Тақырыбы
:«Тазалық заттары
»
Мақсаты: тазалық заттары және олардың
түрлері туралы түсінік беру.
Міндеті:
А) Түзету- білімділік: тазалық
заттары туралы білімдерін толықтыру
Ә) Түзету-дамытушылық:сөздік
қорын молайту, тапсырмалар арқылы ойлау, қабылдау, зейінін
дамыту,сөйлеу тілінің синтаксистік құрылымын дамыту,байланыстырып
сөйлеу тілін дамыту..
Б) Түзету-тәрбиелік:
ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.
Сабақ
түрі: жаңа
сабақ
Көрнекіліктер: тазалық заттарының
суреттері,үлестірмелі материал.
Іс-әрекет
кезеңі
|
Логопедтің
іс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
|
Сәлеметсіңбе?
Көңіл-күйің
қалай?
|
|
Негізгі
бөлім:
|
-
Өткен тақырыпты
қайталау.
-
Үй тапсырмасын
сұрау
Бүгін жаңа
тақырыппен танысамыз.
Мен саған жұмбақ
жасырайын , жұмбақты шешуге тырыс.
(Баланың жауабынан
соң суретін көрсетіп отыру)
Ертемен күнде
сен
Қолыңды
сүйкесең
Кетіп кір
ласың,
Тап-таза
боласың
Бұл не?
Шомылған
баланы
Аймалап
алады
Сүртеді
жолыңды
Сүртеді
қолыңды
Бұл
не?
Басы жоқ,көзі
жоқ,
Тілі жоқ,сөзі
жоқ,
Бірақта тісі
бар,
Басыңмен ісі
бар.
Бұл
не?
Иілсең
иіліп
Түйілсең
түйіліп
Қарайды
кісіге
Ұқыптыісіне
Бұл
не?
Сурет бойынша
әңгімеле, сұрақ-жауап алмасу.
Танертең
жуынасыңба?
-Немен
жуынасың?
- Сосын немен
сүртiнесiң?
- Тiстерiңдi жуасың
ба?
- Шаштарыңды тарап,
айнаға қарайсың ба?
-
Таза болғың
келдіме?
|
Мұқият тыңдайды,
сұрақтарға жауап береді.
Сабын
Сүлгі
Тарақ
Айна
|
Түзету
ойыны: «Не
артық?»
|
Шарты: Тазалық
заттарының арасынан тазалыққа пайдаланбайтын заттарды қоршап,
артығын атау.
|
Тапсырманы
орындайды.
|
Сергіту с
әті:
|
Таңертең
тұрамыз,
Бетiміздi
жуамыз,
Тiсiміздi тазалаймыз,
Шашымызды тараймыз,
Тап-таза боламыз.
|
Іс-қимылы арқылы орындап,
қайталап көрсетеді
|
Байланыстырып
сөйлеу:
|
Сурет арқылы сөйлем
құрау.
|
Сөйлем
құрайды.
|
Ұсақ
моторика:
|
Тазалық затын
мүсіндеу.
|
Тапсырманы
орындайды.
|
Рефлексия:
|
Өзіңе ұнаған смайлик арқылы
көңіл-күйіңді білдір.
|
Ұнаған
смайликті
таңдайды
|
Қорытынды:
|
Бүгін қандай
тақырыппен таныстық?
Тазалық заттарын
қалай қолданамыз?
-сабынмен не
істейміз?
-сүлгімен не
істейміз?
-тарақпен не
істейміз?
Оқушы жұмысына баға
беру.
Сау
болыңдар!
|
Оқушының
жауаптары.
Сау
болыңыз!
|