Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің
конспектісі
01.11.17
Ұйымдастырылған
оқу қызметі /Организованная учебная
деятельность:
Тәрбиеші/Воспитатель: Мустафина Насихат
Сериковна
Білім беру
саласы /Образовательная область
Қатынас.
Бөлімі /
Раздел: Көркем
әдебиет
Тақырыбы / Тема: Беседа «Жақсы мен жаман» (өлеңді
жаттау)
Мақсаты
/Задачи
Білімділік/Обучающая:
өлеңді мәнерлеп оқу,мазмұнын
ашу,түсіндіру;өлең жолдары арқылы жақсы мен жаманды ажырата білуін
меңгерту;
Дамытушылық/Развивающая
балалардың шығармашылық ойлау
қабілеттерін дамыту
Тәрбиелік/Воспитательная:
:,жақсы мен жаман туралы өз
ойларын ашып айта білуге баулу;жақсы болып өсуге
тәрбиелеу.
Қостілділік компонент / Билингвальный
компонент:
Әрекет кезеңдері
Этапы деятельности
|
Тәрбиешінің іс- әрекеті
Действия воспитателя
|
Мотивациялық
қозғаушылық/
Мотивационно-
Побудительный
|
Шаттық шеңбер
Кел,балалар,күлейік
Күлкіменен түлейік
Күлкі-көңіл ажары,
Күліп өмір сүрейік
|
Ұйымдастыру –
іздестіру/
Организационно -
поисковый
|
Педагог балаларды тыныштық сәтіне
шақырады.
-Балалар көздерінді жұмып,терең тыныс алындар.Көз
алдарына балабақшаны,өздеріңнің топтарыңда, бірге ойнап жүрген
достарынды елестетіндер,Енді көздерінді ашындар.
-Балалар,бүгін біз Рақым Тышқанбаевтың «Жақсы мен
жаман»деген өлеңімен танысамыз.
Жақсы бала ол анық
Істемейді шалалық
Тап-таза боп жуынып
Алады ол таранып
Сергіту сәті
Біз кішкентай балалмыз
Өсіп-өніп таламыз
Күнге қарай талпынып,
Көкке қолды созамыз
Қанат қағып ұшамыз
Қарлығаштай самғаймыз
Д/О «Дұрысын тап»
Ойын шарты:бірнеше қимақағаз
берілген.Суреттердегі ұқыпты бала мен ұқыпсыз баланың айырмашылығын
табу керек.
Мақал жаттау
«Жақсылыққа жақсылық-Адамдықтын
белгісі»
|
Рефлексивті –
түзетушілік/
Рефлексивно –
корригирующий
|
-Жақсылық туралы не
ойлайсындар?
|