Тақырыбы
|
Таза болса
табиғат – аман болар
адамзат.
|
Сыныбы
|
күні: мұғалім: Шерібай
Қ.Б.
|
Мақсаты
|
Оқушылар тақырып жайлы ,
сабақтың тақырыбын ашады, мазмұнын игеруге талпынады, ойын толық
жеткізіп сөйлеу дағдысын қалыптастыа отырып, зер салуға
үйренеді
|
Жалпы
мақсат
|
Тақырыпты түсініп оқи білуге
баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген
қызығушылығын арттыру
|
Күтілетін
нәтиже
|
Оқушылар тақырыптың мағанасын
біледі, түсінеді , өз ойларын дәлелдеуге, топпен жұмыс істеуде
пайдаланады
|
7 модульдің
қолданылуы
|
АКТ”, “Оқыту мен
оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”,
“Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және
көшбасшылық”.
|
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
Миға шабуыл, Салыстыру
кестесі, Жиго, Эссе
|
Қолданылатын
ресурстар
|
Флипчарт, маркерлер,
портреттер, тақта, стикерлер,
ноутбук
|
Сабақ
барысы
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Тренинг
|
Барлық оқушыны
ортаға шығарып «Шаттық шеңбер» деген топ құрғызамын.. Сәлемдесемін.
Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін
түгелдеймін.
Топқа бөлдіремін.
Қалай отыратындығын
түсіндіремін.
Сәлемдесу
Түгендеу
Топқа бөлу. Топқа бөлу үшін оқушыларды
санатамын.
Яғни 1,2,3 3-топқа
бөлінеді.
|
Мұғаліммен
сәлемдеседі.
Бір-біріне жылы
сөздер айтады.
Сыныптың топ басшысы
жоқтарды айтады.
Оқушылар шеңбер болып тұрған
бойда 1,2,3 деп санап топқа сандары арқылы
бөлінеді.
|
Білу
Миға
шабуыл
Кім
жылдам
Интерактивті тақтаға
«Қайталау–оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар
беріледі,
|
Интерактивті
тақтадағы сұрақтар арқылы оқушылардың кезекпен жауап беруі
сұралады.
Миға шабуыл әдісін
пайдалану
|
Оқушылар
интерактивті тақтадан кез-келген ұяшықты таңдайды да,топ мүшелері
кезектесіп жауап береді. Оқушылар еске түсіреді,
талдайды.
|
Түсіну
Табиғат таза ауа
тілім» Постермен өткен тақырыпты
қорғау
|
Осы көрстелген жаңа тақырыпты
оқушыларға жинақтау үшін жаңа материалдарға байланысты ресурстар
беру, өз бетерінше дайындық жасату.Кітаппен жұмыс жасату Постер
арқылы тақырыптарын қорғату
|
Оқушылардың мақсаты
мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін
айту
Постер арқылы бар білімдерін
топпен талқылап отаға топтан оқушы шығып, тапсырманы постер арқылы
қорғайды және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді,
тақырыпты жинақтайды
|
Қолдану
Мағананы ашу арқылы
Аквариум әдісін қолдану
|
Жаңа тақырыпты
меңгерту үшін әр топқа арнайы ресурстар мен тапсырмалар тарату жаңа
тақырып төңірегінде, жаңа тақырыпты түсіну үшін
арнайы Аквариум әдісін
пайдалану
|
Оқушылардың мақсаты
мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін
айту
Әдіс бойынша жаңа тақырыпты
меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады, әр топтан оқушы шеңбер
жасап отырған ортаға шығып өз ойын
жеткізеді
|
Талдау
Салыстыру
кестесі
|
Оқушыларға таырыптарды
салыстыру білімдерін талдату
|
Әр топқа салыстыру
парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып
көрсетеді
|
Жинақтау
Эссе
|
Ертегі туралы топ бойынша Эссе
жазу, жинақтайды, бір-бірін
бағалайды
|
Оқушылардың мақсаты берілген
тақырыпқа арнап өз ойларын
жеткізу
|
Бағалау
Бағалау шкаласы мен бағалау
парақтарын тарату
|
Әр топқа бағалау парақтарын
тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу
керек
|
Әр топ бағалау парақшасын
өздерін бағалайды
|
Рефлексия
|
Екі жұлдыз , бір
тілек
Стикерлерді
толтыру
Оқушылар бүгінгі
сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2
мин)
ББҮ кестесін
толтыру
|
Оқушылар кері байланыс арқылы
өздерінің сабақтан алған әсерлерін, ұсыныс, тілектерін
жазады.
|
Үйге
тапсырма
|
Табиға- таза өмір»тақырыбына
кітапша альбом жасау.
|
|