Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі: Сәлемдесу, оқушылардың назарын
сабаққа аудару.
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру:
Оқушылар шеңберге тұрып,
бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек
айтады.
Қызығушылықты
ояту. Оқушылар «Шын - жалған»
әдісімен шығарма мазмұнын еске
түсіреді (оқушылар жауабы
тыңдалады).
Бұл әңгіме
кейіпкері шашы ұзын қыз бала. (жалған);
Мұнда қазақ
халқының қиын-қыстау кезеңінің бір көрінісі
суреттелген. (шын);
Әңгіменің авторы
ХІХ ғасырда өмір сүрген. (жалған);
Әңгіменің оқиғасы
Өзбек даласында болған. (жалған);
Басты кейіпкер
жылқышы түрікпен шал. (жалған);
Түрікпендерден
зардап шеккен екі тұтқын: бірі-қаңлы,
бірі-қыпшақ (шын); Кенжебек елге жете алмай
жолда қалады.(жалған);
Кенжебекке қашуға
үгіттіген тұтқын шал.(шын);
Тұтқын шал
Кенжебекпен бірге қашты. (жалған).
Сабақ тақырыбы, сабақ
мақсаты, бағалау критерийлері
таныстырылады.
|
Оқушылар шеңберге
тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек
айтады.
Оқушылар «Шын -
жалған» әдісімен шығарма мазмұнын еске
түсіреді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
анықтайды.
|
ҚБ «Одағайлар»
әдісі 
Оооооо! – тамаша
жауап;
Оййййй! – төмен
жауап
|
10-сынып «Қазақ әдебиеті»
оқулығы
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны тану.
Есіңде сақта! Жинақтау – әдеби тип жасау әрекеті.
Көркем шығармадағы жинақтау-тип,
даралау-мінез.
«Типтендіру» деген суреткердің іс
жүзінде өмір шындығын өз дүниетанымы тұрғысынан белгілі бір уақыт
пен кеңістікке, әлеуметтік орта мен дәуірге сай талғап-тануы,
таңдап іріктеуі және жинақтауы, сол арқылы өзі жасап отырған көркем
бейнені сомдауы, тұлғаландыруы, даралуы болып
табылады».
З.Қабдолов
1-тапсырма.
«Концептуалдық кесте»
стратегиясы
І
топ.
Кейіпкер
|
Іс- әрекеті мен
мінезі
|
Автордың осы кейіпкерге
көзқарасын шығармадағы тілдік қолданысы арқылы
дәлелдеу
|
Кенжебек
|
|
|
Тасқұл
|
|
|
Атажан
|
|
|
Дескриптор:
ҚБ
2-топ. «Үшжақты күнделік»
әдісі

Дескриптор:
-
Кейіпкерлердің
ерекшеліктерін анықтайды;
-
Өмірлік мақсаттарын
талдайды;
-
Шығармадағы
көтерілген мәселелерді
талдайды.
ҚБ
3-топ. Тасқұл
қарттың бейнесін даралайтын қасиеттерді
анықтаңыз.
Тасқұл
қарт
Дескриптор:
ҚБ
Бекіту. «Бір
сөйлеммен түйіндеу» әдісімен Тасқұл қарттың арманын талдау арқылы
бүгінгі тақырыпты
қорытындылайды.
|
Оқушылар кейіпкер
бейнесіне байланысты әдебиет теориясы бойынша білімдерін еске
түсіреді.
Оқушылар топтық
жұмыс жасайды.
1-топ. Кейіпкердің
іс-әрекеті мен міне-құлықтарын
талдайды.
2-топ. «Үшжақты
күнделік» әдісімен Кейіпкерлердің ерекшеліктерін
анықтайды.
3-топ. Тасқұл
қарттың бейнесін даралайтын қасиеттерді
анықтайды.
|
ҚБ

Өзара
бағалау. «Комментарий жасау»
әдісі

|
Айгүл
Кемелбаева «Шашты»
әңгімесі
|
Сабақтың
соңы
|
Рефлексия
Бүгін мен . . .
білдім.
Мен үшін қызықты
болды, себебі . . .
Мен үшін қиындық
туындады, ол . . .
Мен тапсырманың
барлығын орындадым, өйткені . .
.
Мен . . .
түсіндім.
Мен . . .
сезіндім.
Мен үшін . . . сәтті
болды.
Мені . . . таң
қалдырды.
. . . менің қолымнан
келеді.
Сабақ менің өмірім
үшін . . . болды.
|