
№27 Дихан орта
мектебі
Ашық сабақ
10-сынып
Тақырыбы:
Рухани жаңғыру: Мен және менің тілім
Сынып жетекші:
С.Болатбекқызы
|
Сабақ тақырыбы: |
Рухани жаңғыру: Мен және менің тілім |
|
|||||||||
|
Сілтеме: |
Интербелсенді тақта, үлестірме қағаздар, стикерлер. |
|
|||||||||
|
Жалпы мақсаты |
Оқушыларға әр ұлттың өзіңдік ерекшеліктері, салт-дәсүрі, діні, тілі болатынын түсіндіру. Оқушылардың ой-өрісін, дүниетанымын кеңейту, сөздік қорын молайту, жұрт алдында еркін сөйлеуге баулу. Еліне, жеріне деген сүйіспеншіліктерін арттыру, елім деген азамат тәрбиелеу. |
|
|||||||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Оқушылар тіл туралы мағлұмат бере алады, өз елінің тарихына үңіле отырып, тани біледі. Ойларын жинақтап, жаңа ой қорытып шығара алады. Топтық жұмыстар жүргізу негізінде тәрбие сағатына деген қызығушылықтары артады. |
|
|||||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалім іс-әрекеті: |
Оқушы іс-әрекеті: |
|
||||||||
|
Білу Ұйымдастыру кезеңі «Мозайка» әдісі |
«Мозайка» әдісі бойынша сыныпқа психологиялық дайындық жасау және сыныпты екі топқа бөлемін. «Мозайка» әдісінде Тіл туралы суреттері мен сұрақтары берілген. І топ: І. ХХІ ҒАСЫРДАҒЫ ҰЛТТЫҚ САНАНЫҢ ҚАНША БАҒЫТЫ БАР? ІІ топ: ІІ. ТАЯУ ЖЫЛДАРДАҒЫ МІНДЕТТЕР ТУРАЛЫ НЕ БІЛЕСІНДЕР? |
«Мозайка» әдісі бойынша сыныпқа психологиялық дайындық жасалынады және сынып екі топқа бөлінеді. «Мозайка» әдісінде Тілдің суреттері мен сұрақтарына жауап береді. |
|
||||||||
|
Түсіну Қызығушылықтарын ояту Бейнежазба көрсету. |
« Латын әліпбиі –уақыт талабы»» тақырыбында бенеролик көрсету. Сұрақтары: Балалар мына бейне роликте не байқадыңдар? |
Оқушылар бейне роликті көріп, сұраққа жауап береді |
|
||||||||
|
|
Т Кесте толтыру |
І топ: Кетеге латын әліпбиінің тиімді және тиімсіз жақтарын жаздыру
ІІ Топтастыру
|
Оқушылар кестені толтырады |
||||||||
|
|
Жинақтау «Кім тапқыр ойыны |
1. Ана тілің алпыс тілге татиды. 2. Тілін білмейтіндер емес, тілін білгісі келмейтіндер - мәңгүрт. 3. Тіл мәртебесі - ел мәртебесі. 4. Тіл - достықтың алтын көпірі. 5. Тіл - ұлттың сүйенетін тамыры, сыйнатын тәңірі. 6. Халық үшін өзге тілде сөйлеу қауіпті емес, өзге тілде ойлау қауіпті. 7. Тілі өлген ел - тірі өлген ел. 8. Тіл - өлшеусіз қазына, өрісі кең әлем. Тілден тілдің кеңдігі болмағанымен, кемдігі жоқ. 9. Өз тілің - бірлік үшін, Өзге тілің - тірлік үшін. 10. Тіл сүйексіз болса да, сүйектен өтеді. |
Оқушылар жасырылған сөздерді табады. |
||||||||
|
|
«Автор орындығы» әдісі |
Екі топқа да « Латын әліпбиі –уақыт талабы» тақырыбында эссе жаздыру жұмыстарын беремін. Жазған эссені топта талқылап, бір-бірімен пікір бөліседі.
|
Оқушылар автор орындығында үздік шығарманы оқиды. |
||||||||
|
Қорытынды |
Қалың елім қазағыңа қорған
бол! |
|
|||||||||
|
Кері байланыс |
«екі жұлдыз, бір тілек» стикерлерді толтырып жеміс ағашына жапсыру |
Оқушылар стикерлерді толтырып, тілек ағашына жапсырады |
|
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәрбие сағаты "Мен және менің тілім
Тәрбие сағаты "Мен және менің тілім

№27 Дихан орта
мектебі
Ашық сабақ
10-сынып
Тақырыбы:
Рухани жаңғыру: Мен және менің тілім
Сынып жетекші:
С.Болатбекқызы
|
Сабақ тақырыбы: |
Рухани жаңғыру: Мен және менің тілім |
|
|||||||||
|
Сілтеме: |
Интербелсенді тақта, үлестірме қағаздар, стикерлер. |
|
|||||||||
|
Жалпы мақсаты |
Оқушыларға әр ұлттың өзіңдік ерекшеліктері, салт-дәсүрі, діні, тілі болатынын түсіндіру. Оқушылардың ой-өрісін, дүниетанымын кеңейту, сөздік қорын молайту, жұрт алдында еркін сөйлеуге баулу. Еліне, жеріне деген сүйіспеншіліктерін арттыру, елім деген азамат тәрбиелеу. |
|
|||||||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Оқушылар тіл туралы мағлұмат бере алады, өз елінің тарихына үңіле отырып, тани біледі. Ойларын жинақтап, жаңа ой қорытып шығара алады. Топтық жұмыстар жүргізу негізінде тәрбие сағатына деген қызығушылықтары артады. |
|
|||||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалім іс-әрекеті: |
Оқушы іс-әрекеті: |
|
||||||||
|
Білу Ұйымдастыру кезеңі «Мозайка» әдісі |
«Мозайка» әдісі бойынша сыныпқа психологиялық дайындық жасау және сыныпты екі топқа бөлемін. «Мозайка» әдісінде Тіл туралы суреттері мен сұрақтары берілген. І топ: І. ХХІ ҒАСЫРДАҒЫ ҰЛТТЫҚ САНАНЫҢ ҚАНША БАҒЫТЫ БАР? ІІ топ: ІІ. ТАЯУ ЖЫЛДАРДАҒЫ МІНДЕТТЕР ТУРАЛЫ НЕ БІЛЕСІНДЕР? |
«Мозайка» әдісі бойынша сыныпқа психологиялық дайындық жасалынады және сынып екі топқа бөлінеді. «Мозайка» әдісінде Тілдің суреттері мен сұрақтарына жауап береді. |
|
||||||||
|
Түсіну Қызығушылықтарын ояту Бейнежазба көрсету. |
« Латын әліпбиі –уақыт талабы»» тақырыбында бенеролик көрсету. Сұрақтары: Балалар мына бейне роликте не байқадыңдар? |
Оқушылар бейне роликті көріп, сұраққа жауап береді |
|
||||||||
|
|
Т Кесте толтыру |
І топ: Кетеге латын әліпбиінің тиімді және тиімсіз жақтарын жаздыру
ІІ Топтастыру
|
Оқушылар кестені толтырады |
||||||||
|
|
Жинақтау «Кім тапқыр ойыны |
1. Ана тілің алпыс тілге татиды. 2. Тілін білмейтіндер емес, тілін білгісі келмейтіндер - мәңгүрт. 3. Тіл мәртебесі - ел мәртебесі. 4. Тіл - достықтың алтын көпірі. 5. Тіл - ұлттың сүйенетін тамыры, сыйнатын тәңірі. 6. Халық үшін өзге тілде сөйлеу қауіпті емес, өзге тілде ойлау қауіпті. 7. Тілі өлген ел - тірі өлген ел. 8. Тіл - өлшеусіз қазына, өрісі кең әлем. Тілден тілдің кеңдігі болмағанымен, кемдігі жоқ. 9. Өз тілің - бірлік үшін, Өзге тілің - тірлік үшін. 10. Тіл сүйексіз болса да, сүйектен өтеді. |
Оқушылар жасырылған сөздерді табады. |
||||||||
|
|
«Автор орындығы» әдісі |
Екі топқа да « Латын әліпбиі –уақыт талабы» тақырыбында эссе жаздыру жұмыстарын беремін. Жазған эссені топта талқылап, бір-бірімен пікір бөліседі.
|
Оқушылар автор орындығында үздік шығарманы оқиды. |
||||||||
|
Қорытынды |
Қалың елім қазағыңа қорған
бол! |
|
|||||||||
|
Кері байланыс |
«екі жұлдыз, бір тілек» стикерлерді толтырып жеміс ағашына жапсыру |
Оқушылар стикерлерді толтырып, тілек ағашына жапсырады |
|
||||||||
шағым қалдыра аласыз
алдау
топ













