Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тәрбие жұмысының жоспары 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
М.Әуезов атындағы орта мектеп бойынша 2018 – 2019 оқу жылына арналған
«Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерін» іске асырудағы жылдық іс-шаралар жоспары
Тәрбие бағыттары |
Іс-шара тақырыбы |
Мақсаты |
Әдісі |
Жұмыс түрлері |
Күтілетін нәтиже/ аяқталу нысаны |
Жауап-ты |
Өткіззілетін мерзімі айы, күні |
||||||
Мектеп психологымен жұмыс |
Медбикемен байланыс |
Кітапханамен байланыс |
Пән мұғалімдерімен байланыс |
Ата-анамен жұмыс |
Қоғамдық ұйымдармен , мектептен тыс мекемелермен («Жас ұлан», «Жас қыран» ұйымымен) байланыс |
Жеке оқушымен жұмыс |
|||||||
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие Мақсаты: Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азаматты және патриотты; тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін; балалар мен жастардың құқықтық санасын, оларда балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұру даярлығын қалыптастыру |
Мен – өз елімнің патриотымын |
«Мәңгілік ел» патриоттық актісі шеңберінде оқушы-лардың бойына ұлттық құндылықтарды сіңіру |
Білім сабағы |
|
|
|
+ |
+ |
|
+ |
Оқушылардың бойында патриоттық тәрбие қалыптасады, оқушылар шыдымдылыққа баулу |
Сынып жетекші |
01.09 |
Тілім барда тірімін мен, мәңгімін! |
Оқушыларды қазақ елін, қазақ тілін қастерлеуге тәрбиелеу |
Сынып сағаты |
|
|
+ |
|
+ |
+ |
|
Ана тілге деген сүйіспешіліктері қалыптасады |
Сынып жетекші |
07.09 |
|
Жол жүру ереже-лері (қайталау) |
Жол жүру ережелерін таныстыру |
Сынып сағаты |
|
|
|
|
|
|
+ |
Жол жүру ережелері туралы біледі |
Сынып жетекші |
14.09 |
|
Көлік құралдары-ның қозғалысы. Көлік құралдары-ның аялдама жол-дары |
Жол қозғалысы туралы әңгімелеу. Жол таңбаларының белгіленуін таныстыру |
Сынып сағаты |
|
|
|
|
|
|
+ |
Көлік құралдарының қозғалысы мен көлік құралдарының аялда-ма жолдарын біледі |
Сынып жетекші |
26.10 |
|
Көлік құралдары-ның нөмірлік, тану белгілері мен жазбалары |
Көлік құралдарының нөмірлік, тану белгілері мен жазбалары туралы айту |
Сынып сағаты |
|
|
|
|
|
|
+ |
Көлік құралдары-ның нөмірлік, тану белгі-лері мен жазбаларын таниды |
Сынып жетекші |
23.11 |
|
Жол-көлік оқиғасы уақытындағы оқушылардың мінез-құлқы |
Жол жүру белгілері және олардың қолданысы туралы, жол-көлік оқиғасы кезіндегі іс-әрекетті үйрету |
Сынып сағаты |
|
|
|
|
|
|
+ |
Жол-көлік оқиғасы кезіндегі мінез-құлық туралы біледі |
Сынып жетекші |
07.12 |
|
Түрлі жарақаттар алған жағдайда алғашқы медици-налық көмек. |
Жараланған кезде алғашқы медициналық көмек көрсету ережелерін таныстыру |
Сынып сағаты |
|
|
|
|
|
|
+ |
Жараланған кезде алғашқы медицина-лық көмек көрсету ережелерін біледі |
Сынып жетекші |
11.01 |
|
Жол қозғалысының қауіпсіздігі |
Жол қозғалысының қауіпсіздігін сақтауға үйрету |
Сынып сағаты |
|
|
|
|
|
|
+ |
Жол қозғалысының қауіпсіздігін сақтайды |
Сынып жетекші |
08.02 |
|
Жол қозғалысына қатысушылардың құқықтары, міндеттері мен жауапкершіліктер |
Жүргізушінің еңбегінің ерекшеліктері мен негізгі міндеттері туралы ұғым қалыптастыру |
Сынып сағаты |
|
|
|
|
|
|
+ |
Жол қозғалысына қатысушылардың құқықтары, міндетте-рін біледі, сақтанады |
Сынып жетекші |
15.03 |
|
Жаяу жүргінші-лерге арналған жол жүру ережесі. Жол "қақпан". |
Жаяу жүргіншілерге арналған жол жүру ережелерін үйрету |
Сынып сағаты |
|
|
|
|
|
|
+ |
Жаяу жүргіншілерге арналған жол жүру ережелерін үйренеді |
Сынып жетекші |
05.04 |
|
Жол-көлік оқиға-ларына әкеп соқ-тыратын жол жағ-дайларын зерттеу |
Жол-көлік оқиғаларына әкеп соқтыратын жол жағдайлары туралы іздену |
Сынып сағаты |
|
+ |
|
|
|
|
+ |
Жол-көлік оқиғалары-на әкеп соқтыратын жол жағдайларын анықтайды |
Сынып жетекші |
19.04 |
|
Қорытынды сабақ. |
Жолда жүру ережелерінен алған білімдерін қорытындылау |
Сынып сағаты |
|
|
|
|
|
|
+ |
Жолда жүру ережелерін біледі, қолданады |
Сынып жетекші |
17.05 |
|
Ар-намысым, қасіре-тім, мақтанышым – Желтоқсан! |
Батыл текті, намысты ұрпақ тәрбиелеу |
Тәрбие сағаты |
+ |
|
+ |
|
+ |
+ |
|
Туған елінің тарихын құрметтейді |
Сынып жетекші |
14.12 |
|
Мемлекеттік рәміздер – тәуелсіздік символы |
Мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге тәрбиелеу |
Сынып сағаты |
+ |
|
+ |
|
|
+ |
|
Оқушылар рәміздер туралы біледі, құрметтейді |
Сынып жетекші |
28.12 |
|
Рухани-адамгерші-лік тәрбие Мақсаты: Тұлғаның қазақстан-дық қоғам өмірінің жалпыадам-заттық құндылықта-рымен, нормаларымен және дәстүрлерімен келісіл-ген рухани-адамгер-шілік және этикалық ұстанымдарын, мо-ральдық қасиеттерін және көзқарастарын қалыптастыру |
Оқушы мәдениеті дегеніміз не? |
Оқушының өз құқығын білуге, ойын ашық айтуға ықпал ету |
Пікірта-лас |
+ |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
|
Оқушылар адамгершілік тің адам бойында қажет қасиет екенін түсінеді |
Сынып жетекші |
30.11 |
Дос көп болсын әлемде |
Әлем елдерінің достығын ұғындыру сыйлстыққа, баулу |
Ашық өнеге сағаты |
+ |
+ |
+ |
|
|
+ |
|
Адал достықты үлгі тұтып, сол жақсы қасиеттерін өз бойына сіңіре білуге баулу |
Сынып жетекші |
15.02 |
|
Ұстаз аты – биік әрі мәңгілік |
Ұстаздарды құрметтеуге, сыйлауға үйрету |
Сынып сағаты |
|
|
+ |
|
+ |
|
|
Оқушылардың ұстазға деген сүйіспеншілік сезімдері қалыптасады |
Сынып жетекші |
05.10 |
|
«Сыпайылық– адамгершілік айнасы» |
Оқушыларды адамгершілікке тәрбиелеу |
Сынып сағаты |
+ |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
|
Ұстаздарға деген құрметтері арта түседі |
Сынып жетекші |
25.01 |
|
«Шексіз саған алғысым менің!» |
Оқушылардың санасында алғыс айту, мейірімділік, сезімдерін қалыптастыру |
Сынып сағаты |
|
+ |
|
|
+ |
+ |
|
Ата -анаға деген ерекше құрметтері қалыптасады |
Сынып жетекші |
01.03 |
|
Ұлттық тәрбие Мақсаты: Тұлғаны ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарға, ана тілін және мемлекеттік тілді, қазақ халқының, Қазақстан Республикасын дағы этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуге бағдарлау |
Бойжеткен қыз қандай болуы керек?
|
Қазақтың салт-дәстүрін ұғындырып, ибалы болуға тәрбиелеу |
Сынып сағаты |
|
+ |
+ |
+ |
<
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |