Материалдар / Таза заттар және қоспалар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Таза заттар және қоспалар

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақтың мақсаты.Таза заттар мен қоспаларды ажырату.Таза заттар мен қоспалар туралы түсінік беру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2021
1204
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақтың тақырыбы: «Таза заттар және қоспалар

Бөлім:

5.2 A Заттар және материалдар

Педагогтің аты-жөні:

Шалдыбаева Гульзат

Күні:23.11.2021


Сыныбы:5М

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Таза заттар және қоспалар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.3.2.1- қоспалар мен таза заттарды ажырату

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Таза заттар мен қоспаларды ажырата алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

3 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу..

2.Назарларын сабаққа аудару.

1.Оқушыларды топтарға біріктіру.

Қима қағаздар арқылы топқа бірігеді. Оқушылар өздерінің қалаған түсті қима қағазын алып топтасады.

1-топ Таза заттар

2-топ Қоспалар

3-топ Метал қоспалар


Топтың ережесі:

1.Топ басшысына бағыну

2.Белсенді болу

3.Бірін-бірі тыңдау ,өз пікірлерімен ашық бөлісу,басқалардың пікіріне құрметпен қарау.

Уақыт шегінде жұмыс жасау.

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.









Стем-панель

5-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері

Қима қағаздар

Shape3 Shape2 Shape1

Өткен тақырыпқа шолу

5мин


1.Заттардың физикалық және химиялық қасиетін сипаттаңдар.



Қалыптастырушы бағалау:Белсенді қатысқан оқушыға

«Жарайсың»!

«Жақсы»

«Талпын»

«Тамаша»

«Керемет»деген

Мадақтау сөзімен ынталандыру.
















Стем- панель

Жаңа сабаққа кіріспе

8мин


(Ұ) Кинометафора әдісі арқылы видеоролик .Осы арқылы сұрақтар қойылып жаңа тақырып ашылады.



Миға шабуыл

1.Таза заттар дегеніміз не?

2. Таза заттың қоспадан айырмашылығы неде?

3Қоспа дегеніміз не?.


Оқушыларға таза заттар мен қоспалар туралы бейне баян көрсетіледі.

Оқушылар мұқият зер салып тыңдап,тапсырмалар орындайды.


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.



Стем-панель.

5-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері

Видеоролик

Сабақтың ортасы

9 мин.

Топтық жұмыс.

Оқушылар берілген тапсырманы орындайды.

1-тапсырма

Топтық жұмыс

Оқушылар мәтінді пайдала отырып ,қосымша мәліметтерді және интернет ресурстарын пайдалану арқылы алған білімдерін постерге түсіреді.

1-топ: Таза заттарға жалпы мағлұмат береді.

2-топ: Қоспаларға жалпы мағлұмат береді.

3-топ: Метал қоспаларға жалпы мағлұмат береді.

Бағалау:Топ арасында жүреді «5,4,3»балдық жүйемен бағалау.




Дескриптор: Жалпы - 5 балл


Видеоролик

5мин

Жұптық жұмыс.

Оқушылар берілген тапсырманы орындайды

2-тапсырма

Жұптық жұмыс






Дескриптор: Жалпы - 2 балл

Қоспалардың құрамын анықтап жазады.


Бағалау:Топ арасында жүреді «5,4,3»балдық жүйемен бағалау

ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

5мин

Жеке жұмыс

Оқушылар берілген тапсырманы орындайды

Таза және қоспа заттарды бөліп жазу керек.


3-тапсырма

Жеке жұмыс

Берілген мысалдар: қант, тұз, тұз ерітіндісі, темір үгіндісі, балмұздақ, ауа.сүт,сусын Дистелденген су,бұлақ суы, Майонез,теңіз суы,ауа,лимон шырыны,сынап,алтын,иод тұндырмасы.


Бағалау:Топ арасында жүреді «5,4,3»балдық жүйемен бағалау








Таза зат

Қоспа

















Дескриптор: Жалпы – 2 балл

Таза және қоспа заттарды бөліп жазады.

























ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.


Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылар сабақ қаншалықты игергені жөнінде түрлі түсті фигуралар арқылы көрсетеді.


1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.


Стем-панель

Түрлі –түсті қима қағаз,стикерлер.

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!