|
Сынып жетекшінің аты-жөні |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып 1 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Жақсы деген немене....» |
|
|
Тәрбие жұмысының бағыты |
|
|
|
Мақсаты |
1.Адамгершілікке, кішіпейілділікке, жаман әдеттерден аулақ болуға баулу; 2.Адам бойындағы ұнамды, ұнамсыз қылықтарды ажырата отырып, әдеп әліппесін бойына дарыту. 3.Жақсы мен жаманды ажырата білуге үйрету |
|
|
Бағалау критерийлері: |
|
|
Тәрбие сағатының барысы
|
Барысы |
Тәрбие сағатындағы орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|
Кіріспе 5 мин Негізгі бөлім 30 мин |
Балалар, «Әдептілік белгісі - иіліп сәлем бергені» дегендей, қане, бәріміз бір - бірімізге иіліп амандасайық. ( Бәрі осылайша сәлемдеседі) -Амандасу үлкенге Тәрбиенің басы ғой Ал, қанекей балалар Сәлемдесейік үлкенге. Қош келіпсіз, құрметті апайлар! Жүздеріңнен мейірім мен нұр тамар Алдарыңда біз сүйкімді балалар Сәлеметсізбе, құрметті апайлар! (Келген адамдармен амандасады) -Ендеше осы келген қонақтарымыздың бізге алып келген тапсырмалары бар екен. 1.Ойын «Жалғастыр» «Не істеуге болмайды?» Осы сұрақ оқып айтылады Ұстаз сөйлемнің басын айтады, оқушы ойланып жалғастырып айтуы керек -Үлкендердің алдынан...... (кесіп өтуге болмайды.) - Кішкене баланы................(жылатуға болмайды.) - Құстарды ...........................(атуға болмайды.) - Қыз баланы........................(ренжітуге болмайды.) - Сабақтан.............................(кешігуге болмайды.) - -Сыныпта.............................(айғайлауға болмайды.) -«Не істеу керек?» (бұл да сол сияқты жүргізіледі) - Үлкен кісіні.......................(сыйлау керек.) - Үлкеннің тілін...................(алу керек..) - Үлкендерге..........................(сәлем беру керек.) - Кішілерді..............................(қамқорлау керек.) - Оқу құралдарын.................. (күтіп ұстау керек.) - Тәртіпті .........................(болу керек) - Сабақты……………….. (жақсы оқу керек) 2.Көріністі тамашалайық Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен (көрініс) Екі бала ойнап жүр. Ерасыл - Асқар екеуміз доспыз ғой, иә! Асқар - Иә, доспыз Ерасыл – Сен ешкімге айтпа, менде керемет нәрсе бар. Асқар : Ол не нәрсе? Ерасыл : - Мінекей көрсеңші (қалтасынан сіріңкені шығарады) Асқар : Ол не болғаның, қайдан алдың? Ерасыл : Үйден ұрлап алдым. Асқар : Неге аласың сіріңке деген қауіпті нәре ғой! Ерасыл : Болса ше? Ой достым осыны жағып көрейікші! Асқар : Қой достым, мұндай жаман әдеттен аулақ болғанымыз абзал. -Не түсіндіңіздер? Кім не айтады? 3.Суретпен әңгіме. -Балалар, суреттерге назар аударайық.(Тақтада сюжетті суреттер ілініп тұрады )Осы ережелерді сақтап жүрсек, бәрі дұрыс болады. (Суреттерге қатысты ойларын айтады) - Балалар бүгін біз «Жақсы» мен «Жаман» туралы әңгімеледік. Жақсыдан үйреніп, жаманнан жирену үшін біздің ата – бабаларымыз көптеген мақал – мәтелдер айтқан. Жақсы болсаң – жақын көп, Жамандықтан тұра қаш Жақсылықпен бол жолдас. Қорытынды: Жақсылық деген - үлкенді сыйлау, кішіге қамқор болу Сондықтан біз жақсыдан үйренеміз, жақсымен жолдас боламыз. Ал жамандықтан алыс жүреміз. Балалар жақсы мен жаманды ажырата білейік. |
Слайд, суреттер |
|
Қоры тынды 10 мин Қауіпсіздік сабағы. |
Қипақтайды қит етсе,анаң,әкең Қайтсем ғана осыны адам етем Басқалардың осындай балалары Тап осындай аңғалақ болар ма екен?-деп М.Әлімбаев ағамыз айтқандай,ата – анамызды ренжітпей әдепті бала болайық «Төтенше қызмет нөмірлері» |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәрбие сағаты "Жақсы деген немене..."
Тәрбие сағаты "Жақсы деген немене..."
|
Сынып жетекшінің аты-жөні |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып 1 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Жақсы деген немене....» |
|
|
Тәрбие жұмысының бағыты |
|
|
|
Мақсаты |
1.Адамгершілікке, кішіпейілділікке, жаман әдеттерден аулақ болуға баулу; 2.Адам бойындағы ұнамды, ұнамсыз қылықтарды ажырата отырып, әдеп әліппесін бойына дарыту. 3.Жақсы мен жаманды ажырата білуге үйрету |
|
|
Бағалау критерийлері: |
|
|
Тәрбие сағатының барысы
|
Барысы |
Тәрбие сағатындағы орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|
Кіріспе 5 мин Негізгі бөлім 30 мин |
Балалар, «Әдептілік белгісі - иіліп сәлем бергені» дегендей, қане, бәріміз бір - бірімізге иіліп амандасайық. ( Бәрі осылайша сәлемдеседі) -Амандасу үлкенге Тәрбиенің басы ғой Ал, қанекей балалар Сәлемдесейік үлкенге. Қош келіпсіз, құрметті апайлар! Жүздеріңнен мейірім мен нұр тамар Алдарыңда біз сүйкімді балалар Сәлеметсізбе, құрметті апайлар! (Келген адамдармен амандасады) -Ендеше осы келген қонақтарымыздың бізге алып келген тапсырмалары бар екен. 1.Ойын «Жалғастыр» «Не істеуге болмайды?» Осы сұрақ оқып айтылады Ұстаз сөйлемнің басын айтады, оқушы ойланып жалғастырып айтуы керек -Үлкендердің алдынан...... (кесіп өтуге болмайды.) - Кішкене баланы................(жылатуға болмайды.) - Құстарды ...........................(атуға болмайды.) - Қыз баланы........................(ренжітуге болмайды.) - Сабақтан.............................(кешігуге болмайды.) - -Сыныпта.............................(айғайлауға болмайды.) -«Не істеу керек?» (бұл да сол сияқты жүргізіледі) - Үлкен кісіні.......................(сыйлау керек.) - Үлкеннің тілін...................(алу керек..) - Үлкендерге..........................(сәлем беру керек.) - Кішілерді..............................(қамқорлау керек.) - Оқу құралдарын.................. (күтіп ұстау керек.) - Тәртіпті .........................(болу керек) - Сабақты……………….. (жақсы оқу керек) 2.Көріністі тамашалайық Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен (көрініс) Екі бала ойнап жүр. Ерасыл - Асқар екеуміз доспыз ғой, иә! Асқар - Иә, доспыз Ерасыл – Сен ешкімге айтпа, менде керемет нәрсе бар. Асқар : Ол не нәрсе? Ерасыл : - Мінекей көрсеңші (қалтасынан сіріңкені шығарады) Асқар : Ол не болғаның, қайдан алдың? Ерасыл : Үйден ұрлап алдым. Асқар : Неге аласың сіріңке деген қауіпті нәре ғой! Ерасыл : Болса ше? Ой достым осыны жағып көрейікші! Асқар : Қой достым, мұндай жаман әдеттен аулақ болғанымыз абзал. -Не түсіндіңіздер? Кім не айтады? 3.Суретпен әңгіме. -Балалар, суреттерге назар аударайық.(Тақтада сюжетті суреттер ілініп тұрады )Осы ережелерді сақтап жүрсек, бәрі дұрыс болады. (Суреттерге қатысты ойларын айтады) - Балалар бүгін біз «Жақсы» мен «Жаман» туралы әңгімеледік. Жақсыдан үйреніп, жаманнан жирену үшін біздің ата – бабаларымыз көптеген мақал – мәтелдер айтқан. Жақсы болсаң – жақын көп, Жамандықтан тұра қаш Жақсылықпен бол жолдас. Қорытынды: Жақсылық деген - үлкенді сыйлау, кішіге қамқор болу Сондықтан біз жақсыдан үйренеміз, жақсымен жолдас боламыз. Ал жамандықтан алыс жүреміз. Балалар жақсы мен жаманды ажырата білейік. |
Слайд, суреттер |
|
Қоры тынды 10 мин Қауіпсіздік сабағы. |
Қипақтайды қит етсе,анаң,әкең Қайтсем ғана осыны адам етем Басқалардың осындай балалары Тап осындай аңғалақ болар ма екен?-деп М.Әлімбаев ағамыз айтқандай,ата – анамызды ренжітпей әдепті бала болайық «Төтенше қызмет нөмірлері» |
|
шағым қалдыра аласыз













