Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Күні:.13.12.17ж
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Бөлім: «Көркем әдебиет,тіл дамыту»
Тақырыбы: «Тәуелсіздік - тұмарым, Мәңгілік ел - тұрағым.»
Мақсаты:
Мақсаты: Отан туралы алған білімдерін
бекіту.
Білімділік: мемлекеттік рәміздер туралы
білімдерін бекіту: Тәуелсіздікке қол жеткізген Қазақстан туралы
балаларға ұғындыру.
Дамытушылық:
шығармашылық қиялын
дамыту.
Тәрбиелік: көп ұлтты отанға деген
сүйіспеншілік, құрмет сезіміне тәрбиелеу. Балаларды елін, жерін
сүюге, Отанын қастерлеуге, шыншылдыққа
тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрсету.
Сөздікжұмысы: егемен, тәуелсіз,елбасы.
Көрнекіліктер: Елбасыныңсуреті, бейнетаспа,мақал-мәтел.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі:мемлекеттік рәміздерді біледі
Қандай түсініктерді игерді:Тәуелсіздікке қол жеткізген Қазақстан туралы
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері:Өз беттерінше, өз ойларын айта біледі,сөздік қорлары молайту.
|
Қызмет кезеңдері |
Тәрбиешінің қызметі |
|
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері. Армысың,қайырымды аспан ата! -Армысың, мейірімді жер ана! -Армысың,шұғылалы алтын күнім! -Армысың,балабақша дос-жараным! . Қазақстан Республикасының мемлекеттік әнұранын айту. |
Шеңберге тұрып,жаңа күнмен амандасады.
Барлығытұрыпәнұрандыайтады. |
|
Ұйымдық –ізденіс
|
Тәрбиеші көзіне "күлгін
көзілдірікті" киіп, менің көзімдегі көзілдірік жай көзілдірік емес,
бұл ғажайып көзілдірік, бұл көзілдірікті кигенде мен адамның жан
дүниесіндегі ерекше адами құндылықтарды яғни сендердің бойларыңдағы
жақсы қасиеттерді көре аламын. Адина сен ақылды қызсың, Дамир сен
ақкөңіл баласың, Карима сен еңбекқор қызсың, Мансур сен тамаша
баласың, Асия сен өте мейірімдісің, Айзара сен білімге құмар қызсың
т. б. балаларға сипаттама береді. Ән: «Менің Қазақстаным» Сұрақтарына жауап береміз бе? Шетелдік қонақ:- Балалар
сендер тұратын мемлекет қалай аталады? Әйнегі - күн, шатыры -
аспан Әнұраным – жан ұраным,
Мансур: Ердің көркі
елімен, Асия: Отан оттан да ыстық Амир:Отансыз адам, ормансыз бұлбұл. |
Тәрбиешіні тыңдайды . Сұрақтарға жауап береді Ия Қазақстан. Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев Білімді, ақылды, іскер, жан - жақты, өз Отанын шексіз сүйетін адам болуы керек. Ту, елтаңба, әнұран Астана Тақпақтарын айтады Слайд шоу көреді Қимыл қозғалыс Мақалтар айтады. |
|
Рефлексивті-түзету
|
Мен Отанымды сүйемін!» жылулық
шеңберімен аяқтайды. |
Тәрбиешімен бірге қайталайды. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Тәуелсіздік - тұмарым, Мәңгілік ел - тұрағым.»
«Тәуелсіздік - тұмарым, Мәңгілік ел - тұрағым.»
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Күні:.13.12.17ж
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Бөлім: «Көркем әдебиет,тіл дамыту»
Тақырыбы: «Тәуелсіздік - тұмарым, Мәңгілік ел - тұрағым.»
Мақсаты:
Мақсаты: Отан туралы алған білімдерін
бекіту.
Білімділік: мемлекеттік рәміздер туралы
білімдерін бекіту: Тәуелсіздікке қол жеткізген Қазақстан туралы
балаларға ұғындыру.
Дамытушылық:
шығармашылық қиялын
дамыту.
Тәрбиелік: көп ұлтты отанға деген
сүйіспеншілік, құрмет сезіміне тәрбиелеу. Балаларды елін, жерін
сүюге, Отанын қастерлеуге, шыншылдыққа
тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрсету.
Сөздікжұмысы: егемен, тәуелсіз,елбасы.
Көрнекіліктер: Елбасыныңсуреті, бейнетаспа,мақал-мәтел.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі:мемлекеттік рәміздерді біледі
Қандай түсініктерді игерді:Тәуелсіздікке қол жеткізген Қазақстан туралы
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері:Өз беттерінше, өз ойларын айта біледі,сөздік қорлары молайту.
|
Қызмет кезеңдері |
Тәрбиешінің қызметі |
|
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері. Армысың,қайырымды аспан ата! -Армысың, мейірімді жер ана! -Армысың,шұғылалы алтын күнім! -Армысың,балабақша дос-жараным! . Қазақстан Республикасының мемлекеттік әнұранын айту. |
Шеңберге тұрып,жаңа күнмен амандасады.
Барлығытұрыпәнұрандыайтады. |
|
Ұйымдық –ізденіс
|
Тәрбиеші көзіне "күлгін
көзілдірікті" киіп, менің көзімдегі көзілдірік жай көзілдірік емес,
бұл ғажайып көзілдірік, бұл көзілдірікті кигенде мен адамның жан
дүниесіндегі ерекше адами құндылықтарды яғни сендердің бойларыңдағы
жақсы қасиеттерді көре аламын. Адина сен ақылды қызсың, Дамир сен
ақкөңіл баласың, Карима сен еңбекқор қызсың, Мансур сен тамаша
баласың, Асия сен өте мейірімдісің, Айзара сен білімге құмар қызсың
т. б. балаларға сипаттама береді. Ән: «Менің Қазақстаным» Сұрақтарына жауап береміз бе? Шетелдік қонақ:- Балалар
сендер тұратын мемлекет қалай аталады? Әйнегі - күн, шатыры -
аспан Әнұраным – жан ұраным,
Мансур: Ердің көркі
елімен, Асия: Отан оттан да ыстық Амир:Отансыз адам, ормансыз бұлбұл. |
Тәрбиешіні тыңдайды . Сұрақтарға жауап береді Ия Қазақстан. Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев Білімді, ақылды, іскер, жан - жақты, өз Отанын шексіз сүйетін адам болуы керек. Ту, елтаңба, әнұран Астана Тақпақтарын айтады Слайд шоу көреді Қимыл қозғалыс Мақалтар айтады. |
|
Рефлексивті-түзету
|
Мен Отанымды сүйемін!» жылулық
шеңберімен аяқтайды. |
Тәрбиешімен бірге қайталайды. |
шағым қалдыра аласыз













