Материалдар / Тәуелсіз Қазақстаным
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тәуелсіз Қазақстаным

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік күні, 1996 жылдың 16 желтоқсаны, ҚР Егемендігі туралы Декларациясы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Сәуір 2021
763
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

ІІІ бөлім. Тәуелсіздік жылдарындағы Қазақстан.»ЭКСПО-2017». Синтаксис

Мектеп: № 17 орта мектебі КММ

Күні :

Мұғалім: Бакирбаева Ж.С

Сынып: 9 Т1

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:

Тәуелсіз Қазақстаным

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу;

9.4.4.1 құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін білу

Сабақ мақсаты:

Барлық оқушы: мәтін мазмұнын түсінеді ;

Оқушылардың көбі: мәтін мазмұнын өмірлік мәселелермен байланыстырады;

Оқушылардың кейбірі: құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарына қатысты мысалдар жазады.

Пәнаралық байланыс:

әдебиет,тарих

Бағалау критерийлері:

  1. мәтін мазмұнын түсінеді ;

  2. деректер арқылы дәлелдейді;

3.құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарына қатысты мысалдар

жазады.

Тілдік мақсаттар:

Негізгі сөздер мен тіркестер: Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік күні, 1996 жылдың 16 желтоқсаны, ҚР Егемендігі туралы Декларациясы.

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: менің ойымша, мақсаты мынандай, пайымдауымша.

Осыған дейін меңгерілген білім

Мәдени жаһандану процесі

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер


Дереккөздер



Сабақтың басы

2 мин.






3 мин

Көңіл күй ахуалын қалыптастыру.

Сабақтың мақсаты хабарланады

1. Қызығушылықты ояту

Сабақтың эпиграфы: «Егер мен келешекте қолымнан іс келетін адам болсам, қазақ деген xалықты дүние жүзіне танытып, терезесін тең етер едім»

Түрткі сұрақтар:

1.Біздің президентіміз қай жылы сайланды?

2.Елбасымыз неше жыл елімізді басқарып келеді?

3.Соңғы президент сайлауы қай жылы өтті?

4.Қоғам өмірінен xабарларың бар ма,елімізде президент сайлауы қашанға белгіленді?


Оқушылардың өткен сабақтарда өтілген грамматикалық тақырыптары қаншалықты меңгергенін, түсінгенін байқау, анықтау.

1.Ата- бабамыз аңсаған тәуелсіздігімізді алған соң,......

еліміз өсіп-өркендей бастады.


2.Н.Назарбаев – мемлекеттігімізді орнатып, оны қалыптастырып, экономикасын реформалап,......

өзін де, елін де әлемге мойындатып келе жатқан заманының аса дарынды тұлғасы.







Сабақтың ортасы

15 мин.


























10 мин















3 мин




2 мин

2-тапсырма. Мәтінді түсініп оқып, алынған деректерді дәлелдейді., оқылым ресурстарына сілтеме жасайды.

Мағынаны ажырату

Оқылымнан кейінгі тапсырма

Жұптық жұмыс.

2-тапсырма. Кестедегі мәліметтерді «Уақыт тізбегі» әдісімен сипаттау. Кестені жаңа деректермен толықтыру.

Дескриптор.

1.мәтінді түсініп оқиды

2. сілтеме жасайды.

3.тарихи кезеңдерді атайды.

ҮІІ. Елбасы туралы білеміз бе?


4- тапсырма. Оқылым мәтінінен құрмалас сөйлемдерді теріп жазып, жасалу жолдарындағы ерекшеліктерді кестеге түсіреді.


Құрмалас сөйлемдер

Құрмалас сөйлемге тән ерекшеліктер

Жай сөйлемнен айырмашылығы





Бағалау критерийі

Дескриптор

Ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтар, ғылыми еңбектерден алынған деректерді дәлел ретінде қолданады, авторына сілтеме жасайды;

құрмалас сөйлем жасалу жолдарын, түрлерін біледі

1

1

Мәтінді түсінеді;

Деректерді дәлелдейді;

Сілтеме жасайды.



Мәтіннің мақсатын ажыратады


Мысалдар жаза алады


«Ф» өзін-өзі бағалау.

Саралау тапсырмасы.

3минутта Елбасы бастамасымен болған бағдарламаларды жазып

шығамыз.

« Төрт сөйлем» тәсілі

1.Пікір. Оқыған мәтін бойынша өзіндік пікірін бір сөйлеммен

жазады.

2.Дәлел. Өз пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді.

3.Мысал. Пікірін өмірмен байланыстырып, мысал

келтіреді.

4.Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарады.



Бағалау. (Мұғалімнің бағалауы)

Дескриптор

1.Пікірін бір сөйлеммен жазады.

2. Пікірін дәлелдейді.

3.Өмірмен байланыстырады.























Сабақтың соңы

2 мин



Рефлексия: «Жолаушының қойын дәптері»



Үйге тапсырма. Эссе жазу



Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Қауіпсіздік ережелері




Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.

Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?

Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?

Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?

Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?

Ойлану




Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?


Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?


Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?


Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?


Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға



Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.


2.


Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.


2.


Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?


















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!