Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тәрбие жылдық жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін»
Мектеп директоры:
__________ Ж.Утегенова
«_____» ____________ 2020 ж
№9 Абай атындағы орта мектебінің
2020-2021 оқу жылына арналған тәрбие жұмысының
ЖОСПАРЫ
Қошқарата ауылы
2020-2021 оқу жылы
«№9Абай атындағы орта мектебі» КММ
Тәрбие үдерісінде басшылыққа алынатын құжаттар
-
ҚР Президентінің 2016жылғы 1 наурыздағы №205 бұйрығымен бекітілген ,ҚР білім беруді және ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы;
-
Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің 2019жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген 2019-2024 жылдарға арналған«Рухани жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру аясында тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері
-
ҚР білім және ғылым министрлігінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген ,2019-2024 жылдарға арналған «Рухани жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру аясында тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерін іске асырудың іс-шаралар жоспары негізіндерін іске асырудың іс-шаралар жоспары:
-
ҚР білім және ғылым министрлігінің 2018 жылғы 1қазандағы №525 бұйрығымен бекітілген,ҚР өлкетануды дамытудың Тұжырымдамалық негіздері.
Мазмұны
1. Тәрбие жұмысының тақырыбы 1
2. Түсінік хат 2
3. Мақсаты және міндеті 3
4. Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерін жүзеге асыруда күтілетін нәтижелер 4
5. Тәрбие жұмысын ұйымдастыру 5
6. Сынып жетекшілері мен мұғалімдермен жүргізілетін жұмыс, мектеп оқушыларымен
жүргізілетін жұмыс 6
7. Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарының қызмет бабының нұсқауы 7
8. Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарының атқаратын қызметі 8
9. Тәрбие жұмысының басым бағыттары 9
10. Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие; 10-12
11. Рухани-адамгершілік тәрбие; 13-14
12. Ұлттық тәрбие; 15
13. Отбасы тәрбиесі; 16-17
14. Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие; 18
15. Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие; 19
16. Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі; 20-21
17. Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты 22-23
Тәрбие жұмысының тақырыбы:
“Білім берудің басым құндылықтары негізінде тұлғанының дамуы және кәсіби қалыптасуы бойынша мектептің жұмыс жүйесі.”
Түсінік хат
Тәрбиенің тұжырымдамалық негізінің нормативтік базасын мыналар құрайды:
- Қазақстан Республикасының Конституциясы (1995 жылғы 30 тамызда республикалық референдумда қабылданды) (10.03.2017 ж. берілген өзгерістер мен және толықтырулармен);
- «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» №518-ІҮ2011 жылғы 26 желтоқсандағыҚазақстан Республикасының Кодексі (02.07.2018 ж. берілген өзгерістермен және толықтырулармен);
- «Білім туралы»2007 жылғы 27 шілдедегі №319-ІІІ Қазақстан РеспубликасыныңЗаңы (04.07.2018 ж. өзгерістермен және толықтырулармен);
- «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» № 345-ІІ Қазақстан РеспубликасыныңЗаңы(24.05.2018 ж.өзгерістермен және толықтырулармен);
- Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 11 қазандағы «Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы»2002 жылғы 8 тамыздағы № 483-ІҮ Заңы (22.12.2016 ж. өзгертулермен және толықтырулармен);
- Мемлекет басшысының «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» мақаласы (Астана қ., 12 сәуір 2017 ж.);
- Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 24 шілдедегі № 460 қаулысымен бекітілген «Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамыту.2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы Астана, 2016 жыл»;
- Мемлекет басшысы Нұрсұлтан Назарбаевтың «Ұлы даланың жеті қыры» мақаласы (Астана қаласы 21 қараша 2018 ж.);
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 1 маусымдағы №348 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамытудың тұжырымдамалық тәсілдері;
- Қазақстан Республикасы Президентінің 2013 жылғы 30 мамырдағы № 577 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасының 2013-2020 жылдарға арналған «жасыл экономикаға» көшу жөніндегі тұжырымдамасы;
- Қазақстан Республикасы Президентінің 2014 жылғы 26 желтоқсандағы № 986 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасының 2015-2025 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегиясы;
- Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 27 ақпандағы № 191 қаулысымен мақұлданған. «Қазақстан 2020: болашаққа жол» Қазақстан Республикасы мемлекеттік жастар саясатының 2020 жылға дейінгі тұжырымдамасы;
- Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 12 желтоқсандағы № 827 қаулысымен бекітілген. «Цифрлық Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасы;
- «Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралыҚазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 8 сәуірдегі № 266 бұйрығы. «Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына толықтырулар енгізу туралы.
Мақсаты:
Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлға тәрбиелеу.
Жас жеткіншектердің бойында азаматтық пен Қазақстандық патриотизмді қалыптастыру, Мемлекеттік Рәмізін құрметтеуге, халық дәстүрлерін дәріптеуге, Отанын, елін сүюге тәрбиелеу.
Сыныпты достыққа, төзімділіке, өзара түсінушіліке тәрбиелей отырып, білім сапасы үшін күресуге тәрбиелеу.
Міндеттері:
Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азамат және
патриот қалыптасуына; тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыруға; балалар мен жастардың құқықтық санасының өсуіне, оның балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылық көріністеріне қарсы тұруға дайын болуына ықпал ету.
Тұлғаның рухани-адамгершілік және этикалық принциптерін, оның
қазақстандық қоғам өмірінің нормалары және дәстүрлерімен келісілген моральдық қасиеттері мен мақсаттарын қалыптастыруға ықпал ету.
Тұлғаның жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағдарла -
нуына, ана тілі мен қазақ халқының, Қазақстан Республикасында тұратын этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуіне ықпал ету.
Бала тұлғасын қалыптастыруда ата-аналардың ағарту жұмысын,
психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін күшейтуге, бала тәрбиесі үшін олардың жауапкершілігін арттыруға ықпал ету.
Тұлғаның еңбек дағдыларын, экономикалық ойлауы мен кәсіби қалыптасу
Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндіктерін, көшбасшылық қасиеттерін
және дарындылығын дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістік қалыптастыру, оның ақпараттық мәдениетін қалыптастыруына ықпал ету.
7. Білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құруға ықпал ету,
жалпымәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнерде және болмыста эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту.
Салауатты өмір салты дағдыларын тиімді меңгеру, дене дамуы мен
психологиялық денсаулықты сақтау, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау біліктілігін ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату.
Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерін жүзеге асыруда күтілетін нәтижелер.
Қазақстанда жеке тұлға іс-әрекетінің дұрыс уәждемелік-құндылықтық аясын;
-білім алушы жастарда Қазақстандық патриотизм, азаматтық өзіндік сана, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, толеранттық және рухани-адамгершілік қасиеттер қалыптастырудың артып отырған деңгейін;
-жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар арқылы мәдениет негіздерін, ана тілі мен мемлекеттік тілге және этномәдениетке құрметті;
тұлғаның рухани-адамгершілік қасиеттерін қалыптастыруда білім беру мазмұнының тәрбиелік әлеуетін күшейтуді;
бала тәрбиесінде ата-аналардың психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін арттыруды, жастарды салауатты отбасын құруға дайындауды;
білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құру, тұлғаның өнердегі және болмыстағы эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамытуды;
-тұлғаның дамыған экономикалық ойлауын және кәсіби қалыптасуы
мен өзін-өзі жүзеге асыруына саналы қарым-қатынасын;
-табиғатты сақтауда белсенді азаматтық ұстанымын;
-экологиялық сауаттылығы мен мәдениетінің жоғары деңгейін;
-табысты әлеуметтенуді, өздігімен білім алуды және өзін-өзі жүзеге асыруды, өзін-өзі дамытуы мен өзін-өзі тәрбиелеуін нығайтуға отбасы институтының саналы түрде қатысуын қамтамасыз етуі тиіс.
Сонымен, Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерінің жалпы векторы үйлесімді, жан-жақты дамыған, рухани-адамгершілік қасиеттері бар, таңдау жасау жағдайында өздігімен шешім қабылдауға даяр, ынтымақтастыққа және мәдениетаралық қарым-қатынасқа қабілетті, елінің тағдыры үшін жауапкершілік сезімі бар, «Қазақстан-2050» Стратегиясының басты мақсаты − Мәңгілік Ел болу жолындағы ұлы істерге белсенді қатысатын адам қалыптастыруға бағытталған.
Тәрбие жұмысын
ұйымдастыру:
1. Тәрбие жұмыстарын жетілдіру, бақылау, басқаруды іске асыру барысында қосымша білім берудің оқу бағдарламалары негізінде білім алушыларға жағдай жасауды, яғни:
- шығармашылығын дамытуын;
- олардың қабілеттілігін іске асыруын;
- қоғам өміріне бейімделуіне;
- азаматтық сана-сезімін;
- жалпы мәдениетін;
- салауатты өмір салтын қалыптастыруын;
- 1-11 сыныптардың және мектеп алды сыныптардың бос уақытын мазмұнды өткізуін ұйымдастыру.
2. Тәрбие жұмысын ұйымдастыру барысында аудан мектептері арасында мектеп деңгейіне сай мерекелік іс - шаралар өткізу;
3. Оқушылармен және олардың ата - аналарымен жеке профилактикалық жұмысын бақылау;
4. Оқушыларды өзінің Отаны – Қазақстан Республикасын сүюге, адамгершілікке, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Рәміздерін құрметтеуге, ұлттық салт - дәстүрді сақтауға тәрбиелеу;
5. Мемлекеттік органдармен, қоғамдық бірлестіктер және ата-аналармен бірлескен жұмыстарды үйлестіру;
6. Әлеуметтік педагог, сынып жетекшілерінің, педагог - психологтың, тәлімгердің тәрбие жұмыстарына басшылық пен бақылау жасау;
7. Мектептердегі сыныптан тыс жұмыстардың орындалуын бақылау;
8. Мектеп жанынан ұйымдастырылған жазғы сауықтыру лагерінің жұмысына басшылық жасау;
9. Мемлекеттік органдар қызметкерлерімен кездесулер, дөңгелек үстел, семинар - кеңестер ұйымдастыру;
10. «Жас Ұлан» балалар мен жасөспірімдер ұйымдары жұмысына әдістемелік көмек беру;
11. Сынып жетекшілер, әдістемелік бірлестігіне және үйірме жетекшілеріне, тәрбие жұмысы бойынша әдістемелік көмек беру;
12. Тәрбие ісі мамандарының арасында байқаулар мен семинарлар өткізу;
13. Тәрбие ісі мамандарының білім жетілдіру курсынан өтуін ұйымдастыру;
14. Озық педагогикалық іс - тәжірибелерді насихаттау, зерттеу, таратуды ұйымдастыру;
15. Тәрбие жұмысы бойынша БАҚ - да мақалалар жариялау;
16. Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы «22» сәуірдегі №227 бұйрығымен бекітілген.
Сынып жетекшілері мен мұғалімдермен жүргізілетін жұмыс:
- сынып жетекшілерінің жылдық тәрбие жоспарын бекіту және қадағалау;
- семинарлар, конференциялар, дөңгелек үстелдер ұйымдастыру;
- жас мамандармен жүргізілетін әдістемелік жұмыс;
- аудандық іс-шараларға қатыстыру;
Мектеп оқушыларымен жүргізілетін жұмыс:
- семинарлар, жиындар, дөңгелек үстелдер ұйымдастыру;
- шығармашылық топпен жұмыс, шығармашылығын дамыту;
- оқушылардың қабілетілігін іске асыру;
- қоғам өміріне бейімдеу;
- азаматтық сана-сезімін қалыптастыру;
- жалпы мәдениетін қалыптастыру;
- салауатты өмір салтын қалыптастыру.
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарының қызмет бабының нұсқауы.
1. Тәрбие жұмыстарын жетілдіру, бақылау, басқаруды іске асыру барысында қосымша білім берудің оқу бағдарламалары негізінде білім алушыларға жағдай жасауды, яғни:
- шығармашылығын дамытуын;
- қабілеттілігін іске асыру;
- қоғам өміріне бейімделуін;
- азаматтық сана-сезімін;
- жалпы мәдениетін;
- салауатты өмір салтын қалыптастыруын;
- оқушылардың бос уақытын мазмұнды ұйымдастыруын көздейді.
2. Білім беру ұйымы жүзеге асыратын оқу және тәрбие жұмысын ұйымдастырады, басқарады және бақылайды.
3. Тәрбие жұмысын ұйымдастыру барысында мектеп деңгейіне сай мерекелік іс-шаралар өткізеді.
4. «Өмірдің қиын кезеңдеріне кезіккен кәмелетке толмаған жасөспірімдерді әлеуметтік оңалту» тақырыбында жүргізілетін тәрбие алаңы жұмыстарын бақылауға және басшылыққа алады.
5. Қазақстан Республикасының «Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың профилактикасы мен балалардың қадағалаусыз және панасыз қалудың алдын алу туралы» Заңының (2004 жыл, 9 шілде) орындалу барысында жұмыс жүргізеді.
6. Дәлелсіз себептермен жалпы білім беретін оқу орындарына бармайтын кәмелетке толмағандарды анықтап, есепке алады, олармен және олардың ата – аналарымен немесе заңды өкілдерімен жеке профилактикалық жұмыс жүргізеді.
7. Оқушылармен және олардың ата - аналарымен жеке профилактикалық жұмыс жүргізу коммиссиясының жұмысын басқарады.
8. Отанын сүюге, адамгершілікке, Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерін құрметтеуге, ұлттық салт - дәстүрді сақтауға тәрбиелейді.
9. Мемлекеттік органдармен, қоғамдық бірлестіктер және ұйымдармен бірлескен жұмыстарды үйлестіреді.
10. Сынып жетекшілерінің, тәрбиешілердің, педагог - психологтың, әлеуметтік педагогтың, педагог- ұйымдастырушы, аға тәлімгердің тәрбие жұмыстарын қадағалайды және бірлескен жұмыс жүргізеді.
11. Мемлекеттік органдармен кездесулер, дөңгелек үстел, семинар кеңестер ұйымдастырады.
12. Сабақ кезінде және сабақтан тыс уақытта жүргізілетін мерекелік іс-шаралар барысында құжаттардың жүргізілуіне тікелей жауапты.
13. «Жас Ұлан» ұйымының жұмысын жетекшілік етеді.
14. Дене шынықтыру, психология, экономика, еңбек, ән-күй пәндері әдістемелік бірлестіктеріне жетекшілік етеді. (Ескерту: мектеп басшыларының мамандықтарына сәйкес міндет бөлісуіне қарай өзгерістер болуы мүмкін).
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарының атқаратын қызметі:
Күнделікті
1. Мектептегі кезекшілікті ұйымдастыру;
2. Сынып жетекшілерімен жұмыс ұйымдастыру, әдістемелік қөмек, кеңес, т.б;
3. Өз бетімен білім алу және әдістемелік материалдарды жинақтау;
Апта сайын