Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің конспектісі
01.11.17
Ұйымдастырылған оқу қызметі /Организованная учебная деятельность:
Тәрбиеші/Воспитатель: Мустафина Насихат Сериковна
Білім беру саласы /Образовательная область Қатынас.
Бөлімі / Раздел: Көркем әдебиет
Тақырыбы / Тема: Беседа «Жақсы мен жаман» (өлеңді жаттау)
Мақсаты /Задачи
Білімділік/Обучающая: өлеңді мәнерлеп оқу,мазмұнын ашу,түсіндіру;өлең жолдары арқылы жақсы мен жаманды ажырата білуін меңгерту;
Дамытушылық/Развивающая балалардың шығармашылық ойлау қабілеттерін дамыту
Тәрбиелік/Воспитательная: :,жақсы мен жаман туралы өз ойларын ашып айта білуге баулу;жақсы болып өсуге тәрбиелеу.
Қостілділік компонент / Билингвальный компонент:
|
Әрекет кезеңдері Этапы деятельности |
Тәрбиешінің іс- әрекеті Действия воспитателя |
|
Мотивациялық қозғаушылық/ Мотивационно- Побудительный |
Шаттық шеңбер Кел,балалар,күлейік Күлкіменен түлейік Күлкі-көңіл ажары, Күліп өмір сүрейік |
|
Ұйымдастыру – іздестіру/ Организационно - поисковый
|
Педагог балаларды тыныштық сәтіне шақырады. -Балалар көздерінді жұмып,терең тыныс алындар.Көз алдарына балабақшаны,өздеріңнің топтарыңда, бірге ойнап жүрген достарынды елестетіндер,Енді көздерінді ашындар. -Балалар,бүгін біз Рақым Тышқанбаевтың «Жақсы мен жаман»деген өлеңімен танысамыз. Жақсы бала ол анық Істемейді шалалық Тап-таза боп жуынып Алады ол таранып Сергіту сәті Біз кішкентай балалмыз Өсіп-өніп таламыз Күнге қарай талпынып, Көкке қолды созамыз Қанат қағып ұшамыз Қарлығаштай самғаймыз Д/О «Дұрысын тап» Ойын шарты:бірнеше қимақағаз берілген.Суреттердегі ұқыпты бала мен ұқыпсыз баланың айырмашылығын табу керек. Мақал жаттау «Жақсылыққа жақсылық-Адамдықтын белгісі» |
|
Рефлексивті – түзетушілік/ Рефлексивно – корригирующий |
-Жақсылық туралы не ойлайсындар? |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
техническая карта
техническая карта
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің конспектісі
01.11.17
Ұйымдастырылған оқу қызметі /Организованная учебная деятельность:
Тәрбиеші/Воспитатель: Мустафина Насихат Сериковна
Білім беру саласы /Образовательная область Қатынас.
Бөлімі / Раздел: Көркем әдебиет
Тақырыбы / Тема: Беседа «Жақсы мен жаман» (өлеңді жаттау)
Мақсаты /Задачи
Білімділік/Обучающая: өлеңді мәнерлеп оқу,мазмұнын ашу,түсіндіру;өлең жолдары арқылы жақсы мен жаманды ажырата білуін меңгерту;
Дамытушылық/Развивающая балалардың шығармашылық ойлау қабілеттерін дамыту
Тәрбиелік/Воспитательная: :,жақсы мен жаман туралы өз ойларын ашып айта білуге баулу;жақсы болып өсуге тәрбиелеу.
Қостілділік компонент / Билингвальный компонент:
|
Әрекет кезеңдері Этапы деятельности |
Тәрбиешінің іс- әрекеті Действия воспитателя |
|
Мотивациялық қозғаушылық/ Мотивационно- Побудительный |
Шаттық шеңбер Кел,балалар,күлейік Күлкіменен түлейік Күлкі-көңіл ажары, Күліп өмір сүрейік |
|
Ұйымдастыру – іздестіру/ Организационно - поисковый
|
Педагог балаларды тыныштық сәтіне шақырады. -Балалар көздерінді жұмып,терең тыныс алындар.Көз алдарына балабақшаны,өздеріңнің топтарыңда, бірге ойнап жүрген достарынды елестетіндер,Енді көздерінді ашындар. -Балалар,бүгін біз Рақым Тышқанбаевтың «Жақсы мен жаман»деген өлеңімен танысамыз. Жақсы бала ол анық Істемейді шалалық Тап-таза боп жуынып Алады ол таранып Сергіту сәті Біз кішкентай балалмыз Өсіп-өніп таламыз Күнге қарай талпынып, Көкке қолды созамыз Қанат қағып ұшамыз Қарлығаштай самғаймыз Д/О «Дұрысын тап» Ойын шарты:бірнеше қимақағаз берілген.Суреттердегі ұқыпты бала мен ұқыпсыз баланың айырмашылығын табу керек. Мақал жаттау «Жақсылыққа жақсылық-Адамдықтын белгісі» |
|
Рефлексивті – түзетушілік/ Рефлексивно – корригирующий |
-Жақсылық туралы не ойлайсындар? |
шағым қалдыра аласыз













