Өткізген тәрбиеші: Қуанбаева.Г
Білім беру саласы: Шығармашылық. Таным.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Аппликация
Тақырыбы: «Бауырсақ»
Мақсаты: шаршыдан дөңгелектерді қиюға үйрету, жұмысты соңына дейін бітіруге дағыдыландыру, қайшымен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасын сақтауды үйретуді жалғастыру; балалардың шығармашылық ойын дамыту. Тілдерін дамыту. Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру. Халық ертегілеріне деген қызығушылыққа тәрбиелеу
Қолданылатын көрнекіліктер, қажетті құрал-жабдықтар: «Бауырсақ» ертегісінен суреттер, желім, сулық, үлестірмелі материалдар
Алдын ала орындалатын жұмыс: бейнетаспадан «Бауырсақ» ертегісінің желісін көріп, ертегі кейіпкерлерімен таныстыру
Сөздік жұмыс: домалау
Билингвальді компонент: бауырсақ – колобок, дөңгелек- круг
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық -қозғаушылық |
Балаларға жұмбақ жасырады: Атасынан да қашты Апасынан да қашты Өзінің домалақ басына Жоқ боп кетті бір күні - Балалар Бауырсақ жоғалмапты, мінекей ол ( ойыншықБауырсақты көрсетеді) - Бауырсақпен амандасайық, балалар. Балалармен бірге ойыншық бауырсақпен амандасады. -Бауырсақ мұнда қалай келдің? Бауырсақ: Мен атамнан қаштым Әжемнен де қаштым Мен олармен бірге Болудан жалықтым - Бауырсақ сен неге атаң мен әжеңнен жалықтың? - Ме ойнағанды қатты жақсы көремін. Атам мен әжем менімен ойнамайды. Мен балабақшаға келдім, мұнда жақсы және көңілді. Балалар бір-бірімен ойнайды. Балабақшада сондай қызық. Сендерге ойнаған ұнай ма, балалар?
- Бауырсақ сен жолда шаршаған боларсың? Бізге домалап келген жолың ұзақ болған шығар?
-иә, шаршадым және тоқтайын десем де, тоқтай алмадым. Неге екенін білмеймін.
Балалар Бауырсақ неге тоқтай алмады?
Сөздік жұмыс: домалау, Балалар , баурсақпен ойын ойнайық
«Ұқсас пішіндерді тап» ойыны. Үстелде әртүрлі геометриялық пішіндер және суреттер тұрады Балалар соған ұқсас пішіндерді табады Ал сен, Бауырсақ тексересің
- Бауырсақ неге тоқтай алмағаныңды енді түсіндің бе? Домалақ дөңгелейді. Сен жалықпасын деп, біз саған өзіміз жасаған аппликацияларды бауырсақтарды сыйға тартамыз.
Билингвальді компонент: бауырсақ- колобок, дөңгелек- круг |
Тыңдап,жұмбақты шешу
Жауабы: бауырсақ
Бауырсақты көреді, бауырсақпен амандасады.
Диалогті тыңдайды
Иә, ұнайды
Бауырсақ домалақ болғандықтан тоқтай алмады
Қайталайды: домалау
Балалар домалақ пішінді заттарды суреттерді табады. Домалатып көреді
Қайталайды: Бауырсақ –колобок Дөңгелек-круг
|
|
Ұйымдастырушылық ізденістік |
- Балалар аппликация жасау үшін бізге не қажет? Үлестірмелі материалға назарларын аударды. Жұмыстың орындалу ретін түсіндіреді
-Алдымен қағазды жырту тәсілімен жол жасаймыз , желімдейміз -Мен шаршыны аламын. Түсі қандай? Мен неге осы түсті таңдадым? - Сары шаршынын бұрыштарын әдемілеп қайырып, дөңгелектеп қиямыз. -екінші жағынажелім жағып , суреттегі жолға желімдейміз. -ал оны не күтіп тұр? -бұған бірдене жетіспей тұрған сияқты
-жұмысқа кіріспес бұрын, қайшымен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасын еске түсірейік
Сергіту сәті Оңға, оңға түзу тұр Солға, солға түзу тұр Алға қарай бір адым Жоғары, төмен қарайық Орнымызды табайық
Жұмысқа кірісуді ұсынады. Балалармен жеке жұмыс жүргізеді. |
-қайшы, қағаз және желім
Үлестірмелі материалды құрастырады.Сұрақтарға жауап береді. Жұмыстың орындалы ретімен танысады.
сары түсті, себебі бауырсақ қамырдан жасалып қуырылған
түлкі оған көз, мұрын және ән айту үшін ауыз жабыстыру керек немесе салу керек. Балалар естеріне түсіріп айтады
Қимыл –қозғалыстар жасайды
Жұмысқа кіріседі, аппликацияларды жасайды |
|
Рефлексиялық түзетушілік |
Түлкі бауырсақты жеп қойғысы келген бірақ бүгінгі ертегіміз сәтті аяқталады Бауырсақ шыршаның артына тығылып, қашып кетеді Жол бойында жүгіріп, ән шырқайды Атамнан да қаштым Апамнан да қаштым Түспедім мен ауызға Ас болмадым тағыда Бауырсақпын осындай Аяқталды ертегіміз Сәтті болды күніміз! Бауырсақ балаларға рақмет айтады. Балалармен қоштасады |
Қуаныштарын білдіреді.Жұмыстарын бауырсаққа сыйлайды
Балалар бауырсақпен қоштасады |
Күтілетін нәтиже:
біледі: бұрыштарын дөңгелектеп, шаршыдан дөңгелек қияды, қарындашпен немесе фломастрмен аппликацияларды толықтырады;
игереді: домалақтың бұрышы болмайтындығын , еркін домалайтындығын;
меңгереді: қайшымен еркін жұмыс істейді және мұқият жабыстырады, сулықты қолданады
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тех.карта "Бауырсақ"
Тех.карта "Бауырсақ"
Өткізген тәрбиеші: Қуанбаева.Г
Білім беру саласы: Шығармашылық. Таным.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Аппликация
Тақырыбы: «Бауырсақ»
Мақсаты: шаршыдан дөңгелектерді қиюға үйрету, жұмысты соңына дейін бітіруге дағыдыландыру, қайшымен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасын сақтауды үйретуді жалғастыру; балалардың шығармашылық ойын дамыту. Тілдерін дамыту. Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру. Халық ертегілеріне деген қызығушылыққа тәрбиелеу
Қолданылатын көрнекіліктер, қажетті құрал-жабдықтар: «Бауырсақ» ертегісінен суреттер, желім, сулық, үлестірмелі материалдар
Алдын ала орындалатын жұмыс: бейнетаспадан «Бауырсақ» ертегісінің желісін көріп, ертегі кейіпкерлерімен таныстыру
Сөздік жұмыс: домалау
Билингвальді компонент: бауырсақ – колобок, дөңгелек- круг
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық -қозғаушылық |
Балаларға жұмбақ жасырады: Атасынан да қашты Апасынан да қашты Өзінің домалақ басына Жоқ боп кетті бір күні - Балалар Бауырсақ жоғалмапты, мінекей ол ( ойыншықБауырсақты көрсетеді) - Бауырсақпен амандасайық, балалар. Балалармен бірге ойыншық бауырсақпен амандасады. -Бауырсақ мұнда қалай келдің? Бауырсақ: Мен атамнан қаштым Әжемнен де қаштым Мен олармен бірге Болудан жалықтым - Бауырсақ сен неге атаң мен әжеңнен жалықтың? - Ме ойнағанды қатты жақсы көремін. Атам мен әжем менімен ойнамайды. Мен балабақшаға келдім, мұнда жақсы және көңілді. Балалар бір-бірімен ойнайды. Балабақшада сондай қызық. Сендерге ойнаған ұнай ма, балалар?
- Бауырсақ сен жолда шаршаған боларсың? Бізге домалап келген жолың ұзақ болған шығар?
-иә, шаршадым және тоқтайын десем де, тоқтай алмадым. Неге екенін білмеймін.
Балалар Бауырсақ неге тоқтай алмады?
Сөздік жұмыс: домалау, Балалар , баурсақпен ойын ойнайық
«Ұқсас пішіндерді тап» ойыны. Үстелде әртүрлі геометриялық пішіндер және суреттер тұрады Балалар соған ұқсас пішіндерді табады Ал сен, Бауырсақ тексересің
- Бауырсақ неге тоқтай алмағаныңды енді түсіндің бе? Домалақ дөңгелейді. Сен жалықпасын деп, біз саған өзіміз жасаған аппликацияларды бауырсақтарды сыйға тартамыз.
Билингвальді компонент: бауырсақ- колобок, дөңгелек- круг |
Тыңдап,жұмбақты шешу
Жауабы: бауырсақ
Бауырсақты көреді, бауырсақпен амандасады.
Диалогті тыңдайды
Иә, ұнайды
Бауырсақ домалақ болғандықтан тоқтай алмады
Қайталайды: домалау
Балалар домалақ пішінді заттарды суреттерді табады. Домалатып көреді
Қайталайды: Бауырсақ –колобок Дөңгелек-круг
|
|
Ұйымдастырушылық ізденістік |
- Балалар аппликация жасау үшін бізге не қажет? Үлестірмелі материалға назарларын аударды. Жұмыстың орындалу ретін түсіндіреді
-Алдымен қағазды жырту тәсілімен жол жасаймыз , желімдейміз -Мен шаршыны аламын. Түсі қандай? Мен неге осы түсті таңдадым? - Сары шаршынын бұрыштарын әдемілеп қайырып, дөңгелектеп қиямыз. -екінші жағынажелім жағып , суреттегі жолға желімдейміз. -ал оны не күтіп тұр? -бұған бірдене жетіспей тұрған сияқты
-жұмысқа кіріспес бұрын, қайшымен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасын еске түсірейік
Сергіту сәті Оңға, оңға түзу тұр Солға, солға түзу тұр Алға қарай бір адым Жоғары, төмен қарайық Орнымызды табайық
Жұмысқа кірісуді ұсынады. Балалармен жеке жұмыс жүргізеді. |
-қайшы, қағаз және желім
Үлестірмелі материалды құрастырады.Сұрақтарға жауап береді. Жұмыстың орындалы ретімен танысады.
сары түсті, себебі бауырсақ қамырдан жасалып қуырылған
түлкі оған көз, мұрын және ән айту үшін ауыз жабыстыру керек немесе салу керек. Балалар естеріне түсіріп айтады
Қимыл –қозғалыстар жасайды
Жұмысқа кіріседі, аппликацияларды жасайды |
|
Рефлексиялық түзетушілік |
Түлкі бауырсақты жеп қойғысы келген бірақ бүгінгі ертегіміз сәтті аяқталады Бауырсақ шыршаның артына тығылып, қашып кетеді Жол бойында жүгіріп, ән шырқайды Атамнан да қаштым Апамнан да қаштым Түспедім мен ауызға Ас болмадым тағыда Бауырсақпын осындай Аяқталды ертегіміз Сәтті болды күніміз! Бауырсақ балаларға рақмет айтады. Балалармен қоштасады |
Қуаныштарын білдіреді.Жұмыстарын бауырсаққа сыйлайды
Балалар бауырсақпен қоштасады |
Күтілетін нәтиже:
біледі: бұрыштарын дөңгелектеп, шаршыдан дөңгелек қияды, қарындашпен немесе фломастрмен аппликацияларды толықтырады;
игереді: домалақтың бұрышы болмайтындығын , еркін домалайтындығын;
меңгереді: қайшымен еркін жұмыс істейді және мұқият жабыстырады, сулықты қолданады
шағым қалдыра аласыз













