Материалдар / Таза заттар және қоспалар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Таза заттар және қоспалар

Материал туралы қысқаша түсінік
1. Таза заттар мен қоспаларды ажырата біледі 2. Заттар, қоспалар мен қосылыстардың қасиеттерін зертханалық тәжірибе арқылы салыстыра алады. 3. Қауіпсіздік техникасының ережелерін түсінеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
2967
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


\


Қысқа мерзімді жоспар: Мектеп: «Алғабас орта мектебі» КММ


Күні: Мұғалім аты-жөні: Карымбаева Айгүл Кожакановна


Сынып: 7 Қатысқандар:10 Қатыспағандар: 0



Сабақтың тақырыбы

Таза заттар және қоспалар



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.2.1. Элементтерді бірдей атомдардың жиынтығы ретінде түсіну

7.1.2.2. Таза заттың құрамы тұрақты екенін білу

7.1.2.3. Элемент, жай зат, қоспа, қосылыс түсініктерін ажырата алу.

Сабақтың мақсаты

1. Таза заттар мен қоспаларды ажырата біледі

2. Заттар, қоспалар мен қосылыстардың қасиеттерін зертханалық тәжірибе арқылы салыстыра алады.

3. Қауіпсіздік техникасының ережелерін түсінеді.

Бағалау критерийі

Барлық оқушылар

Таза заттың құрамы тұрақты екенін біледі.

Көптеген оқушылар

Таза заттар мен қоспаларды, түрлерін ажырата алады.

Кейбір оқушылар

Таза заттар мен қоспалар арасындағы сәйкестікті анықтай алады.

Тілдік мақсаттар


Оқушылардың химиялық тілде сөйлеу дағдыларын қалыптастыру

Пәнге қатысты лексика мен терминология: таза зат, қоспа, қосылыс, біртекті, әртекті, гомогенді, гетерогенді

Диалогқа / жазылымға қатысты тіркестер:

-физикалық қасиеті тұрақты заттар...

-Гомогенді... гетерогенді...

-Ауа таза затпа әлде қоспа ма?

-Қаланың немесе өндіріс орнының үстін бүркеп тұрған улы түтін неден тұрады?


Құндылықтарға баулу




Қоршаған ортаның тазалығын сақтау, үнемшілдікке үйрету.

Пәнаралық байланыс

Дүниетану, физика


Алдыңғы білім


Заттар қасиеттері,химия

Ауа, дүниетану





Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылар назарын шоғырландыру

2 мин.









7 мин.

  1. Ұйымдастыру кезеңі

- оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру

- назарларын сабаққа аудару

Күлімдеп бір таң атты,

Тауыстырмай тағатты.

Жалқаулықты тастаймыз,

Сабақты біз бастаймыз!

қолпаштау, шапалақ

II. Өткен сабақты пысықтау

Ширату жаттығулары: Барлық оқушылар

  1. Бос орынды толтырыңыз...

-заттардың қасиеттерін, олардың бір-біріне айналуын зерттейтін ғылым...

- зат дегеніміз...

- заттың қасиеті дегеніміз...

2. Сәйкестендіру. Көпшілік оқушылар

Ұғым


Мысалдар

А.

Физикалық дене

1

2

3

4

5

6


Қаламсап

Темір

Кітап

Қант

Сызғыш

Су


В.

Зат

  1. Кейбір оқушылар

  • Затарға қатысты белгілердің астын бір сызықпен, ал денелерге қатысты белгілердің астын екі сызықпен сызыңыз

Дөңгелек, түссіз, еритін, жазық, дөңес, тоқ өткізгіш, сұйық, ауыр, газ тәріздес, үлкен, қатты.

  • Өткен сабақты қалай меңгердік?

Бағалау «Бас бармақ» жоғары/төмен

Слайд, презентация

Сабақтың ортасы





3 мин










8 мин





1 мин










4мин


















14мин





















4мин

III Жаңа сабақ

  1. Миға шабуыл. жаңа білімді меңгертуге дайындық сабақтың тақырыбын айқындау

  1. Жұмбақ шешу

Бар ма, жоқ па оны анық білмейсің.

Ол жоқ жерде өмір сүріп жүрмейсің. (ауа)

  1. Ауа таза зат па әлде қоспа ма?

  2. Табиғатта заттар таза күйінде кездесе ме?

  3. Күнделікті өмірден қандай мысалдар келтіре аласыздар?

Олай болса, бүгінгі сабақтың мақсаты, күтілетін нәтиже қандай?

II. Оқулықпен жұмыс мәтінмен танысу оқу, термин сөздерді түртіп алу, кесте, сызбанұсқа бойынша талдау,қорытынды жасау , «Ойлан,жұптас,бөліс» жұппен жұмыс

Бағалау, жұп бірін-бірі бағалау

III.Сергіту сәті қимыл-қозғалыс биі

IVСаралау тапсырмалары

Барлық оқушылар

  1. Бүгінгі сабаққа қатысты термин сөздерді еске түсіріңіздер

«Жылдам сұрақ»

  • Таза зат дегеніміз...

  • Әртүрлі заттан құралса...

  • Қоспаның түрлері...

  • Гомогенді қоспа...

  • Гетерогенді қоспа...

  1. Кейбір оқушылар

Таза заттар мен қоспаларды ажыратыңыз:

Оттек, лимонад, шаң, теңіз суы, темір, күкірт, сүт.

  1. Қоспаның түрлерін ажыратыңыз.

а) спирт + су

ә) бор+ тұз

б) құм + қант

в) су+май

Бағалау Бағдаршам

V. 1- зертханалық жұмыс

Заттар, қоспалар мен қосылыстарды салыстыру.

  1. Зертханалық жұмыстың орындалуына нұсқау беру, талдау.

  • Қауіпсіздік техникасын еске түсіріңіз

  • Қыздырғыш аспаппен жұмыс ережесін сақтау.



  • Нұсқаулық бойынша зертханалық жұмысты орындау

  • Зертханалық жұмыстың қорытындысын кестеге түсіру.



Іс-әрекет

ер

Нені бақыладық?

Қорытынды




VII..Сабақты бекіту тапсырмасы

Ұғымдар мен олардың арасындағы сәйкестікті анықтаңыз.

Таза зат

Қоспа









  1. Құрамы тұрақты

  2. Физикалық тәсіл мен бөлуге болады.

  3. Құрамы тұрақсыз

  4. Тұрақты қасиеттерге ие

  5. Бірдей бөлшектерден құралады

  6. Химиялық әдістермен бөлуге болады

  7. Құрамы әр түрлі

  8. Қасиеттері тұрақсыз

2.Қаланың немесе өндіріс орнының үстін бүркеп тұрған улы түтін қандай қоспа?

Бағалау «Бағдаршам»

Жасыл-толықтай түсіндім

Сары – түсінуге жақын

Қызыл- түсінбедім







Слайд, презентация

















Оқулық, дәптер







АКТ




Слайд, презентация


















Нұсқаулық, дәптер, сызғыш, ЗЖ қажетті реактивтер: темір, күкірт ұнтағы, темір сульфиді, су.

Құралдар әр столға: штатив, магнит, сынауық-2, спиртшам, сүзгіқағаз, кәрлен табақша, стақан-2, шыны таяқша-1, құйғы-1, сіріңке, шпатель-1

























Жасыл, сары, қызыл түсті карточкалар

Сабақтың соңы

2 мин.

Рефлексия. Кері байланыс

Бүгін мен..........................................білдім

Маған........................................ қызықты болды

Маған.....................................қиын болды

Мен.........................................түсіндім

Сабақта менің өмірім үшін керекті..................



стикер

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Қолдау көрсету, қолпаштау, ынталандыру сөздер арқылы.Деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушылардың қабілетін анықтау.Жаңа білімді меңгеруде тапсырма ашық сұрақ түрінде термин сөздерді еске сақтау үшін берілді,бұл тапсырманы барлық оқушылар орындай алады.Қарқын тәсілі бойынша кейбір оқушылар таза заттар мен қоспаларды ажырата алады.Зертханалық жұмыс бойынша қорытынды жасауды қабілетті оқушылар орындай алады,кейбір оқушылар мұғалімнің көмегімен, қолдауыменорындайды.Сабақты бекітуге берілген тапсырма диалог және қолдау тәсілі бойынша сыни ойлауға,салыстыруға, қорытынды жасауға берілді,оны қарқынды ойлатын оқушылар орындай алады





Қалыптастырушы бағалау

-Ұйымдастыру бөлімінде

қолпаштау,шапалақ

-Өткенді пысықтауда «Бас бармақ»

-Саралау тапсырмаларын орындауда, зертханалық жұмыстарды орындауда «Бағдаршам»

-ширату жаттығуларын орындауда, қолдау көрсету, қолпаштау, ынталандыру сөздер

-Жұптық жұмыста бірін-бірі бағалау

-Кері байланыста стикер

Қауіпсіздік техникасының ережелері қыздырғыш құралмен жұмыс істеу ережелері,

Сергіту сәті,

Санитарлық- гигиеналық талаптар

Қалыптастырушы бағалау парағы


Бөлім Тақырып

Химия пәніне кіріспе.Таза заттар және қоспалар

Оқу мақсаты

7.1.2.1Элементтерді бірдей атомдардың жиынтығы ретінде түсіну

7.1.2.2 Таза заттың құрамы тұрақты екенін білу

7.1.2.3 Элемент, жай зат, қоспа, қосылыс түсініктерін ажырата алу

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу, түсіну,қолдану

Бағалау критерийлері

Таза заттың құрамы тұрақты екенін біледі

Таза заттар мен қоспаларды ажырата алады

Таза заттар мен қоспалар арасындағы сәйкестікті анықтап, салыстыра алады


Тапсырма

1.Таза заттар мен қоспаларды ажыратыңыз оттек,лимонад,шаң, теңіз суы, темір, күкірт, сүт

2.Қоспаның түрін ажыратыңыз а)спирт+су ә)бор+ тұз

б) құм+ қант в) су+май


3.Ұғымдар мен олардың арасындағы сәйкестікті анықтаңыз


Таза зат Қоспа


1-құрамы тұрақты,2-физикалық тәсілмен бөлуге болады,3-құрамы тұрақсыз,4-тұрақты қасиеттерге ие,5-бірдей бөлшектерден құралады,6-химиялық әдістермен бөлуге болады,7-құрамы әртүрлі,8-қасиеттері тұрақсыз

Бағалау критерийі

Дескриптор


Таза заттар мен қоспаларды ажырата алады


Гомогенді, гетерогенді қоспаларда ажырата біледі


Таза заттың құрамы тұрақты екенін біледі


Таза зат пен қоспаны құрамы, қасиеті бойынша салыстыра алады


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!