Материалдар / «Тәрелкені әшекейлеу»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Тәрелкені әшекейлеу»

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұйымдардың пішініне сәйкес ою-өрнектермен тәрелкені әшекейлей білуге үйрету;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Сәуір 2019
262
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1

Күні:____________________
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімдері: Сурет салу
Тақырыбы:«Тәрелкені әшекейлеу» (сәндік сурет)
Мақсаты:а) Бұйымдардың пішініне сәйкес ою-өрнектермен тәрелкені
әшекейлей білуге үйрету;
ә) Сәндік қолданбалы өнерге деген қызығушылықтарын дамыту;
б) Балаларды әсемдікті, әдемілікті көре білуге тәрбиелеу.
Билингвальді компонент:әшекейлеу- украсит
Әрекет
кезеңдері
Тәрбиешінің іс әрекеті Балалардың іс әрекеті
Мотивациялық
қозғаушы
“Көрме” ойыны.
Кесе, тәрелке, торсықты көрсету, оларды
бір- бірімен салыстыру, бұлардың
барлығын бір сөзбен не деп атайтынын
сұрау (ыдыстар), олардың ою
өрнектеріне мән беру.
Балалар ыдыстарды ұстап
көреді, пішініне, түсіне
көңіл аударады.
Іздену ұйым-
дастырушы
Педагог балалардан қазақ халқының
тұрмыста тұтынатын бұйымдары жайлы
сұрап ,ол ыдыстармен таныстырады. Бұл
ыдыстар күнделікті тұрмыста
қолданылатыны туралы, ыдыстарға
салынатын “омыртқа “, “тышқанізі”, “
толқын”, “құсқанаты” оюлары туралы
түсіндіреді (“құсқанаты” оюы құстың екі
қанатына ,ұқсайды т.б.).

Сергіту сәті:
Орнымыздан тұрайық,
Бойымызды жазайық.
Бір отырып, бір тұрып,
Біз демалып алайық.
- Осы суреттегі ыдыстардың ішінде
тәрелкенің суретін салып, оның ішін
өрнектермен әшекейлейік. Тәрелкеде
- Қазақтың ұлттық
ыдыстары- кесе, пияла,
ожау, тостаған, тәрелке.
Бұл ыдыстардың сырты
өрнекпен әшекейленген,
ол қазақтың ұлттық ою-
өрнектері –
“қошқармүйіз”,
“құс қанаты”.



Өлең жолдарына сәйкес
қимылдар жасайды.

Қылқаламды тік бағытта
ұстап, қылқаламның
ұшымен жұмыс жасайды.


Page 2

бейнеленген ою “сутамшысы” деп
аталады Су тамшысы- су судың тамған
бөлігі, демек судың тамшысы. Алдымен
үлкен дөңгелек (шеңбер пішіндес)
сызамыз, ішіне орташа дөңгелек
сызамыз, сосын шетшетіне айналдыра
кішкентай тамшылар -судың
тамшыларын салып, іштерін бояймыз. (
Әртүрлі трафарет –үлкен, орташа
дөңгелектерді қолдануға болады)
“Тамып –тамып” деген сөзді
қаттыақырын дауыстап айтқызып, сөздік
жұмысы жүргізіледі. - Өрнегімізді
жіңішке қылқаламмен бастырып,
бояумен әдемілеп бояймыз. Міне, біздің
тәрелкеміз әшекейлі, әдемі болып шыға
келді.
-Бұл ою “су тамшысы”
деп. Аталады.

Балалардың жауабы анық
және толық болуы
қажет
Рефлексивті
түзетушілік

Педагог мақтау, мадақтау жұмысын
жүргізіп, балалардың жұмыстарын
көрмеге іледі.

Әдемі әшекейленген
тәрелкелерді өздері
таңдайды.
Біледі: белгілі бір тұтынатын бұйымдарды пішініне сәйкес ою
өрнектермен әшекейлеуді.
Игереді: қылқаламның ұшымен жұмыс жасай білуді.
Меңгереді: қағаз бетіндегі кеңістікті дұрыс пайдалануды.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!