Білім беру саласы: Денсаулық
Білім көздері: Қауіпсіз мінез-құлық негіздері
Тақырыбы: Тазалықшының кеңестері.
Мақсаты: Көзді күтуге, қажет болса көзілдірікті дұрыс пайдалануға үйрету. Балаларды көзілдірік киген үлкен-кішіге адамгершілік қарым-қатынаста болуға тәрбиелеу. Адамның сөзік қорын нақтылы жетілдірудегі есту қабілетінің рөлі және ол жайлы баланың білімін жетілдіру. Тіс аурулары туралы мәлімет беру. Тісті күту ережелерін үйретуді жалғастыру.
|
Іс-әрекет бөлімдері |
Тәрбиешінің іс-әркеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Ынталандыру, сезімдерді ояту. |
Балалар К. Чуковскийдің шығармасында ертегі кейіпкері Мойдодырдың қандай болғанын естеріне түсіреді. Мойдодыр балаларға тазалық ережелерін орындауға кеңес береді. |
Балалар қандай тазалық ережелерін білетінін және сақтайтынын естеріне түсіреді.
|
|
Ізденістер, ұйымдастыру. |
1. Жұмбақ: Өзі аппақ маржандай, Тамақ өтпес шайналмай. (Тіс) Тәрбиеші балаларға бір-біріне тістерін көрсетіп, өз тістерін қалай күтетіні туралы айтып берулерін ұсынады. Тәрбиеші алманы немесе ірімшікті тістеп көріп, тіс таңбасына көңіл аударуды ұсынады.Тістерінің барлығының көлемі бірдей еместігін байқайды. Тәрбиеші балаларға айна беріп, өз тістеріне қарап, қандай екенін (ақ, тегіс, қатты) айтуды ұсынады. Тісжегі – тістегі ең жиі кездесетін ауру. Оны ауыртпай емдеуге болады. Егер емдемесе, тісжегі тереңдеп, тістің түбірі де бұзылады. Ол кезде шыдатпай ауырады. Тазалық ережесі:
2. «Ыммен айт» - қиялдау ойыны. Өзің пойыздың ішіндесің, ал әжең бекетте. Ол сені естімейді, бірақ сен оған міндетті түрде айтуың керек: - Өзіңнің вагонға жақсы орналасқаныңды. - Жеткен соң әжеңе телефон соғатыныңды. |
Жұмбақтың жауабын тауып, оны талқылайды. Іс-әрекеттерді орындайды. Балалар осы хабарды бет пішінімен ымдап жеткізеді. |
|
Қорытындылау, өзін-өзі бағалау. |
|
|
Күтілген нәтиже:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тазалықшының кеңестері!
Тазалықшының кеңестері!
Білім беру саласы: Денсаулық
Білім көздері: Қауіпсіз мінез-құлық негіздері
Тақырыбы: Тазалықшының кеңестері.
Мақсаты: Көзді күтуге, қажет болса көзілдірікті дұрыс пайдалануға үйрету. Балаларды көзілдірік киген үлкен-кішіге адамгершілік қарым-қатынаста болуға тәрбиелеу. Адамның сөзік қорын нақтылы жетілдірудегі есту қабілетінің рөлі және ол жайлы баланың білімін жетілдіру. Тіс аурулары туралы мәлімет беру. Тісті күту ережелерін үйретуді жалғастыру.
|
Іс-әрекет бөлімдері |
Тәрбиешінің іс-әркеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Ынталандыру, сезімдерді ояту. |
Балалар К. Чуковскийдің шығармасында ертегі кейіпкері Мойдодырдың қандай болғанын естеріне түсіреді. Мойдодыр балаларға тазалық ережелерін орындауға кеңес береді. |
Балалар қандай тазалық ережелерін білетінін және сақтайтынын естеріне түсіреді.
|
|
Ізденістер, ұйымдастыру. |
1. Жұмбақ: Өзі аппақ маржандай, Тамақ өтпес шайналмай. (Тіс) Тәрбиеші балаларға бір-біріне тістерін көрсетіп, өз тістерін қалай күтетіні туралы айтып берулерін ұсынады. Тәрбиеші алманы немесе ірімшікті тістеп көріп, тіс таңбасына көңіл аударуды ұсынады.Тістерінің барлығының көлемі бірдей еместігін байқайды. Тәрбиеші балаларға айна беріп, өз тістеріне қарап, қандай екенін (ақ, тегіс, қатты) айтуды ұсынады. Тісжегі – тістегі ең жиі кездесетін ауру. Оны ауыртпай емдеуге болады. Егер емдемесе, тісжегі тереңдеп, тістің түбірі де бұзылады. Ол кезде шыдатпай ауырады. Тазалық ережесі:
2. «Ыммен айт» - қиялдау ойыны. Өзің пойыздың ішіндесің, ал әжең бекетте. Ол сені естімейді, бірақ сен оған міндетті түрде айтуың керек: - Өзіңнің вагонға жақсы орналасқаныңды. - Жеткен соң әжеңе телефон соғатыныңды. |
Жұмбақтың жауабын тауып, оны талқылайды. Іс-әрекеттерді орындайды. Балалар осы хабарды бет пішінімен ымдап жеткізеді. |
|
Қорытындылау, өзін-өзі бағалау. |
|
|
Күтілген нәтиже:
шағым қалдыра аласыз













