«Бақыт кілті
– еңбекте»
Мақсаты:балаларғатабиғаттуралытүсінікберуде,
бүкіләлемдегітіршіліктіңтөртқұдіретіжкүн,ауа,жер,суекенінтүсіндіру,табиғатаясындағыжанды-жансыззаттарғақамқорлықжасауға,табиғатқа,Отанға,жерге,елгедегенсүйіспеншілігінарттыру
Көрнекілігі: жер,ауа суды
бейнелейтінкиімдер.Жылмезгілдерініңсуреттері,мақал-мәтелдер.
Барысы:
I.Ұйымдастырукезеңі:
II.Мұгалімніңсөзі:
Сәлеметсіздермеқұрметтіұстаздар,оқушылар.Бүгінсіздер
«Табиғаттыңтөртқұдіреті»
аттыашықтәрбиесағатымыздымынабірөлеңшумағыарқылыашқалыотырмын.
Табиғат-әсемдіктіңтөркінісің,
Ән салам
бірсеніңкөркінүшін.
Жан-жануартабыныпбірөзіңе,
Сененалыптұрғандай бар
тынысын,-яғниТабиғат-тіршілікатауыныңқұттықонысы,түлепөсуінеқажеттінәрі,жербетінекөрікбергенсәні-
депайтамыз.
1.Оқушылардың
тақпақтары.
2.Жұмбақ
жасыру.
3.Жер,ауа
күн,су,кейіпкерлер.
4.Көрініс.
«Кірқожалақ»
5.Мақал-мәтелдерден
жарыс.
6.Қорытынды.
1-оқушы.Әдепті
елдіңбаласы,
Алдыменсәлембереді.Армысыздарқұрметтімұғалімдер
мен оқушылар.
2-оқушы.Ата-бабамыз
«Алыстаналтыжасар бала келсе,
алпысжастағықартсәлембереді»деген.
Мұғалім:Балалар,менсендергежұмбақжасырамын.Алсендершешуінтабуғадайынболындар.
1.Көктемде
көгереді,
Жаздаырысқабөленеді.
Күздепісіпмарқаяды,
Қыстабірденқартаяды.(Жер)
Мұғалім:Мінеортамызғажұмбақтыңшешуі де
келді.
Жер:Балалар,жербізге не
береді?
(сұрақтарқоюарқылы,жауаптаралу)
3-оқушы:Табиғаттың
бастыбайлығы-жер.Жер-біздіңқазынамыз,байлығымыз.
4-оқушы:Адамдар
жан-жануарларөсімдіктерөзқорегін осы
жерденалады.
5-оқушы:Ата бабаларымызосыжерүшін сан
ғасырларбойықантөгіп,басынқатергетіккен.
Жер:Ал,балаларжертуралықандайөлеңбілесіңдер?
6-оқушы:Адамдар,жер
–сеніңаяулыбесігің,
Осы
жерүстіндеаштың сен
тіршілікесігін,
Оныменкіндіктесжаныңда,қаның
да,
Жержаһанаялаптұралақанында.
Мұғалім:Жер,
сіздіңтілегіңізге,пейіліңізгерахмет,төргешығыпжайғасыңыз.Ал,ендібалаларкелесіжұмбақтышешейік.
Өмірдеодан мол
ештеңеболмайды,
Құшақтасаң,құшағыңатолмайды.(Ауа)
Мұғалімніңтәжірибесі:Албалалар,
біртәжірибежасапкөрейікші.Аузымыздыжауып,танауымыздықысып,демалмайтұрайық.
Балалар:біздемалмасақтұншығамыз.
Демек,бізгеауаөтеқажет.(Ортағаауакіреді).
Ауа:Сәлеметсіздерме,қонақтар!
Сендергеауакерекпе?Қане,демалыңдар таза ауамен.Ментуралы не
білесіңдер?Мен не үшінкерекпін?
Мұғалім:Ал,балаларкелесіжұмбағымыздыңшешуінтауыпкөрейік.
Өзі — көзі,
Көзі — өзі.
Түндесөнеді,
Таңертеңшығады.(Күн)
Күн:Армысыздар
,жербетіндегітіршілікиесі.Менжылуыменжербетінқыздырып,әркеудегеқуанышсеуіп,әржүреккекүлкіболыпенемін.Әрбірарайлапатқанкүнменбіргесіздергетыныштық,бейбітшіліктілеймін.
Мұғалім:Нұрынтөккенқайымдыкүн,төрденорыналыпоқушылардыңсізгеарнағанәнің,өлеңдерінтындаңыз.
Хорменән:
«Әрқашанкүнсөнбесің!»
Мұғалім:Балалар,меніңсоңғыжұмбағымдышешіпкөріңдерші.
Өмірдіңөзені,
Өмірдіңөзегі,
Онсызжерөмірсіз.(Су)
Су:Армысыздар,халайық! Мен
сіздергеқонаққакелдім.
Мұғалім:Төрлетіңіз!Оқушылардыңөнеріңтамашалаңыз.
11-оқушы
:Керек,керекжуыну,
Таңертенжәнекешке.
Жуынбайтынжалқауға
,
Ұят-ау,ұятбұқлдеген.
Мұғалім:Судыңбұлөміргеқажеті
не?
12-оқушы:Сусыз тіршілікжоқ,сутазалық пен
денсаулықкепілі.
«Кірқожалақтыңоқиғасы»
Мұғалім:Ой,мынаукімтағы?БіздіңсыныпқаКірқожалақ
бала қайданкелген?
Кірқожалақ
:Қандайсабақ?
Мұғалім:Бүгінбіздіңсыныптатабиғаттыңғтөртқұдіретіжайлысабақөтіпжатыр.
Мақал-мәтелденжарыс:
«Табиғаттыңтөртқұдіретіжайлымақалдарайтқызып,мағынасынашужәнеорыс,ағылшынтілдерінеаударту»
1.Жері
байдың,елі бай.
2.Күте
білсең,жержомарт.
3.Адам
жергенәрбереді,Жерадамғананбереді.(Жер — земля
—
1.Су-тазалық пен
денсаулықкепілі.
2.Сусыз
тіршілікжоқ.
3.Судың да сұрауы бар.(Су — вода
—
Мұғалім:Жарайсыңдар,балалар!Алендібізбүгінгісабағымыздықортындылайық.Халқымыздыңкүнделіктітыныс–тіршілігі,әртүрлімәденишаруашылығы,көңіл–күйі,дүниетанымы,даралықданалығытікелейөзіөмірсүргенөлкеніңтамылжығантабиғатыменүнеміүндесіпжатады.Табиғаттыаялыалақаныменаялау,оғанқамқорлықжасапотыруананыңақсүтіменбойымызғадарығанерекшеқасиетболатын.Оныбізхалықданалығыныңқайнаркөзісаналатынтыйым
сөздерден,мақал-мәтелдерден,аңыз-әңгімелерден,нақыл-қағидалардан
айқынбайқаймыз.Тәрбиесағатынмынаөлеңшумағыменаяқтағымкеледі:
ҚарасамҚазақстанкартасына,
Оранған
бар байлықтыңалқасына.
Арайлыатамекентуғанжерім,
Мен
үшінартықсеніңәртасыңда.
Ажарлытуғанөлкеатырабым,
Жайқалтқанжасыләлемжапырағын.
Тіршілікатаулығақуатберген-
Олсеніңқасиеттітопырағың.
Табиғаттыңтарылтпайықмөлдіркәусартынысын,
Пәктабиғат!Жүрегімніңтамылжығанжырысың,
Ей
адамдар,
қалайғанақатігездікжасайсың,
Оланаңғой,ал сен
оныңұлысың!
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәрбие сағаты " Бақыт кілті- еңбекте" 3 сынып
Тәрбие сағаты " Бақыт кілті- еңбекте" 3 сынып
«Бақыт кілті
– еңбекте»
Мақсаты:балаларғатабиғаттуралытүсінікберуде,
бүкіләлемдегітіршіліктіңтөртқұдіретіжкүн,ауа,жер,суекенінтүсіндіру,табиғатаясындағыжанды-жансыззаттарғақамқорлықжасауға,табиғатқа,Отанға,жерге,елгедегенсүйіспеншілігінарттыру
Көрнекілігі: жер,ауа суды
бейнелейтінкиімдер.Жылмезгілдерініңсуреттері,мақал-мәтелдер.
Барысы:
I.Ұйымдастырукезеңі:
II.Мұгалімніңсөзі:
Сәлеметсіздермеқұрметтіұстаздар,оқушылар.Бүгінсіздер
«Табиғаттыңтөртқұдіреті»
аттыашықтәрбиесағатымыздымынабірөлеңшумағыарқылыашқалыотырмын.
Табиғат-әсемдіктіңтөркінісің,
Ән салам
бірсеніңкөркінүшін.
Жан-жануартабыныпбірөзіңе,
Сененалыптұрғандай бар
тынысын,-яғниТабиғат-тіршілікатауыныңқұттықонысы,түлепөсуінеқажеттінәрі,жербетінекөрікбергенсәні-
депайтамыз.
1.Оқушылардың
тақпақтары.
2.Жұмбақ
жасыру.
3.Жер,ауа
күн,су,кейіпкерлер.
4.Көрініс.
«Кірқожалақ»
5.Мақал-мәтелдерден
жарыс.
6.Қорытынды.
1-оқушы.Әдепті
елдіңбаласы,
Алдыменсәлембереді.Армысыздарқұрметтімұғалімдер
мен оқушылар.
2-оқушы.Ата-бабамыз
«Алыстаналтыжасар бала келсе,
алпысжастағықартсәлембереді»деген.
Мұғалім:Балалар,менсендергежұмбақжасырамын.Алсендершешуінтабуғадайынболындар.
1.Көктемде
көгереді,
Жаздаырысқабөленеді.
Күздепісіпмарқаяды,
Қыстабірденқартаяды.(Жер)
Мұғалім:Мінеортамызғажұмбақтыңшешуі де
келді.
Жер:Балалар,жербізге не
береді?
(сұрақтарқоюарқылы,жауаптаралу)
3-оқушы:Табиғаттың
бастыбайлығы-жер.Жер-біздіңқазынамыз,байлығымыз.
4-оқушы:Адамдар
жан-жануарларөсімдіктерөзқорегін осы
жерденалады.
5-оқушы:Ата бабаларымызосыжерүшін сан
ғасырларбойықантөгіп,басынқатергетіккен.
Жер:Ал,балаларжертуралықандайөлеңбілесіңдер?
6-оқушы:Адамдар,жер
–сеніңаяулыбесігің,
Осы
жерүстіндеаштың сен
тіршілікесігін,
Оныменкіндіктесжаныңда,қаның
да,
Жержаһанаялаптұралақанында.
Мұғалім:Жер,
сіздіңтілегіңізге,пейіліңізгерахмет,төргешығыпжайғасыңыз.Ал,ендібалаларкелесіжұмбақтышешейік.
Өмірдеодан мол
ештеңеболмайды,
Құшақтасаң,құшағыңатолмайды.(Ауа)
Мұғалімніңтәжірибесі:Албалалар,
біртәжірибежасапкөрейікші.Аузымыздыжауып,танауымыздықысып,демалмайтұрайық.
Балалар:біздемалмасақтұншығамыз.
Демек,бізгеауаөтеқажет.(Ортағаауакіреді).
Ауа:Сәлеметсіздерме,қонақтар!
Сендергеауакерекпе?Қане,демалыңдар таза ауамен.Ментуралы не
білесіңдер?Мен не үшінкерекпін?
Мұғалім:Ал,балаларкелесіжұмбағымыздыңшешуінтауыпкөрейік.
Өзі — көзі,
Көзі — өзі.
Түндесөнеді,
Таңертеңшығады.(Күн)
Күн:Армысыздар
,жербетіндегітіршілікиесі.Менжылуыменжербетінқыздырып,әркеудегеқуанышсеуіп,әржүреккекүлкіболыпенемін.Әрбірарайлапатқанкүнменбіргесіздергетыныштық,бейбітшіліктілеймін.
Мұғалім:Нұрынтөккенқайымдыкүн,төрденорыналыпоқушылардыңсізгеарнағанәнің,өлеңдерінтындаңыз.
Хорменән:
«Әрқашанкүнсөнбесің!»
Мұғалім:Балалар,меніңсоңғыжұмбағымдышешіпкөріңдерші.
Өмірдіңөзені,
Өмірдіңөзегі,
Онсызжерөмірсіз.(Су)
Су:Армысыздар,халайық! Мен
сіздергеқонаққакелдім.
Мұғалім:Төрлетіңіз!Оқушылардыңөнеріңтамашалаңыз.
11-оқушы
:Керек,керекжуыну,
Таңертенжәнекешке.
Жуынбайтынжалқауға
,
Ұят-ау,ұятбұқлдеген.
Мұғалім:Судыңбұлөміргеқажеті
не?
12-оқушы:Сусыз тіршілікжоқ,сутазалық пен
денсаулықкепілі.
«Кірқожалақтыңоқиғасы»
Мұғалім:Ой,мынаукімтағы?БіздіңсыныпқаКірқожалақ
бала қайданкелген?
Кірқожалақ
:Қандайсабақ?
Мұғалім:Бүгінбіздіңсыныптатабиғаттыңғтөртқұдіретіжайлысабақөтіпжатыр.
Мақал-мәтелденжарыс:
«Табиғаттыңтөртқұдіретіжайлымақалдарайтқызып,мағынасынашужәнеорыс,ағылшынтілдерінеаударту»
1.Жері
байдың,елі бай.
2.Күте
білсең,жержомарт.
3.Адам
жергенәрбереді,Жерадамғананбереді.(Жер — земля
—
1.Су-тазалық пен
денсаулықкепілі.
2.Сусыз
тіршілікжоқ.
3.Судың да сұрауы бар.(Су — вода
—
Мұғалім:Жарайсыңдар,балалар!Алендібізбүгінгісабағымыздықортындылайық.Халқымыздыңкүнделіктітыныс–тіршілігі,әртүрлімәденишаруашылығы,көңіл–күйі,дүниетанымы,даралықданалығытікелейөзіөмірсүргенөлкеніңтамылжығантабиғатыменүнеміүндесіпжатады.Табиғаттыаялыалақаныменаялау,оғанқамқорлықжасапотыруананыңақсүтіменбойымызғадарығанерекшеқасиетболатын.Оныбізхалықданалығыныңқайнаркөзісаналатынтыйым
сөздерден,мақал-мәтелдерден,аңыз-әңгімелерден,нақыл-қағидалардан
айқынбайқаймыз.Тәрбиесағатынмынаөлеңшумағыменаяқтағымкеледі:
ҚарасамҚазақстанкартасына,
Оранған
бар байлықтыңалқасына.
Арайлыатамекентуғанжерім,
Мен
үшінартықсеніңәртасыңда.
Ажарлытуғанөлкеатырабым,
Жайқалтқанжасыләлемжапырағын.
Тіршілікатаулығақуатберген-
Олсеніңқасиеттітопырағың.
Табиғаттыңтарылтпайықмөлдіркәусартынысын,
Пәктабиғат!Жүрегімніңтамылжығанжырысың,
Ей
адамдар,
қалайғанақатігездікжасайсың,
Оланаңғой,ал сен
оныңұлысың!
шағым қалдыра аласыз













