Сабақтың
басы
Оқушылар назарын шоғырландыру
2 мин.
7 мин.
|
-
Ұйымдастыру кезеңі
-
оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру
-
назарларын сабаққа аудару
Күлімдеп бір таң
атты,
Тауыстырмай тағатты.
Жалқаулықты тастаймыз,
Сабақты біз бастаймыз!
қолпаштау,
шапалақ
II.
Өткен сабақты
пысықтау
Ширату жаттығулары: Барлық
оқушылар
-
Бос орынды толтырыңыз...
-заттардың қасиеттерін, олардың
бір-біріне айналуын зерттейтін ғылым...
-
зат
дегеніміз...
-
заттың қасиеті
дегеніміз...
2.
Сәйкестендіру. Көпшілік оқушылар
-
Ұғым
|
|
Мысалдар
|
А.
|
Физикалық дене
|
1
2
3
4
5
6
|
Қаламсап
Темір
Кітап
Қант
Сызғыш
Су
|
В.
|
Зат
|
-
Кейбір оқушылар
Дөңгелек, түссіз, еритін, жазық, дөңес, тоқ
өткізгіш, сұйық, ауыр, газ тәріздес, үлкен,
қатты.
Бағалау «Бас бармақ»
жоғары/төмен
|
Слайд, презентация
|
Сабақтың
ортасы
3
мин
8
мин
1
мин
4мин
14мин
4мин
|
III
Жаңа
сабақ
-
Миға
шабуыл. жаңа білімді меңгертуге
дайындық сабақтың тақырыбын айқындау
-
Жұмбақ шешу
Бар ма, жоқ па оны анық
білмейсің.
Ол жоқ жерде өмір сүріп жүрмейсің.
(ауа)
-
Ауа таза зат па әлде қоспа ма?
-
Табиғатта заттар таза күйінде кездесе
ме?
-
Күнделікті өмірден қандай мысалдар келтіре
аласыздар?
Олай болса, бүгінгі сабақтың мақсаты, күтілетін
нәтиже қандай?
II. Оқулықпен жұмыс мәтінмен
танысу оқу, термин сөздерді түртіп алу, кесте, сызбанұсқа бойынша
талдау,қорытынды жасау , «Ойлан,жұптас,бөліс»
жұппен жұмыс
Бағалау, жұп бірін-бірі
бағалау
III.Сергіту сәті қимыл-қозғалыс
биі
IVСаралау
тапсырмалары
Барлық оқушылар
-
Бүгінгі сабаққа қатысты термин сөздерді еске
түсіріңіздер
«Жылдам сұрақ»
-
Кейбір оқушылар
Таза заттар мен қоспаларды
ажыратыңыз:
Оттек, лимонад, шаң, теңіз суы, темір, күкірт,
сүт.
-
Қоспаның түрлерін ажыратыңыз.
а) спирт + су
ә) бор+ тұз
б) құм + қант
в) су+май
Бағалау Бағдаршам
V.
1- зертханалық
жұмыс
Заттар, қоспалар мен қосылыстарды
салыстыру.
-
Зертханалық жұмыстың
орындалуына нұсқау беру, талдау.
Іс-әрекет
ер
|
Нені бақыладық?
|
Қорытынды
|
|
|
|
VII..Сабақты бекіту
тапсырмасы
Ұғымдар мен олардың арасындағы сәйкестікті
анықтаңыз.
-
-
Құрамы тұрақты
-
Физикалық тәсіл мен бөлуге
болады.
-
Құрамы тұрақсыз
-
Тұрақты қасиеттерге ие
-
Бірдей бөлшектерден құралады
-
Химиялық әдістермен бөлуге
болады
-
Құрамы әр түрлі
-
Қасиеттері тұрақсыз
2.Қаланың немесе өндіріс орнының
үстін бүркеп тұрған улы түтін қандай
қоспа?
Бағалау «Бағдаршам»
Жасыл-толықтай түсіндім
Сары – түсінуге жақын
Қызыл-
түсінбедім
|
Слайд, презентация
Оқулық, дәптер
АКТ
Слайд, презентация
Нұсқаулық, дәптер, сызғыш, ЗЖ қажетті реактивтер:
темір, күкірт ұнтағы, темір сульфиді, су.
Құралдар әр столға: штатив, магнит, сынауық-2,
спиртшам, сүзгіқағаз, кәрлен табақша, стақан-2, шыны таяқша-1,
құйғы-1, сіріңке, шпатель-1
Жасыл, сары, қызыл түсті
карточкалар
|
Қолдау көрсету, қолпаштау,
ынталандыру сөздер арқылы.Деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушылардың
қабілетін анықтау.Жаңа білімді меңгеруде тапсырма ашық сұрақ
түрінде термин сөздерді еске сақтау үшін берілді,бұл тапсырманы
барлық оқушылар орындай алады.Қарқын тәсілі бойынша кейбір оқушылар
таза заттар мен қоспаларды ажырата алады.Зертханалық жұмыс бойынша
қорытынды жасауды қабілетті оқушылар орындай алады,кейбір оқушылар
мұғалімнің көмегімен, қолдауыменорындайды.Сабақты бекітуге берілген
тапсырма диалог және қолдау тәсілі бойынша сыни
ойлауға,салыстыруға, қорытынды жасауға берілді,оны қарқынды ойлатын
оқушылар орындай алады
|
Қалыптастырушы бағалау
-Ұйымдастыру бөлімінде
қолпаштау,шапалақ
-Өткенді пысықтауда «Бас
бармақ»
-Саралау тапсырмаларын
орындауда, зертханалық жұмыстарды орындауда
«Бағдаршам»
-ширату жаттығуларын
орындауда, қолдау көрсету, қолпаштау, ынталандыру
сөздер
-Жұптық жұмыста бірін-бірі
бағалау
-Кері байланыста стикер
|
Қауіпсіздік техникасының ережелері
қыздырғыш құралмен жұмыс істеу ережелері,
Сергіту
сәті,
Санитарлық- гигиеналық
талаптар
|