Материалдар / Тарих пәнінен олимпиадаға дайындық жұмыстары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тарих пәнінен олимпиадаға дайындық жұмыстары

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып оқушыларының тарих пәнінен олимпиадаға дайындықтарын пысықтау
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Баяндама

«Оқушыларды тарих пәнінен олимпиадаларға дайындау

көрнекі материалдар мен командалық ойындарды қолдану»

   Менің баяндамам жас, ісін жаңа бастаған мұғалімдерге арналған.

Мақсаты: тарих пәнінен олимпиадаға оқушыларды дайындау бойынша жұмыс тәжірибесін ұсыну тарих пәнінен олимпиадаға дайындық ретінде сабақтың ойын түрлерін қолдану әдістемесін әзірлеу және талдау және МХК.

Тапсырмалар:

Теориялық материалды олимпиадаға дайындық кезінде көрнекі құралдарды қолдану әдістерімен зерттеу.

Ақыл-ой операцияларын жүзеге асыру дағдыларын дамытуға ықпал ететін әдістер мен материалдарды таңдау.

 

Пән олимпиадасы – бұл белгілі бір оқу пәні бойынша білім беру мазмұнын меңгеруде көрінетін ерекше қабілеттің анықтамасы. Мұғалімдер мен мұғалімдердің көзқарасы бойынша олимпиада – бұл эксперимент, оның аясында дарынды балалар мұғалімдерге оқушылардың жалпы білім беретін пән бойынша ақпаратты меңгерудегі іс-әрекеттерін талдауға көмектеседі. Балалардың көзқарасы бойынша олимпиада – бұл өзін-өзі көрсету мүмкіндігі, сонымен қатар оларда бар білімнің бар екендігін және өздеріне беймәлім ақпаратпен жұмыс істеу тәсілдерін көрсету. ОУ түлектерінің көзқарасы бойынша олимпиадалар – бұл оқу орындарына түсу үшін мектепте оқып жүргенде портфолиодағы жетістіктерді жинақтау мүмкіндігі. Себебі жоғары оқу орнына түсу кезінде оқушының (түлектің) портфолиосы конкурстық негізде қарастырылады.

РСОШ– 10 б тізімінен олимпиадалардың жеңімпазы/жүлдегерінің дипломы.

Аймақтық кезеңнің жеңімпазы/жүлдегерінің дипломы Оқушылардың Бүкілресейлік олимпиадасы – 10 б.

"Туймаада" халықаралық олимпиадасының жеңімпазы/жүлдегері дипломы – 10 б.

Оқушылардың Солтүстік-Шығыс олимпиадасы жеңімпазының дипломы – 10 б. Жүлдегер– 5 б.

"Газпром" салалық олимпиадасының жеңімпазының дипломы – 10 б. Жүлдегер– 5 б.

"Болашаққа қадам" Республикалық ҒТК лауреатының дипломы – 5б. Диплом I, II, III, дәрежелер – 3 б.

Ұлттық чемпионат жеңімпазының немесе жүлдегерінің дипломы WorldSkillsRussia – 10 б. Қатысқаны туралы сертификат – 5 б.

Аймақтық кезеңнің жеңімпазы немесе жүлдегері дипломы WorldSkillsRussia – 5 б.

Тарих факультетінің өзі үшін - мектеп оқушыларына арналған (тарих, қоғам, саясат) Орта мектебінің тарих факультетінің Олимпиада жеңімпазының дипломы. 11 сыныптар арасындағы тарих және қоғамтану пәндері бойынша республикалық олимпиада жеңімпазының дипломы. - 3 б. Жүлдегер– 1 б. "Болашақ дипломат" республикалық байқауы жеңімпазының дипломы - 3 б. Жүлдегер - 1 б.

Бұл ретте олимпиадаларға дайындалу және қатысу емтихан мен емтиханды тапсыруға және табысты тапсыруға жағдай мен ынталандыру жасайды.

Олимпиадаға қатысу білім алушылардың арнайы дайындығын талап етеді. Қазіргі уақытта ақпарат теңізінде бағдарлай білу, дұрыс нұсқаны жалған нұсқадан ажырата білу, қателіктердің себептерін таба білу өте маңызды. Ол үшін сыни тұрғыдан ойлауды дамыту қажет. Тарих пәнінен олимпиадаға дайындық барысында оқушылар материалды оқып қана қоймай, дереккөз ұсынған оқиғалардың мәнін түсінуі керек. Тарих – бұл жай ғана есте сақтаудың мағынасы жоқ пәндердің бірі. Сондықтан олимпиадаға дайындық мұқият болуды талап етеді. Дереккөз бізге ұсынатын бірде-бір ұсақ-түйекті жіберіп алмау керек. Олимпиадаға дайындық - бұл ұзақ және көп еңбекті қажет ететін процесс. Оқушыларға білім беріп қана қоймай, сонымен қатар олимпиадалық тапсырмалардың әр түрін шешу дағдыларын пысықтау қажет. Сондықтан 9-11 сыныптарға дейін олимпиада тапсырмаларын өз бетінше және дұрыс шеше алатын, стандартты емес шешімдерді таба алатын, олимпиаданың әртүрлі деңгейлеріндегі тапсырмаларды бағдарлай алатын оқушыны алу үшін тарих пәнінен олимпиадаға дайындықты 5-сыныптан бастаған дұрыс. 

Олимпиадаға дайындық, оны ұйымдастыру және өткізу көп оқу уақытын алады. Әдетте, олимпиада бірнеше турда өткізіледі:

1.     Дайындық: оқу орнының ішінде;

2.     Муниципалдық

3.     Республикалық

4.     Орыс

Дайындық кезеңінде мен тапсырмаларды әзірлеймін және студенттерге ақпарат беремін, бұл негізінен өткен жылдардағы тапсырмалар. Тілек білдірушілердің әрқайсысының өз күштерін сынап көруге, қабілеттерін бағалауға мүмкіндігі бар. Өздеріңіз білетіндей, белгілі бір күш-жігерден кейін адамның өз бетінше алған білімі ең берік болып табылады. Сондықтан мен олимпиадалық тапсырмаларды үй тапсырмасы ретінде беруге тырысамын. Сонымен қатар мен оқушыларымның "Күн сәулесі", "Ақпараттық сабақтар" атты әр түрлі қашықтықтан өткізілетін олимпиадаларға қатысуын үнемі ұйымдастырып отырамын, бұл өз кезегінде оқушыларды өте ынталандырады және ынталандырады.

Сұрақтарға жауап дайындай отырып, оқушы әр түрлі ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс жасайды, қажет болған жағдайда мұғалімнен кеңес алуға мүмкіндігі бар. Тарих оқулықтарынан басқа, студенттер қосымша әдебиеттерді оқуы керек, бұл әртүрлі тарихи энциклопедиялар, орыс суретшілерінің иллюстрациялары, сәулет ескерткіштері, сондай-ақ туған өлкенің тарихына қатысты әртүрлі қосымша әдебиеттер, өйткені қалалық олимпиадаларда міндетті түрде туған өлкеден бірнеше тапсырмалар бар. . Ал мұғалімдердің міндеті - балаларға оны таңдауда көмектесу. Және, әрине, олимпиадаға дайындық – бұл оқушылардың танымдық іс-әрекетін дамыту, пәнге деген қызығушылығын дамыту.

Олимпиадалық тапсырмалардың негізгі түрлері

1. Бір дұрыс жауабы бар тест сұрақтары.

2. Бірнеше дұрыс жауаптары бар тест сұрағы.

3. Оқиғалардың, атаулардың, ұғымдардың логикалық қатарын түсіндіру.

4. Оқиғалардың, ұғымдардың, құбылыстардың, даталардың жіктелуі.

5. Тарихи сызбалармен жұмыс.

6. Тарихи терминдермен жұмыс.

7. Мәтіндік тарихи дереккөздермен және басқа да әлеуметтік ақпарат көздерімен жұмыс.

8. Иллюстрациялық дереккөздермен жұмыс жасауға арналған тапсырмалар.

9. Картаны талдауға арналған тапсырмалар.

10. Тарихи эссе. 

Бір дұрыс жауабы бар тест сұрақтары (тапсырманың бұл түрі олимпиадалардың мектептік және муниципалдық деңгейлеріне тән) оқушылар үшін үлкен қиындықтар туғызбайды. 

Осы олимпиадалық тапсырмалардың ішінен иллюстрацияланған материалдармен және дереккөздермен (сәйкесінше OGE және USE) жұмыс істеуге арналған тапсырмалар ең даулы және проблемалық мәселелердің бірі болып табылады. Өйткені олимпиадалық тапсырмалардың көрнекі ақ-қара материалдарының сапасы мен анықтығы көп жағдайда көп нәрсені қалауға тұрарлық. Сондай-ақ оқулықтағы көрнекі материалдарға да сенбеу керек, өйткені олардың көпшілігі оқулықтарда шағын көлемде және ақ-қара түспен бейнеленген, сондықтан оқушылардың назарын аудармайды. Сондықтан иллюстрацияланған материалды талдау бойынша жеке жұмыс жүргізу қажет. Ол үшін интернеттен жоғары ажыратымдылықтағы кескіндерді (600-800 жақсырақ) жүктеп алған дұрыс HD) Ресей мәдениетінің, саясатының, әскери қайраткерлерінің көрнекті қайраткерлері, мүсіншілердің, сәулетшілер мен суретшілердің, сондай-ақ сәулет ескерткіштерінің көркем туындылары. Тарих пәнінен олимпиадаға дайындық барысында үй тапсырмасы ретінде тарихи-мәдени сипаттағы цифрлық бейнелерді іздеуді ұсынамын. Ол үшін былтырғы олимпиада тапсырмаларының суреттерін талдау ең қолайлы, оны орындау арқылы оқушылар ұқсас сұрақтар мен тапсырмаларды шешу дағдыларын қалыптастырады. Оқушылар көркем суретпен жұмыс жасай отырып, тарихи мәліметтерді алуға және талдауға үйренуге мүмкіндік алады; Ресейдегі саяси жағдайды, билік үшін күресті сипаттау; тарихи оқиғаларға жан-жақты тұлғалық баға беру. Ол үшін былтырғы олимпиада тапсырмаларын мен сканерлеймін немесе суретке түсіремін, электронды пошта арқылы немесе цифрлық тасымалдағышпен оқушыға өзіндік талдау үшін үй тапсырмасы ретінде тапсырамын. Оқушылардың барлығында дерлік үйде интернетке қосылған гаджеттері бар компьютерлер немесе ноутбуктер бар.

Картиналарды талдау бойынша жұмыс кезінде өзіндік жұмыстарға арналған сұрақтар негізінен келесі сұрақтардан тұрады.

1.     Картинаның авторы кім (сәулет ескерткіші, тарихи тұлға, карта)?

2.     Картина қалай аталады (сәулет ескерткіші, тарихи тұлға, карта)?

3.     Картиналардың қандай түріне жатады?

4.     Ол қандай стильде жазылған?

5.     Картинаның жасалу уақыты

       Сұрақтарға жауап дайындай отырып, оқушы әр түрлі ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс жасайды, қажет болған жағдайда мұғалімнен кеңес алуға мүмкіндігі бар. Тарих пәні бойынша оқулықтардан басқа, студенттер әртүрлі интернет-ресурстарды қарастыруы, қосымша әдебиеттерді оқуы керек, бұл әртүрлі тарихи энциклопедиялар, орыс суретшілерінің иллюстрациялары, сәулет ескерткіштері, сондай-ақ туған өлкенің тарихына қатысты әртүрлі қосымша әдебиеттер, өйткені қалалық олимпиадаларда міндетті түрде туған өлкеден бірнеше тапсырмалар бар. . Бұл жағдайда студенттерге жауаптың бірнеше нұсқасын ұсынған жөн. Өйткені фотосуреттер мен бейнелердің әртүрлі бұрыштарында нысан оқулықтарда берілгеннен басқаша көрінеді. Ал менің міндетім - балаларға оны таңдауда көмектесу. Және, әрине, олимпиадаға дайындық – бұл оқушылардың танымдық іс-әрекетін дамыту, пәнге деген қызығушылығын дамыту. Жұмысты орындау бағдарлама бойынша жүзеге асырылады Power Point анимацияны міндетті түрде қолдана отырып, компьютерлер мен ноутбуктардың барлық бағдарламалық жасақтамалары игере алатын ең қарапайым, қол жетімді ретінде.

      Сондай-ақ, олимпиадаға дайындық кезінде және емтихан мен емтиханға дайындық кезінде оқушыларды ынталандыру үшін мен әр түрлі тарихи викториналар мен "Өз ойыным" командалық ойындарын қолданамын. Себебі командалық ойындар командалық рухты және спорттық "жарыстарды" қалыптастыру арқылы оқушылардың білім алуына ынталандырудың дәлелденген тәсілдерінің бірі болып табылады. оқушылардың оқу пәніне деген танымдық қызығушылығын қалыптастырады, сонымен қатар ой-өрісін кеңейтеді. Сабақтардағы ойын әрекеттері пәнге деген қызығушылықты арттыруға көмектеседі және техникалық мәселелерді меңгеруді жеңілдетеді. Екінші жағынан, ойын баланың іс-әрекетінің негізгі түрі, сонымен бірге оқушының интеллектуалдық дамуының негізгі құралы мен шарты болып табылады. Егер сіз оқушыларға алдағы ойын туралы алдын ала ескертіп, тақырып берсеңіз, тәжірибе көрсеткендей, оқушылардың көпшілігі өз бетінше дайындалатынын бәрі біледі. Ең бастысы, ақпарат өз бетінше жұмыс істегенде жақсырақ меңгеріледі, бұл ретте ойында қолданылатын сұрақтар әдетте оқулықтардың бөлігі болып табылмайды, сондықтан оқушылар командалық ойындар алдында тырысады. қосымша әдебиеттермен дайындалады. Сондықтан мен өткен жылғы олимпиадаларда да болған тарихтағы ең өзекті және тартысты сәттердің тақырыптарын беруге тырысамын. Бұл негізінен сәулет ескерткіштерінің иллюстрациялары, терминдер, ұғымдар, қалалардың, облыстардың ескі атаулары, ұзындық өлшемдері, салмақтары, тарихи тұлғалар, Ұлы Отан соғысының батырлары, тарихи құжаттармен, дереккөздермен мәтіндік жұмыс, сонымен қатар тарихи тапсырмалар, олардың көпшілігі мектептің ғылыми бағдарламасында қарастырылмаған немесе олар тереңдетілмей, негізгі принцип бойынша оқытылады. . Оқытудың бұл қызықты ойын түрлері студенттерге ауқымды нақты материалдарды оңай меңгеруге, күндерді, тарихи атауларды, мүсіндердің суреттерін, сәулет ескерткіштерін, тарихи карталарды, ОГЕ, емтиханды сәтті тапсыру және олимпиадаларға қатысу үшін қажетті тұлғаларды оңай есте сақтауға мүмкіндік береді. . Сонымен қатар, ойындар балалардың көпшілігін пән ретінде тарихқа қызықтыра алады, кейбір оқушылар үшін қиын оқу үдерісін "өткенге" қызықты саяхатқа айналдырады. Сонымен бірге мен жоғары сынып оқушыларына әр түрлі "Викториналар", "Өз ойындарым" мысалында өздерінің командалық ойындарын құрастыруға тапсырмалар бере бастадым. Өйткені тарихи сұрақтарды өз бетінше құрастыра отырып, даталарды, оқиғаларды, тарихи тұлғаларды, суретшілердің шығармаларын жаттау, меңгеру тиімділігі арта түседі. Әзірлеу және құрастыру кезінде түрлі "Викториналар" сұрақтары, "Өз ойыным" командалық ойыны оқушыларға ойынның тақырыбы мен мерзімі алдын ала хабарланады. Әдетте, жоғары сыныптар бастауыш сыныптарға арналған сұрақтар әзірлейді және бұл көбінесе "Күндізгі бөлімде" болады (өзін-өзі басқару күні жоғары сынып оқушылары сабақтар мен іс-шараларды өткізген кезде.) Жұмысты орындау бағдарламада да жүреді Power Point анимацияны міндетті түрде қолдана отырып, компьютерлер мен ноутбуктардың барлық бағдарламалық жасақтамалары игере алатын ең қарапайым, қол жетімді ретінде.

   



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!