтарға негізделген білім
беру»жобасы
2023-2024 оқу жылы оқушылармен өткізілетін
жұмыстың негізгі
бағыттары,формалары
мен
нысандары:
І. ЖАҢА ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ПАТРИОТИЗМ МЕН
ААЗАМАТТЫҚҚА ТӘРБИЕЛЕУ,ҚҰҚЫҚТЫҚ
ТӘРБИЕ
Мақсаты:
Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге
қабілетті азаматты және патриотты; тұлғаның саяси, құқықтық және
сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін; балалар мен жастардың
құқықтық санасын, оларда балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік
пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұру даярлығын
қалыптастыру.
ІІ. РУХАНИ ТАНЫМДЫҚ
ТӘРБИЕ
Мақсаты:
Тұлғаның қазақстандық қоғам өмірінің жалпы
адамзаттық құндылықтарымен, нормалары мен және дәстүрлерімен
келісілген рухани-адамгершілік және этикалық ұстанымдарын,
моральдық қасиеттерін және көзқарастарын
қалыптастыру.
ІІІ. ҰЛТТЫҚ
ТӘРБИЕ
Мақсаты:
Тұлғаны ұлттық және жалпыадамзаттық
құндылықтарға, ана тілін және мемлекеттік тілді, қазақ халқының,
Қазақстан Республикасындағы этностар мен этникалық топтардың
мәдениетін құрметтеуге
бағдарлау.
ІV. ОТБАСЫЛЫҚ
ТӘРБИЕ
Мақсаты:
Ата-аналарды оқыту, бала тәрбиесінде олардың
психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін және
жауапкершіліктерін
арттыру.
V. ЕҢБЕК, ЭКОНОМИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ
ТӘРБИЕ
Мақсаты:
Тұлғаның өзін кәсіби анықтауына саналы
қарым-қатынасын қалыптастыру, экономикалық ойлауын және экологиялық
мәдениетін
дамыту.
VІ. КӨПМӘДЕНИЕТТІ ЖӘНЕ КӨРКЕМ-ЭСТЕТИКАЛЫҚ
ТӘРБИЕ
Мақсаты:
Тұлғаның жалпымәдени мінез-құлық дағдыларын
қалыптастыру, тұлғаның өнердегі және болмыстағы эстетикалық
нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту, білім
беру ұйымдарында көпмәдениетті орта
құру.
VІІ. ЗИЯТКЕРЛІК ТӘРБИЕ, АҚПАРАТТЫҚ
МӘДЕНИЕТТІ
ТӘРБИЕЛЕУ
Мақсаты: Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін,
көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын, сондай-ақ ақпараттық
мәдениетін дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістік
қалыптастыру.
VІІІ. ДЕНЕ ТӘРБИЕСІ, САЛАУАТТЫ ӨМІР САЛТЫН
ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Мақсаты:Салауатты өмір салты, дене дамуы және
психологиялық денсаулық сақтау дағдыларын, денсаулыққа зиян
келтіретін факторларды анықтау
білік
тілігін ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік
орнату.
Тәрбие жұмысының бағыттары бойынша
іс-шаралар
жоспары
1.
Бағыты: жаңа қазақстандық патриотизм мен
азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық
тәрбие
Мақсаты:
Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге
қабілетті азаматты және патриотты; тұлғаның саяси, құқықтық және
сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін; балалар мен жастардың
құқықтық санасын, оларда балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік
пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұру даярлығын
қалыптастыру.
Міндеттері:
Отанға, мемлекеттік құрылысқа, мемлекеттік
саясатқа, мемлекеттік
идеологияға;
ҚР Конституциясы мен заңнамасына, мемлекеттік
рәміздерге (елтаңба, әнұран, ту), құқықтық тәртіпке;11 елдегі
ұлтаралық және конфессияаралық келісімге, халықтар достығына; өз
елінің экономикалық және әлеуметтік-мәдени даму саласындағы
жетістіктеріне;басқа адамның құндылықтарына, құқықтары мен
бостандығына;
өз өлкесінің (ауыл, қала, шағын аудан)
табиғатына, мәдени-тарихи
өміріне;
№
|
Тәрбие жұмысының
атауы
|
Аяқтау
нысаны
|
Жауаптылар
|
Орындау
мерзімі
|
|
1
|
«Қазақстан отанымыз
біздің»
|
Тәрбие
сағаты
|
Сынып
жетекші
|
|
|
2
|
«Қауіпсіз мектеп
ордасы»
|
Тәрбие
сағаты
|
Сынып
жетекші
|
|
|
3
|
«Қауіпсіз балалық
шақ»
|
Тәрбие
сағаты
|
Сынып
жетекші
|
|
|
4
|
«Жол жүру ережесін
сақтаймыз»
|
Тәрбие
сағаты
|
Сынып
жетекші
|
|
|
5
|
«Дін туралы не
білеміз?»
|
Тәрбие
сағыты
|
Сынып
жетекші
|
|
|
6
|
«Адамгершілік ардың
ісі»
|
Тәрбие
сағаты
|
Сынып
жетекші
|
|
|
7
|
«Бала тәрбиесі ортақ
ісіміз»
|
Тәрбие
сағаты
|
Сынып
жетекші
|
|
|
8
|
«Сыбайлас жемқорлыққа жол
жоқ»
|
Тәрбие
сағаты
|
Сынып
жетекші
|
|
|
2.
Бағыты: рухани-адамгершілік
тәрбие Мақсаты: Тұлғаның қазақстандық қоғам өмірінің
жалпыадамзаттық құндылықтарымен, нормаларымен және дәстүрлерімен
келісілген рухани- адамгершілік және этикалық ұстанымдарын,
моральдық қасиеттерін және көзқарастарын
қалыптастыру.
Міндеттері:
мораль мен этиканың көпшілік мақұлдаған
нормаларына; өзінің қасиетіне, арына және парызына; ішкі
бостандығына және адамгершілік шешім қабылдауына;өзінің және өзге
де халықтардың мәдениетіне, дәстүріне, әдет ғұрпына;12 діни
құндылықтарға; ой, сөз және іс бірлігіне; өзінің мінез-құлқын
жетілдіруге; ар-ұжданымен орындалған қылықтарға;түрлі мәдениет пен
нанымның бірлігіне; адамдарға риясыз қызмет етуіне; өз ата-анасы,
Отан, қоғам алдындағы парызына адамгершілік сезім
білдіру.
|
|
№
|
Тәрбие жұмысының
атауы
|
Аяқтау
нысаны
|
Жауаптылар
|
Орындау
мерзімі
|
|
9
|
«Адастырушы діни
ағымдар»
|
Тәрбие
сағаты
|
Сынып
жетекші
|
|
|
10
|
«Жемқорлық саяси әлеуметтік
құбылыс»
|
пікірсайыс
|
Сынып
жетекші
|
|
|
11
|
«Абайла
экстремизм»
|
Тәрбие
сағаты
|
|
|
|
3. Бағыты: Ұлттық
тәрбие
Мақсаты: Тұлғаны ұлттық және
жалпыадамзаттық құндылықтарға, ана тілін және мемлекеттік тілді,
қазақ халқының, Қазақстан Республикасындағы этностар мен этникалық
топтардың мәдениетін құрметтеуге
бағдарлау.
|
< |