|
Мектеп:К.Әзірбаев атындағы жалпы орта білім беретін мектеп Мұғалімнің аты-жөні : Ғ.Бейсенов. Қатысқандар: Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сынып -6 |
|||||
|
Сабақ тақырыбы |
Тарихи тұлғалар тағлымы
|
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу) |
6.2.1.1.Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау . 6.3.1.1.Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі, және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру . |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
қазақ тілінің қоғамдық қызметі мен маңызын нақты деректер келтіре отырып түсінеді, лингвистикалық дүниетанымдарын кеңейтеді. Тақырыпқа байланысты тірек сөздермен бірнеше сөйлем құра алады. |
||||
|
Жетістік критерилері |
Мәтін бойынша жұмыс істей отырып, білім деңгейін көтереді, сөздерді өзара байланыстырып, ойды жүйелеп айту дағдысын қалыптастырады. Түсінеді: «Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ, Оны айтатын табиғаттың тілі жоқ.» Қолданады: Туған жер туралы нақыл сөздер |
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: тіл |
||||
|
Құндылықтарды игерту: |
Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша толық орындауда, бір-біріне қолдау көрсетуінде көрініс табады. |
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Әдебиет пәнімен байланыс |
||||
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
Берілген тақырып аясында постерлер құрастыру. |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Сабақ басы 5 минут
|
(Ұ) Ынтымақтастық ортасын құру. Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою «Миға шабуыл». Сұрақ жауап ұйымдастыру |
Слайд
|
|||
|
Сабақтың ортасы
5 минут
10 минут
3 минут 5 минут 2 минут 5 минут
2 минут |
«Ыстық орындық» орындық әдісі Топық жұмыс (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады. Жаттығудың сипаттамасы: Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады. Тәуелсіз МЕМЛЕКЕТ дегеніміз не ?
Тапсырма. Берілген сөйлемдерді оқыңдар .Синоним сөздерді тауып, орыс , ағылшын тілдеріне аударыңдар. Бағалау Екі жұлдыз бір тілек арқылы жүреді.Бір- бірін бағалайды Жұптық жұмыс Менің туған жерім - Қазақстан. Бұл ел Еуразияның орталығына орналасқан. Біздің Отанымызда жүзге жуық ұлттар мен халықтар өмір сүреді. Біздің ана тіліміз қай тіл? Мәтінді оқыңдар , өз сөздеріңмен орыс ,ағылшын тіліне аударыңдар.тапсырмалармен жұмысМәтінге сүйеніп ,сұрақтарға жауап беріңдер.Оқытудың мақсаты бойынша. |
Қима қағаздар.
|
|||
|
Сабақтың соңы 3 мин |
кластер жасау
|
|
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
||||
|
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақты жақсарту үшін қандай өзгеріс енгізуге болады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылар туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тарихи тұлғалар тағлымы
Тарихи тұлғалар тағлымы
|
Мектеп:К.Әзірбаев атындағы жалпы орта білім беретін мектеп Мұғалімнің аты-жөні : Ғ.Бейсенов. Қатысқандар: Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сынып -6 |
|||||
|
Сабақ тақырыбы |
Тарихи тұлғалар тағлымы
|
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу) |
6.2.1.1.Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау . 6.3.1.1.Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі, және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру . |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
қазақ тілінің қоғамдық қызметі мен маңызын нақты деректер келтіре отырып түсінеді, лингвистикалық дүниетанымдарын кеңейтеді. Тақырыпқа байланысты тірек сөздермен бірнеше сөйлем құра алады. |
||||
|
Жетістік критерилері |
Мәтін бойынша жұмыс істей отырып, білім деңгейін көтереді, сөздерді өзара байланыстырып, ойды жүйелеп айту дағдысын қалыптастырады. Түсінеді: «Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ, Оны айтатын табиғаттың тілі жоқ.» Қолданады: Туған жер туралы нақыл сөздер |
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: тіл |
||||
|
Құндылықтарды игерту: |
Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша толық орындауда, бір-біріне қолдау көрсетуінде көрініс табады. |
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Әдебиет пәнімен байланыс |
||||
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
Берілген тақырып аясында постерлер құрастыру. |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Сабақ басы 5 минут
|
(Ұ) Ынтымақтастық ортасын құру. Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою «Миға шабуыл». Сұрақ жауап ұйымдастыру |
Слайд
|
|||
|
Сабақтың ортасы
5 минут
10 минут
3 минут 5 минут 2 минут 5 минут
2 минут |
«Ыстық орындық» орындық әдісі Топық жұмыс (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады. Жаттығудың сипаттамасы: Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады. Тәуелсіз МЕМЛЕКЕТ дегеніміз не ?
Тапсырма. Берілген сөйлемдерді оқыңдар .Синоним сөздерді тауып, орыс , ағылшын тілдеріне аударыңдар. Бағалау Екі жұлдыз бір тілек арқылы жүреді.Бір- бірін бағалайды Жұптық жұмыс Менің туған жерім - Қазақстан. Бұл ел Еуразияның орталығына орналасқан. Біздің Отанымызда жүзге жуық ұлттар мен халықтар өмір сүреді. Біздің ана тіліміз қай тіл? Мәтінді оқыңдар , өз сөздеріңмен орыс ,ағылшын тіліне аударыңдар.тапсырмалармен жұмысМәтінге сүйеніп ,сұрақтарға жауап беріңдер.Оқытудың мақсаты бойынша. |
Қима қағаздар.
|
|||
|
Сабақтың соңы 3 мин |
кластер жасау
|
|
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
||||
|
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақты жақсарту үшін қандай өзгеріс енгізуге болады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылар туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||
шағым қалдыра аласыз













