Әдебиеттік оқу. Қысқа мерзімді жоспар.
|
Күні: 16.02.17 |
||
|
Ыбырай Алтынсарин. Таза бұлақ |
||
|
Оқушыларға Ыбырай Алтынсарин
өмірі мен шығармашылығы туралы қысқаша мағлұмат беру, әңгіменің
мазмұнын жан - жақты ашу. |
||
|
Дүниетанымы, ойлауы, өзіндік көзқарасы, таным процестері дамыды. Сөз саптауы жетілді |
||
|
«Әдебиеттік оқу» оқулығы, қосымша хрестоматия, суреттер, флипчарт, маркерлер, стикер, қапшық, сандық бейне |
||
|
СТО стратегиялары: «Ыстық орындық», «Бес жолды өлең», «Түртіп алу». Венн диаграммасы, постер |
||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|
Кіріспе (3 мин) Білу (7 мин) |
Ұжымдық психологиялық іс - әрекет. 1. 1 сөйлемнен тілек айтады. |
Шаттық шеңберін қүру: «Бәрімізде бір жүрек» Оқушылар 1-1-ден «Ыстық» сұрақтар қояды, жауап алады. |
|
Тұсау кесер |
Ой қозғау. Оқушыларға Ы. Алтынсариннің
портретін көрсетіп, мынадай сұрақтар қоямын. |
Сұрақтарға жауап береді Ыбырай Алтынсарин
1841 жылы 20 қазанда қазіргі Қостанай облысының
Алтынсарин ауданында дүниеге келген. Ата - анасы жастай қайтыс
болған ол нағашы атасы Балғожа бидің тәрбиесінде болады. Ол
немересін 1850 жылы Орынбордағы орыс - қазақ мектебіне береді. Оны
1857 жылы Ыбырай үздік бітіріп шығады да, халыққа қызмет етуді
бастайды. 1864 жылы алғаш рет Торғайда мектеп ашады. 1879 жылы
Орынборда «Қазақ хрестоматиясы» оқулығын шығарды. 1889 жылы 48
жасында ауыр науқастан қайтыс болды. |
|
Негізгі бөлім Түсіну (10 мин) Сергіту сәті (2 мин) Қолдану (10мин) Талдау (3 мин) |
Мәтінмен жұмыс. Басты проблема – әңгіменің
неліктен «Таза бұлақ» аталуы? |
Оқушылар жауабы. Ғибрат алу – үлгі
алу. Әр топ берілген тапсырманы орындайды Жақсы адам – елдің ырысы, |
|
Қоры- тынды бөлім. Жинақтау(4 мин) |
Ой толғаныс. «Су –
тіршілік көзі» тақырыбында шағын шығарма жазу. Әңгімені оқып,
мазмұндау. |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Таза бұлақ. Ыбырай Алтынсарин
Таза бұлақ. Ыбырай Алтынсарин
Әдебиеттік оқу. Қысқа мерзімді жоспар.
|
Күні: 16.02.17 |
||
|
Ыбырай Алтынсарин. Таза бұлақ |
||
|
Оқушыларға Ыбырай Алтынсарин
өмірі мен шығармашылығы туралы қысқаша мағлұмат беру, әңгіменің
мазмұнын жан - жақты ашу. |
||
|
Дүниетанымы, ойлауы, өзіндік көзқарасы, таным процестері дамыды. Сөз саптауы жетілді |
||
|
«Әдебиеттік оқу» оқулығы, қосымша хрестоматия, суреттер, флипчарт, маркерлер, стикер, қапшық, сандық бейне |
||
|
СТО стратегиялары: «Ыстық орындық», «Бес жолды өлең», «Түртіп алу». Венн диаграммасы, постер |
||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|
Кіріспе (3 мин) Білу (7 мин) |
Ұжымдық психологиялық іс - әрекет. 1. 1 сөйлемнен тілек айтады. |
Шаттық шеңберін қүру: «Бәрімізде бір жүрек» Оқушылар 1-1-ден «Ыстық» сұрақтар қояды, жауап алады. |
|
Тұсау кесер |
Ой қозғау. Оқушыларға Ы. Алтынсариннің
портретін көрсетіп, мынадай сұрақтар қоямын. |
Сұрақтарға жауап береді Ыбырай Алтынсарин
1841 жылы 20 қазанда қазіргі Қостанай облысының
Алтынсарин ауданында дүниеге келген. Ата - анасы жастай қайтыс
болған ол нағашы атасы Балғожа бидің тәрбиесінде болады. Ол
немересін 1850 жылы Орынбордағы орыс - қазақ мектебіне береді. Оны
1857 жылы Ыбырай үздік бітіріп шығады да, халыққа қызмет етуді
бастайды. 1864 жылы алғаш рет Торғайда мектеп ашады. 1879 жылы
Орынборда «Қазақ хрестоматиясы» оқулығын шығарды. 1889 жылы 48
жасында ауыр науқастан қайтыс болды. |
|
Негізгі бөлім Түсіну (10 мин) Сергіту сәті (2 мин) Қолдану (10мин) Талдау (3 мин) |
Мәтінмен жұмыс. Басты проблема – әңгіменің
неліктен «Таза бұлақ» аталуы? |
Оқушылар жауабы. Ғибрат алу – үлгі
алу. Әр топ берілген тапсырманы орындайды Жақсы адам – елдің ырысы, |
|
Қоры- тынды бөлім. Жинақтау(4 мин) |
Ой толғаныс. «Су –
тіршілік көзі» тақырыбында шағын шығарма жазу. Әңгімені оқып,
мазмұндау. |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
шағым қалдыра аласыз













