|
Білім беру ұйымының атауы |
Подстепный жалпы орта білім
беретін мектебі |
||||
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Избулатова Г |
||||
|
Күні: |
13.02.2025 жыл |
||||
|
Сынып: |
5г |
|
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Қауіпсіз қоғам» |
||||
|
Құндылық |
• Өзара құрмет, жауапкершілік және ынтымақтастық құндылықтарын насихаттау. |
||||
|
Мақсаты: |
Мақсаты: |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
||
|
Ұйымдастыру кезеңі
|
Оқушылармен амандасады, тәрбие сағатының мақсатымен таныстырады:
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады |
Компьютер
|
||
|
Сабақ басы 5 мин
Негізгі бөлім 25 мин
Топтық талқылау
Практикалық жаттығу
|
«Қауіпсіз қоғам дегеніміз
не?» сұрағын қойып, түсініктемелер мен мысалдар келтіреді.
Оқушыларды шағын топтарға
бөліп, «Қауіпсіз қоғамды қамтамасыз ететін элементтер: заңдар,
тәртіп, жауапкершілік» мәселелерін талқылауды тапсырады.
–
«Мен қауіпсіз қоғам үшін не
істей аламын?» сұрағына жеке жазбаша жұмыс жүргізеді.
|
Тыңдап, сабаққа
қызығушылықпен қатысады.
Өз түсініктерін бөліседі, мысалдар келтіреді.
Топ ішінде пікір алмасып,
талқылауға белсенді қатысады.
|
Компьютер
Презентация, диаграммалар, суреттер.
Ақ қағаз, маркерлер, плакаттар.
|
||
|
Қорытынды бөлім 10 мин |
–
Сабақтағы
негізгі ойларды қорытындылайды. |
Сабақтан алған білімдерін
қысқаша баяндайды. |
Әр түрлі суреттер |
||
|
Үй тапсырмасы 5 мин |
|
|
|
||
Сабақтың тақырыбы: «Көшедегі қауіпті нысандардан қалай аулақ болуға болады? (Фонтан)»
Мақсаты:
• Оқушыларға көшедегі қауіпті нысандардың, әсіресе фонтанның
ықтимал қауіптері туралы түсінік беру;
• Қауіпсіз жүріс-тұрыс және нысандардың жанында сақтық шараларын
меңгерту;
• Жеке және топтық жұмыс арқылы қауіпсіздік ережелерін бекіту;
• Өз қауіпсіздігіне жауапкершілікпен қараудың маңыздылығын
түсіндіру.
«Бүгін фонтан жанындағы қауіптер және сақтану жолдары туралы сөйлесеміз».
–
Фонтан жанындағы ықтимал
қауіптерді қысқаша түсіндіреді: сырғып кету, суға түсіп қалу
мүмкіндігі.
– Қауіпсіз жүріс-тұрыс ережелерін атап өтеді (қашықтық сақтау, абай
болу).
Қысқа рөлдік ойын немесе демонстрация жүргізеді: мысалы, мұғалім фонтан жанындағы қауіп жағдайын көрсетіп, оқушыларға «не істер едіңіз?» деген сұрақ қояды.
Сабақтағы негізгі ойларды
қысқаша қорытындылайды: қауіпсіздік ережелері мен жеке сақтану
шараларын қайталайды.
– Қысқа рефлексия сұрағын қояды: «Бүгіннен не
үйрендіңіздер?»
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәрбие сағаты Қауіпсіз қоғам 5 сынып
Тәрбие сағаты Қауіпсіз қоғам 5 сынып
|
Білім беру ұйымының атауы |
Подстепный жалпы орта білім
беретін мектебі |
||||
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Избулатова Г |
||||
|
Күні: |
13.02.2025 жыл |
||||
|
Сынып: |
5г |
|
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Қауіпсіз қоғам» |
||||
|
Құндылық |
• Өзара құрмет, жауапкершілік және ынтымақтастық құндылықтарын насихаттау. |
||||
|
Мақсаты: |
Мақсаты: |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
||
|
Ұйымдастыру кезеңі
|
Оқушылармен амандасады, тәрбие сағатының мақсатымен таныстырады:
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады |
Компьютер
|
||
|
Сабақ басы 5 мин
Негізгі бөлім 25 мин
Топтық талқылау
Практикалық жаттығу
|
«Қауіпсіз қоғам дегеніміз
не?» сұрағын қойып, түсініктемелер мен мысалдар келтіреді.
Оқушыларды шағын топтарға
бөліп, «Қауіпсіз қоғамды қамтамасыз ететін элементтер: заңдар,
тәртіп, жауапкершілік» мәселелерін талқылауды тапсырады.
–
«Мен қауіпсіз қоғам үшін не
істей аламын?» сұрағына жеке жазбаша жұмыс жүргізеді.
|
Тыңдап, сабаққа
қызығушылықпен қатысады.
Өз түсініктерін бөліседі, мысалдар келтіреді.
Топ ішінде пікір алмасып,
талқылауға белсенді қатысады.
|
Компьютер
Презентация, диаграммалар, суреттер.
Ақ қағаз, маркерлер, плакаттар.
|
||
|
Қорытынды бөлім 10 мин |
–
Сабақтағы
негізгі ойларды қорытындылайды. |
Сабақтан алған білімдерін
қысқаша баяндайды. |
Әр түрлі суреттер |
||
|
Үй тапсырмасы 5 мин |
|
|
|
||
Сабақтың тақырыбы: «Көшедегі қауіпті нысандардан қалай аулақ болуға болады? (Фонтан)»
Мақсаты:
• Оқушыларға көшедегі қауіпті нысандардың, әсіресе фонтанның
ықтимал қауіптері туралы түсінік беру;
• Қауіпсіз жүріс-тұрыс және нысандардың жанында сақтық шараларын
меңгерту;
• Жеке және топтық жұмыс арқылы қауіпсіздік ережелерін бекіту;
• Өз қауіпсіздігіне жауапкершілікпен қараудың маңыздылығын
түсіндіру.
«Бүгін фонтан жанындағы қауіптер және сақтану жолдары туралы сөйлесеміз».
–
Фонтан жанындағы ықтимал
қауіптерді қысқаша түсіндіреді: сырғып кету, суға түсіп қалу
мүмкіндігі.
– Қауіпсіз жүріс-тұрыс ережелерін атап өтеді (қашықтық сақтау, абай
болу).
Қысқа рөлдік ойын немесе демонстрация жүргізеді: мысалы, мұғалім фонтан жанындағы қауіп жағдайын көрсетіп, оқушыларға «не істер едіңіз?» деген сұрақ қояды.
Сабақтағы негізгі ойларды
қысқаша қорытындылайды: қауіпсіздік ережелері мен жеке сақтану
шараларын қайталайды.
– Қысқа рефлексия сұрағын қояды: «Бүгіннен не
үйрендіңіздер?»
шағым қалдыра аласыз













