Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
3
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу,
түгендеу..
2.Назарларын сабаққа
аудару.
|
1.Оқушыларды топтарға
біріктіру.
Қима қағаздар арқылы
топқа бірігеді. Оқушылар өздерінің
қалаған түсті қима қағазын алып
топтасады.
1-топ Таза
заттар
2-топ Қоспалар
3-топ Метал
қоспалар
Топтың
ережесі:
1.Топ басшысына
бағыну
2.Белсенді
болу
3.Бірін-бірі тыңдау ,өз
пікірлерімен ашық бөлісу,басқалардың пікіріне құрметпен
қарау.
Уақыт шегінде жұмыс
жасау.
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Стем-панель
5-сынып
оқулығы
Жұмыс
дәптерлері
Қима
қағаздар
|
Өткен тақырыпқа
шолу
5мин
|
|
1.Заттардың физикалық
және химиялық қасиетін сипаттаңдар.
|
Қалыптастырушы
бағалау:Белсенді қатысқан
оқушыға
«Жарайсың»!
«Жақсы»
«Талпын»
«Тамаша»
«Керемет»деген
Мадақтау сөзімен
ынталандыру.
|
Стем-
панель
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
8мин
|
(Ұ) Кинометафора әдісі арқылы видеоролик .Осы
арқылы сұрақтар қойылып жаңа тақырып
ашылады.
|
Миға
шабуыл
1.Таза заттар дегеніміз
не?
2. Таза заттың қоспадан
айырмашылығы неде?
3Қоспа дегеніміз
не?.
Оқушыларға таза заттар
мен қоспалар туралы бейне баян
көрсетіледі.
Оқушылар мұқият зер
салып тыңдап,тапсырмалар орындайды.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
Стем-панель.
5-сынып
оқулығы
Жұмыс
дәптерлері
Видеоролик
|
Сабақтың ортасы
9
мин.
|
Топтық
жұмыс.
Оқушылар берілген
тапсырманы орындайды.
|
1-тапсырма
Топтық
жұмыс
Оқушылар мәтінді
пайдала отырып ,қосымша мәліметтерді және интернет ресурстарын
пайдалану арқылы алған білімдерін постерге
түсіреді.
1-топ: Таза заттарға жалпы
мағлұмат береді.
2-топ: Қоспаларға жалпы
мағлұмат береді.
3-топ: Метал қоспаларға жалпы
мағлұмат береді.
Бағалау:Топ арасында жүреді
«5,4,3»балдық жүйемен бағалау.
|
Дескриптор: Жалпы - 5
балл
|
Видеоролик
|
5мин
|
Жұптық
жұмыс.
Оқушылар берілген
тапсырманы орындайды
|
2-тапсырма
Жұптық
жұмыс
|
Дескриптор: Жалпы - 2
балл
Қоспалардың құрамын
анықтап жазады.
Бағалау:Топ арасында жүреді
«5,4,3»балдық жүйемен бағалау
|
ДК
экраны
5-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
5мин
|
Жеке
жұмыс
Оқушылар берілген
тапсырманы орындайды
Таза және қоспа
заттарды бөліп жазу керек.
|
3-тапсырма
Жеке
жұмыс
Берілген
мысалдар: қант, тұз, тұз
ерітіндісі, темір үгіндісі, балмұздақ, ауа.сүт,сусын
Дистелденген
су,бұлақ суы, Майонез,теңіз суы,ауа,лимон шырыны,сынап,алтын,иод
тұндырмасы.
Бағалау:Топ арасында жүреді
«5,4,3»балдық жүйемен бағалау
|
Дескриптор: Жалпы – 2 балл
Таза және қоспа заттарды бөліп
жазады.
|
ДК экраны
5-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
5 мин.
|
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
|
Сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылар сабақ қаншалықты игергені жөнінде түрлі түсті
фигуралар арқылы көрсетеді.
|
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша бағаланады.
|
Стем-панель
Түрлі –түсті қима
қағаз,стикерлер.
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай
тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді?
Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ
кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
|