Материалдар / Тәрбие сағатының күнтізбелік жоспары
25 ҚАЗАН
Республика күніне арналған ашық тәрбие сағаты
Дайын материалдарды жүктеп алыңыз

Тәрбие сағатының күнтізбелік жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстазадарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қазан 2018
1327
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



№265 негізгі мектебінің 2017-2018 оқу жылына арналған тәрбие жұмысының

ҚҰРЫЛЫМЫ

М А З М Ұ Н Ы

І бөлім. Өткен 2016-2017 оқу жылының тәрбие жұмысының нәтижелі қорытындысы жайлы қысқаша мәлімет, ағымдағы жай – күйді талдау ;

ІІ бөлім. Жаңа 2017-2018 оқу жылындағы тәрбие жұмысының тақырыбы, негіздемесі және мақсаттары мен міндеттері.

ІІІ бөлім. Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінде тәрбие берудің 2016 жылға арналған тәрбие тұжырымдамасының 8 бағыты бойынша жұмыстар ;

ІҮ бөлім. Тәрбие жүйесін үйлестіруші басқару құрылымы , сынып жетекшілерінің әдіс бірлестіктері.

Ү бөлім. Ата – анамен әлеуметтік серіктестік ;ҮІ бөлім. Мектептегі қоғамдық ұйымдар мен бірлестіктер үйлесімділігі .ҮІІ бөлім. Мектепішілік мерекелік іс – шаралар;ҮІІІ бөлім. Ынтымақтастықта жұмыс жасайтын мекемелермен жұмыс .ІХ бөлім. Тәрбие үрдісін мектепішілік бақылау













І бөлім. Өткен 2016-2017 оқу жылының тәрбие жұмысының нәтижелі қорытындысы жайлы қысқаша мәлімет, ағымдағы жай – күйді талдау Өткен 2016-2017 оқу жылындаАлдағы оқу жылының тәрбие жұмысы Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінде тәрбие берудің 8 бағыты бойынша жүргізілетін болады. 2017-2018 оқу жылында тәрбие үрдісінде мына мәселелерге баса назар аудару қарастырылып отыр:

  • Мемлекет басшысы Н.Ә. Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты мақаласындағы қоғамды рухани жаңғыртудың ауқымды идеялары мен тұжырымдамалық тәсілдерді терең зерделеу және білім алушылар арасында таратуды ұйымдастыру
  • Білім мазмұнын жаңарту жағдайында балалар мен оқушы жастарды тәрбиелеудің идеологиясы мен стратегиясын анықтай отырып, «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы аясында, отбасылық тәрбие құндылықтары, сондай-ақ оқу және тәрбие процестерінің өзара кірігуі негізінде білім беру процесінің тәрбиелік әлеуетін арттыруға, оқыту мен тәрбиені кіріктіруге, тәрбие әдіснамасын, мазмұны мен құрылымын жаңартуға Назарбаев Зияткерлік мектебінің тәрбие беру үдерісін тәжірибеге ендіру, « Мәңгілік ел» патриоттық актісін басшылыққа алу;
  • Сыни көзқарасы қалыптасқан,көшбасшылық қасиеттері бар, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізіндегі патриоттық тұлға тәрбиелеу
  • Мектеп және отбасы арасындағы құқықтық, әлеуметтік, педагогикалық, психологиялық үйлесімді қарым-қатынасты үздіксіз дамыту
  • .Кәмелетке толмаған балаларға сол секілді олардың отбасыларына жайсыздық фактілері анықталған кезде профилактикалық жұмыстар атқару.
  • Оқушылардың бос уақытын тиімді өткізу мақсатында пәндік және спорттық үйірмелер жұмысын жүйелі ұйымдастыру
  • Мемлекеттік қамқорлығын қажет етуші отбасыға өмірлік қиыншылықтар туындаған жағдайда қол ұшын беру, заң аясында әлеуметтік көмек алу мақсатында құқықтық кеңестер беру, психологиялық қолдау көрсету;






























ІІ БӨЛІМ.






2017-2018 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хатында атап көрсетілгеніндей, «Жалпы білім беру ұйымдарындағы тәрбие жұмысының ерекшеліктерін» негізге ала отырып, «Мәңгілік ел» актісін іске асыру және Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің 2015 жылғы 22 сәуірдегі № 227 бұйрығымен бекітілген ТӘРБИЕНІҢ ТҰЖЫРЫМДАМАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ бойынша тәрбие жұмысының жоспарының тақырыбы, негіздемесі және мақсаты мен міндеттері



Мақсаты: Білім мазмұнын жаңарту жағдайында балалар мен оқушы жастарды тәрбиелеудің идеологиясы мен стратегиясын анықтай отырып, «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы аясында, отбасылық тәрбие құндылықтары, сондай-ақ оқу және тәрбие процестерінің өзара кірігуі негізінде білім беру процесінің тәрбиелік әлеуетін арттыруға, оқыту мен тәрбиені кіріктіруге, тәрбие әдіснамасын, мазмұны мен құрылымын жаңартуға Назарбаев Зияткерлік мектебінің тәрбие беру үдерісін тәжірибеге ендіру арқылы жеке жаңалықтар мен идеяларды бағалауға қабілетті, келешегі болжай алатын, сыни көзқарасы қалыптасқан,көшбасшылық қасиеттері бар, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізіндегі патриоттық тұлға тәрбиелеу болып табылады.. Міндеттері: Оқушыларда:-өмірдің ең жоғарғы құндылықтарын, олардың адамдар арасындағы қарым-қатынастағы көрінісін;-жалпы адами және ұлттық құндылықтар мен шындыққа негізделген адамның лайықты өмірі (адалдық,құрмет,парасаттылық);-өз өмірі мен іс-әрекетінің «авторлығы», өз әрекеттері үшін жауапкершілік;-өз өмірінің қажеттіліктерінің және өзінің «Менін» басқа адамдармен байланыстырудың мәнін ұғыну;-оқу және зерттеу, ақпаратпен жұмыс істеу және сын тұрғысынан, проблемаларды шешу, қарым-қатынас және ынтымақтастық, тиісті деңгейде үш тілді пайдалану түсінігін қалыптастыру. -Тұлғаның жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағдарлануына, ана тілі мен қазақ халқының, Қазақстан Республикасында тұратын этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуінеықпал ете , үштілді білім беру арқылы құзыретті тұлға қалыптастыруОқушыларды:- Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азамат пен патриоттың қалыптасуына, саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыруға, құқықтық санасының өсуіне, қатыгездік пен зорлық-зомбылық көріністеріне қарсы тұруға дайын болуына, адамдарға, әлеуметтік оқиғаларға эмоциялық жанашырлықпен қарау жағдайларына үйрету. - рухани-адамгершілік және этикалық принциптерін, оның қазақстандық қоғам өмірінің нормалары және дәстүрлерімен келісілген моральдық қасиеттері мен мақсаттарын қалыптастыруға ықпал ету.-даму және өмірде өзін-өзі таныту тәсілі ретінде зерттеу-шығармашылық қызметіне;-өзін-өзі басқару істерінде белсенді қызметке тарту,Олар:-Шаңырақ ішілік мәселелерін шешуге қатысу, ынтымақтастық жасау және үлес қосу арқылы өмірлік ұстанымын қалыптастыруға;-қоғамдық даму мәнмәтінінде лайықты өмір сүрудің құнды болашағын туғызуға;-өмірде жетістікке қол жеткізу үшін өзін-өзі реттеуді, тұрақты мінез-құлықты, өзін-өзі жетілдіруді қалыптастыруға;-өзінің жан дүниесін, басқалармен байланысын, өзінің ел және адамгершілік үшін миссиясын ұғынатын әрбір оқушының ерекшелігін дамытуға - зияткерлік мүмкіндіктерін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістік қалыптастыру, оның ақпараттық мәдениетін қалыптастыруға ықпал ету. ІІ. 2. Тәрбие жұмысының басым бағыттары

«Мәңгілік ел» патриоттық актісі білім беру мазмұнын жаңарту аясында жалпы білім беру бағдарламаларына енгізе отырып, тәрбие жұмысының барлық бағыттары арқылы өтеді.

1.Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие 2. Рухани-адамгершілік тәрбие 3. Ұлттық тәрбие 4. Отбасы тәрбиесі 5. Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие 6. Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие 7. Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі 8. Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты









ІІ. 3 . Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерін іске асыруда күтілетін нәтижелер Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері:

  • Қазақстанда жеке тұлға іс-әрекетінің дұрыс уәждемелік-құндылықты аясын;
  • білім алушы жастарда қазақстандық патриотизмды, азаматтық өзіндік санасын, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, толеранттылық және рухани-адамгершілік қасиеттерді қалыптастырудың артып отырған деңгейін;
  • жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар арқылы мәдениет негіздерін, ана тілі мен мемлекеттік тілге және этномәдениетке құрметті;
  • рухани дамыған және жоғары адамгершілікті тұлға қалыптастыруда білім беру мазмұнының тәрбиелік әлеуетін күшейтуді;
  • бала тұлғасын қалыптастыруда ата-аналардың психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін арттыруды, қамқоршылық кеңестерінің рөлін көтеруді;
  • өмірдің ең жоғарғы құндылығын түсінетін, бойында жалпы адами және ұлттық құндылықтарды жинаған, өз өмірі мен іс-әрекетіне жауап бере алатын, өз өмірінің қажеттілігін түсінетін, оқу мен зерттеу, ақпаратпен жұмыс істейтін және сын тұрғысынан ойланып өмірде жетістікке қол жеткізу үшін өзін-өзі реттейтін,тұрақты мінез-құлықты,жан дүниесі бай, өзінің ел және адамгершілік үшін миссиясын түсінетін тұлға қалыптасады.
  • білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құру, тұлғаның өнердегі және болмыстағы эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамытуын;
  • табысты әлеуметтенуді, өздігімен білім алу мен өзін-өзі жүзеге асыруды, отбасы институтының өзін-өзі дамытуы мен өзін-өзі тәрбиелеуін нығайтуға саналы түрде қатысуын қамтамасыз етуі тиіс.
  • Көшбасшылық қасиеттері бар азамат және патриот қалыптастыру мақсатында білім беру ұйымдарында Қазақстан Республикасы Тәуелсіздігінің 25 жылдығын мерекелеуге дайындық және «25 жыл: Бір Ел. Бір Тағдыр» патриоттық акциясын өткізу бойынша шаралар ұйымдастыру қажет. Еліміз Қазақстан-2030 стратегиясын мерзімінен бұрын жүзеге асырып, егемен дамуының 25 жыл аралығында әлемнің дамыған 50 елі қатарына енгенін, 2050 стратегиясын, «100 нақты қадам: баршаға арналған қазіргі заманғы мемлекет» Ұлт жоспарын жүзеге асыруды бастағанын түсіндіре отырып, әрбір оқушының бойында өз Отаны үшін мақтаныш сезімін қалыптастыруға бағытталған.
  • Мәңгілік ел» патриоттық актісін (НЗМ тәжірибесін тарату бойынша «Шаңырақ»жобасын іске асыру)жүзеге асыру
















  • ІІ. 4. Нормативтік құқықтық қамтамасыз ету

    Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерінің нормативтік негізін Қазақстан Республикасының келесі стратегиялық құжаттары құрайды:

  • Қазақстан Республикасының Конституциясы;
  • «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңы
  • ҚР БҒМ Мектепке дейінгі және орта білім департаментінің Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы әзірлеген «2016-2017 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хаты
  • 2017-2018 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хаты. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Ы.Алтынсарин атындағыҰлттық білім академиясы


  • Білім беру ұйымдарында тәрбие жұмыстарын ұйымдастыруға арналған әдістемелік нұсқаулық. Қызылорда 2015 жыл
  • «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы №518-ІҮ Кодексі (2014. 17.11. берілген өзгертулер мен толықтыруларымен);
  • «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319-III Заңы (2015.13.01. берілген өзгертулер мен толықтыруларымен);
  • «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345-II Заңы (2014.29.12. берілген өзгертулер мен толықтыруларымен);
  • «Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 11 қазандағы № 483-ІV Заңы;
  • Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауы «Қазақстан – 2050» стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты»;
  • Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауы «Қазақстан жолы – 2050: «Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ»;
  • Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты мақаласы
  • Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауы «Нұрлы жол – болашаққа бастар жол»;
  • Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы. Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 7 желтоқсандағы № 1118 жарлығымен бекітілген (2014. 12.08. берілген өзгертулер мен толықтыруларымен);
  • Қазақстан Республикасының «жасыл экономикаға» көшуі жөніндегі 2013-2020 жылдарға арналған тұжырымдамасы. Қазақстан Республикасы Президентінің 2013 жылғы 30 мамырдағы № 577 жарлығымен бекітілген;


  • Қазақстан Республикасының 2015-2025 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегиясы. Қазақстан Республикасы Президентінің 2014 жылғы 26 желтоқсандағы № 986 Жарлығымен бекітілген;


  • «Барлық білім беру ұйымдарында оқытудың тәрбиелік құрамдасын күшейту жөніндегі үлгілік кешенді жоспарды бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 29 маусымдағы № 873 Қаулысы;


  • «Қазақстан 2020: болашаққа жол» Қазақстан Республикасы мемлекеттік жастар саясатының 2020 жылға дейінгі тұжырымдамасы. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 27 ақпандағы № 191 Қаулысымен мақұлданған;


  • Қазақстан Республикасының үздіксіз білім беру жүйесіндегі тәрбие
  • тұжырымдамасы. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 16 қарашадағы № 521 Бұйрығымен бекітілген;


  • «Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 Бұйрығы.


  • Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері Адам құқықтарының жалпыға бірдей декларациясын, Бала құқықтары туралы конвенцияны, Адамның экономикалық, әлеуметтік және мәдени құқықтарының халықаралық декларациясын, Үздіксіз білім беру бойынша ЮНЕСКО ұсынымдарын ескереді.








  • Назарбаев ЗМ ДББҰ Жобалары:«Туған елге тағзым» өлкетанулық-зерттеу экспедициялары;«Патриоттық әндер» жобасыИнтеллектуалды және онлайн интерактивті ойындар жарысы;«Флеш моб» жобасы«Жұлдызды сәт »жобасы«7 қайырымды іс» жобасы«Мектеп түлектерінің жұлдызды күндері жобасы»«Денсаулық күні» жобасы«Өнер күні »жобасы«Отан деп соғар , жүрегім» қоғамға қызмет ету жобасы«Мектеп-гимназия оқушылары оқуға тиісті 30 кітап » жобасы...т.б (өздеріңізге қажеттісін аласыздар)















    ІІІ. Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінде тәрбие беру тұжырымдамасының 8 бағыты бойынша тәрбие жұмыстары

    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 22 сәуірдегі № 227 бұйрығымен бекітілген ТӘРБИЕНІҢ ТҰЖЫРЫМДАМАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ бойынша жүргізіледі«Мәңгілік ел» жалпыұлттық патриоттық актісін түсіндіру жәнезерделеуді ұйымдастыру жөніндегі ісшаралар жоспары





    І.Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие Мақсаты: Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азаматты және патриотты; тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін; балалар мен жастардың құқықтық санасын, оларда балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұру даярлығын қалыптастыру. Бағалау критерийлері (қарым-қатынасы арқылы): - Отанға, мемлекеттік құрылысқа, мемлекеттік саясатқа, мемлекеттік идеологияға; - ҚР Конституциясы мен заңнамасына, мемлекеттік рәміздерге (елтаңба, әнұран, ту), құқықтық тәртіпке; - елдегі ұлтаралық және конфессияаралық келісімге, халықтар достығына; - өз елінің экономикалық және әлеуметтік-мәдени даму саласындағы жетістіктеріне; - басқа адамның құндылықтарына, құқықтары мен бостандығына; - өз өлкесінің (ауыл, қала, шағын аудан) табиғатына, мәдени-тарихи өміріне; - құқықтық білімге, заңдылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы жүріс-тұрысына; - заң талаптарына, құқықтары мен міндеттеріне; - әлеуметтік құндылықтарға құрметпен қарау, мақтаныш сезім және жауапкершілік таныту.

    Іске асыру механизмдері Сабақтар, оқу пәндері, сабақтан тыс іс-әрекеттер, қосымша білім беру. АРБ бағдарламасы аясында ерлік, намыс және абырой, Отанға адал қызмет ету тағылымдарын өткізу. Дебат және пікірталас клубтарын ұйымдастыру. Сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікке үндеген патриоттық форумдар, акциялар. Оқушылардың мемлекеттілік нышандарын және Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерін білуге арналған байқаулар мен олимпиадалар. Қазақ халқының, Қазақстанда тұратын басқа да этностардың мәдени мұрасын, дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарын зерттеу бойынша өлкетану экспедициялары. Мемлекет, әдебиет, өнер, ғылым қайраткерлерімен, соғыс және еңбек ардагерлерімен, қоғам қайраткерлерімен, құқық қорғау, әділет органдары, мемлекеттік қызмет және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл органдары қызметкерлерімен кездесулер. Балалардың және жастардың бастамашыл жобаларын дамыту. Балалар және жастар қозғалысы қызметін; қоғамдық қорлармен бірлескен қызметті жандандыру; әңгімелер, дәрістер, семинарлар, тренингтер; саяхаттар; ақпараттық-құқықтық материалдар тарату; «сенім қызметтерін», «Мен және заң», «Біз сыбайлас жемқорлыққа қарсымыз – қоғам мүддесіне деген опасыздыққа қарсымыз» акциясын ұйымдастыру арқылы жүзеге асырылады.Нәтижесі: Жоғары азаматтық сезімдерді басынан кешуге қабілетті,қоғамдық өзін-өзі басқару ісіне белсенді араласа алатын тұлға қалыптасады





    2 Рухани-адамгершілік тәрбиеМақсаты:Тұлғаның қазақстандық қоғам өмірінің жалпыадамзаттық құндылықтарымен, нормаларымен және дәстүрлерімен келісілген рухани-адамгершілік және этикалық ұстанымдарын, моральдық қасиеттерін және көзқарастарын қалыптастыру.Бағалау критерийлері (қарым-қатынасы арқылы):- мораль мен этиканың көпшілік мақұлдаған нормаларына;- өзінің қасиетіне, арына және парызына;- ішкі бостандығына және адамгершілік шешім қабылдауына;- өзінің және өзге де халықтардың мәдениетіне, дәстүріне, әдетғұрпына;- діни құндылықтарға;- ой, сөз және іс бірлігіне;- өзінің мінез-құлқын жетілдіруге;- ар-ұжданымен орындалған қылықтарға;- түрлі мәдениет пен нанымның бірлігіне;- адамдарға риясыз қызмет етуіне;- өз ата-анасына, Отан, қоғам алдындағы парызына адамгершілік сезім білдіру.Іске асыру механизмдеріОқу пәндері мазмұнына құндылықтарды кіріктіру арқылы оқытудың тәрбиелік әлеуетін күшейту; педагогикалық консилиумдар, ата-аналар институты; «Өзін-өзі тану» адамгершілік-рухани тәрбие бағдарламасының метапәндік және тәрбиелік рөлін күшейту, рухани-адамгершілік тәрбие тұрғысынан қосымша білім беру жүйесінің мүмкіндіктерін кеңейту арқылы жүзеге асырылады.Нәтижесі: Бойында адами қасиеттер қалыптасқан, халық педагогикасы қағидаларын меңгерген шәкірт тәрбиеленеді

    3. Ұлттық тәрбиеМақсаты: Тұлғаны ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарға бағдарлау, ана тілін және мемлекеттік тілді, қазақ халқының, Қазақстан Республикасындағы этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуге тәрбиелеу.

    Бағалау критерийлері (қарым-қатынасы арқылы):

    - этникалық өзіндік санаға, этникалық сәйкестікке; - мемлекеттік тілді және ана тілін меңгеруіне; - өз халқының мәдени мұрасына; - қазақ халқының және өз халқының дәстүрлері мен әдет-ғұрпына; - Қазақстанның этномәдениетіне; - этносаралық бейбітшілік пен келісімге мақтаныш сезім және жауапкершілік таныту. Іске асыру механизмдері

    Сабақтар, оқу пәндерінде, қосымша білім беруде, сабақтан тыс іс-әрекеттерте жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды кіріктіру Этнопедагогика кабинеттерінің қызметі; «Мәңгілік Ел» жобасы аясында акциялар, ҚР Елтаңбасы, Туы мен Гимнін, мемлекеттік тілді, қазақ халқының мәдениеті мен дәстүрлерін, Қазақстан тарихын білу бойынша фестивальдер және байқаулар өткізу; өлкетану жұмыстары және т.б. арқылы жүзеге асырылады



    4. Отбасы тәрбиесіМақсаты: Ата-аналарды оқыту, бала тәрбиесінде олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін және жауапкершіліктерін арттыру. Бағалау критерийлері (қарым-қатынасы арқылы): - этноәлеуметтік рөлдерге; - өз отбасына және ұрпақты жалғастыруға; - адамгершілік қағидаларын қолдау арқылы отбасы және неке құндылықтарына құрметпен, ұқыпты қарау. Іске асыру механизмдері Білім беру ұйымдарының қамқоршылық кеңестері және ата-аналар комитеті; Репродуктив денсаулық орталықтары, мамандар кеңесін және бірлескен отбасылық іс-шаралар өткізу; «Өзін-өзі тану» АРБ бағдарламасы аясында ата-аналарды оқыту, жасөспірімдер мен бойжеткендердің жүріс-тұрыс мәдениеті туралы жастармен әңгімелер жүргізу, жоғары сынып оқушылары мен ЖОО студенттері үшін «Отбасылық өмір этикасы» электив курсын кіргізу; ата-аналардың мектеп өміріне қатысу; әкелер, әжелер клубтары; ақсақалдар алқасы; мемлекеттік тапсырыс арқылы ата-аналардың психологиялық-педагогикалық жаппай оқу; мемлекеттік емес ұйымдармен ынтымақтастық; аула клубтарының жұмыстарын қалпына келтіру; балалар мен жастардың қосымша білім беру нысандарына ақысыз негізде қол жеткізуін ұйымдастыру; элективті курстар, фестивальдер, байқаулар, «Менің отбасым», «Жыл отбасы» жарыстары арқылы жүзеге асырылады. Нәтижесі: Жанұядағы ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас нығая түседі5. Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбиеМақсаты: Тұлғаның өзін кәсіби анықтауына саналы қарым-қатынасын қалыптастыру, экономикалық ойлауын және экологиялық мәдениетін дамыту.

    Бағалау критерийлері (қарым-қатынасы арқылы): - экологиялық даму саласында мемлекеттік саясатқа, атап айтқанда «Жасыл экономика» бағдарламасына; - экологиялық сауаттылыққа, табиғатқа, қоршаған адамдарға және өзіне; - «адам-қоғам-табиғат» жүйесіне; - табиғатты пайдалану және қоршаған ортаны қорғау саласындағы әр түрлі қызметке; - кәсіби білім мен өнімді еңбекке; - нарықтық экономика заңдарына құнтты және позитивті көзқарас қалыптастыру; 770 ₸ - Сатып алу
    Материал жариялап тегін
    сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!