II. Үй тапсырмасы
«Миға шабуыл»
Сабақтың
ортасы
«Ой қозғау»
.
Жеке жұмыс. (15-20 мин)
Қорытынды
Сабақтың соңы
V.Бағалау
VI.Үйге
тапсырма
|
1.Python программалау тілінде
файлдың неше типі бар? (мәтіндік және
бинарлық)
2 . f=open(
file_name,access_mode) қандай режим? (файлды ашу синтаксисі, ащу
режимі.)
3. Қандай жағдайда тармақталу алгоритм
орындалады?
( командалар басынан бастап аяғына дейін, бірінен
соң бірі ретімен орындалады)
4. Программада тармақталу орындалады, бұл
программалау тілінің маңызды құрылымы қандай оператормен жүзеге
асады?
(шартты оператормен)
5.Тармақталу алгоритмнің блок-схемасындағы
шарттың берілуі қандай фигурамен беріледі?
( тіктөртбұрыш)
6. Шартты оператордың денесі
дегеніміз не?
(өрнектер орналасқан жолдар)
II. Практикалық жұмыс.
Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен
таныстыру.
А деңгейі
тапсырмасы. Алматы
мен Көкшетаудың арақашықтығы 1614 км. Пойыз бірқалыпты қозғалып, 1
сағатта 50 км жол жүреді. Ол Алматыдан Көкшетауға қанша уақытта
жетеді?
Арақашықтық –
S деп алып жылдамдықты V деп
аламыз.
S= 1614 print (t, ‘-1 taulikten
artiq)
V=50
t=S/V
if
t > 24:
В деңгейі
тапсырмасы:
Екі сан
берілген. Егер екі сан да оң болса, онда олардың арифметикалық
ортасын табатын программа құрыңдар?
a=int (input())
b=int (input())
if
a>0 and b>0:
print
((a+b)/2)
С деңгейі
тапсырмасы:
Пернетақтадан екі сан енгізіңдер. Егер олар тең
болмаса, онда нәтижесіне «yes» мәнін шығаратын программа
құрыңдар.
a=
a=int (input())
b=int (input())
if
a!=b:
print (‘Yes’)
Бекіту.
ІІІ . Топтық жұмыс. Талдау
жаса.
1-топ:
1) Қолшатыр ал алгоритміне блок-схема
құрыңдар.
-
1.
Терезеден қара
-
2.Егер жаңбыр жауып
тұрса, онда
қолшатыр
ал.
-
“Киноға бару” алгоритміне блок –сызба
құр.
-
1.
Анаңнан рұқсат сұра.
-
2.
Егер анаң рұқсат берсе онда
киноға барасың әйтпесе бөлмені тазалау
қажет.
2-топ:
2) Программаның блок –схемасын, программа кодын,
программа нәтижесін жазыңдар.
Программа қолданушыдан екі сан енгізуді сұрап, оларды
салыстыру керек. Егер олар тең болса, онда
a=b логикалық өрнегі ақиқат
екені туралы хабарлама шығару
қажет.
ІV.Рефлексия.
Тик ток әдісі арқылы кері байланыс
береді.
Мен
бүгінгі сабақта не істей алдым?
Мен бүгінгі сабақтан қандай әсер
алдым?
Маған не қиындық келтірді?
«Бағалау» бетшесі арқылы
бағалау
В
деңгейі
3-тапсырмасы.
(154-бет)
|
Ресурс арқылы оқушылар
сұраққа жауап
береді
пойыздың уақытын есептейді
екі санның арифметикалық ортасын
табады
екі санды табады
алгоритм блок-схемасын құрады.
логикалық өрнек ақиқатын
шығарады
өз ойларын ортаға
салады
|
Әр дұрыс жауапқа
1 ұпай
Дескриптор.
-айнымалыны енгізеді
-t
есептеу
үшін шартты алгоритмді пайдаланып, программа
кодын жазады.
қ\б. 2 ұпай
-айнымалыны енгізеді
- шартты алгоритмді пайдаланып, программа кодын
жазады.
-нәтижесін шығарады.
Қ\б:3 ұпай
айнымалыны енгізеді
- шартты алгоритмді пайдаланып, программа кодын
жазады.
-нәтижесін талдау жасайды.
Қ\б:3 ұпай
Дескриптор:
-шартты оператор денесін
құрастырады.
Дескриптор:
-сандарды енгізеді
оларды салыстырады
нәтижесін
жазады
1 ұпай
|
ФБ
Kundelik.kz сайты
https://wordwall.net/ru/myactivities
сілтемесі
Слайд
Арман ПВ баспасы
«Информатика»
оқулығы
Слайд
плакаттар
Оқулық
153-154 бет
Python
программасы
компьютер
А4 қағаз бетшесі

|