Материалдар / Тәрбие сабағы "Салауатты- өмір салты"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тәрбие сабағы "Салауатты- өмір салты"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге және оқушыларға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Маусым 2018
485
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Жаркинбаева Г.Т

Сынып: 6

Мерзімі:03.02.2018

Сабақтың тақырыбы:

Салауатты өмір салты

Сабақтың мақсаты:

оқушыларды салауатты өмір салтын қалыптастыруға тәрбиелеу, жеке бас гигиенасын сақтауға, дұрыс тамақтануға,  дене шынықтыру мен спортпен шұғылдануға, жаман әдеттерден сақтандыру, ішімділік пен темекінің жас организмге зиянды екенін насихаттау.

Сабақтың міндеті:

  • Жас бүлдіршіндерді мектеп партасынан-ақ жаман әдеттерден аулақ болып, өскен ортадан тек қана жақсы әдеттерді  бойына сіңіруге баулу туралы білімін нығайту.

  • оқушыларға мәселелерді өз бетінше оқып талқылауға, білім алуға көмектесу

  • оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға үйрету

  • топпен жұмыс істеу барысында оқушыларды бір-брінің ойын құрметтеуге және тыңдауға үйрету

алған білімдерін өмірде қолдана алуға үйрету.

Табыс критерийі:

  • оқушыларды салауатты өмір салтын қалыптастыруға тәрбиеленеді, жеке бас гигиенасын сақтауды, дұрыс тамақтануды,  дене шынықтыру мен спортпен шұғылдануды, жаман әдеттерден сақтануды, ішімділік пен темекінің жас организмге зиянды екенін біледі.

Күтілетін нәтиже

Оқушыларға салауатты өмір салты  жайлы түсінік қалыптасады.

Дұрыс отырудың гигиеналық талабына көңіл бөлуге дағдыланады.

Қолданатын модульдер

1. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

2. Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер

3. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету

4. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

5. Оқыту мен оқу ақпараттық коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану

6. Оқытуды басқару және көшбасшылық.

Стратегиялық іс-әрекет

1.Психологиялық релаксация

2. «Стикерлер» арқылы топқа бөлемін

3. «Ой-қозғау» әдісі

4. «Миға шабуыл»

5. «Cуреттеу» стратегиясы

6. Сергіту «Флешмоб».

7. «Ой маржан»

8.Рефлексия




Уақыты



Сабақ кезеңдері



Мұғалім іс-әрекеті



Оқушының іс-әрекеті



Ресурстар, дереккөз

дер

3мин

Кіріспе


  • Ұйымдастыру бөлімі

  • Топқа бөлуге нұсқау жасаймын.


І топ «Денсаулық»

ІІ топ «Достық »

ІІІ топ «Бақыт»


Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.


«Қалағанынды ал» ойыны арқылы топқа бөлінеді.


Cтикерлердің жазылуына қарай топқа бірігеді.






Шеңбер болып тұрып, бір –бірлеріне тілектер айту

арқылы сыныпта ынттымақтастық атмосферасын қалыптастырады


Стикер,

флипчарт, маркер

Таратпа қағаздар

7мин

«Ой қозғау» әдісі бойынша интербелсенді тақтадан сұрақ жауап арқылы сұрау.


Интербелсенді тақтадан көрсетілген сұрақтарға жауап береді


флипчарт, маркер


Негізгі бөлім

Түсіну 5 мин


Жаңа сабақ

«Миға шабуыл»әдісі бойынша жаңа сабақтың тақырыбын ашамын.

Бағыттаушы сұрақтар қоямын.





Жаңа сабақты

сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады.


қаламсап

флипчарт

маркер









15мин

Жаңа сабақты қолдану


«Мағынаны ажырату»

«Суреттеу» стратегиясы бойынша топық жұмыс жасатамын.Шығармашылық жұмыстарын қорғайды

І топ «Жеке бас гигиенасы және дұрыс тамақтану»

ІІ топ «Дене шынықтыру мен спортпен шұғылдану»

ІІІ топ «Зиянды әдеттер»



Постер арқылы қорғайды

Дәлелдейді. Қорғайды.

Интербелсенді тақтадан сұрақтарға жауап береді

АКТ

флипчарт,

маркер

3мин

Сергіту:


«Флешмоб»би

«Ой маржан» мақал мәтел айту

Оқушылар билейді, топпен бірлесе отырып мақал айтады

АКТ

2мин

Бекіту


Е.Хасанғалиевтің әні «Атамекен»

Ән орындайды

АКТ

2мин

Бағалау

Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті бағалау.

Топтық бағалау жүргізу



Топ басшылары бағалау критерийлеріне сүйене отырып, топ мүшелерін бағалайды.

іледі.



Күнделік, қаламсап

2мин

Кері байланыс

«Жүректен жүрекке»

Бір біріне тілек жазады

Сабақтан алған әсерлерін стикерге түсіреді.

Стикер

1мин

Үйге тапсырма беру

Үйге тапсырма беру.

Күнделікке жазып алады.

Күнделік







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!