«Мұғалім шолуы»
әдісі.
Мақсаты:
Білім алушының тақырып
бойынша түсінігін жинақтайды, тапсырмаларды қолдана отырып,
тақырыпқа шолу жасау.
«Тақырыптық түйінді
сөздер»
Бүгінгі тақырыпқа
келтірілген сөздердің қайсысы жатады?
Оқушыны
шатастыру үшін тақырыпқа қатысы бар сөздерді оған қатысы жоқ
сөздермен араластырып орналастырыңдар. Осы сөздердің арасынан
оқушылар негізгі сөздер таңдап
алады.
Қалыптастырушы бағалау.
Уәждеу.
«ПСМТ (позиция, себеп,
мысал, талқылау)» әдісі.
Көршілес оқушы өз төңірегінде
берілген тапсырманы бірігіп орындайды.
П:Көршілер компьютерден
компьютерге өтіп, бір бірінің ойын
жалғастырады.
С:Тапсырма мәресіне жеткесін,
ішінде өзара тексеру жұмыстары жүргізіледі. Әр оқушы жұмыс
барысында орындаған әрекеттерін түсіндіреді, сұрақтар
қояды.
М:
Тапсырманы орындау басқа
жолдарын көрсетіп немесе атап береді. Мысал
келтіреді.
Т:Жұмыс нәтижесін талқылайды.
Қателерді анықтайды. Түзету жолдарын
қарастырады.
Сергіту
сәті.
(Дене мүшемізге жаттығу жұмыс
жасаймыз).
Кері байланыс
«Сұхбаттасу»
Мақсаты: Сабақта алған мәліметтерді
анықтау.
Оқушылар жұптасады және бір
біріне анықтаушы сұрақтарды жалғастыра отырып
қояды:
• Яғни Сіздің айтуыңызша,
мәтіндік құжатта мазмұнды құру үшін
...?
• Егер мен дұрыс түсінсем,
онда мазмұнды автоматты түрде құру үшін
...?
• Мен қателесуім мүмкін,
дегенмен, менің ойымша Сіз кестені жаңартқаннан кейін мазмұн
өзгереді, егер ... дедіңіз?
|