Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
тех карта
Материал туралы қысқаша түсінік
бір бірімізбен алмасу үшін керек деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
17 Желтоқсан 2018
933
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектепке дейінгі ұйымдағы ұйымдастырылған оқу әрекетін жоспарлауға арналған перспективтік жоспар2 сәбилер тобыБілім беру саласы: ТанымБөлімі: ҚМҰҚ
р/с | Айы | Өтпелі тақырып | Апта тақырыбы | Тақырып | Мақсаты | Міндеті | Сағат саны | Күні |
Қыркүйек | Балабақша | 1.Менің балабақшам | Бір және көп ұғымы. | Көп, біреу, бір бірден, бір де біреу жоқ ұғымдарды білу. | Балаларға бір және көп ұғымдары жайлы түснік беру. Балалардың ой өрістерін дамыту. . | 1 | 6.09 | |
2. Менің достарым | Таң, кеш уақытты бағдарлау. | Тәулік бөліктерін тану және атау | Тәулік мезгілдерін, геометриялық фигураларды бекіту. Қарым-қатынасқа ынталы болуға тәрбиелеу. | 1 | 13.09 | |||
3. Сүйікті ойыным және ойыншықтарым | Д/ойын «Дөңгелек» | Дөңгелек пішінін білу | Балаларға дөңгелек пішіні жайлы үйрету. Балалардың ой өрістерін дамыту | 1 | 20.09 | |||
4. Жиһаз | Д/ойын «Үлкен кішкентай» | Үлкен кішкентай ұғымдарды білу. | Балаларға үлкен кіщкентай ұғымдары жайлы түсінік беру. Балалардың ой өрістерін дамыту. | 1 | 27.09 | |||
Қазан | Менің отбасым | 1.Менің отбасым. Ата-аналар еңбегі | Д/ойын «Сан» | Сан және санау ұғымын білу. | Балаларға сан ұғымымен таныстыру.Балалардың зейіндерін дамыту.Балаларды адамгершілікке тәрбиелеу. | 1 | 4.10 | |
2. Менің көшем | « Күн және түн» | Тәулік бөліктерін тану және білу. | Тәулік мезгілдерін, бекіту. Қарым-қатынасқа ынталы болуға тәрбиелеу | 1 | 11.10 | |||
3. Үйдегі және көшедегі қауіпсіздік | « Кеңістікті бағдарлау» | Беттестіру және түйістіру тәсілдерін білу | Кеңістікте бағдарлану машықтарын (оң және сол жақта орналасқан заттарды атау) дамыту. | 1 | 18.10 | |||
4. Жомарт күз | «Д/ойын «Жемістер мен көкөністер» | Геометриялық пішіндерді тануға білу. | Өздеріне таныс дөңгелек және шаршы, үшбұрыш сияқты геометриялық пішіндерді бір-бірінен ажыратып атай білу. | 1 | 25.10 | |||
Қараша | Дені саудың жаны сау | 1. Бәрі мен жайында | « Шаршы» | Шаршы пішіні жайлы білу. | Балаларды геометриялық пішіндер жайлы түснік беру. Балаларды оның ішіндегі шаршы тәрізді геометриялық фигурамен таныстыру | 1 | 1.11 | |
2. Дұрыс тамақтану. Дәрумендер | «Жуан -жіңішке» | Жуан жіңішке ұғымын білу. | Шама бойынша заттардың әр түрлі болатыны жайлы түсінік беру.Заттардың көлемі бойынша салыстыру: жуан жіңішке. Қарама қарсы бірдей заттарды салыстыруды үйрету. | 1 | 8.11 | |||
3. Өзіңе және өзгеге көмектес | Д\ойын« Саңырауқұлақтарды жинау» | Сан мен санауды білу. | 1 саны және таңбасымен таныстыру.Үлгіні пайдалана отырып 1 санын таңбасын дұрыс санауға үйрету. Қол моторикасын дамыту | 1 | 15.11 | |||
4. Біз күшті әрі ептіміз | «Үшбұрыш » | Геометриялық пішін үшбұрышты білу. | Геометриялық пішіндер туралы білімдерін нақтылау. Пішіндерді тану және атау.Ұшбұрыш пішінімен таныстыру. Пішін түрлерін зерттеу | 1 | 22.11 | |||
5. Деніміздің сау болғанын қалаймыз | «Д\ойын: «Қонжыққа үй құрастыру?»Биік , аласа ұғымдары. . | Биік аласа ұғымдарын білу | Балаларға биік,аласа,төмен туралы түсінік беру. Биік пен аласаның айырмашылығын білу. Салыстыру, айтқызу | 1 | 29.11 | |||
Желтоқсан | Менің Қазақстаным | 1. Менің туған өлкем | Түн.Уақытты бағдарлау. | Бір затты топтан бөлу және топтарға біріктіруын білу. | Жыл маусымдарын айыра және дұрыс атай білуге үйрету, себеп-салдарлық байланысын белгілеу, қағаз парағында берілген заттар мөлшерін орналастыру. | 1 | 6.12 | |
2. Тәуелсіз Қазақстан (ҚР Тұңғыш Президенті, мемлекеттік рәміздер) | « Кеністікті бағдарлау. Оң, сол ұғымы» | Кеңістікті бағдарлау. Заттарды сол жақтан оң жаққа қарай орналастыруды білу. | Кеңістікті бағдарлау (үстінде, қасында, ішінде, жанында) ұғымдарын түсіндіру, дұрыс ажырата білуге жаттықтыру. | 1 | 13.12 | |||
3.Қыс қызығы | «Сырғанақта» | Геометриялық пішіндерді білу. | Геометриалық пішіндердін түстерін, көлемін атап дұрыс ажыруға үйрету.Қыс мезгілін тамашалауға тәрбиелеу. | 1 | 20.12 | |||
4. Қош келдің, Жаңа жыл! | «Гүлзарда» дидактикалық ойыны | Геометриялық фигуралардың атауларын білу. | Қажетті көлемдегі фигураларды салыстыру және іріктей білу, кеңістікте бағдарлану икемін (жоғары-төмен, сол-оң) дамыту. | 1 | 27.12 | |||
Қаңтар | Табиғат әлемі | 1. Бізді қоршаған өсімдіктер | «Ақшақар» | Геометриялық пішіндерді білу | Заттарды оң қолымен ұстап, солдан оңға қарай қоюға жаттықтыру, зейінділікті дамыту.Қыс мезгілін тамашалауға тәрбиелеу | 1 | 10.01 | |
2. Жануарлар әлемі | Геометриялық үшбұрыш фигурасы.3 саны | Үшбұрыш геометриялық фигурасы мен 3 санын білу. | Геометриялық үшбұрыш фигурасы туралы түсінікті бекіту. Үш саны мөлшерінде санау машығын дамыту. Көру және түсіну-қимылдау тәсілдері бойынша зерттеуге үйретуді жалғастыру. | 1 | 17.01 | |||
3. Құстар – біздің досымыз | «Геометриялық пішіндер.» | Геометриялық пішіндерді тану және атау. Пішін түрлерін зерттей білу. | Геометриялық пішіндерді тану және атау, пішін түрлерін зерттей білу,геометриялық пішіндер (дөңгелек, ұшбұрыш,шаршы,сопақша) туралы білімдерін нақтылау. | 1 | 24.01 | |||
4. Ағаштар әлемі | «Құстар» | Үлкен, кіші, биік,аласа ұғымдарын білу. | Үлкен, кіші, биік,аласа ұғымдарын ажырату дағдыларын жетілдіру, балаларға үлкен, кіші ұғымдары жайлы түсінік беру, балалардың зейіндерін дамыту. | 1 | 31.01 | |||
Ақпан | Бізді қоршаған әлем | 1. Айналадағы ғажайыптар (өлі табиғат құбылыстары). | «Қарлы кесек» | Геометриялық пішіндерді қайталау | Геометриялық пішіндердін түстерін, көлемін дұрыс атап, ажыруға үйрету.Қыс мезгілін тамашалауға тәрбиелеу | 1 | 7.02 | |
2. Көліктер | Геометриялық үшбұрыш фигурасы.3 саны | Үшбұрыш геометриялық фигурасы мен 3 санын білу. | Геометриялық үшбұрыш фигурасы туралы түсінікті бекіту. Үш саны мөлшерінде санау машығын дамыту. Көру және түсіну-қимылдау тәсілдері бойынша зерттеуге үйретуді жалғастыру. | 1 | 14.02 | |||
3. Электроника әлемі | «Геометриялық пішіндер.» | Геометриялық пішіндерді тану және атау. Пішін түрлерін зерттей білу. | Геометриялық пішіндерді тану және атау, пішін түрлерін зерттей білу, геометриялық пішіндер (дөңгелек, ұшбұрыш, шаршы, сопақша) туралы білімдерін нақтылау. | 1 | 21.02 | |||
4. Барлық мамандық маңызды | «Құстар» | Үлкен,кіші,биік,аласа ұғымдарын білу. | Үлкен,кіші,биік,аласа ұғымдарын ажырату дағдыларын жетілдіру, балаларға үлкен, кіші ұғымдары жайлы түсінік беру, балалардың зейіндерін дамыту. | 1 | 28.02 | |||
Наурыз | Салттар мен фольклор | 1.Аналар мерекесі | «Геометриялық сопақ фигурасы» | Шеңбер мен сопақты айыра білу. | Үлестірілетін материалдармен жұмыс істеу дағдысын, қағаз парағында жоғарыдан төмен қарай бағдарлану икемін жетілдіру. Ынталы болуға үйрету. | 1 | 7.03 | |
2. Нұр төккен, гүл төккен | Д\ойын Қоянға сыйлықтар | Тең және тең емес заттарды салыстыруын білу. | Балаларға тең тең емес ұғымдары жайлы түснік беру. Қарым-қатынасқа ынталы болуға тәрбиелеу | 1 | 14.03 | |||
4. Достарға көмектесуді үйренеміз | «Топтағы заттарды салыстыру және теңдеу » | Заттардың айырмашылығын білу. | Балаларға заттарды бір-бірімен салыстыруға үйрету,және оларды теңдеуге үйрету.Білімдерін кеңейту. | 1 | 28.03 | |||
Сәуір | Біз еңбекқор баламыз | 1.Гүлдермен әшекейлейміз | «Күн тәртібі» | Күн тәртібін білу. | Таң атты, таңертең, күн шықты, түс кезі, бесін, кеш т.б деген ұғымды мезгілді дұрыс атап, ажырата білу.Ұсақ қол қимылдарын дамыту. Отбасының үлкен-кішілеріне қамқорлық көрсетуге тәрбиелеу. | 1 | 4.04 | |
2.Ас атасы – нан! | «Теңдігін және тең емес» | Теңдік және тең емес ұғымын білу. | Топтағы әрбір элементті жұп-жұбымен салыстыру жолымен екі топтағы заттарды саны бойынша салыстыруға үйрету.(теңдігін және тең еместігін анықтау) | 1 | 11.04 | |||
3. Жәндіктер. Қосмекенділер. | «Шарлар ұшып жүр, түсіне қарай топта» | Шарларды түсіне қарай топтастыра білу. | «Қең-тар», «ұзын-қысқа» сөздерін дұрыс қолдану Ақыл-ойын, зейінділігін, байқағыштығын дамыту. | 1 | 18.04 | |||
4. Достарға көмектесуді үйренеміз | Д\ойын:«Көктемгі орман» (Кеңістікті бағдарлау) | Кеңістікті бағдарлау (үстінде, қасында, ішінде, жанында) ұғымдарын түсіндіру, дұрыс ажырата білу. | Балалардың біліктерін бекіту.Салыстыруға үйрету екі қарама-қарсы және бірдей заттың қалыңдығын білу.Ой-өрістерін дамыту. | 1 | 25.04 | |||
Мамыр | Әрқашан күн сөнбесін! | 1.Бірлігі жарасқан отбасы | Д\ойын: «Геометриялық пішіндерді ата» | Геометриялық пішіндердің айырмашылығын білу. | Балалардың геометриалық пішіндер туралы толық мәлімет беру. Білімдерін кеңейту.Тілдерін жаттықтыру. | 1 | 2.05 | |
2.Отан қорғаушылары (ҚР әскері, ҰОС ардагерлері) | «Гүлге конған көбелек» | Қанша болса сонша, тепе-тең, бір-бірден, көп, бір де бір, онда қанша болса мұнда сонша деген сөз тіркестерін түсініп, пайдалана білу. | Санау арқылы заттардың жиынтығын таба білуге үйрету. Ұсақ қол қимылдарын, қиялын дамыту.Гүлдерді тамашалауға тәрбиелеу. | 1 | 9.05 | |||
3. Қош келдің - жаз! | «Мөлшер және есеп бөлімдері» | Мөлшер және есеп туралы білу. | Заттарды ұзындығы бойынша салыстыруды үйрету. Санау машығын, логикалық ойлауын дамыту.Танымдық қызығушылыққа, белсенділікке тәрбиелеу | 1 | 16.05 | |||
4. Менің қолымнан келедіЖаз мерекесі | «Жайлаудағы киіз үй» | Бір топтағы заттарды екінші топтағы заттармен салыстыру Алға, кейін (арт жақта) кеңістік бағыттарын ажырата білуге, уақытты бағдарлай білу. | Алға, кейін (артқы жақта) кеңістік бағыттарын ажырата білуге, уақытты бағдарлай білуге арналған жұмбақтар арқылы таңертең, кеш, ұғымдарын үйрету.Үй жануарларына қамқорлық сезімдерін тәрбиелеу.Ой өрісін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. | 1 | 23.05 | |||
Барлығы : 36 сағат. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)