Күні:____________________
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімдері: Сурет салу
Тақырыбы:«Тәрелкені әшекейлеу» (сәндік сурет)
Мақсаты:а) Бұйымдардың пішініне сәйкес ою-өрнектермен тәрелкені
әшекейлей білуге үйрету;
ә) Сәндік қолданбалы өнерге деген қызығушылықтарын дамыту;
б) Балаларды әсемдікті, әдемілікті көре білуге тәрбиелеу.
Билингвальді компонент:әшекейлеу- украсит
Әрекет
кезеңдері
Тәрбиешінің іс әрекеті Балалардың іс әрекеті
Мотивациялық
қозғаушы
“Көрме” ойыны.
Кесе, тәрелке, торсықты көрсету, оларды
бір- бірімен салыстыру, бұлардың
барлығын бір сөзбен не деп атайтынын
сұрау (ыдыстар), олардың ою
өрнектеріне мән беру.
Балалар ыдыстарды ұстап
көреді, пішініне, түсіне
көңіл аударады.
Іздену ұйым-
дастырушы
Педагог балалардан қазақ халқының
тұрмыста тұтынатын бұйымдары жайлы
сұрап ,ол ыдыстармен таныстырады. Бұл
ыдыстар күнделікті тұрмыста
қолданылатыны туралы, ыдыстарға
салынатын “омыртқа “, “тышқанізі”, “
толқын”, “құсқанаты” оюлары туралы
түсіндіреді (“құсқанаты” оюы құстың екі
қанатына ,ұқсайды т.б.).
Сергіту сәті:
Орнымыздан тұрайық,
Бойымызды жазайық.
Бір отырып, бір тұрып,
Біз демалып алайық.
- Осы суреттегі ыдыстардың ішінде
тәрелкенің суретін салып, оның ішін
өрнектермен әшекейлейік. Тәрелкеде
- Қазақтың ұлттық
ыдыстары- кесе, пияла,
ожау, тостаған, тәрелке.
Бұл ыдыстардың сырты
өрнекпен әшекейленген,
ол қазақтың ұлттық ою-
өрнектері –
“қошқармүйіз”,
“құс қанаты”.
Өлең жолдарына сәйкес
қимылдар жасайды.
Қылқаламды тік бағытта
ұстап, қылқаламның
ұшымен жұмыс жасайды.
бейнеленген ою “сутамшысы” деп
аталады Су тамшысы- су судың тамған
бөлігі, демек судың тамшысы. Алдымен
үлкен дөңгелек (шеңбер пішіндес)
сызамыз, ішіне орташа дөңгелек
сызамыз, сосын шетшетіне айналдыра
кішкентай тамшылар -судың
тамшыларын салып, іштерін бояймыз. (
Әртүрлі трафарет –үлкен, орташа
дөңгелектерді қолдануға болады)
“Тамып –тамып” деген сөзді
қаттыақырын дауыстап айтқызып, сөздік
жұмысы жүргізіледі. - Өрнегімізді
жіңішке қылқаламмен бастырып,
бояумен әдемілеп бояймыз. Міне, біздің
тәрелкеміз әшекейлі, әдемі болып шыға
келді.
-Бұл ою “су тамшысы”
деп. Аталады.
Балалардың жауабы анық
және толық болуы
қажет
Рефлексивті
түзетушілік
Педагог мақтау, мадақтау жұмысын
жүргізіп, балалардың жұмыстарын
көрмеге іледі.
Әдемі әшекейленген
тәрелкелерді өздері
таңдайды.
Біледі: белгілі бір тұтынатын бұйымдарды пішініне сәйкес ою
өрнектермен әшекейлеуді.
Игереді: қылқаламның ұшымен жұмыс жасай білуді.
Меңгереді: қағаз бетіндегі кеңістікті дұрыс пайдалануды.