2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / «Тәртіп-тәрбие бастауы»

«Тәртіп-тәрбие бастауы»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Тәртіп-тәрбие бастауы»
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Сынып жетекші:



Күні:

24.02.2025

Сынып: 3



Сабақтың тақырыбы:

«Тәртіп-тәрбие бастауы»


«Не жөнінде үндемей қалуға және ата -аналардан жасыруға болмайды?»


Мақсаты

Оқушыларға тәртіптің маңыздылығын түсіндіру;

Тәртіпті болудың жеке тұлға дамуына әсерін ұғындыру;

Оқушыларды тәртіпке, жауапкершілікке және өз іс-әрекетіне есеп бере білуге тәрбиелеу.


Оқушыларға өздерінің қауіпсіздігіне қатысты маңызды ақпараттарды ата-аналарымен бөлісу қажеттігін түсіндіру.

Қауіпті жағдайларды тануды және олардан қорғануды үйрету.

Ата-аналармен сенімді қарым-қатынас орнатудың маңыздылығын көрсету.




Сабақтың барысы:


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу:

Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын!

Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет!

"Жұлдызды шеңбер" әдісі: Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне жақсы тілек айтып, жұлдызша бейнесін береді.

Жағымды атмосфера қалыптастыру (мақал-мәтел айту, сұрақ-жауап әдісі).


Топқа бөлу (түрлі-түсті қағаздар арқылы).


Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді.






Көңілді әуен


Сабақтың ортасы


Миға шабуыл әдісі)

"Тәртіп" дегеніміз не?


"Тәртіп – тәрбие бастауы" деген сөздің мәнін ашу.


Оқушыларға "тәртіп" ұғымының өмірдегі маңызын түсіндіру.

Негізгі бөлім

1. Топтық жұмыс:


1-топ: "Тәртіпті адам қандай болуы керек?"

2-топ: "Тәртіпсіздік қандай мәселелерге әкеледі?"

3-топ: "Мектептегі тәртіп ережелері қандай?"

2. Оқушылардың пікірін тыңдау (Әңгімелесу әдісі)


Тәртіпті адамға тән қасиеттерді атау.


Тәртіпсіздіктің қоғамға тигізер зиянын талқылау.


Өмірден мысал келтіру.

3. Рөлдік ойын:


"Тәртіп сақталған орта vs. тәртіпсіз орта" (екі топқа бөлініп, көрініс көрсету).






Оқушылар сұраққа жауап береді



Оқушылар сұраққа жауап береді



Оқушылар тапсырмаларды орындайд


Оқушылар сұраққа жауап береді




Мадақтама сөздер айту




Тақырыптық слайдтар



Қағаз, маркерлер, түсті қаламдар;


Интерактивті тақта (қажет болса, болашаққа арналған мотивациялық бейнеролик көрсету).


Сабақтың соңы

Қорытынды бөлім


"Мен үшін тәртіп деген не?" (Оқушылар өз ойларын қағазға жазады).


Оқушылар өз ойларын ортаға салады.


Мұғалімнің қорытынды сөзі: тәртіптің қоғамдағы рөлі, оның адамның болашағына әсері.







Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау

Ақ қағаз

Қауіпсіздік сабағы

10 мин

Сабақтың тақырыбын және мақсатын таныстыру

«Қауіпсіздік» сөзіне ассоциация жасау (оқушылар өз ойларын ортаға салады).

Кіріспе бөлім

«Сен қандай жағдайларда ата-анаңмен бөлісесің?» – сұрақ қою арқылы пікір алмасу.


Балалар көбінесе қандай жағдайларды жасырады, және бұл қаншалықты қауіпті болуы мүмкін екенін талқылау.


Бейнеролик немесе нақты өмірден мысал келтіру (мысалы, бейтаныс адамдардың ұсыныстары, интернеттегі қауіптер, денсаулыққа байланысты мәселелер, мектептегі буллинг).

Негізгі бөлім

1. Топтық жұмыс:

Оқушыларды үш топқа бөлу, әр топқа тапсырма беру:

1-топ: «Қандай жағдайларда үнсіз қалуға болмайды?» – қауіпті жағдайлар тізімін жасау.

2-топ: «Ата-аналармен қалай сөйлесуге болады?» – ашық қарым-қатынасты дамыту тәсілдері.

3-топ: «Сенімді адамдар кім?» – егер ата-анамен бөлісу мүмкін болмаса, кімге хабарласуға болатынын анықтау.

Рөлдік ойын:

«Қауіпті жағдай» ойыны (мұғалім немесе оқушылар белгілі бір сценарийлер ойнайды, ал басқа оқушылар оларды қалай шешуге болатынын талқылайды).

Мысалы:

Бейтаныс адам интернетте хат жазды. Не істеу керек?


Біреу сені қорқытып, ешкімге айтпауды сұрады. Қалай әрекет ету керек?


Досыңның денсаулығы нашарлап, ол ата-анасына айтқысы келмейді. Сен не істейсің?



Қорытынды бөлім

Сабақтың негізгі ойларын бекіту.

«Мен ата-анаммен әрдайым бөлісуім керек...» – әр оқушы 3 маңызды жағдайды жазады.

Сабақтан алған әсерлерімен бөлісу.

Үй тапсырмасы: «Мен ата-анаммен ашық сөйлесу үшін...» тақырыбында шағын эссе жазу.






Оқушылар сұрақтарға жауап береді











Оқушылар өз ойларын ортаға салады













Топтық жұмыс орындайды














Оқушылар олардың мағынасын анықтап, не үшін қолданылатынын айтады.




Өз ойларын ақ қағазға жазады.







Презентация




Интерактивті тақта.


Қағаз, маркер (постер дайындау үшін).


Әлеуметтік желідегі қауіпсіздік туралы бейнематериал.





Тақырыптық слайдтар мен бейнероликтер.


Қауіпсіздік қызметтерінің байланыс нөмірлері жазылған ақпараттық қағаздар.


Шұғыл қызмет нөмірлері жазылған плакаттар.


Рөлдік ойындарға арналған сценарийлер.


Қауіпсіздік белгілері бар суреттер.




Сабақтың соңы

Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін .

Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі.

Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау.

















Жариялаған:
Еркінбек Аяжан
23 Ақпан 2025
105
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі