Жаркинбаева
Г.Т
|
Сынып:
6
|
Мерзімі:03.02.2018
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Салауатты өмір
салты
|
Сабақтың
мақсаты:
|
оқушыларды салауатты өмір
салтын қалыптастыруға тәрбиелеу, жеке бас гигиенасын сақтауға,
дұрыс тамақтануға, дене шынықтыру мен спортпен шұғылдануға,
жаман әдеттерден сақтандыру, ішімділік пен темекінің жас организмге
зиянды екенін насихаттау.
|
Сабақтың
міндеті:
|
-
Жас бүлдіршіндерді
мектеп партасынан-ақ жаман әдеттерден аулақ болып, өскен ортадан
тек қана жақсы әдеттерді бойына сіңіруге
баулу туралы білімін
нығайту.
-
оқушыларға мәселелерді өз
бетінше оқып талқылауға, білім алуға
көмектесу
-
оқушылардың жеке тұлға ретінде
қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға
үйрету
-
топпен жұмыс істеу барысында
оқушыларды бір-брінің ойын құрметтеуге және тыңдауға
үйрету
алған білімдерін
өмірде қолдана алуға
үйрету.
|
Табыс
критерийі:
|
-
оқушыларды салауатты өмір
салтын қалыптастыруға тәрбиеленеді, жеке бас гигиенасын сақтауды,
дұрыс тамақтануды, дене шынықтыру мен спортпен шұғылдануды,
жаман әдеттерден сақтануды, ішімділік пен темекінің жас организмге
зиянды екенін біледі.
|
Күтілетін
нәтиже
|
Оқушыларға
салауатты өмір
салты жайлы түсінік
қалыптасады.
Дұрыс отырудың гигиеналық талабына көңіл
бөлуге
дағдыланады.
|
Қолданатын
модульдер
|
1. Оқушылардың жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және
оқу.
2. Оқыту мен оқудағы жаңа
әдіс-тәсілдер
3. Сын тұрғысынан ойлауға
үйрету
4. Оқыту үшін бағалау және
оқуды бағалау
5. Оқыту мен оқу ақпараттық
коммуникациялық технологияларды (АКТ)
пайдалану
6. Оқытуды басқару және
көшбасшылық.
|
Стратегиялық
іс-әрекет
|
1.Психологиялық
релаксация
2. «Стикерлер» арқылы топқа
бөлемін
3. «Ой-қозғау»
әдісі
4. «Миға
шабуыл»
5.
«Cуреттеу»
стратегиясы
6. Сергіту
«Флешмоб».
7. «Ой
маржан»
8.Рефлексия
|
Уақыты
|
Сабақ
кезеңдері
|
Мұғалім
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ресурстар,
дереккөз
дер
|
3мин
|
Кіріспе
|
І топ
«Денсаулық»
ІІ топ
«Достық »
ІІІ топ
«Бақыт»
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
|
«Қалағанынды ал» ойыны арқылы
топқа бөлінеді.
Cтикерлердің жазылуына қарай
топқа бірігеді.
Шеңбер болып тұрып, бір
–бірлеріне тілектер
айту
арқылы сыныпта ынттымақтастық
атмосферасын
қалыптастырады
|
Стикер,
флипчарт,
маркер
Таратпа
қағаздар
|
7мин
|
|
«Ой қозғау» әдісі бойынша
интербелсенді тақтадан сұрақ жауап арқылы
сұрау.
|
Интербелсенді тақтадан
көрсетілген сұрақтарға жауап
береді
|
флипчарт,
маркер
|
Негізгі
бөлім
Түсіну 5 мин
|
Жаңа
сабақ
«Миға шабуыл»әдісі бойынша
жаңа сабақтың тақырыбын
ашамын.
Бағыттаушы сұрақтар
қоямын.
|
Жаңа
сабақты
сұрақтарға жауап
беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын
ашады.
|
қаламсап
флипчарт
маркер
|
15мин
|
Жаңа сабақты
қолдану
|
«Мағынаны
ажырату»
«Суреттеу» стратегиясы бойынша
топық жұмыс жасатамын.Шығармашылық жұмыстарын
қорғайды
І топ
«Жеке бас гигиенасы және дұрыс
тамақтану»
ІІ топ
«Дене шынықтыру мен спортпен
шұғылдану»
ІІІ топ
«Зиянды
әдеттер»
|
Постер арқылы
қорғайды
Дәлелдейді.
Қорғайды.
Интербелсенді тақтадан
сұрақтарға жауап
береді
|
АКТ
флипчарт,
маркер
|
3мин
|
Сергіту:
|
«Флешмоб»би
«Ой маржан» мақал мәтел
айту
|
Оқушылар билейді, топпен
бірлесе отырып мақал
айтады
|
АКТ
|
2мин
|
Бекіту
|
Е.Хасанғалиевтің әні
«Атамекен»
|
Ән
орындайды
|
АКТ
|
2мин
|
Бағалау
|
Ауызша мақтау, мадақтау арқылы
формативті бағалау.
Топтық бағалау
жүргізу
|
Топ басшылары бағалау
критерийлеріне сүйене отырып, топ мүшелерін
бағалайды.
іледі.
|
Күнделік,
қаламсап
|
2мин
|
Кері
байланыс
|
«Жүректен
жүрекке»
Бір біріне тілек
жазады
|
Сабақтан алған
әсерлерін стикерге
түсіреді.
|
Стикер
|
1мин
|
Үйге тапсырма
беру
|
Үйге тапсырма
беру.
|
Күнделікке жазып
алады.
|
Күнделік
|