Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Мақала
Қостанай облысы, Арқалақ қаласы Абай Құнанбаев
атындағы №6 мектеп гимназиясы жанындағы «Балбөбек»
шағын орталығының тәрбиешісі Жарылқап Айдана
Полатқызы
Тақырыбы:
Балабақшада ойын технологиясын тиімді пайдалану.
Ойын технологиясын оқу үрдісінде пайдалану арқылы тәрбиеленушілердің білім,
білік дағдысын,
белсенділігін арттыру.
Ойын технологиясын қолдану арқылы бүлдіршіндердің тілге деген қызығушылығын дамытып қалыптастыру.
Кез-келген ойын элементтерін қолдану арқылы салт-дәстүрді білуге,елін жерін сүюге тәрбиелеу.
Ойын кезінде тәрбиеленушінің дұрыс сөйлеу дағдысын қалыптастыру.
Бала-бақшада ойын технологиясын ұтымды пайдалансақ,
тәрбиеленуші бүлдіршіндердің пәнге деген қызығушылығының артатынына,
сөздік қорының молайғанына көз жеткізе аламыз.
Ойын технологиясын балабақшада кеңінен қолданылатыны белгілі.
Әр тәрбиеші технологияның нәтижесін дұрыс болуы үшін мынандай жағдайларды ескеруі қажет.
Әр ойынның тәрбиелік,
білімділік,
дамытушылық маңызын алдын-ала жете түсініп,
оның балаларға қандай нәтиже беретіндігін анықтау
Ойын жүргізетін орынның мүмкіндігі,
ойын жабдықтарының эстетикалық талаптарға сай болуы,
алдын –
ала әзірлеу.
Топтағы оқушылардың жас,
психологиялық ерекшеліктеріне,
білім деңгейлеріне,
сөздік қорына сәйкес келуі.
Ойын кезіндегі қозғалыс,
техникалық қауіпсіздіктен қамтамасыз ету.
Ойынның,
сабақтағы ойын элементтерінің тәрбиеленушілердің ынтасын тартып,
пәнге деген қызығушылығын арттыруға бағытталуы.
Білім беру саласында тәрбиеленушілердің әр пәнді игеруге деген құлшынысын арттыру үшін жаңа педагогикалық технологияны тиімді пайдалану қажет,
себебі жаңа технологияларды қолдану тәрбиешілер мен балалардың мүмкіндіктерін кеңейтіп,
пәнге деген қызығушылығын арттырады.
Сондықтан қазіргі педагогика ғылымы –
баланың тұлғалық дамуына бағытталған жаңа оқыту технологияларын шығаруға ұмтылуда.
Сол технологиялардың бірі –
ойын технологиясы.
Педагогикалық ойындар технологиясы дегеніміз –
педагогикалық жұмысты ойын түрінде ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдерінің жиыны.
Ойын түріндегі жұмыстар сабақ үстіндегі қолайлы деген жағдайларда пайда болып,
оқушыларды қызықтырушы құрал ретінде қолданылады.
Баланы тәрбиелеуде ойын технологиясының берері мол.
Ойын кезінде жеке тұлғаның өзін –
өзі басқару қабілеті жетіліп,
қалыптасады.
Мектепалды даярлық сыныптарында сабақтың өн бойы ойын әрекерін ұйымдастыру арқылы жүзеге асады.
Себебі, 5 – 6
жасар бала сабақ оқығаннан гөрі ойын ойнағанды қалайды,
зейіні тұрақсыз,
бір іспен ұзақ уақыт шуғылдана алмайды.
Бала ойынмен өседі.
Ойында баланың қарым –
қатынасы кеңейіп,
таным қабілеті өседі,
мінез –
құлық қалыптасады.
Ойын баланың даму құралы,
таным көзі,
білімділік,
тәрбиелік,
дамытушылық,
мәнге ие бола отырып,
адамның жеке тұлға ретінде қалыптасуына ықпал етеді.
Көп ойнаған адамның дүниетанымы кең,
жаны таза,
жүрегі нәзік сезімтал тұлға болмақ.
Ойын барысында балалар өздеріде байқамай әр түрлі жаттығуларды орындай бастайды.
Ойын баланы іздену жолына бағыттайды,
жеңіске деген қызығушылығын оятады,
ал осыдан шыға келе олар жылдам,
жинақы,
шапшаң,
тапқыр болуға,
ойын шартын сақтап отырып тапсырмаларды нақты орындауға тырысады.Ойындарда,
әсіресе топтық ойындарда жеке тұлғаның адамгершілік қасиеттері,
жауапкершілік толық сезімдері қалыптасады,
тәртіп,
күш жігер,
мінез –
құлық тәрбиеленеді.
Көрнекіліктердің әдістері,
сұрақтың қызық та,
тиімді түрлері,
жұмбақтар,
әзіл есептер,
ахуал жағдайлары,сайыстар балалардың белсенді ойлау әрекетін дамытуға көмектеседі.
Ойын барысында бала ойы үнемі дамып,
жетіліп отырады,
ұшқырлана түседі.
В.А.Сухомлинский «Ойынсыз ақыл ойдың қалыпты дамуы жоқ және олай болуы мүмкін емес.
Ойын дүниеге ашылған үлкен жарық терезе іспеттес,
ол арқылы баланың рухани байлығы жасампаз өмірмен ұштасып айналадағы дүние туралы түсінік алады.
Ойын дегеніміз –
ұшқын,
білуге құмарлық пен еліктеудің маздап жанар оты»
деген.
Ойын кезінде баланың психологиялық ерекшелігі мынада:олар ойланады,эмоциялық әсері ұшқындайды,белсенділігі артады,
ерлік 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз