|
«Қамқор» жобасы |
|
«Табиғатқа қамқорлық жасаймыз!» |
|
Тәрбие сағаты |
|
Педагог: |
|
Күні: |
|
Сынып: 8 |
|
Қатысушылар саны: |
|
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы: «Табиғатқа қамқорлық жасаймыз!» |
|
Құндылық: «Жауапкершілік», «Қамқорлық», «Қоршаған ортаға деген сүйіспеншілік» |
|
Мақсаттары: |
|
|
|
|
-
ынталандыру.
Сабақ барысы:
|
Сабақтың кезеңі/Уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (2 минут) |
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. |
Оқушылар сабаққа назар аударады. |
|
|
Кіріспе (5 минут) |
Табиғаттың маңыздылығы туралы қысқаша әңгімелесу. Табиғаттың адам өміріндегі рөлін атап өту. |
Оқушылар мұғалімнің әңгімесін тыңдайды, сұрақтар қояды. |
|
|
Негізгі бөлім (15 минут) |
|
|
|
|
* Табиғатты қорғаудың маңыздылығы (5 минут) |
Табиғатты қорғаудың маңыздылығын түсіндіру. Табиғатты қорғау туралы заңдар мен ережелерді еске түсіру. |
Оқушылар мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды, сұрақтар қояды. |
|
|
* Табиғатқа зиян келтіретін әрекеттер (5 минут) |
Табиғатқа зиян келтіретін әрекеттерді атап өту (ағаш кесу, су ластау, қоқыс тастау, т.б.). Бұл әрекеттердің зардаптарын көрсету. |
Оқушылар мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды, сұрақтар қояды. |
|
|
* Табиғатты қорғауға арналған іс-шаралар (5 минут) |
Оқушылармен бірге табиғатты қорғауға арналған іс-шараларды талқылау. Мысалы, ағаш отырғызу, қоқыс жинау, құстарға жеп қою т.б. |
Оқушылар іс-шараларды талқылайды, өз ойларын бөліседі. |
|
|
Топтық жұмыс (10 минут) |
|
|
|
|
* «Табиғатты қорғау – біздің міндетіміз» (5 минут) |
Оқушыларды топтарға бөлу. Әр топқа табиғатты қорғауға арналған плакат жасау немесе бейнеролик дайындау тапсырмасын беру. |
Оқушылар топтарда жұмыс істейді, плакат немесе бейнеролик дайындайды. |
|
|
* «Табиғат сыйы – қасиетті» (5 минут) |
Оқушыларға «Табиғат сыйы – қасиетті» тақырыбында шығарма жазу немесе сурет салу тапсырмасын беру. |
Оқушылар шығарма жазады немесе сурет салады. |
|
|
Қорытынды (5 минут) |
|
|
|
|
* «Қамқор» жобасы туралы қорытынды жасау. |
|
|
|
|
* Оқушыларға сұрақтар қою, ойларын білу. Үйге тапсырма:
Бағалау |
• Табиғатты қорғау туралы қосымша ақпарат жинау. • «Табиғат – біздің үйіміз» тақырыбында шығарма жазу. • Топтық жұмыс сапасы. • Шығармашылық тапсырмаларды орындау сапасы. • Қорытынды сұрақтарға жауап беру сапасы |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Эссе жазу |
|
Ескерту:
-
Тәрбие сағатындағы тапсырмалар оқушылардың жасына және білім деңгейіне байланысты өзгертілуі мүмкін.
-
Табиғатты қорғау күніне арналған көрнекі құралдар пайдалануға болады.
-
Табиғат туралы бейне көрсетуге болады.
-
Оқушылардың табиғатты қорғауға арналған іс-шараларға қатысуына ынталандыру маңызды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәрбие сағаты
Тәрбие сағаты
|
«Қамқор» жобасы |
|
«Табиғатқа қамқорлық жасаймыз!» |
|
Тәрбие сағаты |
|
Педагог: |
|
Күні: |
|
Сынып: 8 |
|
Қатысушылар саны: |
|
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы: «Табиғатқа қамқорлық жасаймыз!» |
|
Құндылық: «Жауапкершілік», «Қамқорлық», «Қоршаған ортаға деген сүйіспеншілік» |
|
Мақсаттары: |
|
|
|
|
-
ынталандыру.
Сабақ барысы:
|
Сабақтың кезеңі/Уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (2 минут) |
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. |
Оқушылар сабаққа назар аударады. |
|
|
Кіріспе (5 минут) |
Табиғаттың маңыздылығы туралы қысқаша әңгімелесу. Табиғаттың адам өміріндегі рөлін атап өту. |
Оқушылар мұғалімнің әңгімесін тыңдайды, сұрақтар қояды. |
|
|
Негізгі бөлім (15 минут) |
|
|
|
|
* Табиғатты қорғаудың маңыздылығы (5 минут) |
Табиғатты қорғаудың маңыздылығын түсіндіру. Табиғатты қорғау туралы заңдар мен ережелерді еске түсіру. |
Оқушылар мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды, сұрақтар қояды. |
|
|
* Табиғатқа зиян келтіретін әрекеттер (5 минут) |
Табиғатқа зиян келтіретін әрекеттерді атап өту (ағаш кесу, су ластау, қоқыс тастау, т.б.). Бұл әрекеттердің зардаптарын көрсету. |
Оқушылар мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды, сұрақтар қояды. |
|
|
* Табиғатты қорғауға арналған іс-шаралар (5 минут) |
Оқушылармен бірге табиғатты қорғауға арналған іс-шараларды талқылау. Мысалы, ағаш отырғызу, қоқыс жинау, құстарға жеп қою т.б. |
Оқушылар іс-шараларды талқылайды, өз ойларын бөліседі. |
|
|
Топтық жұмыс (10 минут) |
|
|
|
|
* «Табиғатты қорғау – біздің міндетіміз» (5 минут) |
Оқушыларды топтарға бөлу. Әр топқа табиғатты қорғауға арналған плакат жасау немесе бейнеролик дайындау тапсырмасын беру. |
Оқушылар топтарда жұмыс істейді, плакат немесе бейнеролик дайындайды. |
|
|
* «Табиғат сыйы – қасиетті» (5 минут) |
Оқушыларға «Табиғат сыйы – қасиетті» тақырыбында шығарма жазу немесе сурет салу тапсырмасын беру. |
Оқушылар шығарма жазады немесе сурет салады. |
|
|
Қорытынды (5 минут) |
|
|
|
|
* «Қамқор» жобасы туралы қорытынды жасау. |
|
|
|
|
* Оқушыларға сұрақтар қою, ойларын білу. Үйге тапсырма:
Бағалау |
• Табиғатты қорғау туралы қосымша ақпарат жинау. • «Табиғат – біздің үйіміз» тақырыбында шығарма жазу. • Топтық жұмыс сапасы. • Шығармашылық тапсырмаларды орындау сапасы. • Қорытынды сұрақтарға жауап беру сапасы |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Эссе жазу |
|
Ескерту:
-
Тәрбие сағатындағы тапсырмалар оқушылардың жасына және білім деңгейіне байланысты өзгертілуі мүмкін.
-
Табиғатты қорғау күніне арналған көрнекі құралдар пайдалануға болады.
-
Табиғат туралы бейне көрсетуге болады.
-
Оқушылардың табиғатты қорғауға арналған іс-шараларға қатысуына ынталандыру маңызды.
шағым қалдыра аласыз













