Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Миға
шабуыл
Бұл суреттер мен ұғымдар сізге
қандай ой салады?
Біздің сабағымызбен қандай
байланысы болу мүмкін?
Оқу мақсаттары мен бағалау
критерилерімен таныстыру
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
90-жылдардың басында орын алған
оқиғалар жөнінде мәлімет беріп
өту.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын мұқият
тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
Нарықтық экономикаға қатысты
терминдармен суреттер)
|
Жаңа
білім
|
Зерттеу сұрағы:Нарықтық
экономика мен жоспарлы экономиканың қандай ерекшеліктері
бар?
1-тапсырма.
Дереккөздерді пайдаланып PRES
әдісі арқылы сұраққа жауап
беріңіздер.
P
(point of view) –
көзқарас;
|
|
R
(reason)
-
себеп;
|
|
E
(example) –
мысалы;
|
|
S (summary) –
қорытынды.
|
|
1.Дереккөздер мен өз біліміңізді
пайдалана отырып, Қазақстанның экономикасын зерттейтін
тарихшыға дереккөздердің құндылығын
бағалаңыз.
2.Дереккөздер мен өз біліміңізді
пайдалана отырып, неліктен Қазақстан
нарықтық экономикаға көшуді
жекешелендіруден бастағанын түсіндіріңіз
3.«Дүние жүзілік сауда ұйымы
Қазақстандағы экономикалық жағдайына жағымды өзгерістер
әкелді». Сіз бұл тұжырыммен қаншалықты
келісесіз? Дереккөздер мен өз
білімдеріңізді пайдалана отырып, өз
жауабыңызды түсіндіріңіз.
2-тапсырма.
Маңыздылық
пирамидасы
Қазақстан экономикасын
тұрақтандыру және дамыту үшін жасалған
шаралар
жекешелендіру
ұлттық валютаның
енгізілуі
сырттан инвестиция
тарту
несиелер беру есебiнен
кәсiпорындарға талғамалы қолдау
көрсету
халықаралық валюта қорына
кiруі
макроэкономикан тұрақтандыру
бағдарламасы
3-тапсырма
Эссе. «Қазақстан нарықтық
экономикаға көшу барысында қиыншылықтардан сүрінбей өтті» сіз бұл
тұжырыммен қаншалықты
келісесіз?
Критерийлер:
Өзінің позициясын
білдіреді;
Позициясына нақты дәлелдер
келтіріп түсіндіреді;
Қорытынды ой-түйін
жасайды.
|
Оқушылар зерттеу сұрағымен
жұмыс жасайды
Дереккөздерді пайдаланып PRES
әдісі арқылы сұраққа жауап
береді
Дескритор:
дереккөз ішінен 2 дереккөздің
құндылығын бағалайды./авторы, жазылған уақыты, түп дерек немесе
қосалқы дерек, қай аудиторияға
бағытталған/
сұрағына қатысты дереккөзді
таңдап, 3 дәлел арқылы бір жақты талдап жауап
береді.
сұрағына қатысты дереккөзді
таңдап, 2 жағымды 2жағымсыз тұсын дәлелдейтін 4 дәйек арқылы екі
жақты талдап жауап береді.
Оқушылар
Қазақстан экономикасын
тұрақтандыру және дамыту үшін жасалған шараларды
анықтайды;
Дескриптор:
Қазақстан нарықтық экономикаға
көшу барысында қиыншылықтарды
анықтайжы;
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын мұқият
тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын мұқият
тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Екі жұлдық,бір
ұсыныс»
Өзін-өзі
бағалау
|
А,В,C, Д
дереккөздері
Дереккөз:
http://e-history.kz/kz/contents/view/1068©
e-history.kz
Б. Аяған, Х.М. Абжанов, Д.А.
Махат Қазіргі Қазақстан тарихы. – Алматы: Раритет,
2010
|
Кері
байланыс
|
«Бұл сабақты оқып,
мен…»
Білмеймін
.......
Білемін
.....
Түсінемін
.....
Түсінемін және
қолдана аламын ....
Басқа біреуді үйрете аламын
.....
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|