Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
Сабақтың басы
|
(Ұ) Ұйымдастыру
кезеңі
1. Сәлемдесу.
2. Оқушыларды түгендеу.
3.
Психологиялық жағымды ахуал орнату.
|
Топтастыру
«Екілікке саналу» әдісі
арқылы 2 топқа
бірігеді.
Сабақтың
тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен
таныстыру.
.
|
Бағалау: Топтар бір-бірін «Басбармақ»
әдісі арқылы
бағалайды.
|
|
|
|
(Ұ)
«Миға шабуыл»
әдісі
Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру
мақсатында «Ақиқат
Жалған» ойыны
Тақта екі бағанаға
бөлінеді, бірі Ақиқат, екіншісі
Жалған.
|
Оқушылар таратылған
логикалық өрнектерді мәніне қарай орналастырады. Мәні Ақиқат
өрнектерді бірінші бағанаға, мәні Жалған өрнектерді екінші
бағанаға:
10= =11, 2>=2, 23
!=23, 6<0, 3= = -3, 34%2= = 0, 37%2= =0, 3//4= =0, 45//9!=5,
50/2= =25, 0*10>0 т.б.
|
Қошеметтеу арқылы бағалау
|
Қағаз
қиындылары
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа сабаққа кіріспе
Оқушыларға жаңа білім
бөлімі бойынша мұғалімнің түсіндіру кіріспе сөзі жүргізіледі.
Толығырақ ақпарат алу үшін оқулықтағы ақпараттарды оқуға
бағытталады. 
|
(Ұ) Талдау
«Сызба»
әдісі.
Берілген код пен блок сызбаны пайдаланып, a, b және c
сандарының үлкенін табуға арналған программа кодына
қарап:

|
Дескриптор:
-
Алгоритмді атайды;
-
Шарт құрылымын жазады;
-
Блок схемасын
сызады.
|
7-сынып оқулығы.
TopIQ.kz
|
|
|
ЖЖ. Шарт тексеру операторының
қысқа және толық жазылу құрылымдарының біріне пайдалануға
арналған тапсырма мәтінін құр. Құрған тапсырмаларыңның шешу жолын
көрсет.
|
1. print(‘a=’)
a=int(input())
if ______________
print(a)
else:
print(___)
2. print(‘a=’)
_______________
if ______________
print(c+10)
else:
print(________)
|
Дескриптор:
-
Есеп мәтінін құрастырады;
-
Енгізуді операторын
пайдаланады
-
Шартты жазу синтаксисін дұрыс
қолданады
-
Деректерді шығаруды дұрыс
орындайды.
|
|
|
|
ӨЖ.
1-тапсырма. К саны
берілген. Осы санның жұп немесе тақ екенін анықтайтын программа
құр. Егер сан тақ болса, экранға 1 немесе 0
шықсын.
2-тапсырма**
Велосипедші Бурабай
трассасында V
м/с жылдамдықпен
қозғалса, S
м жолды t секундта жүріп өте ала ма? Анықта. Егер
жүріп өтсе «ia», әйтпесе «joq» жауаптарының бірі экранға
шықсын.
Деректердің енгізілу
реті: V –
жылдамдық, S –
жол, t –
уақыт.
Қорытынды.
3-тапсырма бойынша талдау жасап, сұрақтар
дайындау.
Мыс: қандай деректер
енгіземіз?...
|
1-тапсырма коды:
k=int(input())
if k%2==1:
print(1)
else:
print(0)
2-тапсырма
коды:
V,S,t=map(int,input().split())
t1=S/V
if t1<=t:
print('ia')
else:
print('joq')
Сұрақтарға жауап беріп,
қорытындылайды, бағалайды
|
Бірін бірі «Екі жұлдыз, бір
тілек» әдісімен
бағалайды
|
|
|