Материалдар / Тармақталған алгоритмді программалау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тармақталған алгоритмді программалау

Материал туралы қысқаша түсінік
7 класқа арналған ашық сабақ жоспары. Тақырыбы: Тармақталған алгоритмді программалау. • Мазмұнды ұйымдастыра алады; • Word мәтіндік процессорында мазмұнды автоматты түрде тез құрады және иерархиялық түрде ұйымдастырады; • Мәтінді өңдеу жүйелерінде құрылған мазмұнды түрлендіреді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Мамыр 2022
434
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Мәтіндік құжатта сілтемелерді ұйымдастыру.

Мектеп: «М.Ғабдуллин атындағы №70 жалпы білім беретін орта мектеп» кмм


Күні:15.04.2022 жыл.

Мұғалімнің аты-жөні: Нуржанова И.И.

Сынып: 6 «Б»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Мазмұны



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.2.2.1- сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Жинақтау

Сабақтың мақсаты

  • Мазмұнды ұйымдастыра алады;

  • Word мәтіндік процессорында мазмұнды автоматты түрде тез құрады және иерархиялық түрде ұйымдастырады;

  • Мәтінді өңдеу жүйелерінде құрылған мазмұнды түрлендіреді.

Бағалау критерийі

  • Мазмұн құру қадамдарын біледі;

  • Мазмұнды құрады және өңдейді;

  • Құжаттармен күрделі құрылымды мазмұндар жасайды.

Тілдік мақсаттар



Мазмұны

Оглавление

Interpreter

Атау

Имя

Name

Түсіндірме

Пояснение

Clarification

Мазмұн – бұл ...

Мазмұн не үшін қажет?

Тақырыптарға стиль не үшін қажет?

Мазмұнға тақырыптардың қандай деңгейі қолданылады?

Мазмұнды жаңарту қандай мақсатта қолданылады?

Мазмұннан қажетті тақырыпқа қалай өтуге болады?

Құндылықтарға баулу

Тарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастығы

Пәнаралық байланыс

Тарих, география

Алдыңғы білім

Гиперсілтемелерді ұйымдастыра алады


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы









Оқушылармен сәлемдесу. Көңіл-күйін сұрау. Оқушыларды түгендеу. Қауіпсіздік ережесін еске түсіру.


Үй тапсырмасын пысықтау: «Сұрақты тап» әдісі.

  1. Авторлық құқық дегеніміз не?

  2. Плагиат ұғымын қалай түсінесің?

  3. «Авторлық құқық», «плагиат», «гиперсілтеме»

ұғымдары неге қатар жүреді?



Мақсаты: Өткен тақырыпты еске түсіреді, білімдерін тұжырымдайды.


Қалыптастырушы бағалау.

Жарайсын!, Керемет! Жақсы!


Сабақтың ортасы





















































«Мұғалім шолуы» әдісі.













Мақсаты:





Білім алушының тақырып бойынша түсінігін жинақтайды, тапсырмаларды қолдана отырып, тақырыпқа шолу жасау.



«Тақырыптық түйінді сөздер»

Бүгінгі тақырыпқа келтірілген сөздердің қайсысы жатады?

Оқушыны шатастыру үшін тақырыпқа қатысы бар сөздерді оған қатысы жоқ сөздермен араластырып орналастырыңдар. Осы сөздердің арасынан оқушылар негізгі сөздер таңдап алады.

Қалыптастырушы бағалау. Уәждеу.

«ПСМТ (позиция, себеп, мысал, талқылау)» әдісі.

Көршілес оқушы өз төңірегінде берілген тапсырманы бірігіп орындайды.

П:Көршілер компьютерден компьютерге өтіп, бір бірінің ойын жалғастырады.

С:Тапсырма мәресіне жеткесін, ішінде өзара тексеру жұмыстары жүргізіледі. Әр оқушы жұмыс барысында орындаған әрекеттерін түсіндіреді, сұрақтар қояды.

М: Тапсырманы орындау басқа жолдарын көрсетіп немесе атап береді. Мысал келтіреді.

Т:Жұмыс нәтижесін талқылайды. Қателерді анықтайды. Түзету жолдарын қарастырады.



Сергіту сәті.

(Дене мүшемізге жаттығу жұмыс жасаймыз).



Кері байланыс «Сұхбаттасу»

Мақсаты: Сабақта алған мәліметтерді анықтау.

Оқушылар жұптасады және бір біріне анықтаушы сұрақтарды жалғастыра отырып қояды:

Яғни Сіздің айтуыңызша, мәтіндік құжатта мазмұнды құру үшін ...?

Егер мен дұрыс түсінсем, онда мазмұнды автоматты түрде құру үшін ...?

Мен қателесуім мүмкін, дегенмен, менің ойымша Сіз кестені жаңартқаннан кейін мазмұн өзгереді, егер ... дедіңіз?

О қыту мен оқытудың белсенді әдістері






Сабақтың соңы


Талдау
Венн диаграммасы бойынша автоматты түрде жасалған және қолмен жасалған мазмұндардың ұқсастығы мен айырмашылықтарына талдау жасаңдар.



Сабақты бағалау (күнделік кz ке формативті бағаларын қою)

Үй тапсырмасы.

Оқулықтан өткен тақырыптардың бірін таңда. Тармақшаларға бөліп, оның мазмұнын жаса және оған атау бер. Не себепті солай атағаныңды түсіндір.

Shape2 Shape1

Shape3

Ұқсастығы



Айырмашылығы


Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Көршілермен жақсы қарыс –қатынас жасауға, ұйымшылдыққа, бірінін – бірі ойын тыңдауға үйретуді көздей отырып жұмыс түрлерін жоспарладым.Сабақ барысында оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру үшін алдыңғы білімді нақтылауда «Сұрақты тап» әдісін, «ПСМТ» әдісін сабақта ұсынылған ақпаратты түсіну үшін пайдаланамын.Деңгейлік жұмыс тапсырмаларын оқушылар игеру қабілеттеріне қарай орындайды, білімдерін көрсетеді. Жалпы түсінікті «мұғалім шолуы» әдісін пайдаланып тұжырымдаймын. «Тақтадағы граффити» әдісін қолдану кезінде Қабілетті оқушыларға тақырып бойынша өздерінің ойларын, идеяларын және ұсыныстарын жазу ұсынылады. Осы әдісті қолдану арқылы оқушылардың ойлау, шешім қабылдау, проблемаларды шешу дағдылары қалыптасады .

Уәждеу. Әр білім алушыға жеке тұлға ретінде сөз тіркестер арқылы бағалаймын (Жарайсын! , Керемет!, Жақсы сұрақ! Сұрақ орнымен қойылған! ... )

Қалыптастырушы бағалау. Сабақ барысында оқушының орындаған жұмыстарын жинаған ұпайлар санына байланысты жетондар беремін.


Қауіпсіздік техникасының ережелерін сақтай отырып, тапсырмаларды орындау. Сергіту жаттығуларын тиімді жасайды. Көз жаттығуларын орындайды.

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?



Жалпы бағалау




Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:



2:



Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?


































Тапсырма:

Word мәтіндік процессорында мазмұнды автоматты түрде құру.

Word мәтіндік процессорында мазмұнды Стильдер арқылы құру.

Word мәтіндік процессорында мазмұнды Cілтемелер арқылы құру



Критериалды бағалау

Критерийлер

Дескриптор

Мазмұн құру қадамдарын біледі;


  • Мазмұнды автоматты түрде құру әрекеттерін біледі - 1;

  • Мазмұнды

автоматты түрде құру әрекеттерін орындады - 1.


Мазмұнды құрады және өңдейді;


  • Мазмұнды ұйымдастырады - 1;

  • Иерархиялық түрде ұйымдастырады - 1;

  • Мәтінді өңдеу жүйелерінде құрылған мазмұнға талдау жасайды - 1


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!