Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Тәрбие сағаты Мен патриот азаматпын 9 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ оқушылардың патриоттық сезімін оятуға бағытталған. Материалда жеке, топтық жұмыстар, әртүрлі әдістер қолданылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
09 Маусым 2018
2026
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сыныбы : | 9 | Күні | |
Мұғалім : | Бейсеуова Н.Б. | ||
Сабақтың тақырыбы | Мен патриот азаматпын | ||
Сабақтың мақсаты | өскелең ұрпақтың Отанға деген патриоттық сезімдерін ояту және одан әрі арттыру. Жас ұрпақты Отансүйгіштікке, елжандылыққа тәрбиелеу. Өз Отанына шексіз берілген, патриоттық рухы жоғары, қайсар жауынгер аға-апалардың ерлігін үлгі ету. | ||
Сабақтың міндеттері | Оқушылардың бойында жоғары патриоттық сананы қалыптастыруҚазақстандық патриотизм мен белсенді азаматтық ұстанымды ынталандыру | ||
Қолданылатын стратегиялар | Жеке, топтық жұмыстар, «Миға шабуыл» әдісі, «Қоржын әдісі», «Блумның алты қадамы әдісі», «Полиглот» | ||
Рәсімдер | Мемлекеттік Елтаңба, Мемлекеттік Ту бейнеленген плакаттар | ||
Қазақстан Республикасының картасы, | |||
Музыкалық және бейне көркемдеу | Мемлекеттік Гимнің аудиожазбасы, «Мен елімнің патриотымын» бейнеролигі | ||
Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары | ноутбук | ||
Үлестірмелі материалдар | Кеспе қағаздар, суреттер | ||
Эпиграфтар | “ Өз Отанының патриоты болу – Қазақстанды өз жүрегінде ұялату ” Н. Ә. Назарбаев | ||
Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер | «Мәңгілік ел- Жалпы ұлттық идея» | ||
Дайындыққа арналған әдебиет | Н.Ә. Назарбаев «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» мақаласы 2017 12 сәуір2016 жылы 26 сәуірдегі Қазақстан халықтары Ассамблеясының ХХІҮ сессиясында қабылданған «Мәңгілік Ел» патриоттық актісі | ||
Сабақтың барысы | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
І. Ұйымдастыру кезеңі | І. Оқушылармен амандасады, жаңа оқу жылының басталуымен құттықтайды.ІІ. Мемлекеттік Гимнін ойнатады. ІІІ. Сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Тәрбие сағатымызды Н.Ә.Назарбаевтың сөзімен бастағалы отырмын “Біз “Ұлы Дала елі” деп аталуымыз керек деп есептеймін. Кейбіреуі өздерін “аспан асты елі, ал кейбірі “Күншығыс елі” деп атайды. Біз ұлы даланың ұрпағымыз. Бұл даланы біздің ата-бабамыз бізге қалдыру үшін қанын төгіп қорғаған. “Қазақстан” деген атаумен қатар, “Ұлы Дала елі” атауы да қолданылса дұрыс болады деп ойлаймын”.Елбасының «Қазақстан жолы – 2050: бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ» атты Жолдауы бойынша Президенттің жалпыұлттық идеясы – болашақ табыстардың негізі. Ал ең бастысы – еліміздің рухын көтеретін, ұлы мақсаттарға жеткізетін «Мәңгілік ел» ұлттық идеясы жарияланды. «Мәңгілік ел» идеясы – елімізді өз мақсатына талай дәуір сынынан сүріндірмей жеткізетін тұғырлы идея.Осының барлығы дамыған 20 елдің қатарына кіруімізге жаңа серпін беретіні сөзсіз. Мәңгілік ел-ата-бабаларымыздың сан мың жылдан бергі асыл арманы.Ол арман –әлем елдерімен терезесі тең қатынас құрып,әлем картасынан ойып тұрып орын алатын Тәуелсіз Мемлекет атану еді. Ол арман -тұрмысы бақ-қуатты, түтіні түзу ұшқан, ұрпағы ертеңіне сеніммен қарайтын бақытты Ел болу еді.Біз армандарды ақиқатқа айналдырдық.Мәңгілік елдің іргетасын қаладық.ІҮ. Топқа бөледі. | Мұғаліммен амандасады, көңіл-күйлерімен бөліседі.Мемлекеттік Гимнің аудиожазбасын тыңдайды, қосылып айтады. Оқушылар мұғалімді мұқият тыңдайды. Сабақтың тақырыбы және мақсатымен танысады. «Ұшқын», «Жалын» топтарына кеспе қағаздар алу арқылы бөлінеді. | |
ІІ. Мағынаны тану | І. Отан – әр адамның жүрегіне жылы тиер қасиетті сөз. Отан –сенің туған елің, туған жерің, дос –жарандарың, туған туысқаның. Отан-бұл өзіңнің тұратын, өмір сүретін, қызмет ететін жерің. Отан адам үшін біреу ғана. Отанды қорғау үшін адам қандай болу керек ? Әрине патриот. «Миға шабуыл» әдісіОқушыларға кесте таратады.ІІ. Сұраққа жауап алуСен қандай қасиетті ең басты деп ойлайсың және неге ? | Оқушылар кестені толтырады. Оқушылар сұрақ бойынша өз ойларын айтады. | |
ІІІ. Ой қозғау | І. Кіріспе сөзҚандай бір халық болмасын Отанын, елін, жерін сүймейтіні жоқ. Соның ішінде қазақ халқы да жалпы шығыс, оның ішінде түркі тілді халықтардай Отанын, жерін, суын, табиғатын сүюге жастарды тәрбиелеу көне заманнан өзімен бірге дамып келеді. Отансүйгіштік қай елдің болмасын алтын босағасы. Адам тәнін жан билесе, Отан тәнін халқының оған деген сүйіспеншілігі билейді. Бұған ешкімнің күмәні жоқ.Елбасының Қазақстан халқына Жолдауында «Өз бойымызда және бабаларымыздың бойында жаңа қазақстандық патриотизмді тәрбиелеуіміз керек». Бұл ең алдымен елге және оның игіліктеріне деген мақтаныш сезімін ұялатады», - деген сөзінің өзі «Балам деген жұрт болмаса, жұртым дейтін бала қайдан болсын» деген Ахмет Байтұрсынұлының сөзімен дәлме-дәл келгендей. «Мен елімнің патриотымын» бейне көрініспен таныстырады.ІІ. Бейнекөріністі көре отырып қандай ой түйдіңдер ? Қандай сезімде болдыңдар ?ІІІ. Топтық жұмысНегізгі ұғымдармен жұмыс«Ұшқын» тобы «Патриотизм» «Жалын» тобы «Патриот»ІҮ. «Жадыңа сақта»Патриотизм негізгі үш құрылымды қамтитын тұлғалық қасиеттерден тұрады.І. Сезімдерді қамтитын сезімдік-эмоционалдық қасиеттер:- кіші Отанына деген сүйіспеншілік;- өз халқының мүмкіндіктері мен күштеріне сену;- өз ұлтына тиеселі болғанына мақтаныш;- Отанның тарихтағы ролі менұлылығын түсіну;- ұлттық мәдениетке деген махаббат;- Отанын қорғауға дайын болуІІ. Тұлғалық құндылықтар жүйесінің көрсеткіштерін қамтитын рухани-құндылықтың қасиеттері:- Отан игілігі үшін өзін –өзі құрбан ету;- Отан мүддесін жекеден жоғары қою қабілеті;- ұлттық рухани –адамгершілік мұрасын құрметтеу;ІІІ. Тұлғаның париоттық санасын көрсететін, практикалық қызметін қамтитын қасиеттер : «Жалын» тобы «Блумның алты қадамы әдісі»Патриот азамат ретінде сені туған жеріңнің табиғатының жағдайы ойландырады ма ? 1. Неге ? 2. Түсіндір 3. Ата 4. Ұсын 5. Ойлан тап 6. Бөліс | Оқушылар мұғалімді мұқият тыңдайды. Бейне көрініспен барысын көреді, ой түйіндейді. Сұраққа ой ойларын білдіреді. Оқушылар берілген сөздерге анықтама береді. Дәптермен жұмыс Оқушылар қажетті ұғымдарды дәптерге жазып алады. Мұғалімді мұқият тыңдайды. Топ оқушылары осы қасиеттер бойынан көрінетін тұлғаларды, фактілерді, оқиғаларды т,б салады. Топ оқушылары сұрақтар бойынша өз ойларын жинақтап жауап береді. | |
Ой қорыту | Батыр атамыз Баубек Бұлқышев : «Адал адам Отанын сүйеді. Адал, ақ жүрекке Отан анасындай. Отанның дегенін істеу-қуаныш, мақтаныш. Отанға деген махаббатты бізде өлшеуге болмайды», деп Отанды анасындай қастерлеуге тәрбиелейтінін айтса,Елбасымыз өзінің «Болашаққа бағдар- рухани жаңғыру» атты мақаласында «Отандық мәдениет БҰҰ-ның 6 тілі»ағылшын, испан, араб, қытай, орыс және француз тілдерінде сөйлеуі үшін мақсатты ұстанымы болуы шарт деген. Ендеше мына сөйлемдерді үш тілде айтып көрелік. | Сынып оқушылары осы сөйлемдерді үш тілде айтады. | |
Рефлекция | Мен.................................. таныстым.Маған .........................оңай болған жоқ.Мен ............................. қол жеткіздім.Мен ................................істей алдым.Менің ...............................есімде қалды. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)