|
Бөлім: |
6.4 Қазақ хандығының XVI - XVII ғасырлардағы дамуы |
|
|
Педагогтіңаты-жөні |
«Гагарин атындағы №34 жалпы орта білім беретін мектеп» тарих пәні мұғалімі СЕРИКБАЕВА ЛАЗЗАТ |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып:6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Тәуке хан тұсындағы қазақтардың қоғамдық-құқықтық жүйесі. Зерттеу сұрағы: Неліктен А. Левшин Тәуке ханды «Дала Ликургі» деп атады? |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; 6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау |
|
|
Сабақтыңмақсаты |
- қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтайды - қазақ хандарының сыртқы саясатын талдайды |
|
Сабақтыңбарысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Ой шақыру:
Суреттердегі кімдер? Ликург кім болуы мүмкін? Неліктен Левшин Тәуке ханды Ликургпен салыстырып отыр? Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. |
Оқушылар сурет және сұрақтар бойынша өз жауаптарын ұсынады Ликург (б.д.д. IX-VIII ғғ.) - грек авторларының айтуынша, спартандық қоғамдық және мемлекеттік құрылымын қалаған, спартандықтардың арасында жер бөлісін ұйымдастырған аты аңызға айналған спартандық заң шығарушы |
мадақтау |
Мұғалім презентациясы |
||||
|
Жаңа сабақ |
Бейнебаян «Тәуке хан» Бағалау критерилері
Мәтінмен жұмыс «Жеке, жұптық, топтық» 1 топ - 1 мәтін 2 топ - 2 мәтін «ДЖИГСО» әдісі (әр топтан бір оқушы келесі топқа барып түсіндіру жұмысын жүргізеді) 1 топқа тапсырма. «БОРТ ЖУРНАЛЫ» әдісі
Критериийлері: 3 –ден кем емес фактілерді анықтайды 3-ден кем емес жаңалықты анықтайды
2 топқа тапсырма. IDEA формуласы I(Identify) –тарихи оқиғалардың себебін анықтау; D (Describe) –тиісті дәлелдерді сипаттау ; E(Explain) –бұл себептер тарихи оқиғаларға қалай әсер еткенін түсіндіру; A (Analyze) -бұл дәлелдердің маңыздылығын талдау. Критериийлері: -тарихи оқиғалардың себебін анықтайды -тиісті дәлелдерді сипаттайды -тарихи оқиғаларға қалай әсер еткенін түсінеді -дәлелдердің маңыздылығын талдайды
|
Білімлэнд алынған бейнебаянды тынтайды, сұрақтарға жауап береді; Оқушылар жазғандарын бір-біріне оқиды, ортаға салып талқылау жүргізеді Мәтінмен оқып танысады, жеке жұптық, топтық жұмыстар жүргізеді ДЖИГСО әдісімен жұмыстанады
Критери бойынша жұмыстанады
Критерилер бойынша жұмыстанады
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ«Ең үздік жауап»
«Екі жұлдыз,бір ұсыныс»
|
«Ғаламшар Тәуке хан» бейнебаян https://youtu.be/ey9vmRBzMps?si=T7ZBwy6ewKQaWo40 Тақырыптық кесте
Ақпараттық карточкалар
Оқулық параграф 42-43 |
||||
|
Қорытынды |
Кері байланыс Тәуке хан басқарған кезең «Қазақ хандығының алтын ғасыры» деген Левшиннің тұжырымымен келісесіз бе, әлде келіспейсіз бе? Оқушылар өз дәлелдеулерін келтіреді,жауап береді « Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді. - Не білдім? - Не білемін? - Не білгім келеді? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау; |
А4, конспект
|
||||
|
Үй тапсырмасы |
«Тәуке хан басқарған кезең Қазақ хандығының алтын ғасыры болды ма?» тақырыбына 55-75 сөзден тұратын ой-толғау жазады. |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәуке хан тұсындағы қазақтардың қоғамдық-құқықтық жүйесі.
Тәуке хан тұсындағы қазақтардың қоғамдық-құқықтық жүйесі.
|
Бөлім: |
6.4 Қазақ хандығының XVI - XVII ғасырлардағы дамуы |
|
|
Педагогтіңаты-жөні |
«Гагарин атындағы №34 жалпы орта білім беретін мектеп» тарих пәні мұғалімі СЕРИКБАЕВА ЛАЗЗАТ |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып:6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Тәуке хан тұсындағы қазақтардың қоғамдық-құқықтық жүйесі. Зерттеу сұрағы: Неліктен А. Левшин Тәуке ханды «Дала Ликургі» деп атады? |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; 6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау |
|
|
Сабақтыңмақсаты |
- қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтайды - қазақ хандарының сыртқы саясатын талдайды |
|
Сабақтыңбарысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Ой шақыру:
Суреттердегі кімдер? Ликург кім болуы мүмкін? Неліктен Левшин Тәуке ханды Ликургпен салыстырып отыр? Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. |
Оқушылар сурет және сұрақтар бойынша өз жауаптарын ұсынады Ликург (б.д.д. IX-VIII ғғ.) - грек авторларының айтуынша, спартандық қоғамдық және мемлекеттік құрылымын қалаған, спартандықтардың арасында жер бөлісін ұйымдастырған аты аңызға айналған спартандық заң шығарушы |
мадақтау |
Мұғалім презентациясы |
||||
|
Жаңа сабақ |
Бейнебаян «Тәуке хан» Бағалау критерилері
Мәтінмен жұмыс «Жеке, жұптық, топтық» 1 топ - 1 мәтін 2 топ - 2 мәтін «ДЖИГСО» әдісі (әр топтан бір оқушы келесі топқа барып түсіндіру жұмысын жүргізеді) 1 топқа тапсырма. «БОРТ ЖУРНАЛЫ» әдісі
Критериийлері: 3 –ден кем емес фактілерді анықтайды 3-ден кем емес жаңалықты анықтайды
2 топқа тапсырма. IDEA формуласы I(Identify) –тарихи оқиғалардың себебін анықтау; D (Describe) –тиісті дәлелдерді сипаттау ; E(Explain) –бұл себептер тарихи оқиғаларға қалай әсер еткенін түсіндіру; A (Analyze) -бұл дәлелдердің маңыздылығын талдау. Критериийлері: -тарихи оқиғалардың себебін анықтайды -тиісті дәлелдерді сипаттайды -тарихи оқиғаларға қалай әсер еткенін түсінеді -дәлелдердің маңыздылығын талдайды
|
Білімлэнд алынған бейнебаянды тынтайды, сұрақтарға жауап береді; Оқушылар жазғандарын бір-біріне оқиды, ортаға салып талқылау жүргізеді Мәтінмен оқып танысады, жеке жұптық, топтық жұмыстар жүргізеді ДЖИГСО әдісімен жұмыстанады
Критери бойынша жұмыстанады
Критерилер бойынша жұмыстанады
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ«Ең үздік жауап»
«Екі жұлдыз,бір ұсыныс»
|
«Ғаламшар Тәуке хан» бейнебаян https://youtu.be/ey9vmRBzMps?si=T7ZBwy6ewKQaWo40 Тақырыптық кесте
Ақпараттық карточкалар
Оқулық параграф 42-43 |
||||
|
Қорытынды |
Кері байланыс Тәуке хан басқарған кезең «Қазақ хандығының алтын ғасыры» деген Левшиннің тұжырымымен келісесіз бе, әлде келіспейсіз бе? Оқушылар өз дәлелдеулерін келтіреді,жауап береді « Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді. - Не білдім? - Не білемін? - Не білгім келеді? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау; |
А4, конспект
|
||||
|
Үй тапсырмасы |
«Тәуке хан басқарған кезең Қазақ хандығының алтын ғасыры болды ма?» тақырыбына 55-75 сөзден тұратын ой-толғау жазады. |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз














