Сабақтың
басы
|
Сәлемдесу:
Армысыздар, қымбатты
оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын!
Барлықтарыңыздың
жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет!
"Жұлдызды шеңбер"
әдісі: Оқушылар шеңберге тұрып,
бір-біріне жақсы тілек айтып, жұлдызша бейнесін
береді.
Жағымды атмосфера қалыптастыру
(мақал-мәтел айту, сұрақ-жауап әдісі).
Топқа бөлу (түрлі-түсті
қағаздар арқылы).
|
Оқушылар жұдырық түйістіру
арқылы бір біріне достық ықыластарын
білдіреді.
|
|
Көңілді
әуен
|
Сабақтың
ортасы
|
Миға шабуыл
әдісі)
"Тәртіп" дегеніміз
не?
"Тәртіп – тәрбие бастауы"
деген сөздің мәнін ашу.
Оқушыларға "тәртіп" ұғымының
өмірдегі маңызын түсіндіру.
Негізгі
бөлім
1. Топтық
жұмыс:
1-топ: "Тәртіпті адам қандай болуы
керек?"
2-топ: "Тәртіпсіздік қандай
мәселелерге әкеледі?"
3-топ: "Мектептегі тәртіп ережелері
қандай?"
2. Оқушылардың пікірін
тыңдау (Әңгімелесу әдісі)
Тәртіпті адамға тән
қасиеттерді атау.
Тәртіпсіздіктің қоғамға
тигізер зиянын талқылау.
Өмірден мысал
келтіру.
3. Рөлдік
ойын:
"Тәртіп сақталған орта vs.
тәртіпсіз орта" (екі топқа бөлініп, көрініс
көрсету).
|
Оқушылар сұраққа жауап
береді
Оқушылар сұраққа жауап
береді
Оқушылар тапсырмаларды
орындайд
Оқушылар сұраққа жауап
береді
|
Мадақтама сөздер
айту
|
Тақырыптық
слайдтар
Қағаз, маркерлер, түсті
қаламдар;
Интерактивті тақта (қажет
болса, болашаққа арналған мотивациялық бейнеролик
көрсету).
|
Сабақтың
соңы
|
Қорытынды
бөлім
"Мен үшін тәртіп деген не?"
(Оқушылар өз ойларын қағазға жазады).
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Мұғалімнің қорытынды сөзі:
тәртіптің қоғамдағы рөлі, оның адамның болашағына
әсері.
|
Оқушылар ақ қағазға өз
ойларын қысқаша жазады
|
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағалау
|
Ақ
қағаз
|
Қауіпсіздік
сабағы
10
мин
|
Сабақтың тақырыбын және
мақсатын таныстыру
«Қауіпсіздік» сөзіне ассоциация жасау
(оқушылар өз ойларын ортаға салады).
Кіріспе
бөлім
«Сен қандай жағдайларда
ата-анаңмен бөлісесің?» – сұрақ қою арқылы пікір
алмасу.
Балалар көбінесе қандай
жағдайларды жасырады, және бұл қаншалықты қауіпті болуы мүмкін
екенін талқылау.
Бейнеролик немесе нақты
өмірден мысал келтіру (мысалы, бейтаныс адамдардың ұсыныстары,
интернеттегі қауіптер, денсаулыққа байланысты мәселелер, мектептегі
буллинг).
Негізгі
бөлім
1. Топтық
жұмыс:
Оқушыларды үш топқа бөлу, әр
топқа тапсырма беру:
1-топ: «Қандай жағдайларда үнсіз
қалуға болмайды?» – қауіпті жағдайлар тізімін
жасау.
2-топ: «Ата-аналармен қалай сөйлесуге
болады?» – ашық қарым-қатынасты дамыту
тәсілдері.
3-топ: «Сенімді адамдар кім?» – егер
ата-анамен бөлісу мүмкін болмаса, кімге хабарласуға болатынын
анықтау.
Рөлдік
ойын:
«Қауіпті
жағдай» ойыны (мұғалім немесе оқушылар
белгілі бір сценарийлер ойнайды, ал басқа оқушылар оларды қалай
шешуге болатынын талқылайды).
Мысалы:
Бейтаныс адам интернетте хат
жазды. Не істеу керек?
Біреу сені қорқытып, ешкімге
айтпауды сұрады. Қалай әрекет ету керек?
Досыңның денсаулығы нашарлап,
ол ата-анасына айтқысы келмейді. Сен не
істейсің?
Қорытынды
бөлім
Сабақтың негізгі ойларын
бекіту.
«Мен ата-анаммен әрдайым
бөлісуім керек...» – әр оқушы 3 маңызды жағдайды
жазады.
Сабақтан алған әсерлерімен
бөлісу.
Үй
тапсырмасы: «Мен ата-анаммен ашық сөйлесу
үшін...» тақырыбында шағын эссе жазу.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады
Топтық жұмыс
орындайды
Оқушылар олардың мағынасын
анықтап, не үшін қолданылатынын айтады.
Өз ойларын ақ қағазға
жазады.
|
|
Презентация
Интерактивті
тақта.
Қағаз, маркер (постер дайындау
үшін).
Әлеуметтік желідегі
қауіпсіздік туралы бейнематериал.
Тақырыптық слайдтар мен
бейнероликтер.
Қауіпсіздік қызметтерінің
байланыс нөмірлері жазылған ақпараттық
қағаздар.
Шұғыл қызмет нөмірлері
жазылған плакаттар.
Рөлдік ойындарға арналған
сценарийлер.
Қауіпсіздік белгілері бар
суреттер.
|
Сабақтың
соңы
|
Оқушылар біз бүгін
сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой
бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз
өмірлік азық болады деп тілеймін .
|
Барлығы бүгінгі сабақта алған
әсерлерімен бөліседі.
|
Бүгінгі сабаққа белсенді
қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп,
мадақтау.
|
|