Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрлігі
«Шығыс Қазақстан облысы Семей
қалалық білім бөлімі» ММ
«№49 жалпы орта білім беретін
мектеп» КММ
Тәрбие
сағаты
Тақырыбы: «
Мүгедектер әлемі және оларды қорғар
заң»
4
«Ә»сынып
Сынып жетекшісі:Абылова
Г.К
Семей
қаласы
Тәрбие сағаттың тақырыбы: Мүгедектер әлемі
және оларды қорғар заң
Мақсаты: Мүгедектер, олардың түрлері,
әлеуметтік жай – күйі туралы тану. Мүгедектерді қорғайтын заң
негіздерін талдау. Адамгершілік қасиетті сақтауға рухани
мүгедектіктен сақтануға шақыру.
Ұйымдастырубөлімі:
Мүгедек деген кім?
А) туа біткен кемістік
Ә) жүре пайда болған кемістік
Б) кенеттен пайда болған кемістік
Дәрігер: Мүгедектер бірнеше топтарға бөлінеді.
1 топтағы мүгедектер еңбекке жарамсыз,
2 топтағы мүгедектер жеңіл еңбектерге жарамды,
3 топтағы мүгедектер еңбекке жарамды адамдар. Біздің
республикамызда соқырлар мектебі «Зағиптар» Орал қаласында, ал
Ақтау қаласында соқырлардың жұмыс жасайтын мекемесі бар. Ол жерде
барлық жағдай жасалған. Ақтөбе қаласында мылқау – саңырау балаларға
мектеп ашылған. Ол жерде руларға білім беріп, өмірге деген
құштарлығын оятады.
Заңгер: Балалар конвенциясы. ҚР - дағы балалардың құқықтары туралы
6 – тарих « Мүгедек баланың құқықтары»делінген.
31 - бап. Мүгедек баланың толымды өмірге құқықтары.
32 - бап. Мүгедек баланы жұмыспен қамту саласындағы мемлекеттік
кепілдер.
33 - бап. Мүгедекбалаларғамемлекеттіккөмекберіледі.
Тілші:
ҚР - дың 2007 - 2011 жылғаарналған «Қазақстанбалалары» бағдарламасы
100%
білімжәнетәрбиеалуынажағдайжасаукөзделіпотыр. Қазірбұл 23, 3%.
Қазіргітаңда «Аялыалақан» бағдарламасынкөрсетудеміз. Осы
бағдарламаарқылыбізмүгедекжандарғақиынкездеріболатынын,
қаржылайтапшылық, нашаротбасы т. б.
солсияқтыкүрделіпроблемалардышешуімізүшіншығардық. МынаБейнеудегі
«Оңалу» орталығыашылды.
Бұлжердемүгедекбалаларғабарлықжағдайжасалған.Әртүрліқайырымдылықакциялары,
қорларыжасалуда. Барлығы да балалардыңболашағыүшін.
Балалар, Тамара Асарапаларыңызаяғынанайырылса да,
сахнағашығуғабарлыққиындықтарменкүресіп, жеңді.
СерікболсынҚонарбаев - географ - ғалымарбағатаңылыпеңбегінқорғады.
Еңжаманмүгедектік – рухани -
адамгершіліктұрғыданкеудесіқуысадамдар. Өнер –
білімненжұрдайболмай, ар - ұяттыбағалайбілсең,
шынмүгедектікдаладақалады. Полигон құрбанықолыжоқ Семей
баласыаяғыныңбақайларыменқылқаламдышырқүйіреді.
Түйін: Мүгедектер – тән саулығын аңсаған,
Біреуге аяқ, ал біреуге қол қайғы.
Өз борышын сезінуден қалса адам,
Бұдан асқан мүгедектік болмайды – деп Қ. Мырзағали ағамыз
жырлағандай мүгедектерді қорғайық, адамгершілікті
ойлаймыз.
Сараптама
4 «Ә» сыныбында 8қазан күні
«Мүгедектер әлемі және оларды қорғар заң»атты сынып сағаты
өткізілді.
Ондағысыныпжетекшісініңмақсаты: Мүгедектер, олардыңтүрлері,
әлеуметтікжай – күйітуралытану.
Мүгедектердіқорғайтынзаңнегіздерінталдау.
Адамгершілікқасиеттісақтауғаруханимүгедектіктенсақтануғашақыру.
Тәрбиесағатындақазанайыныңекіншіжексенбісі республика
бойыншаМүгедектеркүніретіндеаталыпөтіледі.
Мүмкіндігішектеулімүгедекжандардықұрметтеу,
олардыңқоғамғадегенбелсенділігінарттыру, мемлекеттарапынанболсын,
басқалайболсынкөмекқолынсозып, қамқорлықкөрсетумемлекеттің де,
солмемлекеттеөмірсүріпжатқанәрбіразаматтыңқасиеттіпарызыболыпсаналады.
Сыныпсағатындабалаларконвенциясы. ҚР -
дағыбалалардыңқұқықтарытуралы
баптарыжайлыайтылыпөтті.
31 - бап.
Мүгедекбаланыңтолымдыөміргеқұқықтары.
32 - бап.
Мүгедекбаланыжұмыспенқамтусаласындағымемлекеттіккепілдер.
33 - бап. Мүгедекбалаларғамемлекеттіккөмекберіледі.
Қорытакелемынадайтүйінжасалды.
Түйін: Мүгедектер – тәнсаулығынаңсаған,
Біреугеаяқ, ал біреугеқолқайғы.
Өзборышынсезінуденқалсаадам,
Бұданасқанмүгедектікболмайды – деп Қ.
Мырзағалиағамызжырлағандаймүгедектердіқорғайық,
адамгершіліктіойлаймыз.
Адамдық пен
азаматтықтыңбиікбелесібір-бірімізгедегенмейірім мен
қайырымдылықпенөлшенеріхақ. Қашаннанқолындағысынбөліпберіп,
қамқорлығынаямағанбіздіңмерейіміздіөсіретін де осы
қасиеттеріміз-депсыныпсағатыаяқталды.