Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тәрбие сағаты "Қазақстан -менің Отаным"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Меңдіқара ауданының білім беру бөлімінің Ғаббас Жұмабаев атындағы Боровской мектеп-гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Тақырыбы:
«Қазақстан- менің Отаным»
(Бастауыш сыныптарға арналған тәрбие сағаты)
Дайындағын бастауыш сынып мұғалімі: Сарсембаева К.Б.
Тақырыбы: «Қазақстан- менің Отаным»
Мақсаты: 1. Оқушыларға Қазақстан Республикасы туралы мағлұмат беріп, рәміздерді құрметтеуге тәрбиелеу;
2. Оқушыларға қазақ елінің тарихы кезеңдерін қысқаша баяндау;
3. Ойындар арқылы балалардың ой-өрістерін дамыту.
Формасы: топтық, көпшілік.
Әдісі: баяндау, сұрақ- жауап, ойын.
Көрнекіліктер: ҚР президентінің суреті, ҚР рәміздері, плакат, хронологиялық кесте, пошталық жәшіктер.
Кезеңдері |
Өту барысы |
Ұйымдастыру кезеңі |
Сәлеметсіздер ме, балалар!?Отырыңыздар.Көңіл-күйлеріңіз қалай? Тәрбие сағатымызды мемлекеттік әнұранмен бастаймыз.Қане, балалар онымыздан тұрайық. (Әнұран айтылады) Ал, балалар бүгінгі тәрбие сағатымыз қандай тақырыпта өтеді екен? Оны білу үшін тақырыбымызды сөзжұмбақ арқылы ашамыз. Ендеше, тақтадағы сөзжұмбаққа назар аударайық. Сұрақтары:
Сөзжұмбағымыздың кілт сөзі- туған жер екен. Біздің туған жеріміз, Отанымыз қандай? -Қазақстан. -Дұрыс, балалар. |
Кіріспе бөлім |
Ендеше, тәрбие сағатымыз туған жеріміз- Қазақстанға байланысты болмақ.Бүгінгі тақырыбымыз «Қазақстан- менің Отаным».Мақсатым сендерге Қазақстан Республикасы жайлы мағлұмат беріп, рәміздерді құрметтеуге шақыра отырып, біз бүгін туған жерге деген сүйіспеншілікке тәрбиеленеміз, ойындар арқылы ой-өрісімізді дамытамыз. Белгілі ақын С.Жиенбаев Қазақстан Республикасының тәуелсіздігіне арнап «Елім менің» өлеңін жазған: Қалса да қайда жерің Қасқайып хақ жолынан таймап едің. Айырылып күндіз күлкі, Түнде ұйқыдан Күнкенің осы еді ғой Қайран елім! Тербетіп тұрса болды жер бесігім, Дәулеттің тілемеймін көл-көсірін. Көз тимей, кірбің түспей қабағыңа Жалғыз-ақ құтты болғай енді осы күн! Отан дегеніміз не? Отан- адамның туып өскен жері, туған-туыстарымен бірге тұратын атамекені. Қазақ жері- бір шетінен екінші шетіне дейін құс қанаты талатын ұлан ғайыр өлке. Қазақстанда жергілікті қазақтармен бірге қандай ұлт өкілдері тұрады? -Орыс, неміс, украин, ұйғыр,татар, корей, өзбек, қырғыз,дүнген,әзербайжан, т.б. |
Негізгі бөлім «Кім жылдам?»ойыны Мемлекеттік рәміздермен танысу «Пошта» ойыны |
Қазақстан Республикасы бүгінгі күнге жетпес бұрын көптеген қиындықтарды бастан кешірді. Еліміздің бүгінгі күнге жетуі үшін талай аға-апаларымыз құрбан болды. Балалар, өздерің Ұлы Отан соғысы мен Желтоқсан оқиғасына қатысқандардан кімдерді білесіңдер? -Б.Момышұлы,Т.Тоқтаров, қайсар қыздар Ә.Молдағұлова,М.Мәметова,Р.Қошқарбаев, 1986 жылы Желтоқсан оқиғасына қатысқан Е.Сыпатаев,Қ.Рысқұлов,С.Мұхамеджанова,Л.Асанова. Біз аталған есімдерді ешқашан ұмытпай, құрметтеуіміз керек. Республикамыз бірден қазіргідей болып қалыптасқан жоқ. Қазақ жері әр түрлі кезеңдерден өтті. Қысқаша айтар болсақ, 1920 жылы 26 тамызда Қазақ ССР-і құрылды. 1936 жылы 5 желтоқсанда Одақтас Республикаға айналды. 1941-1945 жж. Ұлы Отан соғысы жылдары. 1986 жылы Желтоқсан оқиғасы басталды. 1991 жылы 16- желтоқсанда Қазақстан өз тәуелсізідігін алды. 1992 жылы Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері туралы заң қабылданды. 1993 жылы ең бірінші Конституция қабылданды. 1994 жылы «Ядролық қаруды таратпау» туралы келісім шарт бекітілді. 1995 жылы 30- тамызда екінші рет Ата-заңымыз Конституция қабылданды. 1998 жылы елімізідң астанасы –Ақмола қаласының аты «Астана» деп өзгертілді. Ал, балалар тәрбие сағатымызды әрі қарай ойын арқылы жалғастырайық. Қазіргі кезекте «Кім жылдам?» ойыны. Ең алдымен 3 топқа қатар бойынша бөлінейік.Ойынның шарты: мына әріптерден (алдарына әріптер таратып шығамын)сөздерді жылдам құрастыру.Құралған сөзді тақырып етңп алып, осы сөз төңірегінде шағын шығарма жазасыздар. ( «Отан», «Отбасы», «Астана» туралы өз шығармаларын әр топтан 3 оқушы оқып шығады.) Қай ел болмасын егемендік алғаннан кейін тәуелсізідгінің белгісі болады.Ол мемлекеттік рәміздері. Қане, балалар, кім маған ҚР мемлекетік рәміздерін атап береді? -ҚР мемлекеттік Туы,Елтаңба,Әнұраны. Дұпыс айтасыңдар.Біздің туымызда не бейнеленген?Түсі қандай? -Тудың түсі көк,қыран құс, сәулелі күн, бедерлі ою.Көгілдір түс бұлтсыз ашық аспанды, бейбітшілк пен тыныштықтың, адалдықтың белгісі. Қыран құс алысқа самғаудың, сәуле шашқан күн байлық пен ырыстың, бедерлі ою қазақ халқының мәдениетінен сыр шертеді. Тудың авторы: Ш.Ниязбеков. -Ал, елтаңбамызда не бейнеленген? - Елтаңбамызда шаңырақ елтаңбаның жүрегі.Әлемнің тұтастығын, ошқтың амандығын білдіреді.Шаңырақ киіз үйдің күмбезі, уықтары алтын сәулелелерді елестетеді.. Тұлпар- дала пырағы, мәңгіліктің белгісі. Елтаңбадағы бес бұрышты жұлдыз Күн мен айды жұлдызды кие тұитқан халқымыздың «бағымыз ашылсын, жұлдызымыз жарқыоай берсін» еген асыл арманын арқалап тұрғандай.Елтаңба авторы Шота- Аман Уәлиханов, Ж.Мәлібеков.Ал, Қазақстан Республикасының Әнұранының авторы кім біледі? -Сөзін жазған: Н.Ә.Назарбаев, Ж.Нәжімеденов. -Әнін жазған: Ш.Қалдаяқов. Өте жақсы.Ендігі кезекті «Пошта»ойынына берейік.Қазір әр топтан бір-бірден балалар шығып, пошталық жәшіктегі карточкаларды алып, ондағы мақал-мәтелдердің жалғасын табу, мағынасын түсіндіру сияқты тапсырмаларды орындайды. |
Қорытынды |
Ал, балалар тәрбие сағатымызды қорытындылау үшін бекіту сұрақтарына жауап берейік.Ол үшін тақтада ілулі тұрған әр алуан түсті шеңберге қалады нұсқап, белгілі бір түске тоқтау қажет.Оқушының көзі жұмулы болуы шарт.Оқушыға келген түс бойынша карточкадағы сұрақтар қойылады. Міне балалар, тәрбие сағатымыз өз мәресіне жетті.Келесі кездескенше, сау болыңыздар! |