Материалдар / Тех.карта "Бауырсақ"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тех.карта "Бауырсақ"

Материал туралы қысқаша түсінік
балабақша тәрбиешілеріне арналған қысқаша көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Шілде 2018
9047
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Өткізген тәрбиеші: Қуанбаева.ГБілім беру саласы: Шығармашылық. Таным. Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: АппликацияТақырыбы: «Бауырсақ»Мақсаты: шаршыдан дөңгелектерді қиюға үйрету, жұмысты соңына дейін бітіруге дағыдыландыру, қайшымен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасын сақтауды үйретуді жалғастыру; балалардың шығармашылық ойын дамыту. Тілдерін дамыту. Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру. Халық ертегілеріне деген қызығушылыққа тәрбиелеуҚолданылатын көрнекіліктер, қажетті құрал-жабдықтар: «Бауырсақ» ертегісінен суреттер, желім, сулық, үлестірмелі материалдарАлдын ала орындалатын жұмыс: бейнетаспадан «Бауырсақ» ертегісінің желісін көріп, ертегі кейіпкерлерімен таныстыруСөздік жұмыс: домалауБилингвальді компонент: бауырсақ – колобок, дөңгелек- круг

Оқу іс-әрекетініңкезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіБаланың іс-әрекеті
Мотивациялық -қозғаушылық

Балаларға жұмбақ жасырады:Атасынан да қаштыАпасынан да қаштыӨзінің домалақ басынаЖоқ боп кетті бір күні- Балалар Бауырсақ жоғалмапты, мінекей ол ( ойыншықБауырсақты көрсетеді)- Бауырсақпен амандасайық, балалар. Балалармен бірге ойыншық бауырсақпен амандасады. -Бауырсақ мұнда қалай келдің?Бауырсақ:Мен атамнан қаштымӘжемнен де қаштымМен олармен бірге Болудан жалықтым- Бауырсақ сен неге атаң мен әжеңнен жалықтың?- Ме ойнағанды қатты жақсы көремін. Атам мен әжем менімен ойнамайды. Мен балабақшаға келдім, мұнда жақсы және көңілді. Балалар бір-бірімен ойнайды. Балабақшада сондай қызық. Сендерге ойнаған ұнай ма, балалар?

- Бауырсақ сен жолда шаршаған боларсың? Бізге домалап келген жолың ұзақ болған шығар?

-иә, шаршадым және тоқтайын десем де, тоқтай алмадым. Неге екенін білмеймін.

Балалар Бауырсақ неге тоқтай алмады?

Сөздік жұмыс: домалау, Балалар , баурсақпен ойын ойнайық

«Ұқсас пішіндерді тап» ойыны. Үстелде әртүрлі геометриялық пішіндер және суреттер тұрадыБалалар соған ұқсас пішіндерді табадыАл сен, Бауырсақ тексересің

- Бауырсақ неге тоқтай алмағаныңды енді түсіндің бе? Домалақ дөңгелейді. Сен жалықпасын деп, біз саған өзіміз жасаған аппликацияларды бауырсақтарды сыйға тартамыз.

Билингвальді компонент: бауырсақ- колобок, дөңгелек- круг


Тыңдапұмбақты шешу

Жауабы: бауырсақ



Бауырсақты көреді, бауырсақпен амандасады.











Диалогті тыңдайды













Иә, ұнайды























Бауырсақ домалақ болғандықтан тоқтай алмады

Қайталайды: домалау

Балалар домалақ пішінді заттарды суреттерді табады. Домалатып көреді























Қайталайды:Бауырсақ –колобокДөңгелек-круг



Ұйымдастырушылық ізденістік- Балалар аппликация жасау үшін бізге не қажет?Үлестірмелі материалға назарларын аударды. Жұмыстың орындалу ретін түсіндіреді

-Алдымен қағазды жырту тәсілімен жол жасаймыз , желімдейміз-Мен шаршыны аламын. Түсі қандай? Мен неге осы түсті таңдадым?- Сары шаршынын бұрыштарын әдемілеп қайырып, дөңгелектеп қиямыз. -екінші жағынажелім жағып , суреттегі жолға желімдейміз. -ал оны не күтіп тұр?-бұған бірдене жетіспей тұрған сияқты

-жұмысқа кіріспес бұрын, қайшымен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасын еске түсірейік

Сергіту сәтіОңға, оңға түзу тұрСолға, солға түзу тұрАлға қарай бір адымЖоғары, төмен қарайықОрнымызды табайық

Жұмысқа кірісуді ұсынады. Балалармен жеке жұмыс жүргізеді.
-қайшы, қағаз және желім

Үлестірмелі материалды құрастырадыұрақтарға жауап береді. Жұмыстың орындалы ретімен танысады.











сары түсті, себебі бауырсақ қамырдан жасалып қуырылған



түлкіоған көз, мұрын және ән айту үшін ауыз жабыстыру керек немесе салу керек.Балалар естеріне түсіріп айтады





Қимыл –қозғалыстар жасайды









Жұмысқа кіріседі, аппликацияларды жасайды
Рефлексиялық түзетушілікТүлкі бауырсақты жеп қойғысы келген бірақ бүгінгі ертегіміз сәтті аяқталадыБауырсақ шыршаның артына тығылып, қашып кетедіЖол бойында жүгіріп, ән шырқайдыАтамнан да қаштымАпамнан да қаштымТүспедім мен ауызғаАс болмадым тағыда Бауырсақпын осындайАяқталды ертегімізСәтті болды күніміз!Бауырсақ балаларға рақмет айтады.Балалармен қоштасады



Қуаныштарын білдіреді.Жұмыстарын бауырсаққа сыйлайды



















Балалар бауырсақпен қоштасады
Күтілетін нәтиже:біледі: бұрыштарын дөңгелектеп, шаршыдан дөңгелек қияды, қарындашпен немесе фломастрмен аппликацияларды толықтырады;игереді: домалақтың бұрышы болмайтындығын , еркін домалайтындығын;меңгереді: қайшымен еркін жұмыс істейді және мұқият жабыстырады, сулықты қолданады

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!