Ұйымдастыру
кезеңі
|
Ой
шақыру:
Суреттердегі
кімдер?
Ликург кім болуы
мүмкін?
Неліктен Левшин
Тәуке ханды Ликургпен салыстырып
отыр?
Оқушыларды сабақтың
тақырыбы және мақсатымен
таныстыру.
|
Оқушылар сурет және
сұрақтар бойынша өз жауаптарын
ұсынады
Ликург (б.д.д. IX-VIII
ғғ.) - грек авторларының айтуынша, спартандық
қоғамдық және мемлекеттік құрылымын қалаған, спартандықтардың
арасында жер бөлісін ұйымдастырған аты аңызға
айналған спартандық
заң шығарушы
|
мадақтау
|
Мұғалім
презентациясы
|
Жаңа
сабақ
|
Бейнебаян
«Тәуке хан»
Бағалау
критерилері
-
Бейнероликтен алған
1 әсерін мен 1 мәліметті
жазу;
-
Жазған бір дерегінді
оқып, ойынды ортаға талқылау
Мәтінмен
жұмыс «Жеке, жұптық,
топтық»
1 топ - 1
мәтін
2 топ - 2
мәтін
«ДЖИГСО»
әдісі (әр топтан бір оқушы келесі
топқа барып түсіндіру жұмысын
жүргізеді)
1 топқа тапсырма.
«БОРТ ЖУРНАЛЫ» әдісі
Берілген мәтін бойынша маған
не белгілі болды? Мен не
білемін?
|
Мәтіннен қандай жаналықтар
алдым?
|
|
|
Критериийлері:
3 –ден кем емес
фактілерді анықтайды
3-ден кем емес
жаңалықты анықтайды
2 топқа тапсырма.
IDEA формуласы
I(Identify) –тарихи
оқиғалардың себебін анықтау;
D (Describe) –тиісті
дәлелдерді сипаттау ; E(Explain) –бұл себептер тарихи оқиғаларға
қалай әсер еткенін
түсіндіру;
A (Analyze) -бұл
дәлелдердің маңыздылығын
талдау.
Критериийлері:
-тарихи оқиғалардың
себебін анықтайды
-тиісті дәлелдерді
сипаттайды
-тарихи оқиғаларға
қалай әсер еткенін түсінеді
-дәлелдердің
маңыздылығын талдайды
|
Білімлэнд алынған
бейнебаянды тынтайды, сұрақтарға жауап
береді;
Оқушылар жазғандарын
бір-біріне оқиды, ортаға салып талқылау
жүргізеді
Мәтінмен оқып танысады,
жеке жұптық, топтық жұмыстар
жүргізеді
ДЖИГСО әдісімен
жұмыстанады
Критери бойынша
жұмыстанады
Критерилер бойынша
жұмыстанады
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
ҚБ«Ең үздік
жауап»
«Екі жұлдыз,бір
ұсыныс»
|
«Ғаламшар Тәуке хан»
бейнебаян
https://youtu.be/ey9vmRBzMps?si=T7ZBwy6ewKQaWo40
Тақырыптық
кесте
Ақпараттық
карточкалар
Оқулық параграф
42-43
|
Қорытынды
|
Кері
байланыс
Тәуке хан басқарған
кезең «Қазақ хандығының алтын ғасыры» деген Левшиннің тұжырымымен
келісесіз бе, әлде келіспейсіз
бе?
Оқушылар өз дәлелдеулерін
келтіреді,жауап береді «
Білімді
стикер». Мына сұрақтар бойынша
жауап береді.
- Не
білдім?
- Не
білемін?
- Не білгім
келеді?
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
ҚБ – сабақтағы өз
әрекетіне рефлексия жасау;
|
А4,
конспект
|