Білім саласы: коммуникация
Бөлімі :Драма
Тақырыбы: Татар халық ертегісі:«Үш қыз»
Мақсаты:Балаларды ертегімен таныстыра отыра ,балаларды ертегіні сомдай білуге үйрету,тіл байлықтарын дамытып,өз ойларын нақты дұрыс жеткізуге баулу,адамгершілікке , аналарын сыйлап, оларға өмірлік қамқор бола білуге тәрбиелеу.
Полингвальды компонент:ана-мама- ,қыздары-дочери-
Көрнекі құралдар:Интерактивты тақтадан ертегінің желісі бойынша суреттер.Кейіпкер киімдері.
|
1 |
Әрекеттердің кезеңдері |
Шаттық шеңбері: Біздер жақсы баламыз, Өсті ақыл,,санамыз, Қонақтармен ең алғаш Амандасып аламыз Жарқырасын күніміз, жайнай берсін гүліміз. Жақсы ,ниет тілекпен, Бастайық істі бүүгін біз!!! |
Балалардың іс- әрекеті: Балалар шаттық шеңберіне тұрады. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденушілік |
Балалар, қанекей есімізге түсірейікші біз сендермен қандай,қандай ертегілер білеміз? Жақсы балалар ,ендеше біз сендермен жаңа бір ертегімен танысамыз, ондай болса балалар назарларың тақттада болсын. Ертегі айтылады, балалар мұқият тыңдайды. Енді балалар біз сендермен қанекей осы ертегіні сомдап көрейік.
Ана жайлы қалам алып жырдан өрнек салып,тілге тиек етпеген ақын жоқ шығар бәлкім. Ендеше біз Мұқағали атамыздың «Анашым»өлеңін айтып берсек нұр үстіне нұр болар еді Мади: Анашым! Асыл анам, есіл анам, Елжіреп есіркеймін, есіме алам. Мен үшін сен суалтқан ақ сүтіңді Ақтамасам, боп жүрмін несіне адам. Дамелия : Алыс жолда жүрсем де арып-ашып Ағат ойлап түсірмей жаныңа шық, Оқытып кешеу барған хаттарымды Отырмысың үрпиіп, жаның ашып? Қайсар: Өткізіп талай жылды, ай, аптаны, Оқуын ұлың жақсы аяқтады. Анашым, білем сені, қарсы емессің Кеттім мен тың даланы оятқалы. Анашым! Қайда жүрсем сен - күш, арым, Әмина: Сүйемін дидарыңды, мен құшамын. Қайда барсам, өзіндей қарсы алады Кең байтақ Отанымның кең құшағы. Анашым! Жаратылдың бағыма шын Білемін көңілсізсің, сағынасың. Қайда жүрсем, қамқоршым Отаным бар. Қапа болма мен үшін, неғыласың... Балалар , ана деген сөздің орысша аудармасын айтып көрейікші, Ана-мама- мазер
Кто вас, детки, крепко
любит... Мамачка моя
Балалар ендеше барлық
аналардың құрметіне орай «Анашым , анажаным»әнімен ортаға әнші
қызымыз Нәзікті шақырайық |
-Маша мен аю -Арыстан мен тышқан -Түлкі мен қоян. -Шалқан ертегісі -Бауырсақ ертегісі. -мақта қыз бен мысық Балалар кейіпкерлерге бөлініп,ертегіні сахналады. Балалар ертегіні нақышына келтіре ойнай алды. Балалар тақпақтарын мәнерлеп айтып береді. |
|
|
2 |
Рефлексивтік- түзетушілік |
-Балалар осы ертегіден кейін не түсіндіңдер? -Өмірдегі балаға ең жақын, ең ыстық адам кім екен балалар? Сұрақ- жауап арқылы білімдерін пысықтау. Белсенділерді мадақтау. |
Балалар сұрақтарға жауп берді. |
Нені біледі: Ертегіні тыңдай отыра оны түсініп, кейіпкерлерімен бірге қуана да қайғыра білу.
Нені игерді: жамандық пен жақсылықты .
Нені менгерді: аналарын құрметтеп, өмірлік қамқор бола білуді.
.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
татар халық ертегісі "Үш қыз"
татар халық ертегісі "Үш қыз"
Білім саласы: коммуникация
Бөлімі :Драма
Тақырыбы: Татар халық ертегісі:«Үш қыз»
Мақсаты:Балаларды ертегімен таныстыра отыра ,балаларды ертегіні сомдай білуге үйрету,тіл байлықтарын дамытып,өз ойларын нақты дұрыс жеткізуге баулу,адамгершілікке , аналарын сыйлап, оларға өмірлік қамқор бола білуге тәрбиелеу.
Полингвальды компонент:ана-мама- ,қыздары-дочери-
Көрнекі құралдар:Интерактивты тақтадан ертегінің желісі бойынша суреттер.Кейіпкер киімдері.
|
1 |
Әрекеттердің кезеңдері |
Шаттық шеңбері: Біздер жақсы баламыз, Өсті ақыл,,санамыз, Қонақтармен ең алғаш Амандасып аламыз Жарқырасын күніміз, жайнай берсін гүліміз. Жақсы ,ниет тілекпен, Бастайық істі бүүгін біз!!! |
Балалардың іс- әрекеті: Балалар шаттық шеңберіне тұрады. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденушілік |
Балалар, қанекей есімізге түсірейікші біз сендермен қандай,қандай ертегілер білеміз? Жақсы балалар ,ендеше біз сендермен жаңа бір ертегімен танысамыз, ондай болса балалар назарларың тақттада болсын. Ертегі айтылады, балалар мұқият тыңдайды. Енді балалар біз сендермен қанекей осы ертегіні сомдап көрейік.
Ана жайлы қалам алып жырдан өрнек салып,тілге тиек етпеген ақын жоқ шығар бәлкім. Ендеше біз Мұқағали атамыздың «Анашым»өлеңін айтып берсек нұр үстіне нұр болар еді Мади: Анашым! Асыл анам, есіл анам, Елжіреп есіркеймін, есіме алам. Мен үшін сен суалтқан ақ сүтіңді Ақтамасам, боп жүрмін несіне адам. Дамелия : Алыс жолда жүрсем де арып-ашып Ағат ойлап түсірмей жаныңа шық, Оқытып кешеу барған хаттарымды Отырмысың үрпиіп, жаның ашып? Қайсар: Өткізіп талай жылды, ай, аптаны, Оқуын ұлың жақсы аяқтады. Анашым, білем сені, қарсы емессің Кеттім мен тың даланы оятқалы. Анашым! Қайда жүрсем сен - күш, арым, Әмина: Сүйемін дидарыңды, мен құшамын. Қайда барсам, өзіндей қарсы алады Кең байтақ Отанымның кең құшағы. Анашым! Жаратылдың бағыма шын Білемін көңілсізсің, сағынасың. Қайда жүрсем, қамқоршым Отаным бар. Қапа болма мен үшін, неғыласың... Балалар , ана деген сөздің орысша аудармасын айтып көрейікші, Ана-мама- мазер
Кто вас, детки, крепко
любит... Мамачка моя
Балалар ендеше барлық
аналардың құрметіне орай «Анашым , анажаным»әнімен ортаға әнші
қызымыз Нәзікті шақырайық |
-Маша мен аю -Арыстан мен тышқан -Түлкі мен қоян. -Шалқан ертегісі -Бауырсақ ертегісі. -мақта қыз бен мысық Балалар кейіпкерлерге бөлініп,ертегіні сахналады. Балалар ертегіні нақышына келтіре ойнай алды. Балалар тақпақтарын мәнерлеп айтып береді. |
|
|
2 |
Рефлексивтік- түзетушілік |
-Балалар осы ертегіден кейін не түсіндіңдер? -Өмірдегі балаға ең жақын, ең ыстық адам кім екен балалар? Сұрақ- жауап арқылы білімдерін пысықтау. Белсенділерді мадақтау. |
Балалар сұрақтарға жауп берді. |
Нені біледі: Ертегіні тыңдай отыра оны түсініп, кейіпкерлерімен бірге қуана да қайғыра білу.
Нені игерді: жамандық пен жақсылықты .
Нені менгерді: аналарын құрметтеп, өмірлік қамқор бола білуді.
.
шағым қалдыра аласыз


















