р/с
|
Айы
|
Өтпелі
тақырып
|
Апта
тақырыбы
|
Тақырып
|
Мақсаты
|
Міндеті
|
Сағат
саны
|
Күні
|
-
|
Қыркүйек
|
Балабақша
|
1.Менің
балабақшам
|
Бір және көп
ұғымы.
|
Көп, біреу, бір
бірден, бір де біреу жоқ ұғымдарды
білу.
|
Балаларға бір және
көп ұғымдары жайлы түснік беру. Балалардың ой өрістерін
дамыту.
.
|
1
|
6.09
|
2. Менің
достарым
|
Таң, кеш уақытты
бағдарлау.
|
Тәулік бөліктерін тану және
атау
|
Тәулік мезгілдерін,
геометриялық фигураларды бекіту. Қарым-қатынасқа ынталы болуға
тәрбиелеу.
|
1
|
13.09
|
3. Сүйікті ойыным
және ойыншықтарым
|
Д/ойын
«Дөңгелек»
|
Дөңгелек пішінін
білу
|
Балаларға дөңгелек
пішіні жайлы үйрету. Балалардың ой өрістерін
дамыту
|
1
|
20.09
|
4.
Жиһаз
|
Д/ойын «Үлкен
кішкентай»
|
Үлкен кішкентай ұғымдарды
білу.
|
Балаларға үлкен кіщкентай
ұғымдары жайлы түсінік беру. Балалардың ой өрістерін
дамыту.
|
1
|
27.09
|
-
|
Қазан
|
Менің
отбасым
|
1.Менің отбасым.
Ата-аналар еңбегі
|
Д/ойын
«Сан»
|
Сан және санау
ұғымын білу.
|
Балаларға сан
ұғымымен таныстыру.
Балалардың
зейіндерін дамыту.
Балаларды
адамгершілікке тәрбиелеу.
|
1
|
4.10
|
2. Менің
көшем
|
« Күн және
түн»
|
Тәулік бөліктерін
тану және білу.
|
Тәулік мезгілдерін,
бекіту. Қарым-қатынасқа ынталы болуға
тәрбиелеу
|
1
|
11.10
|
3. Үйдегі және
көшедегі қауіпсіздік
|
« Кеңістікті
бағдарлау»
|
Беттестіру және
түйістіру тәсілдерін білу
|
Кеңістікте
бағдарлану машықтарын (оң және сол жақта орналасқан заттарды атау)
дамыту.
|
1
|
18.10
|
4. Жомарт
күз
|
«Д/ойын «Жемістер
мен көкөністер»
|
Геометриялық
пішіндерді тануға білу.
|
Өздеріне таныс
дөңгелек және шаршы, үшбұрыш сияқты геометриялық пішіндерді
бір-бірінен ажыратып атай
білу.
|
1
|
25.10
|
-
|
Қараша
|
Дені саудың жаны
сау
|
1. Бәрі мен
жайында
|
«
Шаршы»
|
Шаршы пішіні жайлы
білу.
|
Балаларды
геометриялық пішіндер жайлы түснік беру. Балаларды оның ішіндегі
шаршы тәрізді геометриялық фигурамен
таныстыру
|
1
|
1.11
|
2. Дұрыс тамақтану.
Дәрумендер
|
«Жуан
-жіңішке»
|
Жуан жіңішке ұғымын
білу.
|
Шама бойынша
заттардың әр түрлі болатыны жайлы түсінік беру.Заттардың көлемі
бойынша салыстыру: жуан жіңішке. Қарама қарсы бірдей заттарды
салыстыруды үйрету.
|
1
|
8.11
|
3. Өзіңе және өзгеге
көмектес
|
Д\ойын«
Саңырауқұлақтарды жинау»
|
Сан мен санауды
білу.
|
1 саны және
таңбасымен таныстыру.
Үлгіні пайдалана
отырып 1 санын таңбасын дұрыс санауға үйрету. Қол моторикасын
дамыту
|
1
|
15.11
|
4. Біз күшті әрі
ептіміз
|
«Үшбұрыш
»
|
Геометриялық пішін
үшбұрышты білу.
|
Геометриялық
пішіндер туралы білімдерін нақтылау. Пішіндерді тану және
атау.Ұшбұрыш пішінімен таныстыру. Пішін түрлерін
зерттеу
|
1
|
22.11
|
5. Деніміздің сау болғанын
қалаймыз
|
«Д\ойын: «Қонжыққа
үй құрастыру?»
Биік , аласа
ұғымдары.
.
|
Биік аласа ұғымдарын
білу
|
Балаларға
биік,аласа,төмен туралы түсінік беру. Биік пен аласаның
айырмашылығын білу. Салыстыру,
айтқызу
|
1
|
29.11
|
-
|
Желтоқсан
|
Менің Қазақстаным
|
1. Менің туған
өлкем
|
Түн.Уақытты
бағдарлау.
|
Бір затты топтан
бөлу және топтарға біріктіруын
білу.
|
Жыл маусымдарын
айыра және дұрыс атай білуге үйрету, себеп-салдарлық байланысын
белгілеу, қағаз парағында берілген заттар мөлшерін
орналастыру.
|
1
|
6.12
|
2. Тәуелсіз
Қазақстан (ҚР Тұңғыш Президенті, мемлекеттік
рәміздер)
|
« Кеністікті
бағдарлау.
Оң, сол
ұғымы»
|
Кеңістікті
бағдарлау. Заттарды сол жақтан оң жаққа қарай орналастыруды
білу.
|
Кеңістікті бағдарлау
(үстінде, қасында, ішінде, жанында) ұғымдарын түсіндіру, дұрыс
ажырата білуге жаттықтыру.
|
1
|
13.12
|
3.Қыс
қызығы
|
«Сырғанақта»
|
Геометриялық
пішіндерді білу.
|
Геометриалық
пішіндердін түстерін, көлемін атап дұрыс ажыруға
үйрету.
Қыс мезгілін
тамашалауға тәрбиелеу.
|
1
|
20.12
|
4. Қош келдің, Жаңа
жыл!
|
«Гүлзарда»
дидактикалық ойыны
|
Геометриялық
фигуралардың атауларын білу.
|
Қажетті көлемдегі
фигураларды салыстыру және іріктей білу, кеңістікте бағдарлану
икемін (жоғары-төмен, сол-оң)
дамыту.
|
1
|
27.12
|
-
|
Қаңтар
|
Табиғат әлемі
|
1. Бізді қоршаған
өсімдіктер
|
«Ақшақар»
|
Геометриялық
пішіндерді білу
|
Заттарды оң қолымен
ұстап, солдан оңға қарай қоюға жаттықтыру, зейінділікті
дамыту.
Қыс мезгілін
тамашалауға тәрбиелеу
|
1
|
10.01
|
2. Жануарлар
әлемі
|
Геометриялық үшбұрыш
фигурасы.
3
саны
|
Үшбұрыш геометриялық
фигурасы мен 3 санын білу.
|
Геометриялық үшбұрыш
фигурасы туралы түсінікті бекіту. Үш саны мөлшерінде санау машығын
дамыту. Көру және түсіну-қимылдау тәсілдері бойынша зерттеуге
үйретуді жалғастыру.
|
1
|
17.01
|
3. Құстар – біздің
досымыз
|
«Геометриялық
пішіндер.»
|
Геометриялық
пішіндерді тану және атау. Пішін түрлерін зерттей
білу.
|
Геометриялық
пішіндерді тану және атау, пішін түрлерін зерттей білу,геометриялық
пішіндер (дөңгелек, ұшбұрыш,шаршы,сопақша) туралы білімдерін
нақтылау.
|
1
|
24.01
|
4. Ағаштар
әлемі
|
«Құстар»
|
Үлкен, кіші,
биік,
аласа ұғымдарын
білу.
|
Үлкен, кіші,
биік,
аласа ұғымдарын
ажырату дағдыларын жетілдіру, балаларға үлкен, кіші ұғымдары жайлы
түсінік беру, балалардың зейіндерін
дамыту.
|
1
|
31.01
|
-
|
Ақпан
|
Бізді қоршаған
әлем
|
1. Айналадағы
ғажайыптар (өлі табиғат
құбылыстары).
|
«Қарлы
кесек»
|
Геометриялық
пішіндерді қайталау
|
Геометриялық пішіндердін
түстерін, көлемін дұрыс атап, ажыруға
үйрету.
Қыс мезгілін
тамашалауға тәрбиелеу
|
1
|
7.02
|
2.
Көліктер
|
Геометриялық үшбұрыш
фигурасы.
3
саны
|
Үшбұрыш геометриялық
фигурасы мен 3 санын білу.
|
Геометриялық үшбұрыш
фигурасы туралы түсінікті бекіту. Үш саны мөлшерінде санау машығын
дамыту. Көру және түсіну-қимылдау тәсілдері бойынша зерттеуге
үйретуді жалғастыру.
|
1
|
14.02
|
3. Электроника
әлемі
|
«Геометриялық
пішіндер.»
|
Геометриялық
пішіндерді тану және атау. Пішін түрлерін зерттей
білу.
|
Геометриялық
пішіндерді тану және атау, пішін түрлерін зерттей білу,
геометриялық пішіндер (дөңгелек, ұшбұрыш, шаршы, сопақша) туралы
білімдерін нақтылау.
|
1
|
21.02
|
4. Барлық мамандық
маңызды
|
«Құстар»
|
Үлкен,кіші,биік,
аласа ұғымдарын
білу.
|
Үлкен,кіші,биік,
аласа ұғымдарын
ажырату дағдыларын жетілдіру, балаларға үлкен, кіші ұғымдары жайлы
түсінік беру, балалардың зейіндерін
дамыту.
|
1
|
28.02
|
-
|
Наурыз
|
Салттар мен
фольклор
|
1.Аналар
мерекесі
|
«Геометриялық сопақ
фигурасы»
|
Шеңбер мен сопақты
айыра білу.
|
Үлестірілетін
материалдармен жұмыс істеу дағдысын, қағаз парағында жоғарыдан
төмен қарай бағдарлану икемін жетілдіру. Ынталы болуға
үйрету.
|
1
|
7.03
|
2. Нұр төккен, гүл
төккен
|
Д\ойын Қоянға
сыйлықтар
|
Тең және тең емес
заттарды салыстыруын білу.
|
Балаларға тең тең
емес ұғымдары жайлы түснік беру. Қарым-қатынасқа ынталы болуға
тәрбиелеу
|
1
|
14.03
|
4. Достарға көмектесуді
үйренеміз
|
«Топтағы заттарды
салыстыру және теңдеу »
|
Заттардың
айырмашылығын білу.
|
Балаларға заттарды
бір-бірімен салыстыруға үйрету,және оларды теңдеуге
үйрету.Білімдерін кеңейту.
|
1
|
28.03
|
-
|
Сәуір
|
Біз еңбекқор
баламыз
|
1.Гүлдермен
әшекейлейміз
|
«Күн
тәртібі»
|
Күн тәртібін
білу.
|
Таң атты, таңертең,
күн шықты, түс кезі, бесін, кеш т.б деген ұғымды мезгілді дұрыс
атап, ажырата білу.Ұсақ қол қимылдарын дамыту. Отбасының
үлкен-кішілеріне қамқорлық көрсетуге
тәрбиелеу.
|
1
|
4.04
|
2.Ас атасы –
нан!
|
«Теңдігін және тең
емес»
|
Теңдік және тең емес
ұғымын білу.
|
Топтағы әрбір
элементті жұп-жұбымен салыстыру жолымен екі топтағы заттарды саны
бойынша салыстыруға үйрету.(теңдігін және тең еместігін
анықтау)
|
1
|
11.04
|
3. Жәндіктер.
Қосмекенділер.
|
«Шарлар ұшып жүр,
түсіне қарай топта»
|
Шарларды түсіне
қарай топтастыра білу.
|
«Қең-тар»,
«ұзын-қысқа» сөздерін дұрыс қолдану Ақыл-ойын, зейінділігін,
байқағыштығын дамыту.
|
1
|
18.04
|
4. Достарға көмектесуді
үйренеміз
|
Д\ойын:«Көктемгі орман» (Кеңістікті
бағдарлау)
|
Кеңістікті бағдарлау
(үстінде, қасында, ішінде, жанында) ұғымдарын түсіндіру, дұрыс
ажырата білу.
|
Балалардың
біліктерін бекіту.Салыстыруға үйрету екі қарама-қарсы және бірдей
заттың қалыңдығын білу.Ой-өрістерін
дамыту.
|
1
|
25.04
|
-
|
Мамыр
|
Әрқашан күн
сөнбесін!
|
1.Бірлігі жарасқан
отбасы
|
Д\ойын:
«Геометриялық пішіндерді
ата»
|
Геометриялық
пішіндердің айырмашылығын
білу.
|
Балалардың
геометриалық пішіндер туралы толық мәлімет беру. Білімдерін
кеңейту.
Тілдерін
жаттықтыру.
|
1
|
2.05
|
2.Отан қорғаушылары
(ҚР әскері, ҰОС ардагерлері)
|
«Гүлге конған
көбелек»
|
Қанша болса сонша,
тепе-тең, бір-бірден, көп, бір де бір, онда қанша болса мұнда сонша
деген сөз тіркестерін түсініп, пайдалана
білу.
|
Санау арқылы
заттардың жиынтығын таба білуге үйрету. Ұсақ қол қимылдарын, қиялын
дамыту.
Гүлдерді тамашалауға
тәрбиелеу.
|
1
|
9.05
|
3. Қош келдің -
жаз!
|
«Мөлшер және есеп
бөлімдері»
|
Мөлшер және есеп
туралы білу.
|
Заттарды ұзындығы
бойынша салыстыруды үйрету. Санау машығын, логикалық ойлауын
дамыту.Танымдық қызығушылыққа, белсенділікке
тәрбиелеу
|
1
|
16.05
|
4. Менің қолымнан
келеді
Жаз
мерекесі
|
«Жайлаудағы киіз
үй»
|
Бір топтағы заттарды
екінші топтағы заттармен салыстыру Алға, кейін (арт жақта) кеңістік
бағыттарын ажырата білуге, уақытты бағдарлай
білу.
|
Алға, кейін (артқы
жақта) кеңістік бағыттарын ажырата білуге, уақытты бағдарлай білуге
арналған жұмбақтар арқылы таңертең, кеш, ұғымдарын
үйрету.
Үй жануарларына
қамқорлық сезімдерін
тәрбиелеу.
Ой өрісін, есте
сақтау қабілеттерін дамыту.
|
1
|
23.05
|
Барлығы : 36
сағат.
|