Таулардың түзілуі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Таулардың түзілуі

Материал туралы қысқаша түсінік
Өлі табиғатта болатын үдерістер туралы білім алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер

Пәні: Жаратылыстану

Мектеп:Т.Жароков ат.ЖББОМ КММ


Күні: 10.01.2018

Мұғалімнің аты-жөні: Гатауова Ж.Е.

Сынып: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Таулардың түзілуі

Осы сабақтың көмегімен қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.4.1.1-өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер)

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушы: Өлі табиғатта болатын үрдерістерді атау, білу


Көпшілік оқушы: Өлі табиғаттағы болып жатқан үдерістердің себеп-салдарларын түсіндіру

Кейбір оқушы: Өлі табиғатта болатын үдерістерінің байланысын анықтайды, себебін талдау

Бағалау

критерийлері

Тау түзілу үрдісінің не екенін айта алды.

Тау түзілу үрдісінің қалай түзілетінің түсіндіре алды.

Тау түзілу мен үгілуге әкелетін ішкі және сыртқы күштерді атады.

Тау түзілу мен үгілуге әкелетін ішкі және сыртқы күштерге мысал келтірді.

Үгілудің түрлерін атады.

Үгілудің 3 түріне мысал келтірді.


Тілдік мақсат

Пән лексикасы және терминология:

тау түзілу, үгілу, жанартау атқылау, литосфералық тақталар, эндогенді, экзогенді, үгілулер: физикалық, химиялық,биогенді.


Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

  • Біздің планетамыз қашан және қалай пайда болып еді?

  • Өлі табиғатқа не жатады?

  • Таулар қалай пайда болады?

Құндылықтарды дарыту


«Мәңгілік ел» құндылығы: жалпы әлемдік және аймақтық мәселелерді шешудегі ұлттық қауіпсіздік пен біздің еліміздің жаһандық қатысуы


Пәнаралық байланыстар

Жаратылыстану, дүниетану, биология, химия, физика

Тақырып бойынша алдыңғы білім

5.4.1.1-өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер)


Жоспар

Сабақтың кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурсы

Сабақтың басы


2 минут



7 минут










Сабақтың ортасы



15 мин










Ынтымақтастыру атмосферасын құру. Оқушылармен амандасып, көңіл – күйлерін қалыптастыру.


Бүгінгі сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтау үшін өткен тақырыпты еске салу мақсатында жалпылама сұрақтар қою.

«Миға шабуыл» әдісі

1.Зат айналымы деген не ? Оның табиғаттағы рөлі қандай?

2. Зат айналымына қатысатын тірі ағзаларды атаңдар. Ағзалардың ормандағы зат айналымына қатысу рөліне мысал келтіріңдер.

3. Табиғаттағы негізгі зат айналымын атаңдар

4. Тұтынушыларды атаңдар

5. Редуценттерге қандай ағзалар жатады?


ҚБ: жарайсың, тамаша


Жаңа сабақтың тақырыбын суреттерді сөйлету арқылы ашу

1 топқа Іле Алатауының,

ІІ топқа Шарын каньонының суреттері

Сабақ мақсатын айту

«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі арқылы жеке, топтық жұмыс орындайды. Оқулықпен жұмыс.


  1. Жер бетінің ойлы-қырлы болуының себептері неде?

  2. Қазіргі кейіпке келуінің себептері неде деп ойлайсыңдар? Оған қандай үрдістер әсер етуі мүмкін?

Оқушылар таудың пайда болуы, жер сілкіну, жанартау атқылау т.б. айтады.

  1. Жер пішінінің өзгеруін немен түсіндіруге болады?

  2. Сен тұрған жер бедері қандай ? Неліктен олай?

  3. Үгілу деген не?

  4. Сен тұратын жерде үгілудің қай түрі басым? Себебі неде деп ойлайсың?




ҚБ: қолпаштау








Оқулық 5 кл






Таудың суреттері


www.twig-bilim.kz



















5 минут






















4 минут



















Сабақтың соңы


2 мин




























































Тапсырма-1

Сәйкестігін тап

Физикалық

Судың әсерінен бұзылатын

тау жыныстары

Химиялық

Өсімдіктер және жануарлардың

Әрекетінен бұзылатын тау

жыныстары

Биогендік

«Су », жел, температураның

Әсерінен бұзылатын тау

жыныстары



ҚБ: Жұлдызша тарату


Тапсырма -2

Кестеде көрсетілген табиғатта болатын

үдерістердің себеп-салдарын анықтап жазыңыз.


Табиғат

үдерісі

Себебі

Салдары







Дескриптор Білім алушы

  • желдің себебі мен салдарын жазады;

  • найзағайдың себебі мен салдарын жазады;

қардың жауу себебі мен салдарын жазады


РефлексияТазалық” әдісі бойынша оқушыларға чемодан, қоқыс жәшігі, еттартқыш суреттері бар парақтар беріледі. Чемоданға тақырып бойынша ақпарат жазады.
Қоқыс жәшігіне сабақта керек емес болған дүниені жазады. Еттартқышқабүгінгі ақпараттың ішінен әлі де оқуым толықтыруым керек дегенді жазады






























Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы







































































Қосымша ақпарат

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Барлық оқушылар: Өлі табиғатта болатын үрдерістерді атауларын біледі.

Көпшілік оқушылар: Өлі табиғаттағы болып жатқан үдерістердің себеп-салдарларын түсіндіреді.

Кейбір оқушылар:

Өлі табиғатта болатын үдерістерінің байланысын анықтайды, себебін талдайды.

Үй тапсырмасын сұрау кезде

«Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақтар қойдым, ҚБ жарайсыңдар, тамаша бағалаймын.

Тақырыптың ашылуы кезінде суреттерді сөйлетеді.


«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі арқылы жаңа сабақты меңгеру кезінде ҚБ:қолпаштау

арқылы бағалаймын.

Сабақтың соңында кесте тапсырмасын беру арқылы бекітемін, жұлдызша тарату арқылы бағалаймын.

Табиғатты қорғау



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.02.2019
1823
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі